Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peti251 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 7240

A problémát az okozhatja, hogy vagy nem passziválta a felületet miután lecsiszolta, vagypedig a lemez a másik oldaláról is rozsdásodik, és átütött.

Előzmény: Sylver001 (7237)
diessel Creative Commons License 2011.02.07 0 0 7239

vidd vissza neki.....

Előzmény: Sylver001 (7237)
mykeman72 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 7238

esetleg az elvégzett munka minősége kérdőjeles?

Ez így van szóró -szóra.

Előzmény: Sylver001 (7237)
Sylver001 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 7237

Sziasztok,

 

A következő a problémám:

 

Fél évvel ezelőtt megcsináltattam a jobb és bal hátsó sárvédőmet, mert a kerékjárati ívnél elindult a rozsda.

A szerelő azt mondta, eléggé kezdő fázisban van a dolog, így nem kell vágni a kasztnit és javítóívet alkalmazni, hanem elég felcsiszolni, glettelni és telibefényezni. Szép lett, jó lett, örültem, O.K.

VISZONT:

Most fél évvel később az egyik oldalon (a másikon ellenőriztem: nem) 5 helyen 3 mm-es hólyagbuborékok keletkeztek.

Ilyenkor most mi van?

A tél volt túl hideg (ez hülyeség :-), esetleg az elvégzett munka minősége kérdőjeles?

 

Hogyan orvosoljam ezt a kérdést, hogy ne kerüljön nekem ugyanaz a munka mégegyszer tízezrekbe?

 

Köszönettel veszem a segítő szándékotokat.

 

Kawabiker Creative Commons License 2011.02.07 0 0 7236

Felteszem ide is a kérdést!

LEgtökéletesebb munkát ami legkevésbé hajlamos a rozsdásodásra melyik fajta huzallal lehet co hegesztővel elérni kasztnizáskor?

Néztem és meglepődésemre nagyon sok féle huzalt árulnak.

Tény a hegesztés után a felület kezelés nagyon fontos de én úgy gondolom a huzal se mind1.

E témában várom a tanácsokat.

 

mykeman72 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 7235

Persze, csak a fényezést szükséges az egész küszöbön elvégezni. A hibás részt lekaparni,csiszolni ,zsírtalanítani ,alapozni,rücsizni,és fényezni.

Nem ördöngős dolog ez.

Előzmény: Xanyi84 (7234)
Xanyi84 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7234

Köszi!
Szóval minél elöbb...

A teljes küszöbjavítást ugye csak a fényezésre érted? Nem kell az egész küszöböt karosszériázni? Vagy ilyen apróságnál kell egyáltalán lakatolás?

Előzmény: mykeman72 (7233)
mykeman72 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7233

Mivel,hogy említetted,hogy még nem volt javítva a kocsi,ezért valószínű,hogy az  idő vasfoga kezdte ki a lemezt. Ezek általában már műanyag alapú rücsik ezért ezeket nehézkes helyileg javítani. Ezalatt azt értem,hogy ilyenkor az egész küszöböt célszerű javítani,fényezni,mert olyan struktúráltságú rücsit reprodukálni nemigen lehet,és elég csúnyán mutatna a csak helyi javítás. Nem drámai a helyzet csak gyors beavatkozás szükséges,hogy az indokolat állapotromlást minél előbb megelőzd!

Előzmény: Xanyi84 (7232)
Xanyi84 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7232

Sziasztok.

 

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy 12 éves Yaris, amin a képen látható módon hólyagosodik fel a festék.

Tutira nem volt sérült, az autó különösen jó karban van, és csak ezen az egy helyen...

Jól gondolom, hogy ott valami rozsdásodás indult el?

Viszont érdekes módon a hólyagokat ha megnyomom puha...

 

Mi ennek a korrekt javítása lépésről lépésre? Volt már rozsdásodó autóm, hiába vittem e lakatoshoz és fényezőhöz, rá egy évre ugyanúgy kijött a rozsda csak a hegesztgetés mentén :( Így aztán most kicsit jobban körbe szeretném járni a témát...

 

Mi az álláspontotok egy ilyennel kapcsolatban? Úgy értem, mivel tulajdonképen alul van, így nem látszik, esztétikailag nem zavar. Érdemes mégis mihamarabb megcsináltatni, vagy ne foglalkozzak vele addig, amíg nem lesz igazán csúnya??

 

A küszöbnek ezen a részén nem sima a festés, hanem rücsis. Utólag is lehet ilyet csinálni?

 

Gondolom a fényezéshez útban lenne a kőfelverődésvédő fólia. Lehet belőle újat beszerezni, viszont már próbáltam ilyesmit felragasztani (más autókon), és nem igazán sikerült sose szépen, se szárazon, se úgy hogy vizet permeteztem alá. Hogy lehet az ilyesmit igazán szépen felragasztani? Mi a technikája?

Előre is köszönöm szépen a válaszokat!

G40 Turbo Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7231

igazad van,"olcsó húsnak híg a leve"

 

köszönöm az infót!

 

Üdv!

Előzmény: Rio The Best (7228)
Kawabiker Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7230

Ha egy ponthegesztett karosszériaelemnél a hegesztéseket nem látom mindenhol és így nemtudom hol fúrjam le mennyire járható út ha az elem közepét(99%) kivágom és a szélein megmaradt csíkot(hegesztések mentén) megpróbálom felhúzni fogóval és leköszörülni a hegesztésnél a maradékot sarokcsiszolóval,köszörűkoronggal.

Vagy egyéb javaslat?

