Villámteszt: Audi TT Coupé 2.0 TFSI quattro - 2014.

Audi, ami odapörköl a BMW-nek

Szerepjátékosdit játszanak a bajorok, vagy milyen őrület terjed a környéken? Ez az Audi olyan, amilyennek a BMW-nek kéne lennie.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Coccotti 2010. júl. 21. Creative Commons License 438265
Szabad a gazda! Mi a boci?
Előzmény: Coccotti (438255)
Nospa MI 2010. júl. 21. Creative Commons License 438264
bnorci71 2010. júl. 21. Creative Commons License 438263
ja még valami

Dialogys guruk

SI '98-hoz előre 4 db szillent kell a stab. rúdhoz.
Mind a 4 egyforma?
Előzmény: bnorci71 (438257)
Horvath Akos 2010. júl. 21. Creative Commons License 438262
Holnap kiderül, mennyire akadékoskodnak. Utána okosabb (meg szomorúbb vagy boldogabb) leszek.
Előzmény: Zizi<> (438260)
Horvath Akos 2010. júl. 21. Creative Commons License 438261
OFF

Mindenkinek ajánlom figyelmébe az indavideos "Sinfektető munkavonat" c. kisfilmet az index címlapján alul. Volt szerencsém élőben is látni egy ilyet munka közben. A mérnöki munka egyik csúcsa ez a gép.

Zizi<> 2010. júl. 21. Creative Commons License 438260
hali!

remélem mielőbb sikerül rendezni az ügyet a kinti biztosítóval. én a helyedben esetleg felvenném a kapcsolatot a mabisz-szal is, hátha van valamilyen társszervezetük kint.
Előzmény: Horvath Akos (438256)
TéLászló 2010. júl. 21. Creative Commons License 438259
Elnézést.. figyelmetlen voltam.. megtaláltam..
Előzmény: TéLászló (438258)
TéLászló 2010. júl. 21. Creative Commons License 438258
Lehet én vagyok vak, de nem találtam sehol a számlaszámot ahova utalni kell a regisztrációs díjat a klubtagsághoz. Hol találom azt?
bnorci71 2010. júl. 21. Creative Commons License 438257
'estét!

a patentdepo.hu oldalon kívül tud valaki jó patent beszerzési lehetőséget?
A Scenic I Ph1-hez kellene ajtókédergumi tartó patent ami felül van. Vagy 3 éve a befagyott ajtóval sikerült a kollégának vagy 3-4-t eltörni akkor valahogy összetuningoltam, de most a tetőcsomagtartó leszerelésekor megint tört :((
Horvath Akos 2010. júl. 21. Creative Commons License 438256
Hali!

Na a bocim kártérítés helyzete:
Tegnap találkoztam megint véletlenül a károkozó autó tulajával itt a ház előtt, és panaszkodott, hogy őt hívta fel az itteni Renault szalon, hogy én elfelejtettem valamit aláírni. Nem gond, ma reggel bementem, úgyis átvettem a megrendelt pótféklámpám (amin most már ráadásul gyárilag van tömítés ott, ahol az én eredetimen nincs, és beázott, vagyis a Renault is rájött a hülyeségére). Kérdezem az emberkét, hogy mit is felejtettem el aláírni? (Hétfőn, mikor felmérték a káromat, direkt rákérdeztem, hogy alá kell-e írnom valamit, a válasz nem volt). Mondja, hogy semmit, ellenben ők nem is intéznek semmit, nekem kell felkeresni a biztosítót a kárigényemmel. Remek. Csakhogy hétfőn nem ezt mondták, akkor azt mondta az ember, hogy ők elintéznek mindent, annak ellenére, hogy a pénzt kértem, és nem a javítást. Meg is lepődtem rajta, de gondoltam csak Németország ez, lehet errefelé ilyen rendesek! (Amúgy a hivatalokban pikk-pakk mennek a dolgok, parkolóhelyet találni tovább tart, mint maga az ügyintézés.) Na most meg azt mondta, hogy ők nem csinálnak semmit. Remek, buktam 1,5 napot. Most meg vadászhatom a biztosítót, ami ráadásul egy netes biztosító, így nincs irodájuk. Ma nem voltak nálam a papírok, így nem tudtam a tel. számukat sem (nevét sem), így csak holnap tudom hívni őket. Remélem nem lesz gond, bár igazából meglepődnék, ha simán mennének a dolgok.
Meg persze lemostam a nyomokat a kocsiról hétfőn délután, károkozó meglátta tegnap, azt hitte, már ki is van javítva. Aztán megmutattam neki, hogy nem úgy van az, sasolja csak meg a karcokat közelebbről, meg a festék és lakk kopást amit okozott.

