Mint minden autónál ennél is nagyon számít hogy ki volt az előző gazdája, rendesen szervizelték-e, nem volt-e elhanyagolva. Annyi általánosságban elmondható, hogy a 2004 szeptemberétől gyártott kettes széria nagyon sok mindenben át lett tervezve, így kevesebb hibalehetőséget tartogat.
Köszi a bíztatást. Az az igazság, hogy 2001-3 évjáratokban gondolkodom, pénzügyi okok miatt. Nem szeretnék sokáig eladósodni, és nem szeretném, hogy annyi pénz álljon az autóban.
Tele vol a computer hibaüzenetekkel, elvittük egy mágushoz,aki nullázta.
Ezek után a nagynyomású szivattyúra panaszkodott a szerkezet.ezta bemérték, és azt modták hibátlan. ezek után rádugták egy hordozható gépre, ami leállás közben szinén a nagynyomású szivattyú hibáját jelezte. igy most ott tartunk,hogy azt kicsrélik és meglátjuk. drága mulatság lesz. és nem is 100% ,hogy ez a baja.
Az a kalandvágy csak vicc volt! Szerintem ha a kettes szériából veszel, és nagyon megnézed, esetleg egy a tipust ismerő emberke sem árt,- nagy baj nem lehet.. Ha igy teszel ,lesz egy szép nagyon kényelmes autód, aminek előfordulhatnak kisebb nagyobb hibái, de csak nézz körül más tipusok fórumain! Meg hát ezek a a fórumok olyanok mint az orvosi rendelő,-ott is általában betegekkel találkozol többnyire. Kalandra fel!
Örülök, hogy rábukkantam erre a fórumra. Autóvásárlás előtt állok, több típus között felmerült a Citroen is, Xantia, vagy C5 képében, dízel motorokkal, kombi karosszériával. Sokan mondták, hogy hú francia... Olvastam a népitéleteket, vannak, akik panaszkodnak, lehúzzák a típust, de még többen dicsérik. Szerintetek, akik már C5 tulajok vagytok, megérte az autót megvenni, vennétek még egyszer? Olvastam, hogy valaki "kalandvágyból" ajánlja a vásárlást. Olvastam még sokféle meghibásodásokat is.
Gondolom szervízeltetni akarja magát, mármint valami beprogramozott szervíz ciklus járt le. Amíg csak az világít, és nem írogat hibaüzeneteket napjában többször, addig aludj nyugodtan!:)
Az antipollution fault hibáról már sokszor volt szó itt a fórumon, de összefoglalom neked! A katalizátor előtt is és után is mérik a nyomást és ha a különbség megváltozik ami a katalizátor eldugulását jelzi akkor írja ezt az üzenetet, sőt később a fordulatszámot is elveszi, nehogy sérüljön a motor. Az egészet jó esetben az okozza, hogy kb 100 ezer km-nél kifogy az a folyadék(ami egy nagyon erős sav) amit 1-2 ezer kilométerenként, mint egy jó kocsmáros, fél decit adagol a katalizátorba és kitisztítja azt a koromtól. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy alig megy az autó és rohadtul füstöl pár percig . A hátsó doblemeznél van a tartály kb 3 literes és vagy 30 ezer forint bele ez a folyadék. Gumikesztyű nélkül ne próbáld! Utána a komputerrel is közölni kell, hogy tele a tartály. Nekem erre a citroen szerviz beajánlott 300 e ft-os költséget, végül 40e ből megoldottam!
olyanba kérek segítséget pár napja erő teljes kopogás van a kocsi futó műve felől és ha fel emelem szerviz álásba a bal első kerék teteje dől egy picit kifelé én úgy látom, és néha halok erős ropanást is rossz uton.c5-l
Hát nekem benzin van, abban nyilván kicsit mások az ügyek, de az ATIPOLLUTION FAULT mummus engem is izzasztott sokáig, valszeg még fog is. Nálam egyenlőre egy injektor tisztító segített, befecskendezési gondok voltak, így elégetlen anyag juthatott a katalizátorba, ami nem tudott vele mit kezdeni, így a hátsó szonda jól megmérte a hibát, és kiírta, hogy katalizátor öregedési hiba!:) De ehhez szakszervíz kellett, ahol francia még a gép is, minden szart kiír:)
Szóval nem kizárt, hogy a befecskendezéssel lesznek gondjaid, porlasztással, vagy hogy hívják a dieselnél:) Elsőre vegyél egy tisztító kütyüt, benzinkúton, Tesco, Auchan, ilyen helyeken van, azt itasd jól meg vele, és lehet kitakarítja a mocskot az üzemanyag rendszerből...
guzzi: Köszönöm szépen, ez valóban nagyon praktikus megoldás. Nem 100%-ig esztétikus ugyan, de azért sokat megér az, ha az ember maga tudja cserélni az izzót... Elgondolkozom majd rajta.
Ja, és még valami: Ha nem akarod, hogy motormosáskor beázzon a fényszóró, akkor tanácsos a nyílást valamivel lefedni. Én, széles szigetelőszalaggal oldottam meg a problémát, amit azonban időközönként nem árt lecserélni, mert elenged a ragasztó. A tökéletes megoldás egy kivehető gumidugó lenne. A nyílás alakjának kialakítása előtt érdemes ezt figyelembe venni.
Bocs, hogy itt próbálkozom mint a kiskutya, de egyik sem az igazi, mert nem nagyítható a fotó, így alig lehet látni a lényeget. Ha viszont erre a linkre kattintasz, akkor elröpít arra az oldalra, ahol a korábban említett számú beírásaim találhatóak, és az ott levő kisméretű fotóra kattintva, a megnyíló új ablakban láthatod nagyban. IDE kattints!
