Keresés

Részletes keresés

petivicc Creative Commons License 2010.09.04 0 0 25172
Egy kis mai villamosproject.
Ha minden jól megy, a teljes Tiszai-Thököly szakasz a hétvégén a BOON-on.




Szépen halad minden, az oszlopok építése is elkezdődött, a Malomszöghöz érnek a napokban a gödrök kiásásával, míg a selyemréttől felfele már sok helyen be is van betonozva a kengyel, és csak a tőcsavarok és védőcsövek árulkodnak az oszlopról.







Sok helyen volt szép látványosság, torlódás.




Hogy miért cseréljük a síneket? Ezért! Lásd a képen! A futófelület majd a felére kopott, valamint ebből kifolyólag a peremmel való magassága is különböző. Szép sínszálkapcsolat, gumiágy, nyomtáv ellenörző.




A legvégére pedig két svenk. Remélem körülbelül mindenki talál újdonságot. :-)
stefipeti Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25171
A Delco Remyben és a sofőrök műsorában fel van az tüntetve. Másnak meg minek tudni? :)
Ja és nem csak 14/14H közlekedik be. :P
Előzmény: Eládi (25170)
Eládi Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25170
Megtudja valaki mondani,hogy mely 14,14H-s buszok közlekednek tovább a Delco Remy Kft-ig?
Sajnos nincs feltüntetve sehol :/
stefipeti Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25169
Húúú nem is hittem volna, hogy ilyen megtörténhet. Van egy elméletem, bár nem túl valószínű hogy ez történt: A tartalékos sofőr felkapta a buszt a Szondin, nem figyelte, hogy Garázsment felirat van rajta, és úgy jött végig a főtérig. Bár nem túl elképzelhető.
;)
Előzmény: Törölt nick (25168)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25168
Azt elfelejtettem írni hogy a Garázsmenet a Szondy felöl jött.
Előzmény: Törölt nick (25167)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25167
Hát ez a mai nap televolt érdekességekkel: Garászmenetből 68s;)
Robancs684 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25166
Két közlemény:

1VP:Link

Tiszai pu. forgalmi változása: Link
stefipeti Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25165
.
stefipeti Creative Commons License 2010.09.03 0 0 25164
Főleg, ha a "Kiégett a villanykörtém, hol van a másik?" című némafilmet adják épp a monitoron. :D Kíváncsi vagyok ezek is meddig (ja meg főleg mikortól) fognak gondtalanul üzemelni. A DKV-s totemoszlopok elég hamar kezdtek meghalogatni.
Előzmény: bodrostomi (25163)
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25163
Az interaktív megállóban legalább repül az idő, és nem tűnik fel a várakozás. :-D
Előzmény: JGergely (25158)
scammel Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25162
Üdv! Szerintem még ők sem tudják,hogy melyik szakasz következik.Két lehetőséggel számolnak.1:Thököly-Főtér (a villamosok a Thököly-Tiszai valamint a Piac-Diósgyőr között járnának) ez a kézenfekvőbb,2: Vasgyári piac-Diósgyőr(a villamosok a Vasgyár-Tiszai között járnának)de ebből az idén már úgysem lesz semmi.
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25161
Gergely már fotózott is rajta ;)
Előzmény: Robancs684 (25160)
Robancs684 Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25160
Teljesen igazat beszélsz/írsz. :) Nem ártana még pár járatot besűriteni, mert néha annyira rosszul csatlakoznak a járatok, hogy az hihetetlen. :(


A 9-en meg még soha nem láttam Neot, de most már igen, nekem egy kicsit furcsa volt. :)
Előzmény: JGergely (25158)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25159
Nyáron is neoplán volt a reggeli alacsonypadlós 9sen!;)
Előzmény: Robancs684 (25156)
JGergely Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25158
Max. ha az önkormányzati választás után megint szétcseszik az egész hálózatot. Pedig a délutáni csúcsban a gyakrabban járó 1/1A busz is tele van (munkanap szinte majdnem ugyanolyan gyakran járnak, mint régen az 1, 1A, 101 együttvéve), az eredeti menetrend szerint járó villamos is (még a 2-es is majdnem ki van annyira használva, mint pár hónapja volt a Thököly utáni részen a rövidebb bécsi), a villamospótlókon is tömeg van, a fél évvel ezelőttinél gyakrabban járó (kivéve délután 4 órát, de legalább a 25 perces lyukat sikerült eltüntetni) 21/21A-n is vannak rendesen (többen, mint márciusig). Már-már az az érzésem, hogy nő az utasszám a kelet-nyugati tengelyen (bárcsak így lenne), bár sajnos lehet, hogy ez csak a szeptember eleje miatt van.

