Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59771


Bár közöm nincs a szakmához de ha közelebb laknék meg is pályáznék egy valamilyen beosztást. Mondjuk felsővezetőt, vagy valami hasonlót. :D

 

Előzmény: tisvol (59769)
Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59770

Ádi orgonaművész. Az általad említett zenei műhöz :D nem méltó az mp3-as tömörítés, ami ellen majd Ádi kampányolni fog, vagy nem. :)

Előzmény: ottar (59768)
tisvol Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59769

OFF

Had legyek egy kicsit lokálpatrióta:

Indul az Audi gyárbővítés Győrben

Az új részlegekkel a magyar Audi teljes értékű autógyárrá lép elő, ahol minden lényeges feladatot helyben végezhetnek el. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Én ugyan nem az Audiban dolgozom, de azért mindig örültem és kicsit büszke is voltam arra, hogy egy ilyen patináns, jó hírű vállalat Győrt választotta. Azért a 2100 új munkahely nem semmi. Jelenleg kicsivel többen mint hatezren dolgoznak itt, szóval ez is mutatja a beruházás nagyságát.

ON

ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59768

Most mééé?

:-)

Előzmény: Zolysys (59767)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59767

Kapsz Te majd Áditól :D:D:D

Előzmény: ottar (59764)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59766

a PUG az ISO-s :):P

Előzmény: Totyasrác (59765)
Totyasrác Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59765

Én simán betettem a kedvenc fejegységemet, 6e Ft volt a (PUG -> ISO szabvány) átalakító. A kormányról meg nem vezérem, ennyi :)

Előzmény: ottar (59764)
ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59764

Majd ennek utánanézek, mondjuk nem életbevágó, úgyis rövid utakra, szaladgálós kocsinak vesszük.

Azaz nem baj, ha nem tudjuk meghallgatni Wágner úr Lóheringjét mp3-ban.  :-)

Előzmény: Zolysys (59758)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59763

A húzós árat mindig az itthoni kereskedőkre írom. lsd CeNet es kábel Clarionnál 14.500.-

bontiban meg bevolt 2,5e ért...

Előzmény: tisvol (59760)
Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59762

Még valami, ha kivetted a motort, a csatlakozót ki tudod annyira szabadítani hogy kiérjen és be tudd dugni a motorba. Jól megfogod a motort, elindítod az autót utána a ventit. Rögtön kiderül hogy csapágyas-e vagy más a bibi. Az is kiderülhet hogy leesett a centírozáshoz használt súly, és nagy fordulaton bevibrál annyira hogy hangja van.

 

Előzmény: Martinka. (59761)
Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59761

Venti ott van a középkonzol mögött, de sajna nem fogsz hozzáférni. Vagyis igen, csak nem onnan.

 

Bal oldalról vegyél le minden burkolatot. Kormány alatt is. Ülést told hátra feküdj a kormány alá és oldalról nyúlj fel kb a rádió mögé. Ott a motor. 2 csatlakkozó megy bele. Mindkettőben van egy biztonsági fül, azt benyomva húzd ki a csatikat. Utána kapaszkodj bele a motorba és forgasd el 1-2 cm-t. (sosem emléxem hogy merre de talán óra mutatóval ellentétesen.) Ha kilazult a motor akkor a kábeleket félrehúzva le tudod engedni a pedálsorig. Teljesen kivenni csak úgy tudod ha a kormányrudat is kiveszed előle. De talán csak valami belekerül a lapát közé és az okozza a hangot, ez esetben nem kell kivenni. Ha motor lent van akkor nyúlj fel ismét és tapintsd ki a helyét hátha megtalálod a hang okát.

Ha csapágy okozza a hangot akkor nem úszod meg a kormányrudat. A padlólemeznél van a kormányon egy csavar, vedd ki. Ezután a rudat szét tudod húzni, cseles mert nem hosszirányba kell húzni hanem oldalra. Okosan ki van találva nem tudod rosszul összerakni. Ha a rudat félrehúztad akkor már ki tudod venni. A motor végén van egy torx csavar, vedd ki. Ezután húzd ki a burkolatból a motor. Nekem annyira beleszorult, hogy a torx csavart félig visszarakva, és azt ütve indult csak meg. Csapágyat nem cseréltem, abban nem tudok segíteni. Nekem előtétellenállás gondom volt amiatt szedtem szét. Az ellenállás meg a burkolatban van, sajna ennyire szét kell szedni amiatt is.

 

Előzmény: szucsati (59759)
tisvol Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59760

Nem feltétlenül drága. Pioneer-hez Sony-hoz és talán Alpine-hoz tuti hogy van adapter, sőt ezekhez olyan is van ami viszi a központi kijelzőt. De lehet csak kormkánytáv adaptert venni. Újonnan, itthon drága. E-bay-en kell nézegetni. Én tán 25 EUR-ért vettem az e-bay-en a Pioneer rádiómhoz. Talin megtekinthető. :)

Ja, és a Pio annyira nem rossz, hogy ne lehetne bevállalni csak azért mert van hozzá adapter. Mondjuk a Sony felejtős.

Előzmény: Zolysys (59758)
szucsati Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59759

Sziasztok,

 

307 ráncfelvarrott. Klíma nagyobb fokozatban kerepel, a hang a középső két befuvó körül jön. Talán itt van egy venti és csapágyas vagy valami belement.

