Épp a hét végén futottam bele egy ilyenbe. Két óra intenzív takarítás és beröffent.
Tank, benzincsap, karbi szétszed és kipucol. Meg kellene nézni, hogy a főtengelycsapágy nem-e kotyog. Ha igen akkor moci szétdob és csapágy+szimering csere. Hajtóműolajszint ellenőriz ( a beöntő nyílásig kell lenni, ha jól emlékszem ). Ha minden stimmel, akkor mehet. Küldök egy mailt.
Hali ! Engem érdekelne , h sikerült összehoznod :D mert énis szeretnék 1 ilyet csinálni . Megköszönném ha küldenél részletes képeket , esetleg méreteket ...mail címem : traktorbi@citromail.hu köszöntem szépen!
kb 10éve fel lett furva uj dugot kapott és azota nem üzemelt (nem indul el állitolag egyszer sikerült elinditani nagy küzdés árán,de feladták és vettek másikat)
nos ebbe szeretnék most lelket lehelni
milyen hibák fordolnak elö mit nézzek meg
gondolom karbi és tank takaritás ráfér :) , szikra ugynézem van !
olyasmira gondolok falsot szivhat a fötengely szimeringnél ???
Szia alulról nem tudod szétszedne mert a csiga tengely az alsó házban zéger gyűrűvel van rögzitva is ott lent két soros csapágy van csak akkor tudod szét szedni ha felül röl a kuplungot leszedet és ott kiütöd a csiga tengelyt.
Az alsó részben van a csigaorsó csapágyháza. A erről a csapágyról kell finoman lefeszegetni. A robiét meg nem szedtem szét, csak az RK-ét. Ránézésre nagyon hasonlít a kettő. HA a csigakereket kiveszed, ügyelj arra, hogy ugyanúgy tedd vissza, mert ha fordítva rakod össze, a csigaorsó letolja a kereket a tendelyről és annak beláthatatlan következményei lesznek. A szilikont ne felejtsd el!
Az olajat én a csavar nyílásáig töltöm. Ez van az RK könyvében. A Robi hajtóművében még nem cseréltem olajat.