olyan gondom van,hogy most vettem egy vadiúj 1,4 sportot és béna módon már rögtön az első tankolásnál lefröcsköltem az oldalát benzinnel...semmi gond letöröltem,igenám,de ottmaradt a nyoma,kimattult körbe a folt,azóta már mindennel probáltam lemosni,sikertelenül....ez most mi?...mit csináljak?...ez valami gyári festési hiba,vigyem vissza,garanciális probléma-e ez egyáltalán,valaki találkozott már hasonlóval?
szia.Én úgy tudom(lehet rosszul),hogy a kompresszor szívóereje min 400l/min-nek kell lennie ahoz ,hogy tudjál vele folyamatosan fújnimegfelelő nyomáson ,erre figyelj...Ez talán lényegesebb mint a tartály méret.
Ha van helyed, és ritkán kell vinni - nameg, ha belefér az árkülönbség - akkor egyértelműen jobb a nagy. Ha mobilizálni kell néha - mint nekem kellett, vagy spórolni akarsz a hellyel (volt régebben gyorscsatlakozós póttartályom amit a garázson kívülre szántam), akkor a kisebb a nyerő.
De ha azért akarod a nagyot, hogy később fogyjon el a nyomás, akkor rossz úton jársz. Ha nem tud utándolgozni, tehát többet használsz, mint amit termel, akkor tovább tart ugyan a mennyiség, de arányosan többet is kell várnod, hogy megteljen. Ha meg utána tud dolgozni, akkor meg mindegy a tartályméret - az egyik többször kapcsol rövidebb időre, a másik hosszabb ideig zúg, kevesebbszer.
Ennek a lökhárítónak nagyon letelt. Nem érdemes megcsináltatni, többe kerülne mint egy bontott, és sosem lesz jó.
Inkább vennék más színűt, és azt fényeztetném (egyébként is jobb az úgy, több esély van rá, hogy eltalálják a színt, mint az, hogy a bontott színe egyezni fog a kocsiéval).
Arra figyelj, hogy eleve fényezettet vegyél, mert ami nem ilyen, az más anyagból van, és le fog peregni a festék róla. A belső merevítő és a héj össze van hegesztve, először az szokott törni (olyankor is, ha nem látszik kívülről), arra figyelj oda. A ködlámpa helyét ki lehet vágni később is, belül fel van rajzolva.
Koszi szepen. Errol a 2 fajta alapozorol en sem hallottam meg, csak a 2 komponensurol. Nem tudom milyen kulonbsegek vannak a markak kozott, de gondolom celszeru azonos gyarto termeket valasztani alapozonak es alvazvedonek is. Szerinted mely cegek kinalatabol erdemes szemezni ha minosegi alvazvedelmet akarok? (talan nem szamit reklamnak, ha felsorolsz par gyartot, nem tudom)
Nem akarokvagyonokat se kolteni az autora, de soherkodni sem.
Bitumen alapu alvazvedok gondolom mar kimentek a divatbol, a korszerubbek muanyag alapuak. Tevedek?
mesterek! van egy motoros plexi tarto konzolom. eleg nyers allapotu, hegesztes le van sikitozva es annyi. igazabol mar igy is elmenne de azert csak jobb lenne kitoltve, kigittezve es ugy lefujva. hova erdemes elvinnem ahol erdemben foglalkoznak vele es viszonylag hamar meg is csinaljak? nincsenek nagy elvarasaim, de megis inkabb hivatasos csinalja mint en. tudtok valami jo helyet javasolni (bp-del buda kornyeken)?
Zsírtalanítani feltétlenül kell,szilikonlemosó a leggjobb erre a célra,utána nekem a savas alapozót javasolták,arra rá a fedő alapozó és mehet a többi,kitt,festék,miegymás. Drágább,nehézkesebb de elmondások alapján jobb és tartósabb mint az epoxi alapozó.
Biztos sokan kérdezték már de most nem találok semmi hasonlót.
veterán autó mint nevemből kiderül egy framo jó vastag a lemez 1,5 a kérdés: lakatos munka, homokszorás után hogy tovább? Érdekelne kivül belül milyen anyagokat javasoltok alpozotól fedőfestékig, zsirtalanitani itt is kell ?
Lehet hogy inkább a parkettalakkok között kellene keresgélned, ott vannak UV-re vagy savra keményedő illetve mindenféle nagy keménységű, kopásálló lakkok.
Szerintem nézz szét a MILESI termékek között: http://www.milesi.hu
azt hiszem felteszem a topik legextrémebb kérését :D
nyomdász vagyok, ügyfelem csempére kér nyomatot. Ezt meg tudom oldnani, a gépemen UV sugárzásra kikeményedik a nyomdafesték.
Kéréd, tudtok -e erre ajánlani valami lakkozási megoldást - az ipari mázak kb ezer fokon készülnek, elszenesedik a festékem, az nem megoldás. Oldószeres, illetve UV száradású lakkra gondolok - segítsetek légyszíves. A nyerő tippadót szolíd ellentételezésben tudjuk részesiteni, amutómatrica, molinó, hasonló termékekkel. Köszi.
A hegeszthetőt mindig akkor amikor készül,a késöbb már nem látható helyekre és persze a hegesztések felületeire. Amikor kész a vas akkor teljes pucc,zsirtalanítás és megy rá a savas a fémtiszta felületre,majd alapozó és így a takaró anyag. ez a jelenlegi,eddig nem használtam a savasat. A most készülő darab majdani fényezője így javasolta.
Én 2 rétegbe szoktam felfújni az alapozót,arra tömitek majd jöhet a "rücsi",Nekem bevált a whürtnek a nagyobb kaucsuk tartalmú alvázvédője,azt jó vastagon fel tudom hordani.
Mint laikus szeretnek kerdezni toletek, most hogy a kocsim sorra fog kerulni, a fenyezes alapjairol. Automnak csak az alja lesz festve, a jelenlegi trutymot letakaritjuk es ujrafesti a fenyezo. A hozzavalokat viszont valoszinuleg nekem kell megvenni, ezert szeretnek kerdezni. Elso reteg epoxi- alapozo, ez utan jon a varrattomites. Eddig tiszta sor, a kerdesem hogy alapozo egy, vagy tobb retegben kell-e? Az alapozora rogton johet ra a rucsi, vagy pedig valami fedofestek is kell kozejuk? (egyebkent, van-e valami szakszeru megnevezese a rucsinek?) Vegul is a rucsi masik neve az alvazvedo?