Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sumi19740807 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61915

Hát én megmondom őszintén semmit nem éreztem ebből az egészből.

Bár én abban az időben épp jót szunyáltam,de tőlünk ez picit odébb volt.

 

Előzmény: .steyr. (61905)
.steyr. Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61914

1 az elsőt is részekre lehet szedni.

 

1 nem érdekel ,nem vonz.

2 nem szégyenlem, gyáva vagyok hozzá.

3 bármiben meg lehet dögleni,én nem nővelem az esélyeimet feleslegesen.

 

Értelemszerüen béke van tisztelem a motorosokat.

Előzmény: Törölt nick (61913)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61913

A 2. és 3. pontot megértem, na de az első????

Egy ilyen K 1300 R-től még a Porschek is félnek :-)

Előzmény: .steyr. (61911)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61912

:))

Előzmény: .steyr. (61911)
.steyr. Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61911

Ez szép:))) de nálam 3 dolog van, ami nem érdekel.és erre igéretet is tettem valakinek.

 

1 motorozás,motorok.

2 tetoválás

3 testékszer

Előzmény: Törölt nick (61910)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61910

Valami erős bajor :-)

Előzmény: Törölt nick (61909)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61909

Az ám!!!

A segg nem hazudik 2.

Ugyanaz a motor, de kétpetéjűek az ikrek. A GT-ben ez a 1300 köbcenti kétféle dolgot tud. Az egyik, hogy észre se vesszük, igazi háttéremberként teszi a dolgát, és mindig pont annyira húz, hogy jó legyen nekünk. A másik tudománya, hogy hatezres fordulat körül fantasztikus üvöltésbe kezd - a vér azonnal felpezsdül, de igazából ez csak egyféle hang. Jó, de nincsenek benne dimenziók.  Tovább »

forrás: totalbike.hu

Előzmény: .steyr. (61908)
.steyr. Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61908

Én meg de.Volt szerencsém hozzájuk.tán inkább valami bajor...

Előzmény: Pityorka (61906)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61907
Előzmény: Pityorka (61906)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61906

Szia!

Téged is látni? :)

Azért a kulcsát nem dobnám vissza egy vadiúj Renault-nak. :)

Előzmény: sumi19740807 (61903)
.steyr. Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61905

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9206913

 

Index szemét mint mindig.Nálatok volt rengés ott nyugaton ?

 

 

 

Előzmény: sumi19740807 (61903)
.steyr. Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61904

:))))

Előzmény: sumi19740807 (61903)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61903

Szevasz tesó!

 

:)

Milyen igazad van,nekem se kellene:)

 

Előzmény: .steyr. (61902)
.steyr. Creative Commons License 2011.01.30 0 0 61902

Értem én hogy japán megoldások a magyar-japán swift ellen, de azt az igazi francia hulladékot a végén.Szarni nem ülnék bele egy renaultba.

Előzmény: eznemmentseg (61900)
kkn Creative Commons License 2011.01.29 0 0 61901

Anno megtette egy netes oldal. Akkor hasonló konfigban 2 olcsóbb autót találtak.

Amúgy nehéz összehasonlítani, mert az alap Swiftben nincsen rádió, fekete cuccok kívül. De van elektromos ablak. Az alapban 7 légzsák, meg ESP, klíma. Van, ami a régi GLX-ben sem volt, és az klímával a 3-at közelítette teljes listaáron. Fura összetétel a régi GC-hez képest.

Vagy ott vannak a VW csoport autói, amik alapban 60 lovas mocival jönnek. Ami hasonló árú, az kicsit olcsób, és 86 ló. Ami drágább, az 100 felett van. Nehéz konkrétan összevetni, mert mindenki mást kínál.

Előzmény: Danny Zuko (61899)
eznemmentseg Creative Commons License 2011.01.29 0 0 61900

A tesóautók közül van, amelyik picit olcsóbb, van, amelyik picit drágább. Nagy vonalakban tehát szerintem igaz, amit kkn írt. 

Találomra megnéztem négy márkát, 2-nél az újújúj Swifthez hasonló modell drágább, 2-nél olcsóbb volt. Mondjuk a teljesen különböző felszereltségi csomagok miatt nem mindig egyszerű az összehasonlítgatás, az egyszerűség kedvéért az alapmodelleket néztem. (Mondjuk a lentiektől függetlenül én is drágának tartom az új Swiftet. Szar beismerni, de sajnos a magyar piacon a Suzukinak nincs akkora presztizse, mint egy Mazdának, vagy Toyotának. Függetlenül attól, hogy nem szarabb autó ezeknél).

 

Ami drágább:

 

Mazda2: a fapados modell 3,36, és tényleg fapados, mert még légkondi sincs benne, és mindössze két légzsák van.

 

Yaris: az 1,3-as motorral hasonló szintről indul, mint a Mazda, szintén légkondi nélkül (igaz ott van 1,0-ás motor ocsóért), mondjuk ez a Yaris lassan már kifut

 

Ami olcsóbb:

 

- az új Nissan Micra, az alapmotor és a felszereltég is hasonló, mint az új Swiftnél, szintén friss modell. 5 ajtóval 3 millió alatt (2,769) adják, tömve légzsákokkal

 

- Renault Clio: itt az Extreme felszereltség felel meg a Swift alapjának, ez 2,94 milliót jelent öt ajtóval. Renault finanszírozásnál lejön ebből még 300 ezer forint és adnak +1 év garanciát

 

 

Előzmény: Danny Zuko (61899)
Danny Zuko Creative Commons License 2011.01.29 0 0 61899

Azonos felszereltséggel a többi kisautó is ilyen drága.

