Pont ezt akartam tanácsolni! Ha dobokat a szerelő nem is szabályozza le, de biztos tud ajánlani valakit, aki profin megcsinálja, és valami ismerős viszont elvihet a dobokkal az esztergályoshoz.
Ha nem ragaszkodsz az elre vasalt melosruhahoz es hogy lemossak az autot egy fek general utan, akkor irj egy mailt dobok szerelo elerhetoseget. Igaz, nem egeszen Budapest, kicsit kintebb Cinkotan leledzik.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hátha találkozott már valaki ilyen problémával. Ha megyek az autóval, illetve gurulok (2,3,4-esben leginkább) és gázt adok valami kattan egyet. Ezt mindig gázadásnál csinálja. Cseréltünk nemrég motortartó bakot a váltónál, nem tudom esetleg a váltó adhat ilyen hangot? Köszi előre is
Én a 16 szelepesbe 10W-40 Castrol, 15000 km-enként cserélve. A 30000 km-t úgyis csak LONGLIFE olaj bírja, de az meg rohadt drága. Nekem majdnem 5 lityi belemegy, ezért szoktam 7000 ft-ot fizetni, igaz, kannából, adagolva olajboltban, nem díszdobozban. A Total nekem nem vált be 10W-40 ből, nagyon bekormolódott, 15W-40-et felejtsd el, nagy hidegben semmi kenése nincs. 5W-40 nekem túl finom, egyszer próbáltam, de, maximum nívórol majdnem a minimumig ette 15000 km alatt. Ezt a 10W-40-es Castrol-t A digitális kijelző 5 Kockájából, kettőt eszik meg 15000 km-alatt. Tehát full nívórol, 3/4-ig megy le az olajcsere végére. Ez nekem bevált, 11000-ből meg van az olajcserém 5 liter olaj, olajszűrő, légszűrő, meg 1500-at kér a srác, aki csinálja, ennyi pénzért, nem fekszem alá, nincs aknám.
Bocsáss meg ez vicc! A csapágy cserélhető, a dob meg szabályozható, nekem 2000-ért megesztergálták az új betét berakása előtt. 11000-ért vettem komplett pofaszettet a 2 oldalra, munkahengert nem cseréltem, mert jó volt, azt nem tudom mennyi lehet, csapágyat meg csapágyboltból, szám alapján, fele is lehet annak árban, amit a szervizes mond. Én nagyon sokallom, és ha nem folyik a munkahenger, akkor miért is cseréljük? Csak fékezéskor szól, akkor az nem hinném, hogy csapágy lehet, nekem anno másik autóm volt hátsó kerékcsapágyas, de annak menet közben, bizonyos sebességnél, azthiszem 40-70 között volt hangja, majd megemleve megpörgetve fény is derült a hibára. Inkább fékbetét lesz szerintem.
De ebben a hidegben nekem is szól ha megfékezem, főleg hidegen, pedig talán 15000 km vann a hátsó fékekben, de tutira nem csapágy, az nem fékezésnél jön elő, hanem először kanyarban, utánna, már egyenesben is.
Nekem is volt benne 10w-s, de szintetikus olaj. Nem izlett neki. Most 5w-s castrol prof. van benne. Valahogy a hidegindításkor ez se az igazi. Ahogy az eklézsia engedi, megy bele vissza az elf 5w40 sxr. Érdekes, hogy azzal nem csattognak a szelepek hidegen se.
Mondom volt már benne 10W-olaj is (részszintetikus), és nem volt problem, 15000km nél csere(30helyett), szerintem a mi klímatikus viszonyaink, és 15e-res olajcsereperiódus melett mindegy melyiket rakod bele (a renault könyv is 10w-set 5w-set ir neki, lényeg az, hogy az API-ACEA besorolás jó legyen)
Vannak azért kételyeim ezzel kapcsolatban. Csak egy belső kormányösszekötő párt cseréltettem velük, meg beállíttattam a futóművet, és visszakaptam a kocsit legalább 20-25 fokkal balra álló kormánnyal. Másnap vihettem vissza.
Következő alkalommal, a másik dci-ben meg a motorolajat felejtették el kicserélni, csak számlázták... ezt is visszavittem, és pótoltattam velük...
Akinek van a közelében Volán telep, tudom ajánlani. Egy jó ideje ott tankolok, és valahogy ma is sikerült 502 km-t megtennem 22 liter gázolajjal.. Ha ezt "rendes" kúton tankolom, akkor minimum +10%. Nem tudom, hogy mit tesznek, vagy nem tesznek bele a volánnál, de megszűnt vele a hidegcsörgésem, pepecül indul hidegben, és még az illata is jobb, mint némelyik pancsolt kutas löttynek. Keszthelyen is van egy 30 köbös tartályuk. Ott van egy rahedli busz. Van, hogy naponta jön friss áru. Tutira nincs benne kosz, vagy víz. A saját buszaikat nem teszik tönkre. Ja, és nézzétek csak meg az áraikat. Kb 10 forinttal vannak a diszkont kutak alatt.
Keszthely, Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Zalaszentgrót, Veszprém, Tapolca, és még több városban is láttam.
Mi az, hogy nem lehet kivenni a csapágyat a dobból??? Ilyet sem hallottam még.
Nekem cca. októberben kellett cserélni a két hátsó csapágyat, de még valamikor március körül kezdett el dorombolni. Októberre 50 Km/h felett olyan hangos lett, hogy a rádió ép elméjű hangerővel, már képtelen volt túlkiabálni. Szal csereéretté vált. Az akkori szerelőm munkadíjjal együtt kb. 30.000 Ft körüli összegért cserélte a kettőt, majd nem sokkal késbb a két hátsó munkahengert kb. 20.000 Ft-t. Ebből a két csapágy volt ~20.000, a két munkahenger meg ~15.000.
Nem tudom mi az igazság, nem régen nyílt egy új üzemanyagkút az 54-es úton Érsekcsanádnál, és azt
állítják, hogy Német anyagot árulnak. Amit állítólag a Dunán , vizi úton szállítanak Magyarországra.
Szerintem túl szép lenne, ha igaz lenne. Néhányan azt mondják aki ott tankol,hogy jobban megy az autójuk tőle. Én félek ilyen kis töltőállomásokon megtankolni a dci-t. Egyenlőre csak figyelem a tőrténéseket, és ha ,