újra itt, a kérdésem az lenne felétek, hogy ki milyen üregvédő pisztolyt használ ! Valamint hol lehetne kapni a normál alvázvédő pisztolyhoz üregvédő csövet menetes véggel ??
hangya1977: az, hogy 1,4 -es a düzni az nem jelenti azt, hogy kevesebb levegőt fog elhasználni a kompresszorod. Ugyanis az az, hogy a festéktartályodból mennyire fogja engedni eltávozni a festéket a düznin keresztül (ez által sűrübb festékes is kienged a pisztolyod, minél szélesebb a mérete).
- 1,3 düzni lakkozni - 1,7 düzni alapozni
- 2,0 - 2,2 szórógitt
aki komolyabban és akár hosszú távra gondolkozik, annak érdemes vásárolnia egy komolyabb kompresszort ami tud legalább 350-400liter/percet
én is sokat szenvedtem a 200liter/percet tudó kompresszorokkal hamarabb tele lett vízzel, nehezebben termelte a levegőt.. aztán kölcsönkértem ismerőstől még egy gyengébb 200 litereset és "sorba" kötöttem őket így lett 400 liter /percem soka autót úgy fényeztem le. De ha sok munkád van érdemes belefektetni, mert nincs annyi szenvedés vele!
Tanácsot szeretnék kérni autó motorterében lévő fém alkatrészek festésére.Minden alkatrész vas lemezből készült és fémtisztára vannak tisztítva.Szeretnék rájuk egy strapabíró és esztétikus bevonatot, lehetőleg olyat amit otthon rá tudok varázsolni.Kompresszor és a hozzá való festő eszközök megvannak csupán a festékkel vagyok gondba.
Továbbá fémtiszta vas öntvényt (csonkálványt) mivel lehet festeni, hogy bírja az időjárás viszonytagságait?Gondolok itt a téli sózott utakra, köfelverődésekre stb...
Hetekkel ezelött tőletek kértem tanácsot a képen lévő problémával kapcsolatban.
Azóta elkerült autófényezőhöz az autó, le lett tisztítva fémig! Fémig, tehát rozsda nem volt alatta... Pár csepp víz jött ki! Kérdés: hogy a fenébe kerül a lemez, és a rücsi közé víz, amikor a hólyagosodáson kívül a festés ép volt??
Más: az autót bizony néha néha meg kell emelni, és a legnagyobb odafigyeléssel (fa vagy gumi az emelőre, stb...) is már azokon a pontokon látszik hogy 2-3 mm-es helyeken nincs meg a festék... Ezt hogyan, s mivel tudom otthon javítani? Kevésbé az esztétikum, inkább a korrózióvédelem a szempont!
Szeretném az autóm külsejét rendbehozni, 5év alatt már annyit políroztam, és vékonyan fújtam (2K akril) kezd megkopni a fényezés. Felület lakkozni szeretném. Milyen szemcseszerkezetű papírral álljak neki "csiszolni" ? Vizesen P1000-el csinálnám, de mivel nem vagyok benne biztos ezért írok nektek. 2-3 réteg HS lakkot szeretnék felvinni a felületre, úgy hogy alatta ne látszódjon a csiszolás nyoma !
A közelmúltban vettem egy használt co hegesztőt. Palacokom és gázom még nincs hozzá, de az eladó adott egy régi kék számlapos O2 reduktort, hogy állítólag azzal használta a kasznis műhelyében és ő is több kasznis és lakatos ismerősétől vette a példát.
Fel tudba esetleg valaki világosítani, hogy miben különbözik az O2 reduktor a CO2 reduktortól? Valóban használhatom CO2-Ag keverékhez?
Az elsőre cirka 20-24 de ott ki kellett találnom a forma jó részét,a többi már megy emlékeim szerint kettő nap alatt. Kézben,nincs hozzá olyasmi sablonom mint G.sának a cuccaihoz.
dolgoztam pár évig (gép- és szerkezet)lakatosként, Co-val is hegesztettem, de egy kocsinak én is csak az egyszerűbb részeinek mernék nekiállni. A hegesztés csak egy része a szakmának. Ha valaki ezt jól csinálja, még alig tud valamit. Mint pl egy festő, aki profin glettel, de máshoz lövése nincs, az nem fog tudni megcsinálni egy munkát.
Szerintem igen, ez a legjobb megoldás, és nem kell ekkora szerkezet, olcsóbban is megoldható, Fertan meg eddig jónak tűnik, csak nem épp arra való aminek reklámozzák.
Hát ez az. Ezért aki egyre jobban belemerül, annál inkább ismeri fel, hogy húú ez se olyan egyszerű, meg az sem olyan egyszerű! A sima lapos folt nem nagy kaland. főleg a taposón, ahol nem látszik. Viszont egy ajtóél, vagy egy domború folt, vagy alakos lemez-folt az már kicsit többet igényel az emberből. Deformálódott lemezek visszazömítéséről kalapálással meg inkább....