Új járatokkal és sűrítésekkel szerintem lenne lehetőség az utasszám növelésére. Kár, hogy ez nem cél. Pedig most már tényleg kezdenek nagy dugók lenni, épp most lenne szükség a tömegközlekedés fejlesztésére. És itt nem interaktív megállókra, meg hasonló "hülyeségekre" gondolok, hiszen az (új) utas számára a járatsűrűség és a vonalhálózat a legfontosabb, az egyéb extrák ilyen szempontból már nem sokat érnek (az interaktív megállókra is szükség van és örülök az Okos pont projektnek, de a vonalhálózat rendberakása sokkal fontosabb lenne). Kár hogy újabban, amikor közlekedésfejlesztésről van szó, mindenhol csak ezeket nyomatják, miközben sok helyen lassan szinte megszűnik a helyi közlekedés, folyamatosan ritkítanak. Na persze járatsűrítésből nem nagyon lehet lopni, csak a beruházásokból.
Előzmény: Robancs684 (25157)
Robancs684 Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25157
Emellett még a menetrenddel kapcsolatban, a mobilmenetrendnél csak 2010.11.01.-ig érvényes, lehet hogy változni fog utána Novemberben??? :(
Robancs684 Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25156
Rendesen össze vannak kavarodva a buszok kiadásával, pl a reggeli csúcsforgalomban az 1VP-n volt egy szóló Ikarus, emellet reggel a 9-en egy Neoplános volt, amin csak 3 ember volt, ezután ment 6-nak + a 29-en is reggel volt egy szóló man. :(
Van itt kavarodás szeptemberben, a sulikezdéskor. :(
Néha meg csodálkoznak, hogy nem férnek fel az emberek a buszokra. :(
stefipeti Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25155
Ebben a cikkben remek az összhang a kép és a cím között. Az Újgyőri főtér tárolója közepén, háttal a forgalomnak, menetrendkönyvet nézve tényleg nagyon biztonságos állni :-)
stefipeti Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25154
Igen megizzadtak vele már akkor is, amikor a Nyílt napon szóba jött. De ezt már ők csinálták maguknak, nekik is kell belőle kimászni.
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (25153)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25153
Az 1-es busz ügye elég szép feladat lesz nekik, nem irigylem őket. /a/
Előzmény: stefipeti (25151)
stefipeti Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25152
Megjegyzem, mivel látszik, hogy tök fölösleges a kommunikációs stáb, miután győzi az MVK is magától, azt a pénzt (nem kevés!), amit erre szántak, át lehetne csoportosítani az utas által látható, használható részekbe is (pálya, villamosok, utastájék7oztatás, stb.)
Előzmény: Woodyka (25148)
stefipeti Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25151
"Nem az a kérdés, hogy mit, hanem, hogy mennyit!" - Senkit nem fog érdekelni mit kommunikálnak, az a kérdés inkább, hogy ezt mennyiért teszi, miután már a munka érdemi részét az MVK sajtá erőből megoldotta.
Előzmény: Woodyka (25148)
gyucu Creative Commons License 2010.09.02 0 0 25150
Tudja valaki hogy a zöld nyíl-nál melyik szakasz fog most következni? És hogy a villamospótlás hogy alakul
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.01 0 0 25149
Az új villamos gyártását kommunikálhatja még... :-)
Előzmény: Woodyka (25148)
Woodyka Creative Commons License 2010.09.01 0 0 25148
Azért ha kész lesz a pálya, ütős lesz még egy kommunikációs tender győztest is kihirdetni, csak kérdés, hogy mit fog majd kommunikálni :D
Előzmény: bodrostomi (25145)
Viktor_Varga Creative Commons License 2010.09.01 0 0 25147
Szerintem a keskenyebb betűtípussal több minden kifér, a majláth vagy a főtér szerintem már két soros lenne így.
Előzmény: Eládi (25142)
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.01 0 0 25146

Az Adyhídnál jövő hét péntekre tervezik befejezni a munkálatokat, mondta, bár az esős időjárás nem kedvez a gyors haladásnak. [boon.hu]

 

Erre kíváncsi leszek.

bodrostomi Creative Commons License 2010.09.01 0 0 25145

Szeptemberben dől el, hogy kiírnak-e újabb közbeszerzési eljárást a Zöld nyíl projekt kommunikációs feladatainak ellátására, tudtuk meg szerdán a projekt igazgatóságától, mindez a közbeszerzési törvény szeptember 15-ével életbe lépő változásával magyarázható. [boon.hu]

 

Nem értem, hogy miért foglalkoznak még ezzel? Ha már eddig is meg tudták oldani a dolgot, akkor ezután miért fizetnének bárkinek is?

Eládi Creative Commons License 2010.09.01 0 0 25144
Kár :(
Pedig milyen szép betűtipus volt az :)
Előzmény: bodrostomi (25143)
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.01 0 0 25143
Szerintem a második mondatod a válasz rá. :-)
Előzmény: Eládi (25142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!