Mir ajánlottad a car-társakat már megvolt az autó. De azért köszönöm!
Kicseréltek minden kis szir-sz@rt is. Ha valakit érdekel hogy mi került ennyiba este beírom. MEg majd amúgy is szeretném a véleményeteket kikérni az árakról.
Engem lehet érdekelne. Bár 17 az álmom így "fiatal suhancként". De lehet jobb lenne mint most. Még mindig téli van fent acélon mert semmi jó használt gumma nincs. Te adod hozzá a gumit is? Esetleg az árát megkérdezhetem? (Lehet privi is)
Nem mondom, hogy 100% csak ha már tudom az info-kat akkor lehet bevállalom.:)
Én sem kifejezetten a rossz üza-ra gondoltam, hanem a füstpamacsok miatt a lekokszolódásra és innen kezdve végig menni a lehetséges hibaforrásokon. De a 30 vs 70%-os használattal ez már úgy tűnik eleve kilőve.
Nem, maradni a 15-ön, acél felnin. Alapvetően baromi szép az autó ezzel a 16-os gyári felnivel, csak engem meg baromira hidegen hagy, hogyan néz ki kívülről mivel bent ülök. Szóval ha van rá jelentkező, akkor eladom ha nem akkor megmarad. Volt rá egy lelkes manus, nagyon kell, beszámoltam volna a 15-ös gumiját elment pénzért aztán azóta se láttam, gondolom anyu az autóban lehűtötte, mert elég csóringerek voltak, hogy nem erre kéne elkölteni a kajapénzt....
Megvan az eredmény: valami durván szétment a klímakörben, valószínűleg a kompresszor, környéke el van borítva hűtőközeg nyomokkal. Mehetek a pözsóhoz, 500 €-t mondtak...
Nem értek hozzá, de józan paraszti eszemnek (hiányának) kicsit meredek lenne, ha rossz gázolaj reccsenéssel járó tünetet tudna okozni. Ez szerintem vmi hibás érték lesz vmelyik jeladóból, legalábbis nekem olyasminek tűnik, hogy vmilyen rossz értékekből eredő rossz vezérlést kap vmi. Voltál diag-on?
30% város, 70% közút.... tankolni mol vagy shell... most 2-3 hétig állt az autó, de nem hinném hogy ez mérvadó, mivel a hiba akkor is fenn állt amikor rendszeresen használtam.
Szerintem lényeges kérdés lehet; hogy leginkább városban használod-e és mekkora távokat mész vele. Mindezt napi rendszerességgel? Ugyanannál (milyennél) a kútnál tankolsz?
Egy olyan 3 hónapja észre vettem, hogy 1700-as fordulatnál, lök egy kicsit az autó, hátul kis füst felhő, aztán megindul, mint a meszes. Természetesen elvittem helyi szakihoz, de nem tudtam megmondani, hogy mi a baja pontosan. Mondott tudrbót, porlasztó csúcsokat stb. Amikor ott voltam, épp a kötelező szervízek ideje volt, így kapott olaj, szűrű, meg gázolaj szűrő cserét is.
Ezútán, mondom csak elviszem valami komolyabb szervízben, de láss csodát, abba hagyta ezt a mutatványát.
Én meg megnyugodva, hogy lehet, hogy csak rossz volt a gázolaj nem vittem sehova.
Aztán 2000 km után megint elkezdte a dolgot. Csinálta egy 500km-ig megint abba hagyta. Nem tudtam hova tenni ezt az egészet. De mivel nem hagyott ott sehol, így nem jártam utána mégjobban a dolgoknak.
Egészen máig.
Tünetek: az autó alacsony fordulaton nagyon lomha, már már dadog abban alacsony sebességnél abban a fokozatban, amiben régebben nem tette. pl 4-esben 50-nél, kövét gáz, dadog, dadog, eléri az 1700 fordulatot, nagy reccsenés, füst felhő, aztán megintul.... tehát új tünet a "reccsenés"... legújabb tünet, 90 km/h, 5. be van az autó, kövér gáz, megint csak dadag, és nehezen éri el a 110-et, de után megy normálisan.
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm ha valaki tud nekem segíteni, ha bármi kérdés van, szivesen válaszolok, a pontosabb diagnosztika érdekében.
Hasonlóak, most tiszta benyával járok érezhetően csökkent a fogyi de sajnos a rugalmasság is. Szerintem azt fogom kikísérletezni mi az a minimum etanol, ahol már jelentkezik a nyomaték növekedés de a fogyi nem nő. Ha nincs ilyen, én nem vacakolok tovább az etanollal, visszaosztva benzines fogyira közel ua. egyébként nálam.
