Keresés

Részletes keresés

rámenős Creative Commons License 2011.07.10 0 0 940

Hol tartasz a faragással?

Nagyon érdekel az eredmény!

Előzmény: cudar08 (922)
rámenős Creative Commons License 2011.07.10 0 0 939

Széldületesek a videók. Nagyon élveztem.

Majdnem kedvet kaptam a kistraktorversenyzéshez.

Előzmény: Dolmi mackó (925)
rámenős Creative Commons License 2011.07.10 0 0 938

Kedves Iskra.

A gyújtáshoz is ilyen jól értesz, mint a karbikhoz? Ha úgy döntenek az okosok, hogy porlasztó hiba, felkereshetlek? Most már biztos ég a képük, hogy nem bírnak egy kis orosz traktorral, a BMV-k. mercik után.

Előzmény: iskra (935)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 937

Alufelni a kistraktoron nem semmi :):)

De akkor a tűs fúvoka nem is a gyári nem???

Előzmény: iskra (935)
iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 936

Ilyeneket is csináltam :)

 

iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 935

nincs lyuk.

A tű szerepe az hogy annak a furatnak ami a benzint juttatja a szívócsatornába annak a keresztmetszetét szűkíti le.

Kicsit hasonlii az elv a súbertűs karbikra de itt fixen van.

A tű alján igen ott van a seeger az kell mert az ott levő résen jut fel a benzin.

A seeger is kell ,mert nem engedi,hogy lecsússzon a tű a fúvóka aljára .(mert akkor elzárná a fúvóka furatát ás az lenne a gond)(betőmné a furatot!!!)

A rés sokszorosa a fúvókán levő furatnak ezért nincsen gond áramlik a benya szabadon.

Csak éppen nem kissebb nyaláb-ban ,hanem egy kúpos oszlopban torkollik fel a szívócsatornába.

Tehát remélem érthető nem simán hanem gyorsítva .

Jobb a porlasztási kép nincsenek nagy cseppek hanem ködszerűen mint az MZ-nél.

De szerintem takarékosabb és jobb mint az MZ karbi persze magasabb fordulatokon ott már bistos ez is túldúsul.

Persze nekem csak 1 db MZ karbi van ez a hasonlítási alap.

De eddig minden sikerűlt az MZ karbi felszerelésében is leírtam sokmindent, (az MZ karbikat is támogatom eddig sok tanácsot adtam annak aki kérte).

Előzmény: cudar08 (933)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 934

lyuk

Előzmény: cudar08 (933)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 933

Ezt nem nagyon értem, a tű közepém lyúk van????

Előzmény: iskra (931)
iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 932

Szerintem jó alap.

Sok munka lessz még vele.

Még képeke,sok-sok képet kérek  XD

Előzmény: Rex maxi (930)
iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 931

Szerintem jó.

Jobb porlasztás ,qrva nagy erő,füst majdnem nulla.

A durrogást is el lehet felejteni.

Szerintem jobb mint az MZ.

 

Na a lényeg,hogy egy kymco robogó súbertűje van berakva a karbiba.

Persze elötte meg lett köszörülve az alja.

Ennek az a lényege hogy amikor a fúvóka után felfele áramlik a benzin ott leszűkül a keresztmetszet és gyorsabb áramlásra kényszeritem.

Mikor eléri a súbertű tetejét má nagyon vékonyka film lessz csak.A szívócsatornában jobban szétoszlik mert nagy O felületen porlasztódik széjjel.

Alap és közepes fordulaton nagyon takarékos.

Teszek majd képeket fel az indafotóra ,meg fogjátok érteni.

Minden az áramlásról szól.

 

 

Előzmény: cudar08 (929)
Rex maxi Creative Commons License 2011.07.08 0 0 930

Sziasztok

Nekem a 151-esen jokov karbi van és én men cserélném le mzre.

 

 

Topiknyitó szaktárs láttad az új kistraki alapanyagomat? :D

Előzmény: cudar08 (929)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 929

Szia!

 

Na mi a helyzet az Amal karbival??? Milyen eredményekkel zárult a tesztje?? Jobb mint az Mz????

Előzmény: iskra (928)
iskra Creative Commons License 2011.07.08 0 0 928

Üdv mindenkinek visszatértem!

Kicsit zsúfolt volt ez a hónapom de majd szolgálok képekkel.

cudar08 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 927

Az a széles kerekű 1:15-nél nagyon király. :-)

Előzmény: Dolmi mackó (925)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 926

Szerintem is azonos.

 

 

Előzmény: rámenős (924)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.08 0 0 925

Más országokban 25 km/h-ás sebességkorlátozás van érvényben a kistraktorokra?

 

rámenős Creative Commons License 2011.07.08 0 0 924

Nagyon hasonló, csak komcsi a színe.

A szarv a karokkal, a hátsó akasztóvas mind azonos. A motort nem látni jól, de szerintem az is hasonló. Fix mágnesgyújtás, lassú fordulat, két sebesség, ékszíjas kuplung.

Talán nemsokára vissza tudom imádkozni és akkor teszek fel képeket.

Előzmény: cudar08 (922)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.08 0 0 923
Előzmény: cudar08 (922)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 922

Hello!!

 

Nekem is van egy orosz trakim, a tied nem ilyen??? Ezen is bedöglött az eredeti motor, most faragokrá egy Robi 151-es blokkot.

 

Ilyen eredeti blokkal.

 

És ilyen az enyém.

Előzmény: rámenős (920)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.08 0 0 921

Ha alacsony fordulatra kell, akkor jobb a dizel, a benzinest pörgetni kell, hogy leadja a teljestményét, a dizel alacsonyabb fordulaton leadja és alacsony fordulaton is nyomatékos.

