Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mad Mike 007 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 2488

Sziasztok!

Kb.fél éve az utolsó légszűrőcsere óta az első inditásnál tökéletesen ketyeg az alapjáratom,szép a hangja de amint elindulok vele és vhol megint megállok akkor már hol szépen ketyeg hol pedig búg,dohog!Vkinek esetleg volt már hasonló jelensége?Az autóm 2005 1.6 Hdi Sw FAP-os.Köszönöm.

jozicu Creative Commons License 2011.01.06 0 0 2487

Üdvözlöm a peugeot tulajdonosokat !

 

Nekem 406-os peugeotom van,de szeretnenk kicserelni egy 407 2000.hdi re.

De elszomorito informaciokat olvastam rola,amit nem igazan hiszek el .

Ezert akinek ilyen autoja van kerem irjon nekem,hogy mik a tapasztalatai.

Elore is koszonom ! Jozsef

 

                           

legenyk Creative Commons License 2011.01.06 0 0 2486

Szia gy-ér!

 

Most olvastam a problémádról, amit februárban írtál a 407 kormányszervójával kapcsolatban. Az a helyzet, hogy nekem is előjött pontosan ez a probléma. Az én járgányom 2004-es 407 sw 2.0 Hdi, 121000km-el. Hogyan sikerült megoldanod a problémát? Mindenképpen érdekelne a megoldás, mert elég ilyesztő így használni az autót. Kérlek írj, ha még emlékszel a megoldásra!

Előre is köszi!

 

 

Üdv.

Kris

email: legenyk@gmail.com

Előzmény: gy-ér (1294)
p407 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 2485

Ja ilyet én is vettem,kb 2 hétig bírta,és felhólyagosodott semmire nem jó.Gyári drága viszont tartós!

Előzmény: Moó (2484)
Moó Creative Commons License 2011.01.06 0 0 2484

Szia! Nekem gyárilag nincsen benne, és ilyen autótuning boltban vettem második alkalommal teljesen korrekt minőségűt U profilja van, rákell tenni a végét megvágod ferdén és kész. Picit vastagabb mint a gyári, de nekem még jobban is tetszik mert a gyári túl vékony talán. Nagynyomású mosót is bírja, most vettem ki télire belőle mert 2 év után már kavicsfelverődéses lett, és szarul nézett ki. Ja árban kb 1500 forint. A gyári pedig ha jól emlékszem valami 15-20 ropi.

Előzmény: krisztianqn (2482)
Lux Kapitány Creative Commons License 2011.01.06 0 0 2483

Köszi Erik az ESP olvasmányt.

Néha én is bele szoktam olvasni valami Autotechnikás írásba.

Ezt nem ismertem. Sajnos nem túl részletes, főképp arról nem ír, amin korábban elmélkedtem.

Sőt, nekem mint hozzá nem értőnek továbbra is csak azt erősítette - szemben az általad írtakkal (amivel nem akarok vitatkozni, mert tényleg nem értek hozzá) -, hogy több szenzortól érkező és egymáshopz viszonyított (azaz relatív) adatokkal dolgozik a vezérlő, ahol a kerék átmérőnek nincs jelentősége.

 

Érti a fene... :o)

 

Üdv.:

Balázs

 

Előzmény: userik (2481)
krisztianqn Creative Commons License 2011.01.05 0 0 2482

Sziasztok!

 

Honnan lehetne vásárolni elfogadható árban a hűtőrácsra krómléceket?

Egy jópofa a háromból kettőt lelopott.

A bontók elhajtottak.

 

Köszi a segítséget!

 

Minden 407 tulajdonosnak BÚÉK!

 

krisztianqn

 

userik Creative Commons License 2011.01.04 0 0 2481

Itt a  válasz az ESP működésére. A kerék mérete be van programozva az ECU-ba, tehát azza, vagyis a gyári kerékmérettel számolja ki a fékezett kerék fordulatát amit a az ECU az ABS szenzorral méri, (mivel a féktárcsa elfordulását figyeli) az  azon megtett utat. Tehát a féktárcsán megtett fordulat igen csak lehet eltérő a kisseb nagyobb kerékátmérő esetén.