 

Hát ezzel nem értek egyet. Nézz körül az árlistákon sztem.

Előzmény: kkn (61896)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.29 0 0 61898

Szia!

Igazad van.

Előzmény: kkn (61897)
kkn Creative Commons License 2011.01.29 0 0 61897

Az is fejlesztési pénz volt, hogy az autó picit nagyobb lett, még beleraktak pár kényelmi cuccot, jobb egy kicsit a hangszigetelése, és mégis majd 100 kilóval könnyebb. De nem azért, mert olyan lett, mint a régi Swift. Az EURO-NCAP 2010. évi eredménylistájában a kategóriájában a második lett a több, mint hatmilliós CR-Z mögött.

 

http://www.euroncap.com/files/ENC-001-11_v6---0-9ae2c7ec-a6e4-4e10-acb2-a44dfb7a60e1.pdf

kkn Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61896

Az, hogy látszik, meg az, hogy tényleg miben más, két dolog. Amit nem látni, de mégis van, azt azért ki kell fizetni.

Azonos felszereltséggel a többi kisautó is ilyen drága. ( A többi is az alsó-közepesek árát éri utól ilyen konfigurációban. Igazából mi vagyunk csórók. ) Csak azokból van szerényebb felszereltség, esetleg gyengébb motor, így azokból van olcsóbb is, és így elsőre drágának tűnik a Swift.

 

De ez a két motoros választék tényleg gyenge. Az új Sport meg méginkább drága lesz. Ennyire szegény már a cég, hogy nem tud újabb mocikat csatasorba állítani, pedig az 1.5 csak pár dologban tért el, a löket volt változtatva, meg az elektronika. A Kizashi is egy motorral elég nyomorult választék.

Előzmény: .steyr. (61894)
kkn Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61895

Csak gyengébb az 1.5-nél. Meg pörgősebb, még egy VVT-sor. Csak mindenki először a megszokott stílusában vezet, és eltart egy ideig, amíg rászokik, hogy amikor máskor csak a gázra lépett, akkor már vissza kell rakni egyet. Ha addig egyet, akkor most kettőt.Van akinek ez fáradtság. Más meg a kapcsolgatást élvezi.

 

Mindenesetre ugyanazon a távon megfelelően húzatva nagyobb sebességre gyorsul, mint az 1.3.

Előzmény: Pityorka (61892)
.steyr. Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61894

Nekem eszembe se jutna ez a legújabb megfejtés.Sport még nincs.Az alap 1.2-est tolják majdnem sport árban.Azt meg kösz,de nem

A 2005-ös 1.3 is kb a nulla nálam.Méghogy nagyon nagyon.

-Semmivel nem látszik többnek az elődnél.+ 1 nagyon

-Irreálisan drága.

 

Ha nagyon megszorulok akkor egy pár éves altót inkább.óccsó cserébe nem megy és  kb az 1,0 2000-es évjaratu swift szintjén van.

 

De nem is,,, e36 320 i.

 

Szóval a sport a király és kész. Nálam.Lehet anyázni csak leirtam az álláspontomat.

 

Sportosok:köszönjünk már egymásnak az úton.Héten is kb 2 sport ment el mellettem és villogózott.:)))

 

Nem vitázok.

Előzmény: eznemmentseg (61891)
Meister Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61893
Én is erre gondolok, mert ez ilyen áron nem fog menni.
Előzmény: eznemmentseg (61891)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61892

Akkor nem vagyok egyedül. 1,5-höz nem kicsit volt lomha. :)

 

Előzmény: FOMA (61889)
eznemmentseg Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61891

Lesz ez olcsóbb is, csak megvárják amíg a kereskedők kiszórják a még készleten lévő régi új Swifteket. A válság miatt viszont az meg nem megy valami gyorsan.

Előzmény: Meister (61890)
Meister Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61890
Én egyszeűen sokallom az árát. Nekem ez már drága.
Előzmény: FOMA (61889)
FOMA Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61889

Én is teszteltem, sajnos az 1,5-höz képest lomhának tűnt, erre biztosan nem fogok cserélni, pedig már lassan időszerű lenne.

Előzmény: Pityorka (61888)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.28 0 0 61888

Népítéleten sem láttam a nagyon-nagyon-nagyon Swiftről írást, sőt egy darabot sem látok új rendszámmal forgalomban. (Én teszteltem, de nem voltam a motorjától elájulva, a kaszni viszont tetszik kívül-belül. Csomitartó változatlanul kicsi, kuplung határozatlan, viszont csendesebb.) Gondolom, a hitelek elapadása miatt nincs legújabb Swift az utcákon...

Előzmény: eznemmentseg (61885)
Meister Creative Commons License 2011.01.27 0 0 61887
Mérj rá nincs-e túlfesz a rendszerben. Ha van, akkor azt kéne fixáli.
Előzmény: Xanyi84 (61886)
Xanyi84 Creative Commons License 2011.01.27 0 0 61886

Szia!

 

Köszönöm a választ! A LED-esítésen kívül nincs rá semmi megoldás? Nem szeretem a LED-eket :(

Előzmény: Pityorka (61884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!