Persze ezt most bántásnak fogod felvenni, de hidd el nem annak szánom, de ez iszonyat sok gomb egy bevallottan ramaty állapotban lévő rövid Feliért... bocsika
A vásárláshoz itt a link, itt mindig van a lengyel, illetve a belevaló betét külön is. Web áruház Az átalakítást felejtsd el! Hiába kapod meg gombokért Ausztriában a diesel felit, itthon hivatalosan benzines autóból dieselt csinálni egy kanassza járással felér! Annyira sok papír, eredet vizsga, műszaki vizsga, rohangálás van vele, hogy egyszerűbb, ha eladod ezt és veszel egy eredetileg dieselt helyette!
Ja, azt még elfelejtettem megkérdezni, hogy az 1.9-es diesel motort bele lehet valahogy építeni az 1.3 Mpi helyére? Azon gondolkozok, hogy vennék egy külföldi papírosat, dieselt és a kettőből összehozni egyet. Nagy munka ez, egyáltalán lehetséges, megéri? Köszi...
Sziasztok. Lengyel termosztátot szeretnék venni, hőgombával együtt, 2000-es kiadású, kombi, 1.3 Mpi Felicsitához. Hol érdemes szétnézni, mit tudtok ajánlani? Rendelés jöhet szóba, mert vidéki vagyok. Köszi előre is a segítséget...
Szia! A tompított fényszóró reléje ha lenyitod a táblát, és szembe ülsz vele az anyós ülésen, baloldalon az alsó, kis fekete 4 lábú. (Nekem ez kattog a legjobban ha kapcsolgatom.)
Kedves Fórumtársak, 1999-es évjáratú Felicia 1.6 GLX (klímás, szervós, központi záras) gépsárkányom eladósorba került. 2. tulajdonos vagyok, egy rokonomtól vettem 6 éve. Külsőleg elég megviselt állapotban van, 1 éves korában megtörték, a bal első sárvédő lakatolva, bal első ajtó cserélve lett. A csomagtartó ajtó és a hátsó sárvédőívek a korrodáltak. A karosszéria több helyen (bal hátsó ajtó, jobb küszöb, sárvédők, tető) horpadt, javításra szorul. Viszont rendkívül megbízhatóan működik, eddig (100 000 km használat alatt) soha nem hagyott az út szélén. A műszaki vizsga 2011 áprilisig érvényes.
Lökettérfogat: 1598 cm3 Teljesítmény: 75 LE @ 4500 rpm Nyomaték: 135 Nm @ 3500 rpm Végsebesség: 170 km/h Gyorsulás 0-100km/h: 12,0 s Átlagfogyasztás: 6,9 l/100km
Nem tudjátok,hogy a világításnak van e reléje és melyik az? Mert elment a világításom,megütögettem a biztitáblát és jó lett. Nem a biztosíték a hibás.....
Szia. Lehet hogy későn írok, de javasolnám, hogy nézd meg a generátorodat
A hiba leírása alapján, arra gyanakszom, hogy a generátorod kommutátora adta meg magát.... Vagy jobbik esetben csak a feszszabályzód...... Ezért halt meg az akksid....
Ausztriából vagy Németből vegyél egy olcsó felcsit hozzd be alkatrészként azokban majdnem mindegyikben van szervó+klima és plüss ülés ,átszereled ha értesz hozzá. majd a többi alkatrészt eladod vagy megtartod. Abontásra behozott autók után nem kell reg.adót fizetni.
Üdv mindenkinek Keresek + vételre vagy cserére Skoda pick-up ot. ha van valakinek ötlete kérem jelezze. A netet már végig böngésztem de nem az igazi.amit találtam. Az sem lenne gond ha kilenne vonva ideigleneen a forgalomból, csak vissza helyezhető legyen. Előre is köszi.
A sogorral mi is megnéztük ezt az autot. A klima soha nem fog ebben az autóban müködni mert az egész meg van berhelve.A kompresszor be van állva cseréje kb.180e FT, de a csőveket is ki szerelték belöle meg a fütő-hütő egységét kicserélték egy 1.9 diselére egyedül a hőcserélő van egyben az elején.De az ötödik ajtóra valóban lehet javitóelemet kapni.
Skoda Felicia 1.3-ban (1996-os) nem műkszik az ablakmosó-szivattyú. Bemértem, és áramot kap, úgyhogy maga a szivattyú halt meg... A neten találtam rendelhető újat, de az 17000 lenne, amit egy kicsit sokallok... Szerintetek van olcsóbb megoldás? (Gondolom az egyik a bontós keresgélés lenne, ha tudtok ilyen bontókat, kérem jelezzétek. A másik gondolatom az volt, hogy esetleg más típusú autó szivattyúját is be lehet szerelni?) Előre is köszönöm észrevételeiteket! Üdv
A fene sem gondolta, hogy már 800 felett van a hozzászólásaim száma, de a lényeg, hogy megtaláltam: a 3545-ös volt az:)
Bemásoltam ide:
"Kezd így:
kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod, és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat...
A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki.