Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dózerbike Creative Commons License 2011.01.27 0 0 7183

szerintem ez nem feltörési kísérlet, inkább belemenés.

Előzmény: Peti251 (7182)
Peti251 Creative Commons License 2011.01.27 0 0 7182

Micsoda faszfej emberek vannak! ezt jól látom hogy fel akarták törni?

Előzmény: The Last Viking on the Road (7181)
The Last Viking on the Road Creative Commons License 2011.01.27 0 0 7181

 

Van valakinek javaslata ezzel kapcsolatban? Vajon részleges fényezéssel (nem telibe fújással) lakatolás után javíthatóak ezek az ajtók? (A középső képen csak a neon tükröződik a hátsó ajtón.) Másik verzió lenne, hogy veszek két bontott ajtót rá és telibe fényeztetem, de egyrészt könnyen lehet, hogy már azok is javítottak, másrészt félek, hogy színeltérés lenne a végére... 

Dózerbike Creative Commons License 2011.01.25 0 0 7180

nem csak a szilárd részeket szűri ki. A tájékoztatóján is rajta van, hogy ha érezzük a szennyező anyag ízét vagy szagát, azonnal cserélni kell. Ergo, ha jól működik, az illó anyagot is szűri.

De te is ezt írod, hogy félig eltömődött szűrön jön csak át a szag.

Ami csak a szilárd részeket szűri ki, az nem aktívszenes szűrő, hanem egy sima porálarc.

Előzmény: mykeman72 (7179)
mykeman72 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 7179

Csak próbáld ki,hogy egy min.félig eltömődött szűrőn keresztül az oldószergőzök érezhetővé válnak. Ugyanis a szűrő a szilárd részecskéket szűri meg /a jelölésük is ezt jelzi/az illó anyagok érezhetőek rajta. Ez hatványosan igaz elszívás nélküli használat esetén.

Előzmény: Dózerbike (7178)
Dózerbike Creative Commons License 2011.01.23 0 0 7178

a szűrő feladata pont ez, hogy a szennyezett levegőből kiszűrje a szennyeződést. A használó szervezetébe nem juthat belőle akkor sem, ha nincs elszívás.Persze ilyenkor nyilván hamarabb telítődik a szűrő.

Teljesen zárt, és elszívást is mellőző helyen egyébként sem ajánlatos fújni, mert egyrészt robbanásveszély alakulhat ki oldószeres anyag fújásánál, másrészt a festékköd kiszorítja az oxigént, és nem lesz mit belélegezni a szűrőn keresztül sem.

Előzmény: mykeman72 (7176)
csokigojó Creative Commons License 2011.01.22 0 0 7177

sziasztok! nem tudjátok, hogyan javítható az, ha a kocsi fényezéséről a lakk elkezd lepattogni? az ablakok felől kezd hámlani, mintha levegő menne alá, aztán szépen lepattog, levakarható. körbe, kb 5 centi szélességben tart jelenleg. hogy javítható ez? milyen költséggel? köszi!

mykeman72 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 7176

Az elhasznált levegő alatt azt értem,hogy ha nincs frisslevegő utánpótlás akkor a szennyezett levegő kerül vissza a szűrőbe és azon keresztül egy része a felhasználó szervezetébe,arról nem is beszélve,hogy a betétek élettartama is jelentősen lecsökken.

Előzmény: Dózerbike (7173)
Dózerbike Creative Commons License 2011.01.22 0 0 7175

5 cm vastagot??? Jól nézhetsz ki az álarcban.:-)

Én néha le szoktam fújatni a festékport, de lehet veszek majd rá porszűrőt, a műanyag pattintó megvan. Csak nem szeretem a nagy bumszlit az arcom előtt, ezért nem szeretem. Az 5 cm-ről nem is beszélve.:-)

Előzmény: Masgas (7174)
Masgas Creative Commons License 2011.01.21 0 0 7174

A porszűrő azért jó mert pl festésnél a festékpor a felső, külső szűrőpapír réteget nem tömíti el ami az aktív szűrő felett van én nem vettem meg a rápattintható porszűrőt hanem egyszerűen vatelinből egy 5 cm vatagot felragasztottam a szűrő külső peremére és ez naon bevált. Boltban sem adnak különlegesebb anyagból készült poszűrőt.

Előzmény: Dózerbike (7173)
Dózerbike Creative Commons License 2011.01.21 0 0 7173

nem igazán értem, mit is értesz elhasznált levegő alatt.

ha nincs elszívás, akkor is csak a káros anyag megy át a szűrőn, csak akkor ugye több,mint ha elszívás mellett használjuk.

Tavaly vettem egy új ilyen álarcot, ez kb 10 évig bírta, persze nem napi használat mellett. És a betétek elég sokáig használhatóak voltak.

 

Igen tudom, hogy különböző betétek vannak, a különböző káros anyagokhoz. Én az A1 jelűt használom, az üzletben ezt adják festéshez. Meg néha használok hozzá külön porszűrőt, de ennek sok értelmét nem látom.

 

Na de azt gondolom ezek után, hogy simán csak gyengítettek az élettartamon.

Előzmény: mykeman72 (7171)
mykeman72 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 7172

Még annyit,hogy mint minden vegyi anyag más-más tulajdonsággal bír ezért minden ismert káros hatású oldószer,szállópor stb szűrésére különböző szűrőbetétek használatosak.Fontos ezeket figyelembe venni ,mert nem mindegy ,hogy melyiket milyen környezetben használod!

