Segítséget szeretnék kérni, hátha valakinek már volt hasonló problémája. Egy Peugeot 407 Coupe-ról van szó
Kb. egy hete bejelzett a keréknyomás-ellenőrző rendszer, hogy gond van a bal első kerék guminyomásával. Egyből megnézettem gumisnál, semmi gond nem volt vele. Az üzenet azután folyamatosan kint volt a kijelzőn (a guminyomás pedig továbbra is rendben volt). Néhány napra rá, hasonló történet a jobb első keréknél is (a guminyomás ott is rendben volt).
A szakszervizben egy speciális diagnosztikai műszerrel megnézték az összes nyomás-jeladót és rendben találták mindet. Próbálták újra tanítani a rendszert a jeladókhoz, de az első kettőt nem sikerült. Valami olyasmit mondtak, hogy a adnak jelet, de a vevő azokat nem tudja értelmezni A hátsó kettő rendesen működik, adja a nyomásértékeket. Egyelőre kikapcsoltattam a guminyomás-ellenőrző rendszert, hogy ne csipogjon nekem folyton.
Kicsit furcsa, hogy néhány nap különbséggel hal meg mindkét első jeladóm /a rendszer egyébként Siemens típusú/
Lehet, hogy máshol van a probléma??? Ugorjak neki 2 jeladó beszerzésének, vagy még kicsit járjam körbe a témát???
Srácok csináljunk már egy rendes fórumot. A külföldiek annyival jobbak. Egy sima phpbb-t össze lehet dobni percek alatt.
Ami tök jó lenne szerintem: Lehetne mindenkinek rendes profilja ahol le lenne írva hogy kinek milyen autója van és nem emlékezetből nyomni, lehetne apróhirdetős részleg, külön szétszedett topicok. Akkor lenne egy olyan, hogy mire figyelj vásárláskor. És nem beírni 23milliószor ide. Lehetne leírásokat is csinálni munkafolyamatokról. Meg lehetne egy pps adatbázis, hogy ha valakinek gondja van akkor a környékéről találjon műszert.
Ma sikeresen megcisnáltam megint egy tolatóradar kijelzés beállítását a kijelzőn. Eddig sikerült rt3nál, monokróm rd4nél, meg ma színes rd4nél is. Nemtudom hogy nektek miért nem sikerül :)
Mellesleg hajtottam ma egy 2008as 2.0 hdi-t 101ezer kmrel. Kb úgy megy az enyémhez képest, mintha meg lenne chipelve, + hidegen halkabb, mint nekem melegen, és teljesen csendesen áll le.
Először azthittem hogy ez már a 140 lovas, de nem.
Mellesleg érdekességként olajat+szűrőket cseréltem rajta, az enyémhez való cikkszámokat rendeltem, és más pollenszűrő kell bele, rövidebb de magasabb. A többi ugyanaz, ki látott már ilyet :)
Valakinek tapasztalat a Soproni Peugeot Iniciallal?Holnap vinnem kell a gepet, mert a nagy melegben megint bedobta az anti pullotion faulty nevezetu hibat..
Szikszón van egy jó szerelő itt Miskolcon dolgozott a Peugeotba ha nagyon kell előtúrom a számát csak sosem ér rá ,hála istennek még nem volt rá szükségem de ha valami komolyabb lesz hozzá megyek. Vagy van Miskolcon a BSI autószervíz annak a tulaja a Peugeotban volt szervízvezető azt megtalálod a neten igaz nincs honlapjuk.
Nekem sajnos azért kellet váltót cserélni, mert egyszer bíztam a szervízt egy műhelyre és nem szoltak hogy a féltengely sziimeringeimnek annyi. kb 0.5 l váltó olaj folyt el mikor kezdtem hallani gyorsításnál és motorfékezésnél amolyan daráló kerregő hangot.
Egy bizonyos csapágy ment tönkre a váltóban, a régi váltóm még mindíg a kertbe vár javításra, nincs időm rá. De kb pár ezer forint az alkatrész hozzá, meg olcson szereztem egy alig használt váltót így inkább azt raktam fel gyorsan, a régit meg megcsinálom majd eladom szerintem.
Azt hogy a szerelőd mit mond, látatlanba nehéz megmondani, de ha tényleg a váltó vérj vele addig amíg nem erősödik a hangja, hogy biztos legyél bennne mi a baj.