Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dózerbike Creative Commons License 2011.01.20 0 0 7167

 

Hasznél valaki ilyen álarcot? Én hosszú évek óta ebben festek, és hónapokig jó volt hozzá egy betétkészlet. Most meg pár óra használat után újra cserés. Itt is bejött a szándékos minőségrontás, hogy ne legyen már túl sokáig jó valami?

nimrod79 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 7166

Sziasztok!

 

Van nálam egy simson azt kezdtem el csinálni.

A motor tankot akarom lefesteni, (ez egy fém tank) már meg is vásároltam hozzá a festéket.

Egyszerűen szeretném ezért arra gondoltam, hogy ilyen dobozos spray- vel fogom lefujni.  Már kigitteltem a kissebb horpadásokat, és 400- as vizes papírral felcsiszoltam a tankot.

A kérdésem az, hogy elég sok helyen látszik a fém, ezzel mit csináljak?

Hogyan kell a fémfelületet előkészíteni és festeni?

Mehet rá a festék, vay célszerűbb elötte szórógittezni?

Ha szórógittezem akkor azt meg kell csiszolni? És milyen méretű papírt használjak?

 

Köszönöm szépen az infot!

 

diessel Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7165

homokszorás

ez csak azoknak éri meg akik  restaurálnak régi vasakat,-azaz nagyba nyomják

akik meg inkább lakatolnak küszöb-perem csere stb azokank marad a drotkorong :S

sztem

de én is kiprobálnám a homokszorást amugy  magadnak költséges müvelet? sokban van?

Előzmény: do-xa (7164)
do-xa Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7164

A szer már régen meg van...

 

Egyéb próbálkozások?  Mindenki e fentinél köt ki. De eddig eljutni sokba kerül.:-(

Előzmény: Morzsaszar (7162)
Surci126 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7163

Annál is nagyobb hátránya hogy iszonyú szar meló,és nagyon rengeteg idő mire megcsinálsz egy autót.Ráadásul ha nem 100% fémtiszta a felület könnyen átüti a rozsda a rákent festéket és kezdheted elölről.

Előzmény: Sanyi-ka (7160)
Morzsaszar Creative Commons License 2010.12.29 0 0 7162

Na ezért próbálkozik az ember, hátha talál olyan szert ami segít rajta. :D

Előzmény: Sanyi-ka (7160)
diessel Creative Commons License 2010.12.28 0 0 7161

üdv

 valaki nem tud valami jo megoldást a problémámra:

 kulcs cs-v készletet és fogo készletet akarok venni ! valami jo helyet jo áron jo minöségben!

hm?

köszi

Sanyi-ka Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7160

Mégnagyobb hátránya,hogy a drót beleveri a rozsdát a még ép szerkezetbe.

Előzmény: Peti251 (7159)
Peti251 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7159

kisflex, drótkorong, oszt hajrá. kicsit lassan halad, de nem olyan rossz. nem ad olyan egységes felületet mint a szórt felület, de sokkal olcsóbb. hátránya, hogy a sarokoba, üregekbe nem fér oda.

Előzmény: do-xa (7157)
Sanyi-ka Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7158

megszórjuk drótkorongal egy csipet sóval,borsal... Mit nem értesz na!?:))))))

Előzmény: do-xa (7157)
do-xa Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7157

...vagypedig a drótkorogszórás marad az igazi..

 

-

Na ezt kérem kicsit részletesebben!

Előzmény: Peti251 (7148)
Sanyi-ka Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7156

És a kör bezárul:) 

Előzmény: mykeman72 (7155)
mykeman72 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7155

Ezzel csak egyetérteni lehet,ugyanis a vas is törekszik a kiinduló állapotát/ami ugye a rozsda/ visszanyerni ezért mi csak meghosszabbíthatjuk az oda vezető utat.

Előzmény: Sanyi-ka (7153)
Surci126 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7154

Dunakeszin tudok. http://situs.hu/ Nagyon jól dolgoznak.Maximálisan elégedett vagyok velük.

Előzmény: F.Kristóf (7125)
Sanyi-ka Creative Commons License 2010.12.27 0 0 7153

Van aki még hisz a mesékben??? Nincs az a vegyszer,kegyszer,csodaszer ami a rozsdából újra acélt "csinál"! Egy szer van csak rá! A lemez,kalapács,tudás kombináció!:))

Morzsaszar Creative Commons License 2010.12.26 0 0 7152

Hát nem bánik, legfeljebb aki megvette az fogja bánni, hogy megvette.

