Szia! Mielőtt szétszededed a váltót beszélj azzal a szerelővel aki nekem javította meg. Lehet, hogy nagyon sokat tudsz sporolni egy telefonnal. Email címem az adatlapon. Péter
szervó szivattyút keresek, mert lassan az is bedöglik, jó lenne megelőzni a bajt...ott nem jön belőle az olaj ahol nem szégyelli!:( 2literes benzineshez kő (RFN)
Ha teljes cserét kértél, az tényleg drága. De szerintem akkor sem ennyire. A teljes olaj cseréhez tényleg le kell venni a váltót, a szűrőt pedig sajna csak úgy lehet cserélni, ha szétszedik a váltót. A részleges cserénél maradhat minden fent, és akkor 3 liter olaj megy bele. Illetve jön ki belőle. 1 liter kb. 2500 Ft. Teljes csere 6 liter. De én azt ajánlom, hogy olvass egy kicsit vissza, mert szóvolt nemrég egy váltószerelőről, aki korrekt áron, és precízen dolgozik. Őnála is érdemes lenne érdeklődnöd. Mi a gondod váltóddal?
baromi bosszantó hogy nem tudom még azt se hogy ki volt!!! lenne hozzá néhány keresetlen baráti szavam, hogy rohadna el a lába amelyikkel a gázt nyomta!
Üdv!Hát sajnos igen!Ez iszonyúan bosszantó az tuti!Nekem is az egyik ajtómra úgy rányitották,hogy majdnem át van lyukadva a lemez!Gyökér az ilyen.Fateromnak is ez történt,hogy rányitották,de Ő megvárta a tulajt.20 ezret legombolt a krapektól!Majd legközelebb gondolkodik a paraszt!
Egyet értek Birdiee-vel! Nem egyszer láttam én is ilyeneket. Csak arra tudok gondolni, hogy ezek a fővárosi állatkertből léptek meg, amíg takarították a ketrecüket. Az enyémet is szépen elintézte valami kedves autós. Sáros idő, az autó oldala koszos, a parkolóban rávágta az ajtaját az enyémre, pedig nem álltam hozzá közel. Nem elég, hogy lepattant a festék, de ez a ..... még el is kezdte az ujjával maszatolni, hogy megnézze, mennyire látszik. Eredménye, hogy nem csak a festék jött le, hanem még karcos is lett körülötte. Úgyhogy átérzem a helyzetet.
az auto lezárását követően a utastér világítás és a középső visszajelző (rádió,fogyasztás, stb...) elkezd villogni és kiírja az utolsó állapotot, egy darabig villog majd megszűnik. Néha immobileser fault is megjelenik. A kulcs betenítására ez megoldódik. De a villogás marad. Levettem éjszakára az akksit de ez nem változtatott a helyzeten. Valamilyen zárlat vagy rossz alkatrész lehet ?? De merre induljak?
Kérem segítsetek, nagyon sok építő segítséget kaptam már a fórumból. Várom válaszotokat és további baleset és szerelésmentes autózást kívánok
Egyébként nem is egy alkalommal láttam már ilyet.Parkolok egy autó mögött,mellett,jön egy idióta aki egy "mini" szutyuki ignis-el próbál a 8 méteres helyre 6 tolatásból beállni és addig szerencsétlenkedik,amíg sikerül megnyomnia egy ott álló astrát..Nah vajon mit csinált a paraszt?Padlógáz és elhajtott..Csak annyi volt az apró bibi,hogy felírtam a rendszámát és ha egyesek szerint nem szép dolog spicliskedni,akkor is átadtam a tulajnak! :) Ez csak egy eset volt a sok közül..Volt amikor terepjárót lökött meg egy nő úgy,hogy szinte arrébb rakta szerencsétlen autót.Persze szintén elhajtott.A minap például egy nő kinyitotta az ajtaját és nekivágta egy mellette álló autónak a sarkát.Természetesen szépen legyalázta a másik ajtót..Na ő sem várta meg a tulajt..Ilyen világban élünk..Ennyi becsület nincs némely "autósban".......Tisztelet a kivételnek! :)
délelőtt valami csótány belegyalogolt a talicskájával az autóm elejébe... és amilyen mocsok világban élünk gyorsan meglépett a helyszínről! erre a látványra érek haza a munkából..
Sziasztok!Tegnap beszéltem 1 váltószerelővel és azt mondta,hogy 100 ezer az autómata váltómban az olajcsere,mert a szűrőt nem lehet csak,ha leveszik a váltót cserélni.em értem,miért kellene levenni a váltót az olajcsere miatt?Valakinek cseréltek már olajat?Köszi a segítséget.
A féltengely főleg gyorsitáskor ráz, 110 km/óránál normál haladásnál a főleg a felni szokott gondot okozni ezek a borzalmas utak szétverik , nem feltétlenül tojás lesz hanem oldalirányba üt akár egy kicsit és már ráz, ezt cenrirozni nem lehet igazán ,ilyenkor egy jó felnis szaki kell Nagytarcsán tudok egy profi srácot olcsó és nagyon ért hozzá.
Hát igen megprobáltak rábeszélini a zöld színű LHM-re még a olajon a kép is egy C5-ös volt de nem hagytam megam.
Hát persze ezt az olajat úgy kell meghozatni de ezen is túlvagyunk.
Következő kérdés kb 110km/ó környékén gyenge remegés érezhető a kormányon ehez mit szóltok ilyen tapasztalata volt valakinak esetleg. A http://service.citroen.com talátam hasonló hivatkozást de csak fizetősen érhető el.
a hidraulika olajat időnként muszály ellenőrizni a tartályba manuálisan és felönteni mert ez egyben kormányszervo olaj is és van veszteség Tartályon van jelölés nem érdemes megvárni a minimum szintet.