Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G40 Turbo Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7231

igazad van,"olcsó húsnak híg a leve"

 

köszönöm az infót!

 

Üdv!

Előzmény: Rio The Best (7228)
Kawabiker Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7230

Ha egy ponthegesztett karosszériaelemnél a hegesztéseket nem látom mindenhol és így nemtudom hol fúrjam le mennyire járható út ha az elem közepét(99%) kivágom és a szélein megmaradt csíkot(hegesztések mentén) megpróbálom felhúzni fogóval és leköszörülni a hegesztésnél a maradékot sarokcsiszolóval,köszörűkoronggal.

Vagy egyéb javaslat?

 

diessel Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7229

köszi szépen sokat segitettél:)

 van amikor sikerül ,de van amikor nem,az igazi, pedig hasonlo képpen csináltam

Előzmény: mykeman72 (7226)
Rio The Best Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7228

...hát az nem lesz olcsó!Az én autóm,ugyan nem gyögyház,de effectfestékkel fújta a gyár

(metálkék a napon,de sötétben inkább szürkéskék)nagyon érdekes,és látványos!!!

Ennek Standoxból Literje!!40000ft...és ez csak a bázis szin(erre jön még a lakk!)

a Te kocsidra 4 liter biztos kell a gyöngyház lila,még az enyémnél is drágább,de mondom,én csak tájékoztatlak,hogy Kb. mire számíts,ha nekikezdenél!!!

Próbálkozz,de inkább legyen drága de jó,mint olcsó és...szar a munka!!!

Üdv!

G40 Turbo Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7227

Szia!

 

Egy 1992 ben gyártott Vw Polo 86c Coupe ról lenne szó. A színe bíborlila (padlizsánlila) gyöngyház.

 

Üdv!

 

Előzmény: Rio The Best (7225)
mykeman72 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7226

Semmi trükk,csak arra kell figyelni,hogy a javítandó részt tökéletesen be kell mattítani,és a határos részeken túl nem szabad a színt,és a lakkot fújni egyébként polírozásnál fel fog szakadni a széle.A ködölő hígítóval az átmeneti részt addig fújni amíg a látható lakkszél el nem tűnik. Érdemes arra figyelni,hogy a ködölő hígítót se fújjuk túl a mattított részen ,mert később ez is problémát okozhat.

Előzmény: diessel (7219)
Rio The Best Creative Commons License 2011.02.06 0 0 7225

Szia!

Az Egyik hiba,hogy nem írtál Márkát-tipust,a jármű szine??Évjárat??(Rengeteg minden számít!!)...De szinte mindenki azt fogja mondani,hogy látni kell a járművet!!!De egy teljes külső,lakatos munkával 300000FT-tól a "csillagos ég"-is lehet...

Üdv!

Előzmény: G40 Turbo (7224)
G40 Turbo Creative Commons License 2011.02.05 0 0 7224

Sziasztok!

 

Az autómon egy pár helyen már kezd megjelenni a rozsda, alul az emelési pontok mellet is szépen kezd rozsdásodni a lemez. Szeretnék csináltatni egy teljes körű lakatolás alul-felül + alvázvédelmet és üregvédelmet.

 

Valaki tud mondani nekem ezekre egy körülbelüli árat?

 

 

 köszönöm!

 

pubos1 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 7223

ok

köszönöm

Előzmény: Rio The Best (7221)
L_Tomi Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7222

Sziasztok!

 

Kompresszort szeretnék venni, de még nem tudom milyet. Tudna valaki segíteni? Egy UAZ-t szeretnék vele felújítani.  Milyen átfolyású, nyomású, tartályú legyen? Mi az amit már lehet festésre is meg esetleg homokfújásra is használni?

Rio The Best Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7221

Szia!Hogyha eleve vékony a lakkréteg,az gépi polírozásnál ki fog kopni!!!(Valószínű!!!)

Újra kell csiszolni,úgy hogy a bázis szin(az ezüst)ne kopjpn ki,és egy vastagabb lakkréteggel átfújni!!!Elvileg elég az egy rétegű lakkozás,de ezüstnél nem!!!Ott két (vastag,"husos" réteg kell!)De ezüstöt az egyik leproblémásabb fújni!!!(Mégis mindenki imádja...csak a fényező nem...)

Üdv

pubos1 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7220

 

sziasztok

szeretnék tanácsot kérni nemrég vettem egy autót.az első két sárvédő lett fújva rajt.maga a festés nem rossz viszont a lak réteg nem igazán sikerült.

szinte semmi fénye nincs vagy legalábbis minimális.Olyan mintha egy réteg lakkot fújtak volna rá azt is nagyon nagyon vékonyan.