Aztán lehet hogy tényleg sosem fog előjönni a rozsda a jól kezelt felületről+fényezés alól, de nem egészen így reklámozzák! Én is rozsdagyilkost akartam venni, de ez nem az, inkább rozsda megelőző.

Előzmény: Peti251 (7150)
Fischi Creative Commons License 2010.12.26 0 0 7151

Szia Mikikém!!!

 

Kellenél mint egy falat kenyér!!

Sajna a gépem elszállt nemrég- mail címed nuku, de örülnék egy telefon számnak is- tényleg sok kérdezni valóm lenne!!

 

Légy szi írj a kawafisch KUKAC gémél pont komra nekem egy üzit a telefon számoddal!

 

Természetesen fényezésről kérdeznélek majd!

 

Köszi!

 

fisi

Előzmény: mykeman72 (7138)
Peti251 Creative Commons License 2010.12.26 0 0 7150

Nahiszen! az a sárvédő nem is volt rozsdás!!! valami tényleg masszivan rozsdás cuccal bánjon már el ennyi pénzért!!

Előzmény: Morzsaszar (7149)
Morzsaszar Creative Commons License 2010.12.25 0 0 7149

0:40-től a lényeg

Előzmény: Peti251 (7148)
Peti251 Creative Commons License 2010.12.25 0 0 7148

linkeld már be a videót légyszives, mert én is vettem, de vagy nem tudom használni, vagypedig a drótkorogszórás marad az igazi.... passziválni pedig a RO55 is passzivál...

Előzmény: Morzsaszar (7147)
Morzsaszar Creative Commons License 2010.12.23 0 0 7147

Jöhetnek a képek! Én is szívtam vele az eljén rendesen, levelezgettem hónapokig, aztán egyszercsak nem jött több válasz, de mindig azt mondta nekem az ember, hogy én csinálom szarul. Aztán, mint kiderült -mert időközben felkerült az oldalukra egy videó- az ember sem jól mondta hogy kell használni, úgy csináltam, mint a videón mutogatják, és  eddig (nemrég csináltam) jónak tűnik a dolog.

Előzmény: GPont73 (7146)
GPont73 Creative Commons License 2010.12.22 0 0 7146

Szia!

Tudom, megígértem a beszámolót, de még kések vele. Időközben folyamatosan csak pakoltak még a hátamra, lassan ki sem látszom a munkából, most végképp nincs időm ezzel foglalkozni.

A másik ok, hogy még nem írtam, hogy én magam sem tudom, mi is a helyzet vele. Abszolút vegyesek a tapasztalataim, és mindez ugye csak rövidtávon. Van most is lekenve több vasdarab, garázsban, szabad levegőn, esőn is, és végülis a kocsit is ezzel csináltam meg a nyáron - tavasszal, nyár elején megnézem, mi újság a szőnyegek alatt.

Az oda-vissza írogatásnak végülis lett eredménye, de ennél többet vártam: megtudtam, amire magamtól is rájöttem: nagyon igényesnek kell lenni a felületkezelés előkészítésénél. Csodák nincsenek, a vastag rozsdát nem járja át, csak elfedi, és ha nem zsírtalanítasz, akkor foltokban levedlik. Bár igazából arra sem jöttem rá, hogy ez baj-e (ezt amúgyis le kellene törölni, vagy mosni vízzel). Az alatta képződött, szürke réteget locsolgattam vízzel, és volt ahol berozsdásodott másnapra, volt, ahol meg napokig nem történt semmi. Volt, ahol rozsdapöttyre kentem, megázott, és ugyanolyan pöttyökben kivirágzott, cserébe mellette öt-tíz centivel nyoma sem volt rozsdának. Nem értem... Szerintem tudni kellene használni, de erre igazán használható, gyakorlati segítség nem érkezett. Ha érdekel nagyobb lélegzetű írás nélkül is, akkor teszek be pár képet.

Előzmény: Morzsaszar (7145)
Morzsaszar Creative Commons License 2010.12.22 0 0 7145

Szerb busz Gpont73!

 

Láttam te is beszoptad a Fertannal. Lett végülis valami eredménye, hogy írtál nekik?