Előzmény: rámenős (920)
rámenős Creative Commons License 2011.07.08 0 0 920

Egytengelyes kerti traktor. Orosz gyártmányú. Ha visszakapom, feltétlenül teszek fel róla képet.

Mindenkinek köszönöm a segítséget.

A linkek nagyon jók. Viszont nem adják meg a fordulatszámot, ill. 3600-ra adják a teljesítményt. Van egy Honda motorom. Már rátettem, de nem értem utol még a kisebb sebességfokozatban sem. Az áttételezés viszont nagyon megbonyolítaná az egészet. Ezért kell a lassú fordulat.

Tárnokon lakom.

Előzmény: Dolmi mackó (919)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.07 0 0 919

Ez vmi kapálógép, vagy egytengelyes traktor?

 

Így nem nagyon tudunk segíteni, majd írd meg a tipust, vagy rakj fel képet.

 

Ha a kínai mellett döntesz, akkor a benzines kb. fele annyiből jön ki, mint a dizel, mindkettőnek van előnye, ha télen is sokat használod, hómaró, hótoló, ilyesmi, akkor inkább benzinest vegyél, a dizel iszonyat keveset fogyaszt, teljesítmény függő persze, de 4-6 deiciket esznek a 4-7 lóerősek.

Ha soha nem volt semmiből dizeled, csak benzinesek, akkor szerintem inkább maradj a benzinesnél, persze lehet, hogy a dizel is bejönne neked a használat közben.

 

Első körben a teljesítményt kellene eldönteni, utána azt, hogy benyás, vagy dizel legyen, az árakat csak körülbelülre nézd meg, ha kiválasztottad a konkrét motort, akkor szét kell nézni, hogy hol a legolcsóbb, árajánlatokat kell kérni.

 

Hol laksz?

 

Van pár nagy agro bolt, ahol jól szét lehet nézni, ezek közül az agroforg az amelyik árul kínai és más olcsó motorokat (pl. belpiacos briggseket)

www.agroforg.hu

Előzmény: rámenős (915)
turner62 Creative Commons License 2011.07.07 0 0 918

Sajnos nemsok motor van amit nem kínában raknak össze!

Sajnos jön a sárga veszedelem. :)

Előzmény: Dolmi mackó (914)
turner62 Creative Commons License 2011.07.07 0 0 917
Előzmény: rámenős (915)
rámenős Creative Commons License 2011.07.07 0 0 916

Bocs , a kinai benzines és a Kipor jól hangzik.

Nem akarok egy orosz traktorra sokat költeni. Feltenném a fényképét is, de még mindig nem tudtam visszaimádkozni a szerelőktől. Keveset használtam, mert minden funkciójával volt valami baj.

A telekre vettem fűnyírásra. Mindig ledobta az ékszíjat a talaj egyenetlenségei miatt. évente 3-4 rotázást végeztem, aztán egyre nehezebben indult el. Önindítót tettem fel, végül már azzal sem ment. 800- 900 körül lehet a fordulata.

Előzmény: Dolmi mackó (914)
rámenős Creative Commons License 2011.07.07 0 0 915

Az az igazság, hogy a robbanómotorokkal nem vagyok jó barátságban, mert mindegyiknek lelke van. Csak sajnos nincs más az ember karja helyett. Ha megírnád, hogy hol lehet utánanézni, információt szerezni, ár, telj, kihajtás, stb, azt nagyon megköszönném. Most már kínomban újra gondoltam.

Mit javasoltok? Diesel vagy benzines? Lassu fordulat kell. Szántani szeretnék. Gondolom 4-5 LE elég?

Köszi.

Előzmény: Dolmi mackó (914)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.07 0 0 914

Ezek szerint vízszintes tengelyű motort szeretnél?

Új motort vennél, ha igen mennyi rá a keret?

Milyen teljesítményre lenne szükséged?

 

Benzinesből a Honda GX széria ami nagyon jó, ezek ipari motorok, tehát nagyon sokat bírnak, sajnos az áruk elég magas.

Létezik ezeknek kínai verziója is, nagyon pontos másolatok, nekem is van ilyen, nincs vele gondom, közel harmad áron kaphtóak ezek a hondához képest, természetesen a kínai másolatokra is van garancia.

 

Kipor dizel motorok, ezek is kínában készülnek, ezeket is nyugodtan meg lehet venni, nekem is van egy ilyen.

A honda gx széria árához képest kb. 40-50%-al olcsóbbak, de ugye ezek dizelek, azok meg benzinesek.

Előzmény: rámenős (913)
rámenős Creative Commons License 2011.07.07 0 0 913

Bocsánat .

Tud valaki valamilyen oldalkihajtású, lassú fordulatú motort. Mindegy milyen, csak üzembiztos legyen. Szántani szeretnék az orosz traktorommal.

Mit javasoltok?

Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.06 0 0 912

Nem minden motorgyártó mérte így a teljesítményt.

 

Egyébként még most is csak nagy általánosságban adják meg a motorjaik teljesítményét.

Manipulálnak ezek mindnet, pl. a gépjárművek gyári fogyasztás adatai is úgy vannak manipulálva, ahogy a gyártók érdeke megkivánja.

Előzmény: LittleHornet (911)
LittleHornet Creative Commons License 2011.07.06 0 0 911

http://www.profikisgep.hu/MTD/Extrak/teljesitmeny-Teljesitmeny-adatok.html#middle

 

itt egy érdekes link.

 

"A múltban a motorgyártók. „nettó” teljesítmény adatokat. közöltek, azaz kipufogó és levegőszűrő nélkül. mért teljesítmény adatokat. adtak meg."

Előzmény: LittleHornet (909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!