Na így állok most, holnap jön a folytatás.

Üdv,
Ákos
Coccotti 2010. júl. 21. Creative Commons License 438255
5 ajtós boci??? :)
Előzmény: GOFE (438254)
GOFE 2010. júl. 21. Creative Commons License 438254
Hali! Nagyon ritka a kombi hátsóhíd a bontókba, ha találsz, vagy szét van rohadva,
vagy ha jó, akkor horror árat kérnek érte. Az egyik topiktársunk az 5 ajtós
boci hátsó hídjából szereltette át a torziós rugót a kombiba.
Előzmény: Coccotti (438252)
tibbike 2010. júl. 21. Creative Commons License 438253
Tudtok ajánlani konkrét oldalt ahonnan megane 2-höz levegőszűrőt, olajat, olajszűrőt, pollenszűrőt lehet rendelni, és házhoz is szállítják.
Coccotti 2010. júl. 21. Creative Commons License 438252
Sziasztok!

Egy ismerősöm keres:
"Renault Megane combi hátsó hídra lenne szükségem, torziós rugó törés miatt. Természetesen már rengeteg bontót hívtam, de sajnos nem tudtak segíteni. "

Tud valaki segíteni?
Indy_ 2010. júl. 21. Creative Commons License 438251
Még valami. A kerék önmagában nem kapható, ilyenkor a szíjtárcsával együtt kell megvenni, bele van integrálva. 60 ropi. :(
Előzmény: Indy_ (438250)
Indy_ 2010. júl. 21. Creative Commons License 438250
A pontos működése a Renault K4M motorcsaládnál (760, 761, 812 és 813):

A motor indításakor a vezérlésmódosító kerék zárva van. Amikor a fordulatszám eléri az 1.500-at, akkor a lenti képen is látható szolenoid szelep kinyit és megindul az olaj áramlása a kerék furataiban (piros színnel előre, a naranccsal színnel pedig visszafelé jelezve). A nyitás után a szívóoldali vezérműtengely 6 fokkal elfordul, amiatt megnő a fordulatszámhoz tartózó nyomaték, vagyis nő a teljesítmény. Amikor a fordulatszám 1.500 alá esik, a szelep bezár, megszűnik az olaj áramlása, a kerék visszaáll az alap pozíciójába és vele együtt a vezérmátengely is. Természetesen a kerék és a vezérműtengely között nincs zárás, azaz akkor is működik, ha a vezérlésmódosító kerék elromlik. Ilyenkor tapasztalható a nehézkes indítás.



Motrióra visszatérve: nincs azzal az olajjal semmi gond, valójában a Total gyártja a belevalót, a Total/Fina/Elf pedig egy cég...
Előzmény: szirt (438244)
szirt 2010. júl. 21. Creative Commons License 438249

A két márkaszervizes 30, 60 után és is 80-nál cseréltem.

Szerintem a szívó benzinesek esetén 20 ezernél (nekem letelt a 2 év is) sűrűbben nincs értelme a cserének, még az is lehet hogy tényleg jó az a 30 ezer.

Előzmény: BGyozo (438247)
szirt 2010. júl. 21. Creative Commons License 438248

Igazából csak márkaszervizben látom értelmét Motrio-t kérni, mert ha az ember magának veszi, akkor az ELF is van ugyanabban az árban, mint a Motrio.

