Keresés

Részletes keresés

uhb129b Creative Commons License 2011.05.24 0 0 11892

a gyorsparkolóban és az expressz parkolóban is 5 perc díjmentes

 

Azok hun vannak?

Előzmény: BJ (11891)
BJ Creative Commons License 2011.05.24 0 0 11891

a gyorsparkolóban és az expressz parkolóban is 5 perc díjmentes - bemész, megállsz, 2 perc alatt kirakod a családot, majd kihajtasz. Teljesen legális és ingyenes az egész. A távolság pedig talán 10 méterrel hosszabb mintha a terminál előtti úton álltál volna meg

Előzmény: Törölt nick (11889)
uhb129b Creative Commons License 2011.05.24 0 0 11890

Ha árakat emel a többi, az miért veszteség a reptérnek?

 

Mert növekvő árak mellett csökken a forgalom.

Előzmény: Törölt nick (11886)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.24 0 0 11889

És mit szóltok hozzá, hogy az 1-nél nem lehet megállni kirakni a családot az autóból, csak valamelyik parkolóban? Az épület teljes hosszában felfestés, táblázás stb. Legálisan nem tudsz megállni arra a 2 percre amíg kirakod akit kivittél.

tgabor433 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 11888

Mai képek. Egész nyugis volt az Udvar délelőtt.

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11887

Ez most komoly? :))

Ha árakat emel a többi, akkor kevesebb utas fog velük menni. :)) És mennek Bécsbe, pl. :)

 

Egyébként meg 11885. :)

Előzmény: Törölt nick (11886)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11886

"Ez utóbbi három lehetséges alternatíva mindegyike pénzben kifejezhető veszteséget jelent a reptérnek a malévos helyzethez képest."

 

Ha árakat emel a többi, az miért veszteség a reptérnek? A fapadosok megerősödnek, a külföldi nem fapadosok pedig nagyobb részesedést kapnak.

Előzmény: uhb129b (11881)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11885

Ez valószínű, ám ekkor sem mindegy, hogy pontosan mi történik.

 

Érdekes, hogy a Budapestnél nyilván sokkal-sokkal fontosabb Brüsszelben mi történt: máig nem sikerült elérni a Sabena csődje idején produkált utasszámot. Pedig ott az EU központja, gazdaságilag sem gyenge város, stb...

 

Plusz: a szomszédos (kicsivel közelebb van hozzá, mint Bp-hez Bécs) Amszterdamban ugyanezen idő (2001-2008, válság) alatt jelentősen nőtt a forgalom... Különös a két utasgrafikont egymás mellé tenni...

 

 

Előzmény: uhb129b (11881)
uhb129b Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11884

Mindjárt épül az új cargo komplexum!

 

http://ingatlan.net/magazin/2011/05/kozep-europa-egyik-legnagyobb-cargo-varosa-epulhet-meg-a-liszt-ferenc-repuloter-mellett/

 

Sőt, SVO-n is kelet-európa legnagyobb cargo komplexumát építik! :-)

 

http://www.aex.ru/news/2011/5/23/85248/

giornalista Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11883

ez azért ennyire nem egyszerű.

 

ha holnap megszűnne a Fradi, nem lenne hirtelen 6000-el több nézője a Kispestnek, Újpestnek, Vasasnak.

Előzmény: Törölt nick (11878)
uhb129b Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11882

A Malév forgalmának hány százaléka a Ferihegyen átszálló utas?

 

kb. 30%

Előzmény: vgera (11880)
uhb129b Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11881

Nem lenne kevesebb utas a BudAirportnak ha bedőlne a Malév, elvinnék más légitársaságok azokat az utasokat.

 

Ha bedől a Malév, akkor a keletkezett piaci rést a többi légitársaság a következőképpen tudja kitölteni:

- frekvenciát emelnek

- nagyobb gépeket raknak a Pesti járataikra

- árat emelnek

- bizonyos járatokat nem pótolnak (pl. Tirana valószínűleg ilyen)

 

Ez utóbbi három lehetséges alternatíva mindegyike pénzben kifejezhető veszteséget jelent a reptérnek a malévos helyzethez képest.

Előzmény: Törölt nick (11878)
vgera Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11880

A Malév forgalmának hány százaléka a Ferihegyen átszálló utas?

 

Tavaly októberben én is Lufival mentem Lisszabonba, igaz egy átszállással, akkor is volt közvetlen TAP, de ca. 30ezerrel drágábban. Az már egy másik kérdés, hogy a frankfurti ködnek hála a 6 órás útból 15 órás lett kifele.

 

 

Előzmény: Törölt nick (11878)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11879

Ez egy szép teória, de mivel eddig még senki sem bizonyította be, ne vegyél rá mérget, hogy így lenne.

 

Ryanair, Easyjet volt már a kétezres évek elején is, sőt, 9/11 utáni időszak is volt szép akciókkal, mégis beszakadást okozott mind a Swissair, mind a Sabena csődje az egykori bázisukon, hiába hozták létre a helyükön az új cégeket.

(Aki nem hiszi, nézzen utána.)

 

Az, hogy vannak Budapestről nem Malévval közlekedők, még nem ok arra, hogy ilyen következtetéseket levonjunk. :)

 

Előzmény: Törölt nick (11878)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11878

Nem lenne kevesebb utas a BudAirportnak ha bedőlne a Malév, elvinnék más légitársaságok azokat az utasokat. Tegyük fel Londonba szeretnél utazni és Malév jegyed van. Ezek után ha nincs a Malév akkor vonattal mész mikor a BA, Wizz, vagy EJ is elvisz közel ugyanannyiért?

