Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.14 0 0 41462

Hali itt találsz megfelelőt! A "Gates" pl. elfogadható árban és minőségben.

Előzmény: ille005 (41461)
ille005 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 41461

sziasztok !

 

az lenne a kérdésem 1.4 16v-re ékszijat szeretnék milyen árfekvésű a szij és milyen márkájut

 

 irdomos venni mert elkezdet nyöszörögni de most már mennet közben is nem csak inditásnál.

GOFE Creative Commons License 2011.01.14 0 0 41460

Lehet hogy sajtolás helyett úgy ütötték be, és ezt nem tolerálta a csapágy, de előfor -

dulhat minőségi hiba is.

Előzmény: sebesguszti (41459)
sebesguszti Creative Commons License 2011.01.14 0 0 41459

Köszönöm mindenkinek a segitséget akkor valoszinű hogy a szerelő akarta magárol elháritani hogy bénán rakta össze.És ezért mondta hogy nézzem nem e melegszik a fékdob mert szerinte azmiatt ment ki a csapágy másodjára pedig ma is lenyomtam egyhuzamba 100 km és  meg nézztem nem volt meleg egyik kerék sem

gabocsiga Creative Commons License 2011.01.13 0 0 41458

Vagy egyszerűen szar volt a csapágy... volt már rá példa

Előzmény: sebesguszti (41453)
Tade15 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 41457

Nekem k.b. 20000 alatt megy le minimumig.

Előzmény: dx man (41452)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 41456

Én is arra tippelek, hogy rosszul lett összerakva. Ha nincs a helyén a csapágy, feszül, igen hamar berágódik.

Előzmény: kisfitti (41454)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 41455

96e km-nél volt cserélve a fagyálló. Most 175e van benne. Még nem vettem le a fedelét a kiegyenlítő tartálynak.

Előzmény: dx man (41452)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.13 0 0 41454

Vagy csak feszült, amikor belerakták. Vagy maga a csapágy volt szoros.

Előzmény: sebesguszti (41453)
sebesguszti Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41453

Multkor ki kellet cserélni a hátsókerér csapágyakat ,most megint szétment a bal oldali kiletcserélve garanciában de azt mondta a szerelö ,hogy figyeljem nem e melegszik a fékdob mert szerinte az ütötte ki megint.Én nem vettem észte hogy melegedne e de annak valami szagának kellene lenni vagy tévedek,Valamelyik nap elég jo távot mentem megáltam tankolni keréknyomást nézzni de akkor sem vettem észre hogy meleg.Ez még a második csere előt volt lehetséges hogy attol ment szét a csapágy?Valaki segitsen aki ért hozzá köszönöm,

dx man Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41452

Egy adalék hűtőfolyadék témához.

Lemértem: a dCi-nél a kiegyenlítő tartály min és a max szintjelzései között kb. 3,5dl a különbség.

Lehet figyelni, hogy mennyi idő alatt mennyi fogy. Ha esetleg fogy...

Hali

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41451

Hali!

 

Az unokatesóm megane -ja 1,4 16v most lesz hét éves, kemény 24ekm-rel, az enyémben meg lassan a második szettet kell cserélni, így megkérdeztem a boltban az árakat, nekem 53eft-ra jött ki , ez csak a vezérlés+vízpumpa, mivel a segédszíjat+görgő+generátor szíjtárcsa pár hónapja cseréltettem. Mindenből a drágábbik alkatrészt néztem , így nem ér majd annyira váratlanul, ha nagyon elszalad a forint árfolyama;-)  

Előzmény: kisfitti (41448)
inin Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41450

Bocsi az email címet javítottam. és 1,4 16V klímás a kocsi.

Előzmény: kisfitti (41448)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41449

Ja, és igen, illik mindezt kicserélni legalább 6 évente, még ha nincs is meg a km. futás.

Előzmény: inin (41445)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41448

Benzines, vagy diesel? 8V, vagy 16V? Klímás, vagy nem? Ezek mind kellenek, az alkatrészek kikereséséhez.

A görgők drágábbak kicsit, a szíjak nem veszélyesek, vízpumpát is lehet venni 12-13 K körül. Nekem pár éve (16V klíma) 100 K örül volt anyagban mindez, most már közel féláron meg lehet úszni. Alaposan körül kell nézni az alkatrész kereskedésekben, én lusta voltam, és mindent lerendeltem az unixtól. Most már okosabban csinálnám, főleg, hogy van ismerős, aki tud kedvezményt adni.

Előzmény: inin (41445)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41447

Nem olyan vészes. Jó helyről kell venni az alkatrészeket, és jó szerelő kell hozzá.

Előzmény: inin (41445)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41446

Küldtem volna mélt, de nem jó a címed...

Előzmény: inin (41445)
inin Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41445

Köszi!