Hadd ajánljam figyelmedbe az 1562-es és az 1563-as beírásaimat. (Jócskán vissza kell olvasnod, vagy inkább katt ide:KATT IDEhttp://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=99667879&t=9110541) Ezekben ismertetem, hogy én milyen megoldást találtam az izzócserére vonatkozólag. Ugyanis: nagyon nem mindegy, hogy egy, vagy két kézzel tudsz szerelni... Remélem segítettem! Üdv: guzzirider
Mit nem adnék azért,hogy csak lassan menne! De eznnek le áll a motorja menet közben.
Ebböl adódik,hogy no szervo no ék. 120 tempónál ez nagyszeü élmény volt. multkor elözni probáltam,hát nem sikerült.DE MÉG ÉLEK!!!! Azóta nem vezettem a kosit.
igy várok még hátha valaki látott már ilyet!? A computer szerint a nagynyomású szivattyúval van gond.Hát már a harmadikat rakják bele és mégis le áll a motor.
sziasztok.még mindig tolatoradar szenzor problémám van folyamatosan sípol szétszedtem be fújtam wd40 el nem segitet ugy vetem észre az egyik szenzor rossz menyiért vesztegetnek egyet tudja valaki.?
Tavaly nyáron júliusban nekem is így kezdődtek a problémák. Országúton haladtam jó tempóban, és egy körforgalmi lassítás után, már nem akart felgyorsulni újra a kocsim. Cammogtam vele tovább addig, míg nem találtam egy megállásra alkalmas helyet. Ott leállítottam a motort, és várta kicsit. Az újra indítás után, érdekes módon újra ment, mint a kisangyal. Ezt megismételte legközelebb szeptemberben, akkor egy piros lámpánál kellett megállnom Szentendrén, és már csak 30 km/h sebeséggel volt hajlandó tovább menni. Megint megálltam vele, leállítottam, és vártam egy kicsit. Újra indítva, megint minden rendben volt. Legközelebb pont a műszaki vizsga után /ahol egyáltalán nem találtak semmi problémát az autónál/, hoztam haza a szerelőmtől, és az M3-ason egyszer csak 110 km/h tempónál úgy gondolta, hogy nem hajlandó tovább ílyen gyorsan menni, és elkezdett minden villogni a műszer falon, majd kijöttek olyan feliratok, mint cxnita esetében. Hírtelen már csak max 70 km/h -el tudtam csak haladni. Valahogy azért haza értem vele. Hívtam a szerelőt, hogy akkor most mi is van a kocsival, a válasz az volt, hogy nem tudja. Másnap már megint úgy ment, mint egy kisangyal. A tél folyamán már nem tréfált meg többet, de amikor végre elmúltak a nagy fagyok, utána már nem lehetett vele elindulni kb 7-10 percig, mert minden nap, amikor elösszőr akartam vele indulni, akkor annyi ideig égett a piros STOP jelzése. Attól kezdve, ha esetleg autópályára vagy országútra tudtam felmenni, és elértem a 90-100 km/h sebeségget, akkor megint villogott minden, és hírtelen vissza esett a sebessége. Végül is meguntam már a játékát, és egy másik ismerősöm szervízébe vittem el a kocsit.
Ott aztán többszöri átnézés, compjuter kiíratás után, előbb az indító relét cserélték ki benne, akkor megszűnt a STOP kiírásom. Utána tovább iratták még ki a hibákat, és végül szétszedték a kocsit, és most ne nevessetek rajtam, de tényleg nem tudom a nevét annak a szerkentyűnek, amiből 4 db van benne, és azt hiszem az szabályozza az üzemanyag befecskendezést. Valamilyen szelep féle lehet.
Nos, azt mérették be egy citroenes szakszervízbe, ahol kiderült, hogy szerencsémre nem rossz, csak tisztítani kellett, és újra beállítani.
Na most gyorsan lekopogom, azóta szépen megy a kicsi bálnácskám, és nem jelentek meg azóta ilyen és hasonló feliratok sem.
Sziasztok!2001 es 2.2 HDI m van es egy normal autopalyasebessegröl lassitottam egy sebessegkorlatozasnal,de utanna mar nem akart gyorsulni.Nagyon lusta lett es a legfelsö levegö csö behorpad gazadaskor......a szomoru az,hogy a szerelök csak talagatnak....esetleg valakinek volt hasonlo problemaja?szep napot!
Combi c5-öm van és végre ki tudom nyitni a hátsó ablakomat. Mármint a leghátsót aminek a kapcsolója az ablaktörlőnél van. De én azt hittem hogy a műszerfalon is ki lehet nyitni a rádiótól balra található gomb megnyomásával amin és egy kis autó van aminek ki van nyitva a csomagtatója. De ez a gomb nekem látszólag nem csinál semmit. Akkor mit csinál?
De a hátsó ablaktörlőm még mindíg nam müxik.. Szerintem valami érintkezési hiba lehet.
Csatlakozom!Nekem is jelzett minden fékre lépéskor a service felirat! :)
Egy kérdés!
Hátul "csattog" az autó..Nem hiszem,hogy lengőkar csapágy lenne ,mert nagyon megtáncoltatom az autót fel-le és semmi.Na meg már volt lengőkarcsapágyhoz szerencsém pár éve...Akkor ha jól emléxem 45 ezer Ft-om bánta..Csak menet közben fordul elő ahogy átmegyek fekvőrendőrön,vagy csak simán rosszabb úton van,hogy csattan egyet..Mitől lehet?Köszi a választ!