 

Tegnap volt egy utas, aki Lisszabonba ment Lufival két átszálással. Nem jöttem rá a logikájára, megy minek, ha van közvetlen Tap is? Lehet olcsóbb volt, vagy szeret átszállni, mert időben hosszabb volt az biztos.

Tehát ha valakinek távolabbi országba kell utazni, ha eddig repülővel utazott, akkor ezután is azzal fog Malévtól függetlenül.

Előzmény: Törölt nick (11877)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11877

Számomra nem olyan egyértelmű, hogy titkosnak kell lennie a szerződés azon részének, amely alapján az állam sok-sok milliárdot kénytelen a Malévba pumpálni (még ki tudja meddig) az adófizetők pénzéből.

 

Megfordítva sem sokkal szebb: avagy a Malév bedőlése után az adófizetők pénzéből a BudAirport-ot kielégíteni, a feltételezett garanciavállalás következtében. Ugye. :)

 

Előzmény: uhb129b (11876)
uhb129b Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11876

Emlékezetem szerint teljesen publikus volt az az infó

 

Где?

 

 

mivel a Malév adja a forgalom jelentékeny részét, ezért a garanciákat adtak a vásárlóknak a forgalom tekintetében.

 

Nem volt kötelező ezt a garanciát nyújtani. Csak éppen garancia nélkül kevesebbet fizettek volna akkor a reptérért.

 

 

Nyilvánvaló, hogy egy üzleti szerződésnek nem minden részlete publikus.

 

Számomra nem olyan egyértelmű, hogy titkosnak kell lennie a szerződés azon részének, amely alapján az állam sok-sok milliárdot kénytelen a Malévba pumpálni (még ki tudja meddig) az adófizetők pénzéből.

Előzmény: viricsi (11864)
powerage Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11875

Építkezés közben hallottam azért olyanokat, hogy a hűtőkapacitást kicsit alulméretezték a Sky Courton, illetve semmilyen tartalék hűtés nincs, ha valamelyik gép lerohad vagy karbantartás alatt van. Ezt menet közben javították? Most, hogy jönnek a tartós nyári melegek, nem jönnek elő ezek a problémák?

Előzmény: viricsi (11873)
2225ullo Creative Commons License 2011.05.23 0 0 11874

Meg tudja valaki azt mondani, hogy az érkező szintre gépkocsival behajtást mikor nyitják meg?

Arról volt szó, hogy a Skycourt építéséig zárják le, de nem úgy tűnik,mintha meg akarnák újra nyitni.

viricsi Creative Commons License 2011.05.22 0 0 11873

Van.

Valószínűleg jó alaposan átszivárog a hüsi a 2A területére, de ahhoz kevés, hogy mindkét területen érezhető legyen.

Előzmény: Törölt nick (11872)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.22 0 0 11872

A SkyCourt 2A felé eső oldalán az új épületben lehet tudni miért nincs?

Előzmény: viricsi (11871)
viricsi Creative Commons License 2011.05.22 0 0 11871

Az átépítések miatt a 2A terminál SkyCourt felé eső oldalának egy részén a hűtés nem üzemel. Ez sajnos szükségszerű velejárója a munkálatoknak, hiszen egy üzemelő terminálon kell dolgozni és bizonyos munkákat nem lehet másként elvégezni.

Türelem és megértés kéretik. :-)

Előzmény: Törölt nick (11869)
tgabor433 Creative Commons License 2011.05.22 0 0 11870

"nincs is gáz a terminálokon. :)))))"

Ejha! És hogy bírják az utasok a vákuumot? :D

Előzmény: Törölt nick (11869)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.22 0 0 11869

Dehogy gázolok, nincs is gáz a terminálokon. :)))))

 

Egyenlőre a 2A felöli oldalon kánikula van (tavalyi feeling), a jó idő a másik oldalon található. Világítás viszont már van rendesen, a múlt héten az se volt.

Előzmény: Ramius (11868)
Ramius Creative Commons License 2011.05.21 0 0 11868

Óóóóóóvatosan, mert még belegáolsz a Jégtündér (viricsi) lelkének világába, oszt akkor végvári zimankós idők lesznek!! :-))))

 

 

Előzmény: Törölt nick (11863)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.21 0 0 11867

:))

Előzmény: BJ (11861)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.21 0 0 11866

Én erről sehol nem olvastam. Mindenhol csak sejtetések voltak.

 

Egyébként az is lehet, hogy teljesen más "kétes ügyek" az, amit állítólag kivizsgálni óhajtanak. :)

 

Persze, hogy a torta újraosztása folyik, nemcsak a gazdaságban...

Előzmény: viricsi (11864)
viricsi Creative Commons License 2011.05.21 0 0 11865

De bizony hogy hűtik a "konzervdobozt".

Előzmény: Törölt nick (11863)
viricsi Creative Commons License 2011.05.21 0 0 11864

Emlékezetem szerint teljesen publikus volt az az infó, hogy mivel a Malév adja a forgalom jelentékeny részét, ezért a garanciákat adtak a vásárlóknak a forgalom tekintetében.

Nyilvánvaló, hogy egy üzleti szerződésnek nem minden részlete publikus.

Ezek a "turkálások" pedig azt hiszem, hogy a torta újraosztásában, esetleg a politikai játszótéren relevánsak.

 

Előzmény: Törölt nick (11859)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.20 0 0 11863

Nyugi, nyáron a SC-ben is meleged lesz, a konzerves dobozt nem fogják tudni lehűteni ha beköszönt a nagy meleg. :(

Előzmény: Utas2 (11860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!