Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Nydqist 2010. júl. 25. Creative Commons License 9740

Valaki tud nekem segíteni Sparschiene jeggyel kapcsolatban?

Csak neten tudom megvenni, vagy ha toppon van a nemzetközi pénztárban a néni, akkor ott is megvehető?

Csak annyit tudok róla, hogy korlátozott számban kapható jegyről van szó, meg azt, hogy olcsóbb, mint a normál. Van-e valami korlátozás a felhasználhatósággal kapcsolatban?

Nürnbergbe szeretnék utazni, a lehető legolcsóbban, 1 hónap múlva, tehát idő még van. Vagy van olcsóbb legális megoldás is?

Esetleg társulhat hozzám topictárs, akit érdekel a nürnbergi járműparádé aug. 21-én. -:)

Aln 663 1189 2010. júl. 25. Creative Commons License 9739
Kilőve nem fontos.
Előzmény: Aln 663 1189 (9732)
Siemens113 2010. júl. 25. Creative Commons License 9738
Írnál egy e-mailt?

nick kukac freemail.hu?

Előre is köszönöm.
Előzmény: Nandesz. (9524)
Siemens113 2010. júl. 25. Creative Commons License 9737
A Kálmán Imre mostanság megint egy órás alapkéséssel indul. Pénteken és tegnap láttam este, akkor ennyit produkált.
andras186 2010. júl. 23. Creative Commons License 9736
Üdv!

Huh,köszönöm Mindenkinek az infókat!
Igyexem majd összegyúrni,és valami okosat kihozni belőle.

Igazából Bibione-ba mennénk 1 hétre,ismerősökkel,és vagy úgy lesz,hogy kifele kocsi,haza vonat,vagy kifele vonat,hazafele kocsi.(Bár valószinűbb a hazafele vonat)

Szóval maga az út nem annyira gáz,nem lesz utána/előtte városnézés.

Mégegyszer köszönöm Mindenkinek.
Vmodellező 2010. júl. 22. Creative Commons License 9735
Ma is sokan voltak a Venezián. Ma is sok helyfoglalás is volt kitűzve Zágrábtól és Ljubljana-tól is.
40 62 001-5 2010. júl. 22. Creative Commons License 9734
mi nemrég voltunk Velencében Fip + 2 fő fekvőkocsiban 25500Ft volt(kuset oda-vissza).
Előzmény: andras186 (9725)
1116001 2010. júl. 22. Creative Commons License 9733
Szerintem a berlini nem vészes ülőkocsiban. Párszor már megtettem, anno a Pannonián, majd Metroolon utazva:)
Előzmény: Siemens113 (9731)
Aln 663 1189 2010. júl. 22. Creative Commons License 9732
Sürgős lenne!

A Hohenzollerische Landesbahn vonalaira jó a szabadjegy?
Siemens113 2010. júl. 22. Creative Commons License 9731
igen egyébként lehet esély hogy jól kifogja az ember. Mondjuk nekem legutóbb a metropol kényelmes hálójában járt azon az eszem hogy hogy lehetséges egy ilyen utat végigülni.... :) a veneziát néztem mostanság párszor rengeteg az interrailes illetve a összes hely foglalt volt zágráb ljubljana után. De csúcsidőn kívül ki lehet fogni.
Előzmény: paca664 (9730)
paca664 2010. júl. 22. Creative Commons License 9730
Nem kötelező végigülni. Nagykanizsa után akár üres fülkét is találhatsz, ott meg egészen jót lehet durmolni.
Előzmény: Siemens113 (9729)
Siemens113 2010. júl. 22. Creative Commons License 9729
csak egy tanács: ha vonattal mész ne csak az árat nézd. Hiába 29 eur a jegy ha másnap akarsz magaddal kezdeni valamit akkor érdemes egy magasabb kategóriás jegyet belőni. Szvsz aki ezt az utat végigüli és utána képes élvezni egy városnézést pl na az egy hős.... :) tehát ha van egy kicsit vastagabb keret akkor keress magasabb kategóriát. bécs felé az út jóval kényelmesebb.
Előzmény: andras186 (9725)
forth 2010. júl. 22. Creative Commons License 9728

Én a VENEZIA-t javaslom, ha előre tudsz gondolni 29 EUR, akciós ülő jegy. A Bécs - Venezia vonalon is ritkán jár a vonat és ilyenkor nyáron tele van lengyel (vasutas) és japán turistával. A legyeleknek még mindig ez a legrövidebb út Rómába. II. János Pál sírját sokan látogatják.

