Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

janobá Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41274

kisfitti Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41273

Én úgy tudom, rönyós szerelőtöl, hogy az ECU testet ad ki, a 12V fix. Igaz lehet, mivel a 4-es trafómról vettek le fix 12V-ot az Gázas ECU működtetéséhez.

Előzmény: r_thalia82 (41267)
kisfitti Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41272

Én multiméterrel nem láttam semmit, a hibás trafó pedig totál szar volt. Se szakadást, sem ellenállás különbséget. Maradt a próbálgatás. Új trafó mind a 4 helyen kipróbálva.

Boldog Új Évet, és olcsóbb benzint- gázolajat, kevesebb hibát Kívánik minden kedves márkatársnak! :)

Előzmény: janobá (41270)
Nándi777 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41271

Sziasztok! A múltkor megírtam, h egy bizonyos kútnál tankoltam és hát nem hittem a szememnek, mert az átlagfogyasztásom 9,5 literre jött ki. Hozzá kell tennem, hogy félig E85 - félig OMW 95 carrera volt. Most hanyagoltam azt a kutat ahol az E85-öt tankoltam és az AGIP-nál tettem bele az E85-öt és OMW-nél a 95 carrerát. Az átlagfogyasztás nem csalás nem ámítás: 7,2 liter, így fele benya fel E85. Most akkor döntse el mindenki, hogy némelyik kutaknál, hogy hitelesít a mérésügyi hivatal vagy, hogy mutyizik a kutas.

 

Boldog Újévet minden autóstársnak!!!

janobá Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41270

Szerintem a trafó ugy müködik mint régen. Ezzel a "régi" módszerrel a szekunder áthuzásos menetzárlatot (mivel elég nagy a menetszám ) nem érzékelsz. Gyengébb szikra ami  nyomás alatt hiányos gyujtás. Ennyit egy multiméterrel is elérsz. Vannak trafók amik csak néha produkálnak hibát azt végképp nehéz kiszürni, csak a gépben derül ki. 

Előzmény: r_thalia82 (41267)
sebesguszti Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41269

Köszönöm a gyors segítséget de én sem jol irtam nem a tükör meg a hátlapja sérült hanem a karoszéria burkolat tőrt szét ami védi a z elektromos tökröt ilyen szinre fujt burkolat.Nekem tháliám van az megegyezik a clioéval mert még soha nem figyeltem

dobik Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41268

steely!

A relé cserélgetést a parkolóban is meglehetett volna próbálni, max 10 perc. Most már töltött aksi is kell.

Előzmény: steely (41266)
r_thalia82 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41267

Sziasztok.

 

köszönöm a választ de én még egy kicsit tovább keresnék.

Nincs valakinek esetleg metszeti rajza a trafóról?Tud-e esetleg valaki olyat hogy a trafó primer oldalára milyen feszültséget küld az ECU?

Esetleg van-e valakinek bővebb infója arról hogy mi a működési elve ennek,úgy értem hasonló mint a sima egy trafós rendszerek, van neki egy  primer és egy szekunder oldala és kész?

Ha mondjuk a vezérlő feszültsége 12V és ráteszem szaggatva ,mondjuk 100-szor percenként és teszek rá egy gyertyát, akkor mi fog történni ugyan úgy fogom látni a gyertyán a gyújtást mint a régi rendszereknél?A hagyományos közös trafójú rendszereket teszteltük így régebben.

Szerintetek lehetne valami féle hasonlóval tesztelni ezen trafókat?

 

Köszönöm.

steely Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41266

Sziasztok!

Sajnos, a gép a mai délutánon egy parkolóházban teljesen megadta magát...

Eddig még csak-csak beindult, de most nem akart a Jó Isten kedvéért sem, vagy éppen azért!

Az akkumulátor szinte teljesen lemerült a sok indítózástól, ezért ott hagytam és buszjegyek társaságában tértem meg otthonomba.

Örülök nagyon, hogy mind ezt 30.-án tette velem, de majd kiötlök valamit az új évben.

 

 

 

Előzmény: Vulkan16V (41250)
KTsk Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41265

Szia!

 Ez hogy tetszik? Esetleg még itt, vagy itt is szétnézhetsz.

Előzmény: sebesguszti (41262)
GOFE Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41264

Most nézem, hogy  tükör hátlapot írsz, én a házat gondoltam, ha az a fekete lap kell amire a tükör rá van ragasztva, az tükörrel együtt kapható 2000 Ft körül.

Előzmény: sebesguszti (41262)
GOFE Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41263

Ha csak gyáriba nincs, én most utána néztem utángyártottba nem létezik, az én adatbázisom szerint.

Komplett utángyártottat kapsz már 8000 Ft-tól, de azt még festeni kell. Esetleg ha megvannak a darabok, egy ügyes műanyaghegesztéssel foglalkozó szaki, rendbe hozza. Ill. bontóba találhatsz.

Előzmény: sebesguszti (41262)
sebesguszti Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41262

Egy örült lenyomta a vezetö oldali viszapillanto tükrömet nem sérült se a tükör se az elektromos motor csak a csak a tükör hátoldalán tört szét a hátlap vagy mi az.Azt szeretném kérdezni lehet e ilyet kapni külön vagy csak komplet tükröt.És menyibe kerülhet mert sehol nem találtam rá árat meg hol tudok ilyet rendelni.Köszönöm a segitséget

 

GOFE Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41261

Hali! Sehogy! Esetleg egy oszciloszkóppal tudnád bevizsgálni, hogy jó, vagy sem, meg beszerelve.

