Most szombaton volt szerencsém egy kis 660 km-es körúthoz, Pécs-Veszprém-M0-Szeged-Pécs érintésével, országút, város, autópálya, és 20.1-et mutatott, mire hazaértünk, kb az utolsó negyed vonásnál volt a tank. Szerintem egész jó :)
Mondjuk autópályán egyik szakaszon 110-120-as tempó, M5-ön már olyan 90-100 nyugis autózással.
Helló! Olyan problémám van hogy most vol szervibe a 2001-es Puntom és Vezérmüszíj készlet vízpumpa olaj levegő olaj szűrő lett cserélve és kutyog a víz benne az nagy baj?? Ha valaki tud segíteni akkor azt megköszönöm! Üdv Tóth Péter
Én ilyennel még nem találkoztam. Viszont ma szintén parkolóból kiállás után húztam a kettest és ahogy emeltem fel a lábamat a kuplungról, valami surlódó hangot hallottam a váltó felől, de lehet, hogy a kuplungtárcsából. De aztán azóta sem, semmilyen fokozatban, úgyhogy nem érdekel, lehet, hogy csak rémeket hallottam. :)
Üdv! Lenne egy olyan kérdésem hogy 2es puntónál lehet külön cserélni az első ablakemelő motorját? mert én csak minden hol csak szerkezettel eggyüt látok.
Pedig csak 3 csavar fogja a mocit én már le is szedtem és csak a motor a rosssz.
Mitől lehet az, hogy amikor tekerem a kormányt néha olyan mintha ütne egyet? Leginkább hátrafele menet csinálja meg előre ha lassan megyek pl állok ki vhonnan. EZ hiba, vagy ilyen? Másik kérdésem pedig az, hogy néztem a bravo-s oldalon afolytószelepház tisztítás menetét. Az ugye bowdenes gázpedálhoz készült. Az sporting elektromos gázpedáljával mennyire más az eljárás?
Találkozott e valaki közületek az alábbi problémával:
Időnként azt játsza, hogy mikor sebeséget váltanék, kuplung be, sebváltó a kívánt fokozatba, ÁM A MOTOR FORDULATA NEM ESIK VISSZA HOSSZÚ MÁSODPERCEKIG!!!!!!!!!!!!!
Ami érdekes, ahogy írtam a kuplung eközben tökig benyomva!
Meg az se mindegy hol tankol az ember. Nekem majdnem -1 litert jelent 100km-ként, ha az omw-nél tankolok. Kár hogy pillanatnyi fogyasztást nem mutat a computer...
Próbáld ki hogy hideg motornál nullázod a fedélzetit, szép kis értéket fog mutatni :)
Nekem ezért fogyasztott nyáron sokat, mert a régi melóhelyem közel volt 6Km és az oda vezető út is nagyon zsúfolt volt, sok megállás, elindulás, araszolgatás, így a 8,5-öt is simán benyelte...
Most reggel is araszolgatással indulok, de az út nagyobbik részét 80-90-es tempóval tudom megtenni 6.-ban így ez szépen javít a vegyes fogyin :)) Behozza a reggeli sokat nyelős dugókat is. Így a legutóbbi vegyes fogyim 5,7 volt, de a múltkor 6,1. De átlagba most a 7,5-8,5 helyett 5,8-6,3 között mozog a vegyes fogyi.
Pályán olyan 6,2,6,6-ot fogyaszt ahogy néztem (bár rittkán pályázok) ez függ ugye attól hogy 120-al vagy 140-el megyek (óra szerint) :)
Most reggel, hogy beindítottam, szépen el is indult lefelé - látszik, hogy a hideg motor dob rajta sokat. De ezzel a fogyasztással teljesen elégedett vagyok mert a főnököm 6,5-ösről tud, így marad egy kicsi "magán célra" is :P :D
Én egyszer M0-áson nulláztam a fedélzetit és 24,8-at írt ki tartós 90-es tempónál 6.-ban. De az istenért sem akart felmenni 25Km/literre :D
Szóval vannak csodák :) Amióta országutazok nekem is jól fogyaszt, a legutolsó vegyes fogyim 5,7 liter volt, kiszámoltam, a fedélzeti valamivel kevesebbet írt.
De egyszer jöjjön be Budapestre a dugóba, fog az a fedélzeti 11 litereket írkálni :D :D
a témában jártasaktól kérdezném, hogy létezik olyan verzió az I-es Punto-ból, ahol a motorháztető belső oldalán gyárilag zajszigetelő bélés van? Az 55SX-emben nincs ilyen, magasabb felszereltséghez vagy a dízelekhez raktak esetleg?
Hát alapjában véve kíméletes használat volt. Egy Miskolc vargahegyi túra, majd onnan haza, néhány 3-ikban 5000-ig pörgetős előzéssel 90-100-as tempóval