 

Olasz pdf menetrendről nem tudok, de az FS honlapján eléhető a menetrend nem pdf formában. Az első olasz nagyobb pályaudvaron érdemes megvenni a papír menetrendet (Orario) 5 EUR-ért, nem a pénztárban árulják, hanem az újságárus. A VENEZIA és Bécsből induló vonatok is globál díjasok, FIP igazolvány nem ér semmit, csak valamennyi, a vonat által érintett  vasútra érvényes FIP szabadjeggyel lehet utazni, 5 EUR a kötelező helyjegy vagy meg kell venni a kusett/hálókocsi jegyet. A VENEZIA-ra a double hálókocsijegy a FIP szabadjegy mellé 48 EUR!!! Aránytalanul drága. Lisszabon és Madrid között is ennyi, de minőségileg  ég és föld a különbség.

Előzmény: andras186 (9725)
forth 2010. júl. 22. Creative Commons License 9727
Lehet. Nekem még Lisszabon-Madrid hálókocsijegyet is tudtak kiadni. Nagyon udvarias a személyzet.
Előzmény: DVB (9720)
paca664 2010. júl. 22. Creative Commons License 9726
Venezia 29 euró, ha időben foglalod.
Előzmény: andras186 (9725)
andras186 2010. júl. 22. Creative Commons License 9725
Üdvözletem Mindenkinek!

Lenne egy hatalmas kérdésem:

Sacperkb mennyibe kerülhet egy egyúti jegy Budapest-Velence S.L. között?

Érdekelne egy teljesen civil számára,illetve vasúti arcképessel+FIP-igazolvánnyal is.
(lehet én vagyok a béna,de egyszerűen a Start oldalán nem találtam semmi értelmeset)

Illetve mit javasolnátok,melyik lenne rövidebb,olcsóbb?
Bécsen keresztül(egy ismerősöm utazott így,szerinte ez jobb),vagy a Veneziával?

Illetve olasz menetrend elérhető valahol?

Bocsánat még egyszer a sok hülye kérdésért:)

Köszönöm előre is a válaszokat!

üdv

András
timetable 2010. júl. 22. Creative Commons License 9724

A József Attila utcai jegyirodában tavasszal tudtam spanyol pótjegyeket venni.

 

 

Más kérdés:

Milyen szabályok vonatkoznak a nemzetközi jegy kiegészítésére? Szlovák menettérti jegyet fogok váltani, de nem tudom még hogy Kassa irányából hazaérkezve Miskolc, vagy Budapest lesz-e a célállomásom.

 

A díjszabás azt mondja, hogy menettérti jegyet kiegészíttetni csak egyidejűleg oda-vissza lehet. Viszont a szlovák menettérti kedvezmény a két ország bármely két állomása között egyszerre megváltott oda-vissza jegyre alkalmazható. Azaz gyakorlatban négy különböző állomásnév is rákerülhet az így váltott menettértire.

Előzmény: DVB (9720)
matyi1 2010. júl. 22. Creative Commons License 9723
Szeretnék érdeklődni, hogy a Román 501-es vonalon, milyen vonatokkal lehet találkozni?
bárány 2010. júl. 22. Creative Commons License 9722

Lehet, hogy volt már téma, de a CIV jegyen a különleges adatok mezőbe írt szám jelzi csak, hogy hány személyre szól a jegy?


Nem lehetne/lehetett volna odaírni a különleges adatok helyett/mellett ezt?

 

Van egy ár Ft-ban megadva, osztály, de létszám az nincs.

Siemens113 2010. júl. 22. Creative Commons License 9721
szerintem igen de írj nekik egy mail gyorsan válaszolnak.
Előzmény: DVB (9720)
DVB 2010. júl. 22. Creative Commons License 9720

Hello,

 

a Wasteelsban lehet spanyol vonatjegyeket venni, vagy a MAVnal Pesten?