Ha meg a Motrio független helyen el sem érhető (nem tudom), akkor meg még olcsóbb is lehet az ELF.

Előzmény: BGyozo (438247)
BGyozo 2010. júl. 21. Creative Commons License 438247
Ennek örülök, mert voltak fenntartásaim a Motrioval kapcsolatban. Egyébként én is, miután hozzám került az autó 20.000 km után cseréltem benne olajat, nem vártam meg a 30.000 km-t.
Előzmény: szirt (438240)
TéLászló 2010. júl. 21. Creative Commons License 438246
Hidegen.. de volt olyan h 32 órát állt és utána pöcre indult...
Előzmény: szirt (438243)
TéLászló 2010. júl. 21. Creative Commons License 438245
Hidegindításnál.. de volt olyan h 32 óránál többet állt és pöcre beindult..
Előzmény: szirt (438243)
szirt 2010. júl. 21. Creative Commons License 438244
Ez szép összeszedett leírás.
Előzmény: Zizi<> (438242)
szirt 2010. júl. 21. Creative Commons License 438243

Hidegen, vagy melegen nem indult elsőre?

 

Az okoskerék jellemzően a hidegindításnál köp a levesbe, ill. hangoskodik is kínjában.

Előzmény: TéLászló (438239)
Zizi<> 2010. júl. 21. Creative Commons License 438242
Indy_ válasz | megnéz | könyvjelző 2009.09.01 11:10:56 Creative Commons License (394011)
"A szelepfedél alatt két vezérműtengely forog. Egy a kipufogó oldalon, és egy a szívóoldalon. Ezt az utóbbi, szívóoldali vezérműtengelyt (ami a kocsi orrához van közelebb) egy szíjtárcsán keresztül hajtja a vezérműszíj. Ez nem egy egyszerű szíjtárcsa, hanem egy rugós szerkezettel van kegészítve, ami tulajdonképpen a fordulatszám függvényében változtatja a szívó oldali vezérműtengely helyzetét a főtenelyhez képest. Működése hasonló a röpsúlyos előgyújtás szabályzáshoz. Tehát olyan mintha alacsony fordulaton normál vezérlést kapna a motor, magasabb fordulaton meg egy "eltolt" vezérlést. Ezzel nyomatéknövekedést és fogyasztáscsökkenést értek el. Ezt a kis tárcsát hívják un: "okoskerék"-nek is."
Előzmény: meganegt (394010)
Előzmény: szirt (438235)
szirt 2010. júl. 21. Creative Commons License 438241
Pont fékfolyadékban nem gondolom hogy ragaszkodni kéne az ELF-hez.
Előzmény: BGyozo (438237)
szirt 2010. júl. 21. Creative Commons License 438240

"Amúgy a Motrio is "normális" olaj, sima Elf van a dobozban."

Stevie-nek van rálátása a márkaszervizes dolgokra.

Előzmény: BGyozo (438233)
TéLászló 2010. júl. 21. Creative Commons License 438239
Akkor lehet nálam is esedékes lesz egy okoskerék csere.. Egyik reggel csinált olyat h csak negyedjére indult be.. De én már csak akkor cseréltetem ha a vezérlést is.. az meg csak 10 ezer km után az is biztos.. addig meg egye meg a fene ha más problémát nem csinál..
Schanyi87 2010. júl. 21. Creative Commons License 438238
Így már értem. Köszi a felvilágosítást.
Előzmény: szirt (438235)
BGyozo 2010. júl. 21. Creative Commons License 438237
0,25 l 1600 Ft!!! Nem semmi ára van...
Előzmény: szirt (438230)
Zizi<> 2010. júl. 21. Creative Commons License 438236
30e-enként cserélni mindent lehet, csak nem minden bírja addig
ettől függetlenül nem tudok semmit erről a Motrio-ról, még az is lehet, hogy tényleg csak a csomagolása tér el
Előzmény: BGyozo (438233)