Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zafira2.2 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57485

Ádibébi!

 

Mir ajánlottad a car-társakat már megvolt az autó. De azért köszönöm!

 

Kicseréltek minden kis szir-sz@rt is. Ha valakit érdekel hogy mi került ennyiba este beírom. MEg majd amúgy is szeretném a véleményeteket kikérni az árakról.

zafira2.2 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57484

Engem lehet érdekelne. Bár 17 az álmom így "fiatal suhancként". De lehet jobb lenne mint most. Még mindig téli van fent acélon mert semmi jó használt gumma nincs. Te adod hozzá a gumit is? Esetleg az árát megkérdezhetem? (Lehet privi is)

Nem mondom, hogy 100% csak ha már tudom az info-kat akkor lehet bevállalom.:)

 

Köszönöm!

Előzmény: BuNnY (57481)
Smíró Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57483

Én sem kifejezetten a rossz üza-ra gondoltam, hanem a füstpamacsok miatt a lekokszolódásra és innen kezdve végig menni a lehetséges hibaforrásokon. De a 30 vs 70%-os használattal ez már úgy tűnik eleve kilőve.

Előzmény: ádibébi (57479)
biagiogucci Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57482

csináltak már rajta álló helyzetben meg menet közbeni diagnosztikát is, de semmi...

Előzmény: ádibébi (57479)
BuNnY Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57481

Nem, maradni a 15-ön, acél felnin. Alapvetően baromi szép az autó ezzel a 16-os gyári felnivel, csak engem meg baromira hidegen hagy, hogyan néz ki kívülről mivel bent ülök. Szóval ha van rá jelentkező, akkor eladom ha nem akkor megmarad. Volt rá egy lelkes manus, nagyon kell, beszámoltam volna a 15-ös gumiját elment pénzért aztán azóta se láttam, gondolom anyu az autóban lehűtötte, mert elég csóringerek voltak, hogy nem erre kéne elkölteni a kajapénzt....

Előzmény: ádibébi (57476)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57480
Megvan az eredmény: valami durván szétment a klímakörben, valószínűleg a kompresszor, környéke el van borítva hűtőközeg nyomokkal. Mehetek a pözsóhoz, 500 €-t mondtak...
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57479
Nem értek hozzá, de józan paraszti eszemnek (hiányának) kicsit meredek lenne, ha rossz gázolaj reccsenéssel járó tünetet tudna okozni. Ez szerintem vmi hibás érték lesz vmelyik jeladóból, legalábbis nekem olyasminek tűnik, hogy vmilyen rossz értékekből eredő rossz vezérlést kap vmi. Voltál diag-on?
Előzmény: biagiogucci (57477)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57478
Srácok, valaki az 57461-re valamit?

Más: ma vagy hétfőn a kezemben lesz a javított DRL doboz, egy perc alatt bekötöm, aztán videózom is, ha érdekel valakit...
Előzmény: ádibébi (57461)
biagiogucci Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57477

30% város, 70% közút.... tankolni mol vagy shell... most 2-3 hétig állt az autó, de nem hinném hogy ez mérvadó, mivel a hiba akkor is fenn állt amikor rendszeresen használtam.

Előzmény: Smíró (57475)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57476
Nekem is olyan van, a kinti verebesreszkóból szintén :)

17-est akartál? 16-ossal jobban jársz, olcsóbb, és kevesebbet is eszik vele.
Előzmény: BuNnY (57472)
Smíró Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57475

Szerintem lényeges kérdés lehet; hogy leginkább városban használod-e és mekkora távokat mész vele. Mindezt napi rendszerességgel? Ugyanannál (milyennél) a kútnál tankolsz?

Előzmény: biagiogucci (57474)
biagiogucci Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57474

Sziasztok!

 

SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI!

Egy 307 SW 1.6 HDI 109 LE-s kocsim van.

Egy olyan 3 hónapja észre vettem, hogy 1700-as fordulatnál, lök egy kicsit az autó, hátul kis füst felhő, aztán megindul, mint a meszes. Természetesen elvittem helyi szakihoz, de nem tudtam megmondani, hogy mi a baja pontosan. Mondott tudrbót, porlasztó csúcsokat stb. Amikor ott voltam, épp a kötelező szervízek ideje volt, így kapott olaj, szűrű, meg gázolaj szűrő cserét is.