 

Koszi!

DVB

1116001 2010. júl. 21. Creative Commons License 9719
Megvan, köszi:)
Előzmény: Siemens113 (9718)
Siemens113 2010. júl. 21. Creative Commons License 9718
bodecsabi kollega adott választ egyszer egy ilyen kérdésre akkor én kerestem épp a lehetőséget. :)

8306 és 10 hsz illetve környéke.
Előzmény: 1116001 (9717)
1116001 2010. júl. 21. Creative Commons License 9717
Amszterdamba hogy lehetne eljutni a legolcsóbban? Ez mennyibe kerülne?
InterRail most nem lenne opció.

Előre is köszönöm a segítséget!
Törölt nick 2010. júl. 21. Creative Commons License 9716
Valahol az interneten fellelhető pdf formában Olasz (FS) menetrend? Ha esetleg igen, akkor légyszi adjatok egy linket!
gw 2010. júl. 20. Creative Commons License 9715

Hétfőn reggel hazafelé tartva esett meg velem: ismét az Amicus Metropolra átmenő hálókocsijára váltottam jegyet (ez több szempontból is szimpatikusabb a végig az Amicussal menő hálónál: régi WLAB helyett WLABmz, Párkányig "belföldi" jegy váltható, illetve szintén Párkányig "belföldi" hálókocsijegy váltható).

A stratégia az volt, hogy Párkányig a hálókocsin utazom (Ostravában egy kedves pénztároshölggyel együtt tapasztaltuk ki a helyjegyrendszer szépségeit, illetve a nemzetközi jegyváltás okosságait), majd onnan az ülőhelyes kocsiba átszállva a 6 eurós jeggyel jövök Budapestig. No ebből az lett, hogy a hálókocsikalauz elaludt, semmilyen módon nem tudtam felébreszteni (nem is a helyén volt, az egyik fülkében dőlt le) így nem tudtam leszállni Párkányban. Ő Vác táján ébredt fel és halálra váltan próbált magyarázkodni, hogy most mi lesz, mire megnyugtattam, hogy nem gond úgyis Budapestre akartam utazni. Nekem csak vicces sztori, de ha mással esik meg, aki tényleg Párkányig meg, annak már nem annyira...

 

Egyébként +50-el értünk a Keletibe, úgy, hogy Párkányban még csak +30 volt, de Rákospalota-Újpesten is csak pár perccel több.

A +30 egyébként kivételesen nem a lengyel vonatrész késése miatt jött össze (az is késett Breclavban, de még mindig hamarabb beért mint a Metropol), hanem a berlini miatt, ugyanis Decin és  Ústi nad Labem között Povrlynál meghúzták a vészféket rablásgyanús eset miatt, a kalauzok megpróbálták elfogni az elkövetőt, állítólag a kihívott rendőrségnek ez sikerült is.

Nandesz. 2010. júl. 16. Creative Commons License 9714
Hát igen. A Zaránd IC utasforgalma nagyrészt Békéscsabára irányul, Romániába átérve már nem sok vizet zavar. Bár Aradig ezek szerint csak van értelme, mert nem mondták le teljesen.

A Transsilvania pedig szerintem sokat vesztett a hasznosságából, amióta nem Brassóig megy.
Előzmény: Siemens113 (9713)
Siemens113 2010. júl. 16. Creative Commons License 9713
azért érdekes hogy a start megint semmit nem kommunikált erről, elág alacsony ott a színvonal ebből a szempontból....

Ahogy kinéz ezek a román vonatok ideén sem jöttek be. Folyamatos járat és szerelvényrövidülések vannak ha így haladumk év végére el is fogy az összes.
Előzmény: Nandesz. (9708)
Őzike győr 2010. júl. 16. Creative Commons License 9712
Tegnap mi történt a Wiener-rel?

Pont elértem a késése miatt. Mi volt az oka, hogy nem a SZVÖR szerinti kocsikkal jött? Ill. a végén SBB 2.o. ülő?
Törölt nick 2010. júl. 15. Creative Commons License 9711
A 462 most már minden este  + 60- 70 körül startol?