Most reggel, hogy beindítottam, szépen el is indult lefelé - látszik, hogy a hideg motor dob rajta sokat. De ezzel a fogyasztással teljesen elégedett vagyok mert a főnököm 6,5-ösről tud, így marad egy kicsi "magán célra" is :P :D
Én egyszer M0-áson nulláztam a fedélzetit és 24,8-at írt ki tartós 90-es tempónál 6.-ban. De az istenért sem akart felmenni 25Km/literre :D
Szóval vannak csodák :) Amióta országutazok nekem is jól fogyaszt, a legutolsó vegyes fogyim 5,7 liter volt, kiszámoltam, a fedélzeti valamivel kevesebbet írt.
De egyszer jöjjön be Budapestre a dugóba, fog az a fedélzeti 11 litereket írkálni :D :D
a témában jártasaktól kérdezném, hogy létezik olyan verzió az I-es Punto-ból, ahol a motorháztető belső oldalán gyárilag zajszigetelő bélés van? Az 55SX-emben nincs ilyen, magasabb felszereltséghez vagy a dízelekhez raktak esetleg?
Hát alapjában véve kíméletes használat volt. Egy Miskolc vargahegyi túra, majd onnan haza, néhány 3-ikban 5000-ig pörgetős előzéssel 90-100-as tempóval
Valaki kiszaladna a kocsihoz (ferdehátú 1.2 5 ajtós) egy mérőszalaggal? :)
Sehol nem találom a neten a csomagtér méreteit centiméterben! Csak liter van megadva mindenhol.
Megmérné nekem valaki a csomagteret? A két kerékdob közötti távolságot, a karosszéria belsejétől a hátsó ülésig, és a csomagtér aljától a kalaptartóig...
Az első kerék mögött a kasztni csücskén megjelent egy kis helyen rozsda. (innen a festék már lepattogott) Mivel ápoljam le? Vagy elég ha csak kicsit lefújom rozsdamaróval? Olvastam hogy az még utókezelést igényel..vagy jobb ha nem bántom? Tippek?
Elöl a gumitömítés alá megy és attól még szigetel(az egyik alá mert kettő van)! Hátul pedig az ablak feleti kasztniba megy a rögzítő "ék"! Semmit nem barmol szét, GYÁRI! Nézd vissza a fórumot ott a gyári tetőcsomim is és a Thule is! Én is féltem az autóm és nyugodt szívvel tettem fel!
Emlékszel arra a puntora amit elloptak a tulajtól és utána megtalálták..............és 499.000Ft-ért árultak? Valaki megvette és újból feltették "picit" drágábban!
Semmilyen berheléssel nem jár, van egy felszerelési pontja, ahol rögzíteni kell, a fekete "vízelvezető" gumi alatt (5 ajtósnál elől hátul is, 3 ajtósnál a hátsó pont más), megnézheted te is, hogy milyenek az alábbi képen (ami amúgy a gyári kézikönyvből származik).
Szóval a felszerelés nagyon egyszerű, be kell akasztani a tetőcsomagtartó konzolját ezekbe a felfogatófülekbe, majd célszerszámmal (utángyártott esetén 10-es villáskulcs általában, gyárinál van hozzá direkt erre a célra behajtószerszám) lerögzíteni, végül gyári esetén feltenni a végzárókat és kulcsrazárni. Nem több 10 percnél kevés gyakorlattal sem.
Én a csomagtartóban hordom őket, nem foglal túl nagy helyet, ha bármi olyant kell vinni, akkor csak előkapom, felteszem és kész.
az egyik barátomnak is hasonló gondja volt (egyik pillanatról a másikra csak 2 henger ment, típushiba 2000-2003 közötti puntóknál), nem tudta megjavíttatni vezérlős szakival, ezért rendelt innen egyet (számlával, garanciával):
Egy ismerősöm rendelkezik egy punto II.-vel. Már 5. hete áll, mert nem találak motorvezérlő elektronikát sem használtan, sem utángyártottan sem. Az új ára 336.000 igy ez szóba se jöhet. Esetleg tudna e valaki segiteni abban, hol találhatok ilyet, vagy valakit aki tudja hol?
Helló! A tetőcsomagtartó felszerelése milyen szétberheléssel, szereléssel jár? Otthon is elvégezhető? Ha már nem kell, hiánytalanul vissza lehet állítani az eredeti állapotot?
Kérdésem volna hogy ,szeretnék cserélni vezérműszíjat ,van az a speciális kulcs a feszitőgörgö meghúzásához, ennélkül meglehet e csinálni ha igen hogyan, le írnátok a folymatot
Hááát az új gyári az brutál áron van. 25-30. 8e szerintem barátságos ár érte. Én is annyiért vettem kb az 5 ajtósra, előtte volt 2 másik, névtelen gyártmány, azokkal sem volt gond, csak a gyári azért mégis jobban tetszik :)
Sejtettem, hogy csak alu színű van, így se rossz végülis, de az én Puntom fehér, nem mutatna rosszul a fehér tetőcsomagtartó sem.
( Most jön az elcsépelt szöveg. Pedig elég sokat visszaolvastam, és club oldalt is nézegettem. )
Szeretnék venni egy Punto I-t, a kiszemelt egy 5 ajtós 55 SX 99-es évjáratú, magánszemély árulja. Az lenne a kérdésem, hogy a szokásos átvizsgáláson kívül esetleg van-e olyan dolog, amit mindenképp érdemes megnézni?