Akkor ha jól értem akkor vezérmű szíj + vízpumpa + görgők + segédszíj + görgő + fagyáló csere???? Hát elég húzósnak tünik:-(!!

 

 

Előzmény: gessztenye1 (41444)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41444

5-6 évnél illik cserélni a vezérszíjat. Megöregszik az anyaga akkor is, ha keveset hajtod. Ha már szét van szedve, görgőket, és vízpumpát is érdemes cserélni. 50-100e Között. Ha már le kell engedni, érdemes friss fagyállóval is feltölteni, meg a segédszíjat, és annak görgőjét is cserélni.

Előzmény: inin (41443)
inin Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41443

Szerintetek 75 e Km-nél tavasszal lesz 6 éves kell már vezérműszíjat, szivattyut cserélni,? Mi kell még hozzá, mennyibe kerül kb?

 

 

janobá Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41442

Szia. Én erre cseréltem a fagyállót: ROWE-termék "ANTIFREEZE AN-SF 12 PLUS. Tömény 1-1 higitást igényel. 4-5 év csere periódus. A leeresztést a fütő radiátor csatlakozónál célszerü.Mivel az egéssz ugyse jön le, szerintem érdemes feltölteni deszt. vizzel, megforgatni, ismét leengedni. A maradékhoz tömény fagyállót önteni, számitva hogy Kb az ötliterből mi maradt vissza.Ha valaki tud jobbat szóljon mert  nekem három litertől több nem jött le.   

Előzmény: nagyzzz (41430)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41441

Volt "régi" daciám(1310 tlx)  500ekm felett voltam amikor elvitte a román. Ott nem volt ami leszabályozzon, de ha annyit elmegy ez is, akkor nem bánom. Hidegen soha, ismétlem soha nem hajtom. Egyébkén nem emelem a duplájára a fordulatszámot(mert nem tudom) és természetesen nem forgatom 6000-ig minden váltásnál, de ha gyorsítok nyomom neki...

Előzmény: gessztenye1 (41438)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41440

Nem járok sokat 5000 rpm körül, de egyszer jó volt látni, hogy ilyet is tud. Szinte 3000 rpm-en mindig váltok, autópálya, 150 km/h-nál 4000 rpm. Város, 1500-2500. De néha ki kell huzatni, ennek is jót tesz a kikormolás, mint a dci-nek, a szabályzó miatt. Ellustul, mert alacsonyabra veszi a keverési arányt, ha sokat alacsony fordulaton megyunk, és az is lehet káros.

Ja, és a kérdés, mi az optimális?

Előzmény: gessztenye1 (41438)
nagyzzz Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41439

Nekem 4 éves korában (előírás szerint) a szervízben cserélték. Idén megint következik, szerintem ezt érdemes betartani. Nem csak a fagyállóság a lényeg, egy 2-3 év alatt az etilén-glikol bomlani kezd és elsavasodik a rendszer, eszi a gumicsövet, nem megfelelő a kenése stb. Szóval én cserélem, csak nem tudom, hogy mire, meg hogy.

Előzmény: kisfitti (41436)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41438

Egy érdekes tény: ha egy motort fordulatszámát a duplájára emeled, az élettartama kb. az 1/8-ára csökken. Így tessék próbálgatni a leszabályozást.

Előzmény: Törölt nick (41437)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41437

Nekem is "néha" előfordúl, hogy elment szabályzásig,-főleg 2.-ban - de álltalában váltok 6000-6500 körül. :-)

Előzmény: kisfitti (41435)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41436

Én még nem cseréltem, bár ráférne, na majd jövő télre, mindig csak öntözgettem hozzá, hol lágyvizet, hol fagyállót találomra, tél előtt mértem, kicsit durvára sikerült 35 C fokos lett.

Előzmény: nagyzzz (41431)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41435

Hallanád szabályzásnál, szívóhangcsillapító doboz nélkül. Ja, ne üresben próbáld, én 2, 3-ban hajtottam egyszer szabályzásig. Kicsit mérges voltam. :)

Előzmény: Törölt nick (41432)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41434

:-) Ez már szabályoz 5000 környékén.

Előzmény: Törölt nick (41432)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41433

Hali!!

Tegnap nagyfaluba jártam, és ment elöttem egy olyan lapos izé, hátul szárny volt rajta, meg egy cirill betüs felirat valami porsche, na annak olyan hangja volt kigyorsításkor hátul, mint nekem az utastérben belül:-)))))

Ja igen és a sógoroktól való nyállal majd egy százassal többet megyek, mint az itthonival, utolsó vonásnál van a szintjelzőm(ez még olyan 160km-re elég), és a napi számlálóm most áll 970km-eren:-))))))

Üdv Nagya

UI:csak akkor vigyorgok ám amíg eszembe nem jut millen drága a szivattyú+befecskendező.

Előzmény: Törölt nick (41432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!