Nekem tegnap előtt sikerült!!! Kiírtam CD-re a progit, betettem, és automatikusan lefrissítette az egészet, kb 20 perc volt!
Zalaegerszegről jöttem haza Keszthelyre, hát mit ne mondjak, Zalacsánynál azt mutatta, hogy most hagyom el Sárhidát! :)Aztán újra lett indítva, és azóta minden sarkot felismer,rendben működik.
Sziasztok, köszönöm a válaszokat. Pár héttel azelőtt cseréltem pollenszűrőt, mielőtt 'letettem' 7 hónapra, és nem mozdult egy métert sem (sajnos), így nem hinném, hogy az lenne a gubanc. Gázra én is gondoltam, de nem a hőmérséklettel van baj, hanem az erővel (befújási erővel). Egyébként nyilván a teret sem hűti be, nemhogy automatára állítva, de max ventillátorral sem. Érdekesség, hogy a klímát kikapcsolva légkondi nélkül is gyenge a befújás. Nagyon... Azaz gyanítom, nem a klímával kapcsolatos a dolog (kompresszor úgy tűnik működik, hiszen kapcsol, dolgozik). Az nem lehet, hogy valamelyik ventillátor adta meg magát? Van javaslat Bp-en hova érdemes vinni? Ha nincs, marad a Frédi Béni. Nagyon köszönöm a hozzászólásokat, egyébként én egész évben automata klímával járok, így télen is üzemel (ezt most nem az elmúlt 7 hónapra értem:):):)
Kulcs problémáitokkal hozzájuk fordulhattok. 2500Ft ért elsőre maratták a kulcsot. Teljesen pontos és használható. Szereintem Pesten ők a legolcsóbbak.
én ugyanígy jártam tavaly ! az enyém is sokat állt, nálam kicseréltük a pollenszürőt és komplett klímatísztítás volt ! majd feltöltettem gázzal,mert az is megszökött valahova. valószinű,hogy a légcsatornák elvannak tömődve ! nekem azóta kifogástalanól müködik.
Szerintem elment a gáz... Elsőre töltetni kellen eztán kiderül hogy mi a további.Ha jól emlékezem akkor a használatiban is benne van hogy pl télen tessék időnként a klímát bekapcsolni.
Sziasztok! Adott egy 407 2.0 HDI, ami december óta egy kereskedésben állt. Most helyeztettem vissza forgalomba július végén (friss műszaki, olajcsere, aksi csere, mert nem járatták a T. márkakereskedők - megj. én adtam be eladásra). A gond az, hogy amint kihoztam, egy hosszabb útra vittem Olaszországba, és nyilván az úton derült ki, hogy a klíma elég gyengén adja elő... A hőmérséklet jónak tűnik, azaz a hőfok-szabályozással nem lehet gubanc, de maximumra kapcsolva a ventillátort is olyan, mintha egy trabiban lehelne valaki egyet egy fagyi után... Mi lehet a gond? Ventillátor? Klímakompresszor? Van ilyen irányú tapasztalatotok? Ismétlem, az autó igen sokat állt (ezt a féktárcsáim is bánták, de szerencsére nem maródott be a rozsda a felületbe, a betétek 2500 km alatt lekoptatták). Szakszervíz, vagy van esetleg valakinek Bp. vagy környékén Peugeot-specialista klímás ismerőse? Köszönöm.
(Moó, üdv! - a 16-os felnik már a kombival eladva... visszaültem a bordó sedanba)
Ha lehet én is megvárnám a tapasztalatokat. A Cora kulcsmásolóban van tuti jó, csak 9800 Huf :(. Ha valakinek megérkezik kérhetném, hogy osszameg a tapasztalatait.
Én a tisztitó folyadékon túl vagyok, de nem segített. Üa szűrő cserélve de szintén semmi. A széthajtást még nem próbáltam, de talán van más megoldás is.??
Fú hát, volt ami nagyobb volt alapból, volt ami belül tök más volt, volt ahol túl mélyen volt az immo panel, volt amibe nem ment bele a kulcs szára, volt ami alapból szar volt és az első szétnyitáskor szétesett...... Nemértem, hogy minden 407es bicskakulcs ugyanolyan, akkor az utángyártott ház miért millió féle. Mondom C4 kulcsház volt jó az enyémhez végül. Ha nem jártok majd sikerrel, megadom egy csepeli 307es kolléga elérhetőségét, a végén ő szerezte nekem a kulcsházat meg, de rengeteget szívtunk vele is, pedig neki volt minden polcon. Bár kívánom, hogy legyen jó amit rendeltetek, mert akkor végre nekem se tompított szignó lesz a távin :)
Amúgy a kulcsszárat könnyedén ki lehet cserélni, a stiftet ki kell nyomni belőle valami pici csavarhúzóval vagy imbusszal, és kicserélni a betétet.