Van ott venti és a középkonzol lebontásával hozzáférhető?

 

Köszi.

Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59758

De azt is tudnod kell hogy le kell akkor mondanod a kormányvezérlésről. Hacsak nem olyat veszel amihez lehet rendelni kiegészítőt. Igaz nem olcsó mulatság...

Bár nekem van aux szerű bemenetem :):):):)

Előzmény: ottar (59757)
ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59757

Köszönöm.

Akkor ha mp3-at akarunk hallgatni, akkor csere.

(Faceliftes nem fér bele a keretbe.)

 

Előzmény: Zolysys (59756)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59756

erre is az előző állítás az igaz. Csak a ráncfelvarrottban van

Előzmény: ottar (59755)
ottar Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59755

A 307-esben van vajh AUX csatlakozó vagy usb? 

 

Előzmény: Vivaro1 (59753)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59754

Csak a faceliftesek tudnak ha tudnak...

Amelyik tud arra rá van írva

Előzmény: ottar (59752)
Vivaro1 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59753

Hát cd-ről nem tudom az 5008-asomban van USB arról tud..

ottar Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59752

A CD lejátszó tud Mp3-at játszani? 

 

Mármint ami ezekben van. 

 

ottar Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59751

A zoktáviámban vasárnap volt 50000. :)

Apósom 2003-as Renaultjában meg már majdnem 20000 (igen, húszezer.. :)). Mos kicsit belehúzott, az első öt évben tett bele 9000 km-t. :) 

 

Előzmény: naveed (59748)
Sas-307 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59750

>akkor nem gondolkoznék:-)

Dehogyem!

Előzmény: Smíró (59744)
Sas-307 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59749

Azért egy ilyen kocsit hármasban lepadlózni sokkal karakterisztikusabb mint egy nyúlós aut-ot. Ráadásul elég négyesben csinálni és baromi hosszan van nyomaték, nem kell kapcsolgatnod előzés közben.

 

Szóval ha beugrana a fejlesztésbe némi DSG vagy valami hasonló...

Előzmény: Jena307 (59742)
naveed Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59748

A km óra témáról jut eszembe. Holnap lesz 150e km az autóban. :))

Előzmény: ottar (59747)
ottar Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59747

Az nálunk érdekes lett volna, mert jegyzőkönyv volt a leadott km állásról. 

Több kolléga vett a leadott kocsikból, elég jó engedményeket lehetett elérni mikor odavakkantottuk a karbantartott hölgytulajdonososnemdohányzógarázsbantartott parasztvakításra, hogy ja barátom az előző tulajnál én hajtottam 8 évig terepen... :-)

Amúgy a jó édes anyjukat. 

Ezek miatt nem fogom majd tudni normálisan eladni a saját kocsimat, mert senki nem fogja elhinni, hogy Tényleg annyi van benne... (évi 15 ezer kmt megyek vele pedig diesel...)

Előzmény: Törölt nick (59746)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59746

A saját példám: az egyik volt autóm szerepelt a Totalcar tesztjében, benne van a cikkben, hogy 197 ezer km van benne. Mikor a cikk megjelent, akkor ment a hirdetés, és pont azt hozta ki mindig a tesztre kattintva, ott már 79 ezer volt az autóban, a kereskedőnél. Mikor szóvá tettem náluk, hogy hát én nem ennyivel adtam le, meg bekerült a dolog a népítélet rovatba, meg lettem fenyegetve egy perrel. Ez van.

Előzmény: ottar (59745)
ottar Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59745

No, csak egy hajmeresztő az óravisszatekerésre: 

A cégünk flottát cserélt 2010 környékén.  

Azaz van egy excel táblám 1200 db autóról, amiben mindenféle adat mellett a 2009 októberi km óra állás is benne vagyon. 

Namost volt olyankocsi, ami 2009 októberében 144 ezer km-el van benne a táblában, 2010 márciusában adtuk le (használtuk közben), és áprilisban mint megkímélt 68 ezer km-es kocsi jelent meg a használtautón....

Ezért kicsit izé a használtautó...

Szervíz nélkül nem veszek kocsit... :)

 

 

Előzmény: Törölt nick (59735)
Smíró Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59744

:-)

Persze, majd ha eléred a koromat... szó se róla, hegyi úton jó az, csak akkor hánynak hátul de nagyon. Ha meg már emiatt óvatosabban kell menni, akkor meg váltogasson helyettem a verda. Amíg hetekig nem vezettem, nekem sem volt elképzelésem, hogy milyen, mert egy-egy teszt út alatt nem jött át a feeling. Háááát, nagyon jó tud ám lenni, de ha meg car a konstrukció, akkor agyonvágja az egész verdát. Ha megtehetném a választást és az autócserét, akkor nem gondolkoznék:-)

Előzmény: zafira2.2 (59741)
Jena307 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59743

Ha gondolod segíthetek hogy a PPS is 120ezret-et lásson :)

Előzmény: zsolesz 307 (59734)
Jena307 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59742

Nézd már meg az önsúját a verdának mert én az 1650kilós 2literes 150lovas bömivel, nyúlós steptronic-al néha még kilincsel is előre kanyarodva kijövök 6literrrel, a nyúlás igaz hogy én sem tudom megszokni.

Előzmény: Sas-307 (59739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!