Meg nyitnának az orosz piac felé, meg átalakítanák a segélyrendszert, meg önellátóvá tennék a börtönöket. Egy rab 1 napi ellátása 6000 forint körül van a magyar államnak. Ugye ez a hónap minden napjában így van, ez havi 180000 forintot jelent havonta. Ha én ennyit kapnék a kezembe havonta, akkor meg se fordult volna a fejemben a szlovák rendszám kérdése...
Értem én, amit mondasz, de ilyen alapon ennek sosem lesz vége, mert valaki mindig elégedetlen lesz a magyar állam berendezkedésével, a kormánnyal. Aztán ráfogom, hogy ilyen-olyanváltás, Lézer János és HornGyula, erre alapozva pedig máris máshol adózok, és megkárosítom a magyar államot. Ha csak szétrobbantanák majd újraraknák a MÁV-ot, átgondolnák a mezőgazdaságot, máris előrébb lennénk.
Most nézem igazából.... ezüst középkonzol, Sport ülések.... sima kormány, sima műszerfal.... ez meg milyen felszereltség volt? :)
Mondjuk tetszik hogy az ülés is narancssárga meg az ajtókárpit is, az is gyári? :)
De tényleg elég koszos.... bár az enyém se valami tiszta, sajnos ez az anyag elég könnyen koszolódik még a hétköznapi használat mellett is. De tervbe van valami üléshuzat, majd :)
azért van így fényképezve(gondolom én) hogy ne látszódjon a rendszám. A vicc hogy azt említed hogy koszos és nem gondos gazdi, na erről csak annyit hogy engem autó eladásnál ezért kértek számon "hogy túl tiszta" az autó!(és ez gyanús lett nekik....)
Oké, csak mert olvastam a fórumon, hogy csere után vajpuha lett. Én is szeretem, ha kemény a kuplung, csak azt nem tudtam hogy normális e, de akkor igen :)
Én meg azt nem értem, hogy mi nem kóser HABYKA tudatával. Saját pénztárcáába lát bele, máséba nem. Abból gazdálkodik. És ha ez a rohadt magyar kormány korrektebb lenne, akkor biztos nem menne se ő se senki más külföldre autót venni.
Mert mi is ez a regisztrációs adó, amit rányomnak a kintről behozott autókra?= legálissá tett lopás. Ha a mindenkori kormány a saját állampolgári érdekeit helyezné előtérbe, akkor máris jobban döcögne a gazdaság. Akkor a fene se menne külföldre autóért. Legyen az új vagy használt.
És még sok más ilyen ganaj dolog van. Nem kell ezt ecsetelni, egy országban élünk. :-(
Nekem az alapjárattal nincs gond, van néha kis ingadozás, de nem vészes, viszont az nem tudom normális dolog e, hogy 5000-5500-as fordulat felett mintha elmenne az erő. Nagyon nem kergettem még, majd vezérlés csere után, de kicsit furcsa volt. Olvastam asszem a kézikönyvben hogy magasabb fordulaton elveszi a kraftot, ez lenne az a jelenség?
másik kérdésem, hogy a kuplungnak mennyire kell keménynek lennie? Mert az enyém elég "férfias" Lehet hogy a végét járja?
2 helyre mennek az adóforintjaid: 1. államadósság, 2. politikus zsebek :-))))
Persze, persze, igazad van, Te is csak a saját zsebedből élsz, ebben 100%-ig igazad is van. De nem tudom, tehát a tudat az, ami nekem nem kóser, hogy ezzel nem a saját országod segíted, mert lehet, hogy a Szlovákiában autóra elköltött pénzed ugyanoda menne, mint itthon, a felsorolt 2 pontban, csak szlovák adósságra és szlovák politikusok zsebébe... Na ezzel én is befejeztem, csak ez volt a szuvenír véleményem :-)
On
Valaki nem tudna egy üzemanyag betöltő csövet elfekvőben sajátkészletéről? Ki van törve az egyém a helyéről fent, az üzemanyagbeöntő fedél alatt, amit 4 csavar fog, a gyári meg 32 ropi....
Nem akartam offolni, de erre nem tudok nem reagálni, mivel úgyérzem ebbe a "jómadarak" kategóriába valamilyen szinten beletartozom. Én speciel azzal, hogy a Szlovákiában vásárolt autómat ott helyeztem forgalomba azzal az autóm vételárának a negyedét spóroltam meg. Engedjétek meg, hogy felhozzam Lázár János frakció vezető "úr" példáját. Neki olyan autó kell, amivel mindenhova gyorsan odaér, és nem robban le minden sarkon. Ezeknek a kirtériumoknak csak és kizárólag egy audi S8-as felelt meg. Ennek az autónak a HAVI! bérleti díja több, mint amennyi az én autóm vételára volt. Akkor ki károsítja az államot???? Ez csak egy dolog a sok közül amivel ezek a gengszterváltás utáni szemétládák károsítják az államot. Arra meg inkább ki se térek, hogy a befizetett adóforintjaink hova mennek, mert akkor regény lenne a hsz-emből. Így is hosszúra nyúlt...
Tudom, hogy ez a legnagyobb baj idehaza, hogy ezt a lóvét a "baráti" szlovákia kapja, ez már senkinek nem jut eszébe, de mikor verik a magyarul megszólalókat, az nagyon bánt engem....Az itteni szlovákoknak meg ki van nyalva a va...aga... Segíjjük őket, szegény szlovákok...:-)
ON
Jön valaki innét a kecskeméti április 10.-ei olaszautó találkozóra?
Segítséget szeretnék kérni.Van egy olyan gondom hogy a kocsi nem indul el.Ki lett cserélve a benzin pumpa a teljes innyektor is és még új akumlátort is vettem bele.Az innyektorig eljut az üzemanyag.De a befecskendező fejen már nem jut át.Meg mértük hogy mennyi feszültséget kap 5,6 ot mértünk.Viszont ha rákötöttük direktbe az akumlátor pozitív polaritására akkor nyitott és fecskendezett be üzemanyagot.Egy 1995 Fiat Punto 55s típusról lenne szó.Tudna valaki segíteni hogy mi lehetne esetleg a porobléma?Én áram ellátási problémára gondolok mert már minden mást szinte kipróbáltunk.Nincs a befecskendező fejnek valami reléje ami esetlegesen okozhatja ezt a gondot?Aki tudna segíteni légy szíves írjon.Előre köszi.
Isten lássa lelkem, nem akarok politizálni itt, de ugye 2-3-4 éve még nemigen futkostak idehaza szlovák rendszámos autók? :-)) Komolyan mondom, manapság már tisztelem azokat ebben az országban , akik új autóval és magyar rendszámos autóval járnak....
A múltkor cinikusan odavetettem egy ismerősömnek a viszonylag új kombi Skoda Octaviájának szlovák rendszámát látva, hogy "na, sikerült a szlovák céges átiratás?", mire közölte, hogy ő tényleg Dunaszerdahelyi.
:-D
Nem biztos, hogy ha valaki balra indexel, jobbra tart.