Előzmény: GPont73 (6960)
diessel Creative Commons License 2010.12.22 0 0 7144

Szia

esetleg még a saját higitojával megprobálahatnád higitani amit a boltbol veszel még hozzá.

ehhez már nem kell edzö

csak majd a lakkhoz.

Előzmény: Timre10 (7143)
Timre10 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 7143

Sziasztok.

Szeretnék érdeklődni. A nyáron vettem 2dl DuPont metal festéket.

Sajnos nem volt időm a lökhárítót lefestetni. Kíváncsiságból belenéztem a kis műanyag dobozba. Olyan mintha elpárolgott volna a hígító belőle. Most olyan lágy krémes.

Mivel lehet ezt hígítani hogy a tavaszig kibírja. Illetve ehhez kell még valami edző is?

És milyen lakkal kell majd lefújni? Kétkonponensűvel ?

ITYU07 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 7142

Üdv!

Először fúvasd le homokkal a krómot róla,utána a tiszta fémet festheted a megszokott módon,már ha fém az adott elem.

Feltétlenül jóféle alapozót használj,azon nem érdemes spórolni.

Előzmény: gabrisanyi (7140)
Militant Creative Commons License 2010.12.11 0 0 7141

Megcsinálhatod, de ha közelebbről is megnyomják sterimoval akkor viszlát, nem lesz örök életü így sem.

Előzmény: gabrisanyi (7140)
gabrisanyi Creative Commons License 2010.12.08 0 0 7140

Sziasztok!

 

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha van egy krómozott, de sajnos már  nagyon bemattult és karcos elemem, és le szeretném fényezni, akkor ennek mi a menete? Valahol találtam egy leírást, de amerikai termékekre hivatkozik, úgyhogy okosabb sajnos nem lettem.

 

Természetesen nem a krómra akarok rákenni mindenféle maszlagot, előtte a krómréteget lecsiszolnám amennyire lehet. Beszéltem már egy fényezővel erről, ő azt mondta hogy nem meri bevállalni, mert garanciát nem tud adni rá.

 

Ötletek?

Militant Creative Commons License 2010.12.07 0 0 7139

Az autónak hány % lett kromofátos?

 

Mi most (is) csinálunk egyet. Nagytető, mocitető, csomagtér tető, hátsó sárvédők, hátsó lökös. Bal odali ajtók, jobb h ajtó. Kapott több helyen (azok alig észrevehetők) is még, de erre van most pénze a tulajnak.

Mocitetőt és a csomagtér tetőt mi lekromofátoztuk. Kék színü pvc ragasztóval kívűlről, a peremtől kb. 1cm-re ragasztottuk körbe.  Majd a ragasztóból még használható részhez körbe odaragasztottuk a papírt. Tetőnél az albalkmosó szemek helyét is kívűlről leragasztottuk. Jöhet a kromofágozás, utána mosószeres vízzel lemosni. Ezután az egészet begépeztük 150-es körpapírral. Fújás előtt a felületet body-val áttörőljök, fémalapozzuk, majd egy vékony és egy közepes rétegü alapozóval lefújjuk. Ugyanígy a csomi tetőt is.

Nagytetőt teljesen, hátsósárvédőket amíg kromofátos volt géppel lakaptuk fémig, plusz kicsit fentebb is mentünk.

Ajtókhoz még nem nyúltunk.

Előzmény: Kakcsi27 (7136)
mykeman72 Creative Commons License 2010.12.02 0 0 7138

Először is közömbösítsd a felületet. Ez annyit jelent ,hogy  mosószeres vízzel többször kell lemosni a kocsit ,hogy ne marja tovább a maró anyag a  lakkréteget Érdemes csiszolási próbát végezni,hogy lásd milyen mélységben marta át a festéket.Fokozott figyelmet kell fordítani a falcora ajtó,és csomagtér belsejére,hogy nem -e folyt oda is be a maró anyag. Célszerű minden esetben fémig csiszolni a megmart réteget, és a körülötte határos részeket. Figyelj oda a fröccsenési nyomokra mert késöbbiekben az is tud problémát okozni. Ez úgy néz ki,hogy csak megduzzasztja a lakkréteget ,és nem hólyagosítja fel,viszont ugyanúgy tapadási problémát okoz. Egyébként ilyen felületre és munkára nehéz garanciát adni.

 

Előzmény: Kakcsi27 (7136)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!