Előzmény: r_thalia82 (41260)
r_thalia82 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41260

Sziasztok,

 

Egy gyors kérdés tud valaki vmiféle jó módszert arra hogy hogyan tudom letesztelni azt hogy jó-e egy hengerenkénti gyújtótrafó vagy sem.

Arra gondolok hogyha járok bontóban és látok egy jónak látszó darabot de mondjuk nem a saját kocsimmal vagyok (próbálgatás kizárva),akkor hogyan tudom letesztelni hogy megvegyem-e vagy sem.

 

Köszönöm a válaszokat.

szabeszka Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41259

Mire gondolsz? Ha a kis fordulaton történő ketyegésre, az még mindig megvan, ugyanis sajna nem tudtam utánanézni, mert időközben eltörtem a lábam. Úgyhogy majd csak január közepétől leszek járóképes és tudok majd alámászni meg körülnézni a váltó körül.

 

Igen és most, hogy írod eszembe jutott, hogy a gyertyák körül nekem is egy csomó piszok volt, amit kompresszorral kifújtam és csak utána kezdtem el kitekergetni őket. 

Előzmény: Garfield007 (41258)
Garfield007 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41258

Es a tisztasagra is keretik figyelni...

 

(autod anno elrendezodott?)

Előzmény: szabeszka (41257)
szabeszka Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41257

Szia!

 

Minél hosszabb 16 mm-es gyertyakulcs kell hozzá, mivel a trafó alatt elég mélyen van. Arra érdemes figyelni, hogy a gyertyakulcs olyan legyen, amelyiknek kis gumigyűrű van a belsejében, ami megfogja a gyertya porcelán részét.

A gyári gyújtógyertya: EYQUEM RFN58LZ

Előzmény: reger79 (41256)
reger79 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41256

Sziasztok!

 

Ha valaki már cserélt gyertyákat 1.4 16V motorban kérem

ossza meg a tapasztalatait velem.

Milyen gyertya kell bele?

Milyen gyertyakulcs kell hozzá? Mire kell figyelni?

( Trafót már cseréltem. Azt tudom, hogy kell kiszedni.)

 

Kössz.

 

kisfitti Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41255

Én most cseréltettem, nem ördöngősség, annyi különbséggel, hogy nekem OMW olajat rakott bele a szaki, nem ELF-et, valóban kicsit több mint 3 lityi, elég kazdaságtalan, az egy literes OMW olaj 3000 K volt, a tapasztalatom: hidegben szarabb, de ha bemelegszik sokkal jobb mint volt, és már enyhén sípolt az 5. sebesség, az megszűnt. 130 ezer van a kocsiban.

Én most lehet, hogy tennék bele adalékot is, akkor már nem mindegy, hogy 9000, vagy 11000? A következő úgy is messze van.

Még annyi, hogy a srácnak, aki csinálta van olajpumpája, aminek a csöve végén hajlított cső van, ez nagyon kellett, mivel elég nehéz lett volna csak úgy bele önteni. Ja, és a betöltő a nívó.

Előzmény: r_thalia82 (41251)
Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41254

 

 

Csak összejött ...

Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41253

1. Leürítés

2. Feltöltés

 

 

Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41252

75W-80 ELF Tranself (kb.: 3.1 liter) Hivatalosan élettartamra szól a gyári feltöltés, de egyesek szerint 100-120e - de lehet előtte is - ajánlott a csere.

 

 

 

Előzmény: r_thalia82 (41251)
r_thalia82 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41251

Sziasztok.

 

Köszönöm a megnyugtató választ.

Apropó van valakinek információja a váltóolaj cseréről,mikor kell cserélni?Milyen olajat ajánlanátok?Van-e valami különlegessége vagy egyszerűen elvégezhető a művelet?

Köszönöm.

Vulkan16V Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41250

Szia steely!

 

Én azért este öntenék a benzintankba néhány deci denaturált szeszt is... Magyarázat: előfordulhat, hogy a benzin kicsit vizes. Ha ez a tank és a motor között egy csőben megreked, akkor mostanában bele is fagy. A hosszabb indítózás ezt a jégdugót kiszívja, ekkor indul el. Ilyen hibám Thaliánál még nem volt, de régi Skodánál igen. Akkor minden ősszel kapott 3 dl denszeszt a benzinbe és tavaszig nem volt vele gond. Hogy mit is csinál a denaturált szesz, azt most könnyen megnézheted, csak egy jégfolthoz kell menni és egy gyűszűnyit ráönteni. 

 

Vulkan16V

Előzmény: steely (41238)
chrisw Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41249

Sziasztok,

A két első ülésem háttámlája kotyog egy kicsit. Lehet vele csinálni valamit? A háttámla dülészög állító csavarnál lévő belső műanyag lepattintásával elérhetek a megoldásig?

Köszönöm a segítséget előre is.

üdv

chrisw

Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41248

Azért a Beru (német) sem rossz. ;)

Előzmény: Banditoo (41245)
steely Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41247

Köszönöm mindenkinek a válaszokat, megpróbálom amit tudok!

 

 

Előzmény: dobik (41246)
dobik Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41246

Szia Steely!

Nekem ugyan ilyen gondom volt! Az AC pumpa reléje okozta, az aksi mellett van 4 egyforma fekete relé ,ezeket cserélgesd meg.

Előzmény: steely (41238)
Banditoo Creative Commons License 2010.12.28 0 0 41245

Magasabb fordulatra hangolt motor, tehát az alapjárat nem fog szögegyenesen állni!

Majd ha dadog és le-lefulladozik, akkor kell körülnézni, mi okozza.

Francia autóba-francia gyertyát, így helyes!

Előzmény: r_thalia82 (41243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!