 

ESP méködése:

http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/03/20-22.pdf

Előzmény: Lux Kapitány (2479)
naplesman Creative Commons License 2011.01.04 0 0 2480

Sziasztok!

 

Régi olvasója vagyok a topicnak, azonban most szólok hozzá először és mindjárt egy problémával. 1.8-as benzines az autó és reggelente azt csinálja hogy nehezen indul. Konkrétan az a diagnózis, hogy beindítás után mintha nem venné fel a fordulatot, olyan dadogós, mintha nem lenne elég alapjárat. Ha el akarok indulni akkor le akar fulladni, és erősebb gázfröccs esetén nagyobb füst jön ki a kipufogóból. De ez csak az első percekben van így utánna semmi gond. Nem tudom mi lehet ez, ha van rá valami magyarázat azt megköszönném. Egyébként 4. éve használom az autót, eddig szinte teljesen problémamnetesen. Üdv

Lux Kapitány Creative Commons License 2011.01.04 0 0 2479

No, ez a gumi méret kontra ESP elgondolkodtatott engem is.

 

Ugyan nem ismerem ennek működési elvét, de én magam azt gondoplnám, hogy relatív eltéréseket korrigál(hat). Ha tehát mind a négy tengelyen egyforma méretű gumi van, akkor azok adott sebességhez köthető fordulatai is meg kell egyezzen (ideális esetben). Ha valame3lyik tengely fordulata eltér (kipörög pl), akkor tök mindegy mekkora gumi lehet rajta, mert ezt a relatív eltérést kell korrigálni.

 

Még azt is feltételezem a rendszerről, hogy képes "önjavításra" is, azaz valamilyen módszerrel meghatározza a gumik méretét (és itt nem a tényleges gumi méretre gondolok, hanem azok egymáshoz éképesti méretéhez / méret eltéréséhez). Mert ugye van az a helyzet, hogy pl. felrakok egy vadi új téli szettet (ennek a profilmélysége akár 10mm is lehet, majd használom jó sokat és elkoptatom mondjuk 4mm-es re; vagy felteszek egy kopottabb nyári gumit. Ez átmérőben már is vagy 12mm különbség. Ha ezzel nem tudna megküzdeni a rendszer, akkor lehet sokat nem is ér).

 

De ezek csak egy hozzá nem értő, hangos gondolatai.

 

Balázs

Előzmény: liko1 (2475)
Moó Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2478

SZia! Egy 10es a kar, kb 1 éves. Elmondom hogy kell berakni kb 15 perc, aztán elballagsz szervízbe és egy fél óra alatt beállítják neked, ami helytől függően 2-3 ezer forint lehet.

 

Fogyasztásban, kényelemben baromi jó dolog.

Előzmény: kutyavonat (2474)
liko1 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2477

Hát nem tudom, meg jártam ezzel a téli gumival /Dunlop Sport 3d/ az osztrák, szlovén sí terepeket nagyritkán avatkozott be az ESP és nem volt gondom soha. Úgy gondolom a 11mm még bőven belefér.

userik Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2476

Szia+ Az ABS/ESP hibát akkor fogod észrevenni, amikor megcsúszik a kocsi, és aktiválódik az ESP. Nem mindegy mennyit korrigál majd az eredeti kerékmérettel sámolva, hogy mennyi fordulatot engedjen. Ami lehet sok vagy épp kevés lesz, és nem tudja megfogni a csúszást.

 

Tehát nem jelzi hibának az eltérő kerék méretet, hanem rosszul korrigál. Ami elég veszélyes lehet szerintem.

Előzmény: liko1 (2475)
liko1 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2475

Sziasztok

Gumi kérdéshez szólnék hozzá nekem a téli gumim 225/55 17, a nyári pedig 225/50 17 az eltérés a gyári mérethez képest 11mm plussz és mínusz  a kílométeróra 2km csal,három éve váltogatom és nincs ABS ESP probléma.

kutyavonat Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2474

Hali Moó - mennyibe kerül a tempomat kar és mi kell még mellé, hogy működő tempomat legyen a végeredmény (1.8i/2004)?