Ezútán, mondom csak elviszem valami komolyabb szervízben, de láss csodát, abba hagyta ezt a mutatványát.

Én meg megnyugodva, hogy lehet, hogy csak rossz volt a gázolaj nem vittem sehova.

Aztán 2000 km után megint elkezdte a dolgot. Csinálta egy 500km-ig megint abba hagyta. Nem tudtam hova tenni ezt az egészet. De mivel nem hagyott ott sehol, így nem jártam utána mégjobban a dolgoknak.

Egészen máig.

Tünetek: az autó alacsony fordulaton nagyon lomha, már már dadog abban alacsony sebességnél abban a fokozatban, amiben régebben nem tette. pl 4-esben 50-nél, kövét gáz, dadog, dadog, eléri az 1700 fordulatot, nagy reccsenés, füst felhő, aztán megintul.... tehát új tünet a "reccsenés"... legújabb tünet, 90 km/h, 5. be van az autó, kövér gáz, megint csak dadag, és nehezen éri el a 110-et, de után megy normálisan.

Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm ha valaki tud nekem segíteni, ha bármi kérdés van, szivesen válaszolok, a pontosabb diagnosztika érdekében.

BuNnY Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57473

Hasonlóak, most tiszta benyával járok érezhetően csökkent a fogyi de sajnos a rugalmasság is. Szerintem azt fogom kikísérletezni mi az a minimum etanol, ahol már jelentkezik a nyomaték növekedés de a fogyi nem nő. Ha nincs ilyen, én nem vacakolok tovább az etanollal, visszaosztva benzines fogyira közel ua. egyébként nálam.

Előzmény: Zolysys (57455)
BuNnY Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57472

Köszi, pont ezt vettem. Madarastecsóban volt, chrome-vanádium 17-19 végü krovafej, plusz a nyele kihúzható, gumírozott fogóval. Istenkirály, és valami 2000ft magasságában volt, nagyon megérte. Le is cseréltem a gumit, felpattitottam az alukat, egyenlőre meglepően elégedett vagyok vele, igaz játszottam egy kicsit a nyomással. Először belőttem 2.2-re, de úgy kúszott az autó oldalra hirtelen mozdulatokkal, hogy életveszély volt. Most 2.4, így stabil és egész jól rugózik, tavaly 2.5 volt benne az már nagyon felhozta az úthibákat. Lehet megtartom mégis a 16-osokat és erre veszek 4 új gumit ha nem lesz rá vevő 1 héten belül.

Előzmény: ádibébi (57437)
Zolysys Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57471

jól bizony.

Előzmény: hegizoli 307 SW (57470)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2011.04.09 0 0 57470

Hali ! A légkondi fertőtlenítésnél a levegőt belső keringetésre kell állítani? Jól tudom?

Köszi

Előzmény: Smíró (57440)
logop Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57469

Hali ,szösz az etanolról. A peugeot 2000 utáni benzines palettájába javasolja, de csak 30%-os keverési aránnyal. Az ,hogy valamivel erősebbnek érzed, attól van,hogy az etanol tuladonsága az,hogy tisztítja az autó /belsejét/ ,szelepek  korom lerakódások üzemanyag rendszer,katalizátor,stb. DE minden 3 tankolás csak benzin legyen  .Így elkerülhető az anti  pol. fault hiba is, amennyiben  nincs más szervi hiba az autódban. Amúgy ezt egy egyszerű normális üz any tisztító 2-3 tankolásnyi adagolásával is el tudod érni. Saját vélemény :szerintem egy nagy humbuk, így egy- két évtized pug javitása után.hali

Előzmény: Xe3 (57466)
logop Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57468

Hali ,a kis doboz amit látsz egy abs visszahívási kampány /yen/ utólag beszerelt vezérlő dobozkája  ,kettösreléje. Mert előfordult ,hogy felgyulladtak a 307-esek leállitás után 1-2 órával. ezt kiküszöbölendő  beépítették  ezt az egységet ,ami megszüntette az állandó tápját az abs-nek.

Előzmény: IMITRIKES (57436)
nem gond Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57467

Szia!

szintén zenész, azaz 1.6-os 2006-os, 96 000 km-rel(break). Teljesen átlagosan mérhető fogyival. A párom hétközben (nagy) városban használja, a hétvégén én vagyok a sofőr a kirándulásokon.

A comp szerint általában 8.4 körül veszem át, és 8.0-ra lemegy 2-300 vidék után.Aztán kezdjük előlről.

