Ahány autó, ahány soför, annyi fogyasztás. Az igénybevétel, üzemanyag minőség, stb. Ha klímát is bekapcsolod, és jól meg is terheled, több is lesz. Ha viszont szépen jársz vele, meghálálja.
Igazad van!!! Mivel én sem dohányzok, az én talicskámban sincs hamutartó. Az annak látszó tárolókba rágót, negrót, szelepsapkákat, 100ft-osokat, gémkapcsot, biztosítékokat, szelepeket tartok. A hátsóajtóban lévőt a gyerekek használják cukros papíroknak. ;)
Sziasztok vettem egy honapja egy zsir uj renault thaliat 1.2 75le az lenne a kerdesem,hogy max 6literbol kijovok 100ba,mert egysek azt mondjak,hogy sokat fog enni mert nagy a kaszni es kicsi a motor,sztem nem igaz,.ez meg mire szolgal ?
Lenne egy dízeles - bár nem Thalia-s - kérdésem. Egy kedves ismerősöm vett ~1,5 éve egy 1.4-es PdTDI Skoda Fabia-t. Nagyon szép és jó volt a gépsárkány, egész addig, míg a PD egységek (gondolom adagolófúvókák PD=Pumpe Düse) be nem mondták az unalmast. Cserélni kellene mind a hármat, de a darabonkénti 150.000 Ft-ot kicsit sokallják. Fel lehet ezeket valahogyan újítani, a dCi befecskendezőfúvókájához hasonlóan, vagy az eltérő technológia miatt ez nem megoldható.
Ha esetleg tudna valaki egy jó dízelest, aki foglalkozik ilyennel kérem szóljon. Előny ha dunántúli, de szvsz kicsit távolabb is elmennének, ha meg lehetne spórolni a két egység 300.000 Ft-os árának jelentős részét. Egyiket kicserélték, utána halt meg a másik kettő.
Pont ezt akartam tanácsolni! Ha dobokat a szerelő nem is szabályozza le, de biztos tud ajánlani valakit, aki profin megcsinálja, és valami ismerős viszont elvihet a dobokkal az esztergályoshoz.
Ha nem ragaszkodsz az elre vasalt melosruhahoz es hogy lemossak az autot egy fek general utan, akkor irj egy mailt dobok szerelo elerhetoseget. Igaz, nem egeszen Budapest, kicsit kintebb Cinkotan leledzik.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hátha találkozott már valaki ilyen problémával. Ha megyek az autóval, illetve gurulok (2,3,4-esben leginkább) és gázt adok valami kattan egyet. Ezt mindig gázadásnál csinálja. Cseréltünk nemrég motortartó bakot a váltónál, nem tudom esetleg a váltó adhat ilyen hangot? Köszi előre is
Én a 16 szelepesbe 10W-40 Castrol, 15000 km-enként cserélve. A 30000 km-t úgyis csak LONGLIFE olaj bírja, de az meg rohadt drága. Nekem majdnem 5 lityi belemegy, ezért szoktam 7000 ft-ot fizetni, igaz, kannából, adagolva olajboltban, nem díszdobozban. A Total nekem nem vált be 10W-40 ből, nagyon bekormolódott, 15W-40-et felejtsd el, nagy hidegben semmi kenése nincs. 5W-40 nekem túl finom, egyszer próbáltam, de, maximum nívórol majdnem a minimumig ette 15000 km alatt. Ezt a 10W-40-es Castrol-t A digitális kijelző 5 Kockájából, kettőt eszik meg 15000 km-alatt. Tehát full nívórol, 3/4-ig megy le az olajcsere végére. Ez nekem bevált, 11000-ből meg van az olajcserém 5 liter olaj, olajszűrő, légszűrő, meg 1500-at kér a srác, aki csinálja, ennyi pénzért, nem fekszem alá, nincs aknám.
Bocsáss meg ez vicc! A csapágy cserélhető, a dob meg szabályozható, nekem 2000-ért megesztergálták az új betét berakása előtt. 11000-ért vettem komplett pofaszettet a 2 oldalra, munkahengert nem cseréltem, mert jó volt, azt nem tudom mennyi lehet, csapágyat meg csapágyboltból, szám alapján, fele is lehet annak árban, amit a szervizes mond. Én nagyon sokallom, és ha nem folyik a munkahenger, akkor miért is cseréljük? Csak fékezéskor szól, akkor az nem hinném, hogy csapágy lehet, nekem anno másik autóm volt hátsó kerékcsapágyas, de annak menet közben, bizonyos sebességnél, azthiszem 40-70 között volt hangja, majd megemleve megpörgetve fény is derült a hibára. Inkább fékbetét lesz szerintem.
De ebben a hidegben nekem is szól ha megfékezem, főleg hidegen, pedig talán 15000 km vann a hátsó fékekben, de tutira nem csapágy, az nem fékezésnél jön elő, hanem először kanyarban, utánna, már egyenesben is.
Nekem is volt benne 10w-s, de szintetikus olaj. Nem izlett neki. Most 5w-s castrol prof. van benne. Valahogy a hidegindításkor ez se az igazi. Ahogy az eklézsia engedi, megy bele vissza az elf 5w40 sxr. Érdekes, hogy azzal nem csattognak a szelepek hidegen se.
Mondom volt már benne 10W-olaj is (részszintetikus), és nem volt problem, 15000km nél csere(30helyett), szerintem a mi klímatikus viszonyaink, és 15e-res olajcsereperiódus melett mindegy melyiket rakod bele (a renault könyv is 10w-set 5w-set ir neki, lényeg az, hogy az API-ACEA besorolás jó legyen)