Előzmény: Moó (2472)
barcsefi Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2473

Eldőlt, megveszem a kocsit.A hét vége felé már rendszámostul a nevemen lessz.

A budaőrsi szervízben nagyon normálisak voltak. A gázpedál jeladó hibán kívül mást nem találtak.

A tempomat benne van, de a felni érdekelhet (minden az anyegin múlik!!) .

A téli gumi nem aktuális, mivel ezzel van szerelve.

A szervízben a gumiméret váltásra csak vonogatták a vállukat.

Azt mondták, hogy pontatlan lessz a km óra 97-nál 100-at mutat.

Az ESP-re azt mondták, hogy szerintük a minimális eltérés miatt azt nem zavarja.

+ a peresebb gumi rontja a menetkomfortot,valamint 1 cm-el közelebb kerül a talajhoz.

Ezek után marad a gyári méret!

Előzmény: Moó (2472)
Moó Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2472

Ha megveszed és akarsz bele tempomatot, van eladó vezérlő karom hozzá.

 

Nekem alapból nemvolt és úgy raktam bele, és most lecseréltem sebességkorlátozósra, ezért a sima kar eladó.

Előzmény: barcsefi (2462)
Moó Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2471

RSI kolléga jól mondja a méretet!

 

2.0 alatt 205/60 R16 van az autókon. Ennek a váltója 215/55 16

2.0 sportline felszereltségtől felfele (nagyobb fék, nem fér el a féknyereg a kicsivel) pedig 215/55 R17 azaz 1 collal nagyobb mint a kicsi kerék.


A nagyvérőek pedig 235/45 r18 ami pont a váltója a 17esnek.

 

Nem lehet eltérni a mérettől mert meghülyül az esp tőle. Tehetsz rá nagyobb méretet, csak átkell állítani a kerékméretet a szervízben.

 

Amúgy ha megveszed van eladó 4db 205/60 R16os Michelin Pilot Alpine téligumim 6mmesek, esetlegesen hozzá való gyári alufelnin.

Előzmény: userik (2467)
Moó Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2470

Szia! Én! :)

 

Van hozzá gyári, nem jó bele az atf. Nekem minden télen felhabzik, és akkor kell rátölteni, aztán következő télig jó megint.

Vagyél gyárit olajat mert valami 2000ft egy liter belőle.

Előzmény: Mad Mike 007 (2460)
rsi Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2469

205/60 R16, 215/55 R17, 235/45 R18 a gyári méretek, de bizonyos tipusokra a fék mérete miatt legalább 17-es felni kell...

 

rsi

Előzmény: userik (2467)
barcsefi Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2468

Köszönöm az eddigi válaszokat.

Holnap a szervízben kiderül, hogy megvesszük-e a gépet. Remélem nem kell csalodnom az első benyomásaimban.

userik Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2467

Sajnos a gumit nem javaslom, javasolja a gyár sem, mivel ahoz a mérethez van beállítva az ESP/ABS. Szóval ha nem akarsz 205/60/16 os gumikat akkor a 215/50/17 es ha jól emlékszem. Az meg hogy belga az auto lehet jobb is mert ott van pénz a normális szervízre, megveszik ami kell hozzá , nem mint otthon hogy mindent olcsobban akarnak és a sporolás a kocsi elromlásához vezet,.

Előzmény: barcsefi (2462)
birobandi Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2466

Szia barcsefi!
Nekem egy 2005 Márciusi 1,6 HDI-im van. Első tulaj vagyok, 94 000 Km-t menetem vele. Eddig nagyon meg vagyok elégedve, komolyabb probléma nem volt vele, cserben soha sem hagyott. A fogyasztásom világbajnok :), -az enyém nem SW, az valamivel többet eszik. Sokat menetem vele viszonylag külföldön, gond nélkűl. Az elmúlt nyáron lakókocsit is vontattam vele, sajnos így a fogyasztás majdnem megduplázodott. Igen, több karosszéria elem alúból van. (gépháztető is). Tudok neked kíváló szakembereket ajánlani, elfogadható óradijjal: http://balogh.peugeot.hu/hu 
Sok örömöt kívánok az autóhoz: birobandi

Előzmény: barcsefi (2462)
sulep Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2465

Sziasztok!