 

diessel Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7229

köszi szépen sokat segitettél:)

 van amikor sikerül ,de van amikor nem,az igazi, pedig hasonlo képpen csináltam

Előzmény: mykeman72 (7226)
Rio The Best Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7228

...hát az nem lesz olcsó!Az én autóm,ugyan nem gyögyház,de effectfestékkel fújta a gyár

(metálkék a napon,de sötétben inkább szürkéskék)nagyon érdekes,és látványos!!!

Ennek Standoxból Literje!!40000ft...és ez csak a bázis szin(erre jön még a lakk!)

a Te kocsidra 4 liter biztos kell a gyöngyház lila,még az enyémnél is drágább,de mondom,én csak tájékoztatlak,hogy Kb. mire számíts,ha nekikezdenél!!!

Próbálkozz,de inkább legyen drága de jó,mint olcsó és...szar a munka!!!

Üdv!

G40 Turbo Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7227

Szia!

 

Egy 1992 ben gyártott Vw Polo 86c Coupe ról lenne szó. A színe bíborlila (padlizsánlila) gyöngyház.

 

Üdv!

 

Előzmény: Rio The Best (7225)
mykeman72 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7226

Semmi trükk,csak arra kell figyelni,hogy a javítandó részt tökéletesen be kell mattítani,és a határos részeken túl nem szabad a színt,és a lakkot fújni egyébként polírozásnál fel fog szakadni a széle.A ködölő hígítóval az átmeneti részt addig fújni amíg a látható lakkszél el nem tűnik. Érdemes arra figyelni,hogy a ködölő hígítót se fújjuk túl a mattított részen ,mert később ez is problémát okozhat.

Előzmény: diessel (7219)
Rio The Best Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7225

Szia!

Az Egyik hiba,hogy nem írtál Márkát-tipust,a jármű szine??Évjárat??(Rengeteg minden számít!!)...De szinte mindenki azt fogja mondani,hogy látni kell a járművet!!!De egy teljes külső,lakatos munkával 300000FT-tól a "csillagos ég"-is lehet...

Üdv!

Előzmény: G40 Turbo (7224)
G40 Turbo Creative Commons License 2011.02.05 0 0 7224

Sziasztok!

 

Az autómon egy pár helyen már kezd megjelenni a rozsda, alul az emelési pontok mellet is szépen kezd rozsdásodni a lemez. Szeretnék csináltatni egy teljes körű lakatolás alul-felül + alvázvédelmet és üregvédelmet.

 

Valaki tud mondani nekem ezekre egy körülbelüli árat?

 

 

 köszönöm!

 

pubos1 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 7223

ok

köszönöm

Előzmény: Rio The Best (7221)
L_Tomi Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7222

Sziasztok!

 

Kompresszort szeretnék venni, de még nem tudom milyet. Tudna valaki segíteni? Egy UAZ-t szeretnék vele felújítani.  Milyen átfolyású, nyomású, tartályú legyen? Mi az amit már lehet festésre is meg esetleg homokfújásra is használni?

Rio The Best Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7221

Szia!Hogyha eleve vékony a lakkréteg,az gépi polírozásnál ki fog kopni!!!(Valószínű!!!)

Újra kell csiszolni,úgy hogy a bázis szin(az ezüst)ne kopjpn ki,és egy vastagabb lakkréteggel átfújni!!!Elvileg elég az egy rétegű lakkozás,de ezüstnél nem!!!Ott két (vastag,"husos" réteg kell!)De ezüstöt az egyik leproblémásabb fújni!!!(Mégis mindenki imádja...csak a fényező nem...)

Üdv

pubos1 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7220

 

sziasztok

szeretnék tanácsot kérni nemrég vettem egy autót.az első két sárvédő lett fújva rajt.maga a festés nem rossz viszont a lak réteg nem igazán sikerült.

szinte semmi fénye nincs vagy legalábbis minimális.Olyan mintha egy réteg lakkot fújtak volna rá azt is nagyon nagyon vékonyan.

Mit lehet így ezzel kezdeni.megkérdeztem pár szakít mindenki mást mondott.Van a ki azt mondta ilyenkor újra kel fényezni következő felcsiszolni újra lakkozni de volt aki azt mondta hogy csak fel kell polírozni.

Nekem az újra lakkozás hangzott a legjobban.Lehet ilyenkor még egyáltalán újra lakkozni?a szín ezüst metál.

köszi

diessel Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7219

7209 hez valaki????

tippet trükköt  tanácsot szivesen olvasnék hozzá :)

mykeman72 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7218

Talán a legolcsóbb a Novol 2K akril festéke!

Előzmény: zacy (7215)
do-xa Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7217

Csak rejtőzködöm :-))

Előzmény: mykeman72 (7214)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7216

Hali!

 

Jah,abbafejeztem a nyűgök javítását:DD Máá miért bánnám!?:-)

Előzmény: mykeman72 (7214)
zacy Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7215

Fiukn nem tud valaki szerezni olcsón 2K fekete festéket? Szükségem lenne pár literre a közeljövőben. Amúgy nekem is volt escortom meg orionom, mondeom is....rozsdaboglya volt mindegyik. A caprim 34 évesen nem volt annyira szétpukkanva mint a 93-as orionom.....

mykeman72 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7214

Helló Vasnyűvő!!!!

 

Persze,hogy áll.Régen beszéltünk már. Eltüntél,mint az arany Doxa! Ha nem bánod akkor a napokban felhívlak.

Előzmény: Sanyi-ka (7213)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7213

Szevasz föstő Mester:) Áll még a víztorony?:)

Előzmény: mykeman72 (7210)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7212

Á dehogy az! Mutassak én komolyat?:)

Előzmény: F.Kristóf (7208)
diessel Creative Commons License 2011.02.01 0 0 7211

az meg van...

arra gondolok hogy a lakk széle  vagy az átmenet ne látszodjon!!

Előzmény: mykeman72 (7210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!