Mit lehet így ezzel kezdeni.megkérdeztem pár szakít mindenki mást mondott.Van a ki azt mondta ilyenkor újra kel fényezni következő felcsiszolni újra lakkozni de volt aki azt mondta hogy csak fel kell polírozni.

Nekem az újra lakkozás hangzott a legjobban.Lehet ilyenkor még egyáltalán újra lakkozni?a szín ezüst metál.

köszi

diessel Creative Commons License 2011.02.04 0 0 7219

7209 hez valaki????

tippet trükköt  tanácsot szivesen olvasnék hozzá :)

mykeman72 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7218

Talán a legolcsóbb a Novol 2K akril festéke!

Előzmény: zacy (7215)
do-xa Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7217

Csak rejtőzködöm :-))

Előzmény: mykeman72 (7214)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7216

Hali!

 

Jah,abbafejeztem a nyűgök javítását:DD Máá miért bánnám!?:-)

Előzmény: mykeman72 (7214)
zacy Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7215

Fiukn nem tud valaki szerezni olcsón 2K fekete festéket? Szükségem lenne pár literre a közeljövőben. Amúgy nekem is volt escortom meg orionom, mondeom is....rozsdaboglya volt mindegyik. A caprim 34 évesen nem volt annyira szétpukkanva mint a 93-as orionom.....

mykeman72 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7214

Helló Vasnyűvő!!!!

 

Persze,hogy áll.Régen beszéltünk már. Eltüntél,mint az arany Doxa! Ha nem bánod akkor a napokban felhívlak.

Előzmény: Sanyi-ka (7213)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7213

Szevasz föstő Mester:) Áll még a víztorony?:)

Előzmény: mykeman72 (7210)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.02.02 0 0 7212

Á dehogy az! Mutassak én komolyat?:)

Előzmény: F.Kristóf (7208)
diessel Creative Commons License 2011.02.01 0 0 7211

az meg van...

arra gondolok hogy a lakk széle  vagy az átmenet ne látszodjon!!

Előzmény: mykeman72 (7210)
mykeman72 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 7210

Standox: Smart Blent "ködölő" hígító!!!

Előzmény: diessel (7209)
diessel Creative Commons License 2011.02.01 0 0 7209

Sziasztok

Fényezési tanácsot szeretnék kérni!

 Ti hogy szoktátok a lakkot elfujni-eltrükközni belejavitásnál?? 

 Mint pl.: élnél vagy falcnál vagy bármilyen esetben?

F.Kristóf Creative Commons License 2011.02.01 0 0 7208

Azért ez a rohadás elég komoly. ÉRdekes az és 27 éves Coltom nem rohad itt csak a küszöb, pedig annak is csak a csillaggarázsa van.

Autófestékkel foglalkozó szaküzletben kikeverik neked, és össze kell polírozni a két felületet. Gondolom színspecifikus de nekem 4000Ft-ért kevertek volna ki egy liter barnát.

Előzmény: rendes fiú (7207)
rendes fiú Creative Commons License 2011.02.01 0 0 7207

Igazából láttam már ennél sokkal durvább korróziót - nem is értem amúgy, hogy miért csak itt rohad. Gyakorlatilag csak a perem rozsdásodott, szóval javítóívvel megoldható lesz a dolog, mondták már többen is. Itt egy kép, s hát ilyen:

 

 

Ez a jobboldali, a bal fele még ennyire sem rossz. Azért döntöttem az autó mellett amúgy, mert egy nyugdíjas bácsié volt, alig ment vele, motorikusan és a többi szempontból nagyon jó a járgány, csak a kasztnit, azt tudnám feledni. Mindenesetre nagyon köszönöm a jótanácsokat eddig, már sokkal okosabb vagyok. Köszi!

 

Mindegy, szerintem olcsóbbra jön ki ha csak pótolva van a hibás rész, a következő gondom úgyis az lesz, hogy honnan veszek ilyen színű festéket.

 

Előzmény: zacy (7206)
zacy Creative Commons License 2011.02.01 0 0 7206

Félreértettél. Nem kell neki olyan sokat dolgozni ha csak mondjuk egy kis luk van rajta, mert azt a lukat kivágja, kikalapál egy lemezt és behegeszti. A többi a fényező dolga. Nem nagy munka ha kicsi a luk, de ha sok van és nincs mihez hegeszteni mert az egész már lehelet vékony akkor ív csere.