 

Előzmény: Xe3 (57466)
Xe3 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57466

A munkatársam is azt mondja, hogy 30%-os etanol tartalom mellett nem nőt neki jelentősen a fogyasztás (0,2-0,4 l/100km). Nagy a valószínűsége, hogy a motorok különbözősége adja ezt az eredményt. Neki 1.4 l motor van a kocsijában (azt nem tudom, hogy az hány szelepes, de azt hiszem, hogy 8).

Nekem 1.6 l-es, 16 szelepes motorom van (na meg 200 kg-mal nehezebb autóm).

 

Én is mentem már kisebb etanol tartalommal 20-40%, de minden esetben volt legalább 0,7 l fogyasztás növekedés.

 

Neked milyen motorod van?

 

 

 

Előzmény: nem gond (57456)
szrxx Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57465

Hát nem occsóó...:(

Előzmény: zsolesz 307 (57450)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57464
Aztán némi terhelés, melegedés után beáll 750-re (ha nincs terhelés rajta, azaz sem fék, sem lámpák, sem klíma), amennyi az elmúlt lassan 5 évben volt.
Előzmény: _Haszi_ (57462)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57463
650-700...
Előzmény: _Haszi_ (57462)
_Haszi_ Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57462

700? Nekem 800 az alapjáratom.

Előzmény: ádibébi (57461)
ádibébi Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57461
Srácok, egy kérdés: a BSI figyeli az izzítógyertyák állapotát?

Lehet az egyre alacsonyabb alapjáratnak oka a meghibásodó, elgyengülő izzítógyertya?

(Az alacsony alapjárat csak teljesen hideg motornál, csak pár percig áll fent, viszont mostmár a 700-at sem éri el. Egyébként az alapjárat teljesen egyenletes, minden henger jár, szépen, simán. Mindezt 15 •C külső hőmérséklet mellett. Nekem az a gyanúm, hogy nem izzít utána eléggé, emiatt nem ég tökéletesen a befecskendezett alapjárati mennyiség, és ezért megy egyre lejjebb az alapjárat... Vagy ez marhaság? Lenne hibaüzenet, ha hibás vagy elégtelen az elő/utóizzítás?)
Zolysys Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57460

Ha minden igaz lehet megyek Hdmre...Ha gondolod és jó viszem a PPS-t....

Előzmény: biker_kolee (57459)
biker_kolee Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57459

Sziasztok!

 

Pug 307 SW, 2.0 HDi (90LE), antipollution fault. Valószínűleg már volt szó itt erről a problémáról, de a 6x10^23 hozzászólást nincs sok humorom átlapozni.. :))

Szóval, kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet a legegyszerűbben ezt a problematikát orvosolni? (láttam lejjebb, hogy az 1.4 bengálinál is volt ilyen probléma, de az ugyebár benzines..)

 

Ha valaki pedig felnit szeretne, az is van, imhol:

 

http://gumi.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni/pirelli_pzeronero_nyari_235_45r18_98_y_tl_0609_aez_alu_felni_18x8_peugeot-219952

 

Üdv mindenkinek és köszi!

Zolysys Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57458

NA igen ha viszont dugóban pl Pesten araszolsz.... nyeli mint kacsa a nokedlit...

Előzmény: tisvol (57457)
tisvol Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57457

Na, asszem be kel pötyögnöm az elmaradt számlákat az excell táblába és megnézni, hogy nálam mi az eredmény. Nálam is megnő a fogyasztás, de max egy literrel, tehát százalékosan annyival azért nem mint nálad. De kíváncsi leszek az eredményre. Mondjuk erősen vegyes lesz a kép, mert mentem vele auópályán közúton is jó sokat.

Előzmény: Xe3 (57453)
nem gond Creative Commons License 2011.04.08 0 0 57456

Hali!

Érdekes amit írtál, mert nekem meg mások a tapasztalataim.Én decemberben kezdtem el az etanolt a -15°-os hideg miatt, amikor (a benzin, vagy a tank víztartalma ) miatt bakkantott az autó.

Hangsúlyozom, hogy csak max. 30% etanolt használok, és így nincs észrevehető  fogyasztáskülönbség. Az autó jön-megy ahogy szokott, működik minden, és valami apró is a zsebben marad.

Üdv.

Előzmény: Xe3 (57453)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!