Köszi, pont ezt vettem. Madarastecsóban volt, chrome-vanádium 17-19 végü krovafej, plusz a nyele kihúzható, gumírozott fogóval. Istenkirály, és valami 2000ft magasságában volt, nagyon megérte. Le is cseréltem a gumit, felpattitottam az alukat, egyenlőre meglepően elégedett vagyok vele, igaz játszottam egy kicsit a nyomással. Először belőttem 2.2-re, de úgy kúszott az autó oldalra hirtelen mozdulatokkal, hogy életveszély volt. Most 2.4, így stabil és egész jól rugózik, tavaly 2.5 volt benne az már nagyon felhozta az úthibákat. Lehet megtartom mégis a 16-osokat és erre veszek 4 új gumit ha nem lesz rá vevő 1 héten belül.
Hali ,szösz az etanolról. A peugeot 2000 utáni benzines palettájába javasolja, de csak 30%-os keverési aránnyal. Az ,hogy valamivel erősebbnek érzed, attól van,hogy az etanol tuladonsága az,hogy tisztítja az autó /belsejét/ ,szelepek korom lerakódások üzemanyag rendszer,katalizátor,stb. DE minden 3 tankolás csak benzin legyen .Így elkerülhető az anti pol. fault hiba is, amennyiben nincs más szervi hiba az autódban. Amúgy ezt egy egyszerű normális üz any tisztító 2-3 tankolásnyi adagolásával is el tudod érni. Saját vélemény :szerintem egy nagy humbuk, így egy- két évtized pug javitása után.hali
Hali ,a kis doboz amit látsz egy abs visszahívási kampány /yen/ utólag beszerelt vezérlő dobozkája ,kettösreléje. Mert előfordult ,hogy felgyulladtak a 307-esek leállitás után 1-2 órával. ezt kiküszöbölendő beépítették ezt az egységet ,ami megszüntette az állandó tápját az abs-nek.
szintén zenész, azaz 1.6-os 2006-os, 96 000 km-rel(break). Teljesen átlagosan mérhető fogyival. A párom hétközben (nagy) városban használja, a hétvégén én vagyok a sofőr a kirándulásokon.
A comp szerint általában 8.4 körül veszem át, és 8.0-ra lemegy 2-300 vidék után.Aztán kezdjük előlről.
A munkatársam is azt mondja, hogy 30%-os etanol tartalom mellett nem nőt neki jelentősen a fogyasztás (0,2-0,4 l/100km). Nagy a valószínűsége, hogy a motorok különbözősége adja ezt az eredményt. Neki 1.4 l motor van a kocsijában (azt nem tudom, hogy az hány szelepes, de azt hiszem, hogy 8).
Nekem 1.6 l-es, 16 szelepes motorom van (na meg 200 kg-mal nehezebb autóm).
Én is mentem már kisebb etanol tartalommal 20-40%, de minden esetben volt legalább 0,7 l fogyasztás növekedés.
Aztán némi terhelés, melegedés után beáll 750-re (ha nincs terhelés rajta, azaz sem fék, sem lámpák, sem klíma), amennyi az elmúlt lassan 5 évben volt.
Srácok, egy kérdés: a BSI figyeli az izzítógyertyák állapotát?
Lehet az egyre alacsonyabb alapjáratnak oka a meghibásodó, elgyengülő izzítógyertya?
(Az alacsony alapjárat csak teljesen hideg motornál, csak pár percig áll fent, viszont mostmár a 700-at sem éri el. Egyébként az alapjárat teljesen egyenletes, minden henger jár, szépen, simán. Mindezt 15 •C külső hőmérséklet mellett. Nekem az a gyanúm, hogy nem izzít utána eléggé, emiatt nem ég tökéletesen a befecskendezett alapjárati mennyiség, és ezért megy egyre lejjebb az alapjárat... Vagy ez marhaság? Lenne hibaüzenet, ha hibás vagy elégtelen az elő/utóizzítás?)
Pug 307 SW, 2.0 HDi (90LE), antipollution fault. Valószínűleg már volt szó itt erről a problémáról, de a 6x10^23 hozzászólást nincs sok humorom átlapozni.. :))
Szóval, kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet a legegyszerűbben ezt a problematikát orvosolni? (láttam lejjebb, hogy az 1.4 bengálinál is volt ilyen probléma, de az ugyebár benzines..)
Ha valaki pedig felnit szeretne, az is van, imhol:
Na, asszem be kel pötyögnöm az elmaradt számlákat az excell táblába és megnézni, hogy nálam mi az eredmény. Nálam is megnő a fogyasztás, de max egy literrel, tehát százalékosan annyival azért nem mint nálad. De kíváncsi leszek az eredményre. Mondjuk erősen vegyes lesz a kép, mert mentem vele auópályán közúton is jó sokat.
Érdekes amit írtál, mert nekem meg mások a tapasztalataim.Én decemberben kezdtem el az etanolt a -15°-os hideg miatt, amikor (a benzin, vagy a tank víztartalma ) miatt bakkantott az autó.
Hangsúlyozom, hogy csak max. 30% etanolt használok, és így nincs észrevehető fogyasztáskülönbség. Az autó jön-megy ahogy szokott, működik minden, és valami apró is a zsebben marad.