Sziasztok fórum társak. Segítséget szeretnék kérni. Van egy P 307 autóunk 1.4 benzin. 2 éve vettük 36000km-rel most 43000 van benne a feleségem használja nem hajtja nagyon. Olyan probléma van vele az utóbbi 1 hétben, hogy hidegre fordult az idő reggelent nem akar indulni. Többször leáll, és a gázon kell pihhentetni a lábom, hogy ne fulladjon le. Az automata szívató jó mert 1200-1300 körül beáll a fordulat, majd bemelegedés után vissza áll 800 körülire.A többszöri inditózás után mindenféle üzenetek jellenke meg a kijelzőn pl az utasoldali légzsák kikapcsolva, ill a lámpák felkapcsolnak a műszerfalon minden kijelző villog stb. Nem tudom mi lehet a baj. Ha valakiken van tapasztalata kérem ossza meg velem is.
Akkor be kellene kötni. 3 vezeték: 1 test, egy +12 és egy ami a tolatólámpa kapcsolóra megy. ugyanis ha hátramenetbe rakod akkor ki kell világosodnia a tükörnek.
Izibe elvittem szerelősráchoz, megnézegettük, főleg ő, mert én nem értek hozzá:) üag szűrő kicsit szmötyis volt, 5e km után... hát, nem ajánlja az óccó üa-ot, úgyhogy ha fájni is fog, de átpártolok az omv-hez... aztán majd meglátjuk, hogy azzal változik-e vmi, de az tényleg feltűnő volt, hogy az olaj opálos,....
Megint egy problemam jott elo. Tegnap reggel ota nem mukodik az ESP-m. Visszaolvastam a forumot, NHF307SWirta, hogy egy fékpedal kapcsolo lesz a rossz. Ma neki is kezdtem, es meglepodve vettem észre, a pedal alatti alkatrészeket...egy kis fém lemezke, es egy kis csap, henger féleség. Amugy meg a fékpedal lotyog, tehát nincs az kemenyseg, merev erzes. Tehat nyugalmi állapotban meg felfelé mozgathato, és vissza. Autozas kozben ez ugy veheto eszre, hogy mikor fekezek, majd a gázra vissza, mikor leugrik rola a lábam, koppan 1-2. Gondolom ez a ketto osszefugg. ESP hiba, es a fekpadalom szétesett...gondolom én.
Mellékelem a kepeket, hogy beazonosithatok legyenek.
Nekem volt/van ilyen problémám , amit mostanra mindig csinál amikor hideg a motor és néha melegen is. Hidegen mintha nerm lenne turbó az autóban, melegen nem annyira drasztikus. Emiatt lesz egy karácsony előtti szervízlátogatásom a pécsipözsónál, csak várom a főnix kártyám.
mutatok egy másik képet. A tükörből jön a vezeték és a végén csatlakozó, de itt véget is ér a dolog. A tükörlap amennyire látszik sötétedős szvsz, mert elektronika van a hátulján. Lehet, hogy az autóba ezt utólag belerakták és nincs hozzá kiépítve a csatlakozás?
Mivel a magasod sem szól így a rádió ISO csatijánál keresd a hibát, a behetárolás egyszerű.
Kiveszed a magas sugárzót, egy jó nagy tűvel csak felfele húzod a rácsot, he ez kint van bajonet záras a magas, el kell tekerni és kijön. Utána kiveszed a rádiót és egy multiméterrel szakadást mérsz, azthiszem a rádión rajta van a csati kiosztása.
Mert ha búg akkor a turbónyomás szabályzó mágnesszelep elengedi a vákumot, és nincs elég turbónyomás,
vagy nézd meg ezt a bilincset nem e szét van csúszva ez a csatlakozás, mert ha szét van akkor ugrál a léghozam adat és ezért visszaveszi az üzemanyagot az ECU.
Azok is ki lesznek. Amúgy is akartam rádiót cserélni, mert rájöttem, hogy hiányzik nekem a telefon csatlakozási lehetőség. De ezt az A oszlopos részt meglesem. Köszi!
Olyannal találkozott már valaki, hoyg egyik napról a másikra sokkal gyengébbnek tűnik a kocsi?
2. HDi 107 LE 2003 FAP
Erőteljes nyomatékvesztést érezni, sokkal kevésbé pörög, sokkal lassabban megy felfelé a fordulatszám. Mintha eltűnt volna legalább 10+ LE belőle,,, Eddig 1200-től már húzott, mint az álom, most inkább 1600 fölött és akkor se úgy, mint korábban...
307 2.0 benzines 2003-as, menet közben megállt. Elektromos gond lehetett, nem ment az üzemanyag szivattyú. Hibaüzenet semmi, biztosítékok jók. Indítóztam, gyújtás jó. Amikor az önindító dolgozott, akkor műszerfealon a mutatók, valamint minden árammal működő dolog nyekk…….
Küzdöttem vele még egy kicsit, akkor kilelző resetelt, majd kaptam egy pár légzsák hibaüzenetet.
Maradt a kötél, húztuk a szerelőhöz. A kocsi állt a háza előtt estig. Másnap hívtam, előre izzadtam, mennyibe fog ez nekem fájni……….. Közölte velem, hogy este beült, s mivel nem akarta tologatni, megpróbálta elindítani. Ment. Egész este autózott vele, hiba semmi…… Számitógép kiolvasva, minden OK.
Kérdésem: Valaki találkozott hasonlóval? Mikor fog megállni újra? Létezik-e elekrtronikai alkatrész, ami „kipiheni” magát? Merjek vele a sarkon túl is menni?
Előre köszi a választ!
fieolto1!
2.0 16v 136LE 2003-as, sw kaszniban fogyaszt átlagban 8.8-at (műszer szerint, valóságban egy pár decivel kevesebbet) vegyes használattal. Országút 90-110 között 6.5-7. Város: határ a csillagos ég, de ez nem autó, hanem forgalomfüggő……… Autópálya 140-nél 9 liter.
Az ajtóból kijövő kábelköteg egy gumiharangon megy át az A oszlop allatt a kasztniba. Emlékeim szerint abban van csatlakozási pont. Néd meg nem lehet szétcsúszott.
Mert most, hogy lett új rádióm, még mindíg nem szól a bal lső negyed. (Magas+mélyközép)
Mégse végfok hiba (hiába esküdött rá a srác). Még majd valamikor rámérünk, hogy megy-e az áram normálisan. Csak azon gondolkodok, hogy megtörve se lehet az ajtónál mert attól még a magas szólna.
(Mondjuk nem sajnálom, mert nagyon jó rádiót vettem nagyon jó áron és a többi hangszóró nagyon szépen szól vele.Persze nem soká megy bele a dupla Hertz szett.)
:-) igen egy hímnemű csatlakozó lehet a hiányzó.
Van egy gomb az alján és két led jellegű cucc az alsó szélén, ez gondolom arra utal, hogy sötétedős. Vagy lehet, hogy kicserélték a lapot? rreggel lecsekkolom,mostmárnincskedvemkimenniahóeseésbe.
Azt olvastam a belső visszapillantó működéséről a használati útmutatóban, hogy a kis lámpának az alsó szélén világítania kell. Nos az enyém ezt nem teszi és mivel gyanús volt, hogy ezt elektromosság nélkül nem teheti, így szétkaptam a burkolatot. A gyanúm beigazolódott:-(
Miután én nem tudom, hogy ami innét hiányzik hogy néz ki és azt hol keressem, egy kis segítséget kérnék.