Én ugyan nem az Audiban dolgozom, de azért mindig örültem és kicsit büszke is voltam arra, hogy egy ilyen patináns, jó hírű vállalat Győrt választotta. Azért a 2100 új munkahely nem semmi. Jelenleg kicsivel többen mint hatezren dolgoznak itt, szóval ez is mutatja a beruházás nagyságát.
Még valami, ha kivetted a motort, a csatlakozót ki tudod annyira szabadítani hogy kiérjen és be tudd dugni a motorba. Jól megfogod a motort, elindítod az autót utána a ventit. Rögtön kiderül hogy csapágyas-e vagy más a bibi. Az is kiderülhet hogy leesett a centírozáshoz használt súly, és nagy fordulaton bevibrál annyira hogy hangja van.
Venti ott van a középkonzol mögött, de sajna nem fogsz hozzáférni. Vagyis igen, csak nem onnan.
Bal oldalról vegyél le minden burkolatot. Kormány alatt is. Ülést told hátra feküdj a kormány alá és oldalról nyúlj fel kb a rádió mögé. Ott a motor. 2 csatlakkozó megy bele. Mindkettőben van egy biztonsági fül, azt benyomva húzd ki a csatikat. Utána kapaszkodj bele a motorba és forgasd el 1-2 cm-t. (sosem emléxem hogy merre de talán óra mutatóval ellentétesen.) Ha kilazult a motor akkor a kábeleket félrehúzva le tudod engedni a pedálsorig. Teljesen kivenni csak úgy tudod ha a kormányrudat is kiveszed előle. De talán csak valami belekerül a lapát közé és az okozza a hangot, ez esetben nem kell kivenni. Ha motor lent van akkor nyúlj fel ismét és tapintsd ki a helyét hátha megtalálod a hang okát.
Ha csapágy okozza a hangot akkor nem úszod meg a kormányrudat. A padlólemeznél van a kormányon egy csavar, vedd ki. Ezután a rudat szét tudod húzni, cseles mert nem hosszirányba kell húzni hanem oldalra. Okosan ki van találva nem tudod rosszul összerakni. Ha a rudat félrehúztad akkor már ki tudod venni. A motor végén van egy torx csavar, vedd ki. Ezután húzd ki a burkolatból a motor. Nekem annyira beleszorult, hogy a torx csavart félig visszarakva, és azt ütve indult csak meg. Csapágyat nem cseréltem, abban nem tudok segíteni. Nekem előtétellenállás gondom volt amiatt szedtem szét. Az ellenállás meg a burkolatban van, sajna ennyire szét kell szedni amiatt is.
Nem feltétlenül drága. Pioneer-hez Sony-hoz és talán Alpine-hoz tuti hogy van adapter, sőt ezekhez olyan is van ami viszi a központi kijelzőt. De lehet csak kormkánytáv adaptert venni. Újonnan, itthon drága. E-bay-en kell nézegetni. Én tán 25 EUR-ért vettem az e-bay-en a Pioneer rádiómhoz. Talin megtekinthető. :)
Ja, és a Pio annyira nem rossz, hogy ne lehetne bevállalni csak azért mert van hozzá adapter. Mondjuk a Sony felejtős.
307 ráncfelvarrott. Klíma nagyobb fokozatban kerepel, a hang a középső két befuvó körül jön. Talán itt van egy venti és csapágyas vagy valami belement.
Van ott venti és a középkonzol lebontásával hozzáférhető?
De azt is tudnod kell hogy le kell akkor mondanod a kormányvezérlésről. Hacsak nem olyat veszel amihez lehet rendelni kiegészítőt. Igaz nem olcsó mulatság...
Azért egy ilyen kocsit hármasban lepadlózni sokkal karakterisztikusabb mint egy nyúlós aut-ot. Ráadásul elég négyesben csinálni és baromi hosszan van nyomaték, nem kell kapcsolgatnod előzés közben.
Szóval ha beugrana a fejlesztésbe némi DSG vagy valami hasonló...
Az nálunk érdekes lett volna, mert jegyzőkönyv volt a leadott km állásról.
Több kolléga vett a leadott kocsikból, elég jó engedményeket lehetett elérni mikor odavakkantottuk a karbantartott hölgytulajdonososnemdohányzógarázsbantartott parasztvakításra, hogy ja barátom az előző tulajnál én hajtottam 8 évig terepen... :-)
Amúgy a jó édes anyjukat.
Ezek miatt nem fogom majd tudni normálisan eladni a saját kocsimat, mert senki nem fogja elhinni, hogy Tényleg annyi van benne... (évi 15 ezer kmt megyek vele pedig diesel...)
A saját példám: az egyik volt autóm szerepelt a Totalcar tesztjében, benne van a cikkben, hogy 197 ezer km van benne. Mikor a cikk megjelent, akkor ment a hirdetés, és pont azt hozta ki mindig a tesztre kattintva, ott már 79 ezer volt az autóban, a kereskedőnél. Mikor szóvá tettem náluk, hogy hát én nem ennyivel adtam le, meg bekerült a dolog a népítélet rovatba, meg lettem fenyegetve egy perrel. Ez van.
Azaz van egy excel táblám 1200 db autóról, amiben mindenféle adat mellett a 2009 októberi km óra állás is benne vagyon.
Namost volt olyankocsi, ami 2009 októberében 144 ezer km-el van benne a táblában, 2010 márciusában adtuk le (használtuk közben), és áprilisban mint megkímélt 68 ezer km-es kocsi jelent meg a használtautón....
Persze, majd ha eléred a koromat... szó se róla, hegyi úton jó az, csak akkor hánynak hátul de nagyon. Ha meg már emiatt óvatosabban kell menni, akkor meg váltogasson helyettem a verda. Amíg hetekig nem vezettem, nekem sem volt elképzelésem, hogy milyen, mert egy-egy teszt út alatt nem jött át a feeling. Háááát, nagyon jó tud ám lenni, de ha meg car a konstrukció, akkor agyonvágja az egész verdát. Ha megtehetném a választást és az autócserét, akkor nem gondolkoznék:-)
Nézd már meg az önsúját a verdának mert én az 1650kilós 2literes 150lovas bömivel, nyúlós steptronic-al néha még kilincsel is előre kanyarodva kijövök 6literrrel, a nyúlás igaz hogy én sem tudom megszokni.