 

Használt autó vásárlás előtt állok és a Peugeot 407 is szóbakerült nálam. 2005-2006-os évjáratút tudnék venni a szánt keretből. Eddig az 1.8 benzineseket nézegettem hogy ne kelljen sokat fizetnem utána. Kérdésem az lenne ezekket az évjáratokkal, motorral milyen különösebb hibák lehetnek? pl elektromos gondok stb...

 

Köszönöm a segítséget. 

good6 Creative Commons License 2011.01.01 0 0 2464

Szia!

 

Pontosan már nem emlékszem, hogy a sárvédők aluból vannak-e, de arra biztosan emlékszem, hogy mikor vettem az autót a motorháztetőn nem tudtuk lemérni a festéket, az valami más anyagból van...

 

Amúgy szép az autó...

 

Üdv.

Előzmény: barcsefi (2462)
unomma Creative Commons License 2011.01.01 0 0 2463

Szép a autó, de azért arra a belga 114000km-re nem vennék mérget!! Ami nem azt jelenti hogy ne vedd meg ha tetszik.

Előzmény: barcsefi (2462)
barcsefi Creative Commons License 2011.01.01 0 0 2462

Sziasztok !

 

Boldog új évet kívánok !

 

A családban új autó vétele vált szükségessé, sok-sok válogatás, próba után a 407 sw 1,6 hdi-ra esett a választásunk.

A kiszemelt autó a következő:http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/407/peugeot_407_sw_1.6_hdi_premium_panorama_teto._nagynavi._pdc-4349864

Az árusító kereskedő rendkívül korrektnek tűnik (a megnézett kb. 25 verda eladójától fényévek). Mindenféle szemlében benne van.

4.-én a budaőrsi szervízben nézetnénk át a vasat, ha ott nem fogadnak, akkor a győri szervíznél, mivel az eladó győri.

Az autóban 114,000 km van, vezetett belga szervízkönyvvel rendelkezik. Az eladó állítása alapján a km futás a márkaszarvízekben leellenőrízhető.

Az autóval már kétszer voltunk próbaúton, rendellenes zörej sehol. 1,5 órát vezettük, eléggé tág határok között (szar út, autópálya, normál városi, országút).

Igaz az, hogy az első sárvédők alu-ból vannak? (festék fetékréteg mérés miatt érdekelne)

A gyári navit, csak gépről lehet frissíteni?

Valakinek tapasztalata valamelyik szervízről, vagy a kereskedésről?

Tudtok-e ajánlani egy jó szakit csepel környékéről?

A gyári gumiméret helyett a 205/55r16-ról van-e valakinek tapasztalata?(me occsóbb)

 

Előre is köszönöm válaszaitokat!

 

Szemolcs Creative Commons License 2011.01.01 0 0 2461

Sziasztok !!

Boldog uj evet kivanok !!! 

Mad Mike 007 Creative Commons License 2011.01.01 0 0 2460

Sziasztok

BUÉK mindenkinek.

Valaki töltött már után szervóolajat,és milyen fajtát mert azt hiszem csöpög belöle vhol a bilincs körül.Köszönöm.

Moó Creative Commons License 2011.01.01 0 0 2459

Boldog új évet nektek!

 

Nekem meg szarakodik télen.

 

A váltóbefagyást kiderítettem hogy a bowden csinálja, jövőhéten érkezik.

 

Motor indulás: Shell sima diesel volt most benne, mert kijártam az előző dermedésgátlózott omv alpesi diesel-t. Negyed tanktól kezdődött a hiszti.

 

Tegnap megint 10 perc köszörülés után indult be, de fújt előtte egy akkor kormot mint az állat.

 

Öntöttem bele egy Pro-tec dermedésgátlót, teletankoltam és ma hibátlanul indult...

 

Az izzítógyertyáim hibátlanok....

Előzmény: good6 (2455)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!