Előzmény: mykeman72 (7171)
mykeman72 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 7171

Azért az mellette szól,hogy ezeket a védőfelszereléseket csak megfelelően szellőztetett helyiségekben lehet normálisan használni.Elszívás nélküli használat esetében a helyiségben lévő elhasznált levegő kerül vissza a szűrőn keresztül, és ez okozza az idő előtti elhasználódást. A felhasználási leírásban is írják,hogy fél évente célszerű az egészet lecserélni./Nem a szűrőbetétekre értem/

Előzmény: Dózerbike (7167)
Masgas Creative Commons License 2011.01.20 0 0 7170

Régebben használtam amikor még a parkettlakokok aromás észterrel hígultak, tényleg jó volt de a kromofágozást már csak kb két óra hosszat bírta. Nekem a maszk gumi része folyósodott el kb 3 év alatt, de gondolom azért mert kaucsukból van.

Előzmény: Dózerbike (7167)
do-xa Creative Commons License 2011.01.20 0 0 7169

Relatív dolog a költség. Eladásra csak tapaszák és javító fújást kap az autó. Hosszabb távra alaposabb eljárások kellenek, és ehhez nem kell a restaurálás kategória. A féreg mindig a legsarokban marad. Oda pedig semmi féle korong nem ér be.

Előzmény: diessel (7165)
mykeman72 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 7168

Ezen miért csodálkozol? Nem csak ennél a terméknél van ez a probléma! Elvégre a gazdaságnak pörögni kell. A sok hibátlan hosszú élettartamú termék pedig a fejlődést és a termelést gátolja.:))

Előzmény: Dózerbike (7167)
Dózerbike Creative Commons License 2011.01.20 0 0 7167

 

Hasznél valaki ilyen álarcot? Én hosszú évek óta ebben festek, és hónapokig jó volt hozzá egy betétkészlet. Most meg pár óra használat után újra cserés. Itt is bejött a szándékos minőségrontás, hogy ne legyen már túl sokáig jó valami?

nimrod79 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 7166

Sziasztok!

 

Van nálam egy simson azt kezdtem el csinálni.

A motor tankot akarom lefesteni, (ez egy fém tank) már meg is vásároltam hozzá a festéket.

Egyszerűen szeretném ezért arra gondoltam, hogy ilyen dobozos spray- vel fogom lefujni.  Már kigitteltem a kissebb horpadásokat, és 400- as vizes papírral felcsiszoltam a tankot.

A kérdésem az, hogy elég sok helyen látszik a fém, ezzel mit csináljak?

Hogyan kell a fémfelületet előkészíteni és festeni?

Mehet rá a festék, vay célszerűbb elötte szórógittezni?

Ha szórógittezem akkor azt meg kell csiszolni? És milyen méretű papírt használjak?

 

Köszönöm szépen az infot!

 

diessel Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7165

homokszorás

ez csak azoknak éri meg akik  restaurálnak régi vasakat,-azaz nagyba nyomják

akik meg inkább lakatolnak küszöb-perem csere stb azokank marad a drotkorong :S

sztem

de én is kiprobálnám a homokszorást amugy  magadnak költséges müvelet? sokban van?

Előzmény: do-xa (7164)
do-xa Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7164

A szer már régen meg van...

 

Egyéb próbálkozások?  Mindenki e fentinél köt ki. De eddig eljutni sokba kerül.:-(

Előzmény: Morzsaszar (7162)
Surci126 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7163

Annál is nagyobb hátránya hogy iszonyú szar meló,és nagyon rengeteg idő mire megcsinálsz egy autót.Ráadásul ha nem 100% fémtiszta a felület könnyen átüti a rozsda a rákent festéket és kezdheted elölről.

Előzmény: Sanyi-ka (7160)
Morzsaszar Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7162

Na ezért próbálkozik az ember, hátha talál olyan szert ami segít rajta. :D

Előzmény: Sanyi-ka (7160)
diessel Creative Commons License 2010.12.28 0 0 7161

üdv

 valaki nem tud valami jo megoldást a problémámra:

 kulcs cs-v készletet és fogo készletet akarok venni ! valami jo helyet jo áron jo minöségben!

hm?

köszi

Sanyi-ka Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7160

Mégnagyobb hátránya,hogy a drót beleveri a rozsdát a még ép szerkezetbe.

Előzmény: Peti251 (7159)
Peti251 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7159

kisflex, drótkorong, oszt hajrá. kicsit lassan halad, de nem olyan rossz. nem ad olyan egységes felületet mint a szórt felület, de sokkal olcsóbb. hátránya, hogy a sarokoba, üregekbe nem fér oda.

Előzmény: do-xa (7157)
Sanyi-ka Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7158

megszórjuk drótkorongal egy csipet sóval,borsal... Mit nem értesz na!?:))))))

Előzmény: do-xa (7157)
do-xa Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7157

...vagypedig a drótkorogszórás marad az igazi..

 

-

Na ezt kérem kicsit részletesebben!

Előzmény: Peti251 (7148)
Sanyi-ka Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7156

És a kör bezárul:) 

Előzmény: mykeman72 (7155)
mykeman72 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7155

Ezzel csak egyetérteni lehet,ugyanis a vas is törekszik a kiinduló állapotát/ami ugye a rozsda/ visszanyerni ezért mi csak meghosszabbíthatjuk az oda vezető utat.

Előzmény: Sanyi-ka (7153)
Surci126 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7154

Dunakeszin tudok. http://situs.hu/ Nagyon jól dolgoznak.Maximálisan elégedett vagyok velük.

Előzmény: F.Kristóf (7125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!