Előzmény: rendes fiú (7204)
Peti251 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 7205

lehet hozzá sárvédő javító ívet kapni. a jelenlegit szépen levágja róla, a sárvédő lemezt beperemezi, és arra illeszti rá a vett javító ívet. Namost ehhez a doblemezt is javítani kell, de azt ne peremezze mellé az ívnek, hanem csak engedje neki, mert a dupla lemezeknél szokott szétrohadni. miután kész, alapozóval be kell kenni, pl budaprimer, aztán adsz neki valami fedőfestéket, pl orkánt vagy trinátot, majd mikor ez is megszáradt, utána kened ki alvázvédővel. (vagy rücsivel) Kell a fedőfesték, mert az alvázvédő átszellőzik, az alapozó szintén, és ha nincs fedőfesték réteg, akkor bizony rohadni fog. A másik dolog, hogy a csomagtartó felől ki kell bontani a kárpitot, és jó alaposan ki kell fújni üregvédővel.

 

A festéses részeket a kerékjárat felőlre mondtam. kívülről elég ha alapozóval bekeni a lakatos, mert hamar megrohad ha csak úgyhagyja a lemezt. Minél hamarabb vidd el fényezőhöz.

 

Jótanács: ha még nem vetted meg a kocsit, akkor ragaszkodj hozzá, hogy vigyétek el állapotfelmérésre. Ez kb 3-5 ezer forint, de akkor legalább tudod mit veszel. Itt megemelik csápos emelővel, jól nézd meg a küszöbök alját, a hátsó váznyúlványokat, és a taposókat is(alvázat) itt minden laza rész gyanús lehet, de aki látott már ilyet tudja hogy mit és hol keressen!

 

Könnyen sokat bukhatsz rajta!!

 

(az Audi 80-asok kaszniját pl 88-tól már galvanizálják. a 20 éves kocsin egy deka rozsda sem volt.)

Előzmény: rendes fiú (7204)
rendes fiú Creative Commons License 2011.01.31 0 0 7204

Halihó! Valójában azt a megoldást keresem, ami a legegyszerűbb - nekem. Sajna nem túl sok pénzből gazdálkodom, így muszáj átgondolni a dolgot. Ezek szerinte amit az elem árán nyernék, azt buknám a munkadíjon, jól gondolom, ugye? Mert ahogy leírtad, ha normálisan ki akarom kalapáltatni, akkor nagyon sok munkaóra benne lesz, márpedig gányolni nem hagyom a szakit, az tuti. Látod, arra nem is gondoltam, hogy mennyi pepecs munka van a dologgal, csak próbálok spórolni, persze a szakembert sem fogom hülyének nézni, hogy mevés pénzért csodát csináljon nekem. Az optimumot keresem. Köszi, hogy leírtad ezeket nekem!

Előzmény: zacy (7202)
Peti251 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 7203

Valóban elsőre nem túl jó választás, viszont ha van az embernek egy kis igényessége meg némi hozzáértése, akkor saját magának is javithatja jó minőségű bontott cuccból. Ehhez persze kell a forrás, meg az ismerős (vagy fórum) akik(ahol) elmagyarázzák hogy mit merre hogyan. Ha esetleg LPG-s kocsit vesz, mindjárt megáll 100 km 2800-3400 forintból, ennyit az 1.6-os ford is szii benzinből.

Előzmény: Paco155 (7200)
zacy Creative Commons License 2011.01.31 0 0 7202

El nem hiszed, de ilyen kérésekkel naponta keresik meg az embert a műhelyben. Az egyszerű javítás az elemcsere, de ha az írásodat jól értelmezem te pont ezt nem szeretnéd. Le kell bontani a festéket a rohadásról, ki kell vágni az elrohadt részt, kikalapálni egy olyat és behegeszteni.  Utána teljesen el kell tüntetni a rozsdát, zsírt stb, majd korróziógátló alapozóval belefújni kívül belül. El kell gittelni, majd kicsiszolni, töltőalapozó, és a hibás részt lefújni majd egybepolírozni. Ha metál a kocsi akkor meg a töltőalapozóig ugyanez, utána megcsiszolni az egész elemet és telibefújni. Vagy ha ezt is sokallod akkor bele lehet porozni a metálba de akkor is az egész elemet illik lakkozni.

Előzmény: rendes fiú (7198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!