"krezidiesel válasz | megnéz | könyvjelző 2005.10.28 09:43:57 Š (29101) Én tudom hogy van világ a Motec-en kivül, sőt mint irtam többször egy cimbivel fejlesztünk irható elektronikát dizelhez. (a benzines prototipus működik) De versenysportban Motec az "isten", és hidd el nem én terjesztem...:-))) Az elmúlt pár hónap történéseihez tartozik, hogy megkeresett a Gombi. Terepraliban megy egy G Mercivel ami merevhidas elöl hátul, és automata váltós. Teljes elkeseredés volt a csapatban mert mióta beszűkitőzték a terepralit mindenki kinlódik... Kivették a nagy V8-ast (mert nem kapott levegőt a 32-es szükitővel) berakták a 3,2 benzinest (Motec-el) irták tuningolták , folyt a pénz , a motor nem birt ki egy versenyt sokszor és siralmasan ment. Valahogy megtaláltak engem(képzelheted hogy mennyire el lehettek keseredve:-DDD). Mondtam ha Mercitek van akkor a 2,9 Sprinter motor kéne. Van de az elektromos, és nincs hozzá doboz, meg utcán is mindig elektronikai gondja van-igy a válasz. Mondom én azt megoldom csinálok rá egy adagolót , meg egy turbót, meg kell egy gyujtás pozitiv a mágnesszelepre,ti csak rakjátok be a motort. Nem hitték el ..., de azért belefogtunk. Azóta volt egy abszolút 2. és egy abszolút 3. helyük. Évek óta nem álltak abszolutban a dobogóra. Nálam 120e frt hagytak a turbó és az adagoló átalakitásáért, és 100m vezeték felesleges lett az autóban... Liszi nem állt fel a dobogó 3. helyére a legutóbbi versenyen, mert most hozta meg az angoloktól a kocsiját ( azt mondják brutál jó lett a 3,2 dizel benne, meg 6seb szekováltót kapott), és mégse sikerült nyernie...Pedig még jobban is füstöl az autója... Előzmény: carlosracing (29097)"
80 km-nél kevesebbeet még nem mentünk programozás közben, az átlag 120-130 km, erős, gyors autók esetében ez még lehet sokkal több is. Egy alfa viszi a prímet, amivel 300 km-t tekertünk, de annak szar volt mindene, igazság szerint neki se kellett volna kezdeni abban az állapotában...de azért legyűrtük:)
Nem akarok belevau, de a csilli villi műhelyekben amit te annyira istenítesz, ott szerinted egyesegyedül egy ember veszi fel a melót, szereli be, majd állítja be a cuccot? Mert szerintem nem. Sőt az se biztos hogy be is állítják. Legfeljebb kapsz egy mezei szoftot a gépedre ami neadjisten rá sincs hangolva. Ezzel ellentétben TDI-ék ahogy én tudom jópár km-ert mennek és közben hangolják a rendszert. Sztem rohadtul nem mindegy.
de csakis arról, de most teljesen más aspektusban. ha valakit érdekel szívesen megmutatom, hogy hogyan van beszerelve a szett az autómba és mindenki eldönti, hogy tetszik-e vagy sem vagy összehasonlítja a sajátjával.
igen enyém lesz az utolsó szó, sőt még az utolsó utáni is :-) de nem beszélgetés volt, csak építő kritika, vagy nem? Legalábbis így indult a részedről.
az mennyivel jobb, hogy a hivatalos beszerelőműhelyek munkái után suttyomba hozzá járnak programoztatni, akinek ( hivatalos műhelyek) a hátán ugye csattan az ostor.
Teljesen igazad van. És ezennel be is fejeztem a beszélgetést a megmondós emberekkel erről a témáról. Lehet Intarziáé az utolsó szó, figyeld meg hogy így lesz. Persze az is valami "kedves, nem személyeskedő".
megintcsak leírom: az olvasás nagy úr!!! sokat segít a leírtak megértésében. tőlem nem is kell bocsánatot kérni (hol olvastad?) mert nincs miért (ha olvasol és értelmezel akkor rájöhetsz).
ezt viszont leírtad (bár lehet, hogy nem olvastad): "De az ostor majd a hivatalos műhely hátán csattan. Hajrá !"
eddig ezt fordítva látom, de megintcsak az olvasást javaslom:
"Ja és itt még nem olvastam olyat, hogy a Nyírő Laci munkáját vitték volna bárhová toldozni foltozni, újraprogramozni, míg az ellenkezőjét elég szép számmal."
Szóval az ostor esete a hivatalos műhelyekkel NEM HELYTÁLLÓ, ha érted mire gondolok ...
Ha megvannak az a szükséges engedélyei akkor a tanúsítványon és a szerelési nyilatkozatokon, miért egy másik beszerelő cég neve áll? A gázautó szerelő bizonyítvány megléte még nem azonos a műhely engedélyekkel, (többes számban).
Az hogy TDI DRAG ingyen dolgozik senki nem kérdezte, nem azt firtatom, hogy ki mennyiért dolgozik. Szerintem ez Laci és TDI DRAG magányügye.
Amilyen "kedves" stílusban írogatsz, Tőled biztos nem fogok elnézést kérni.
Legfőképpen Tőled nem fogok tartani, de mástól sincs miért. Hát az e-mail cím nem publikus és akkor mi van?
A bizonyos dolgok: Nyírő Lacinak nincs gázos műhely engedélye, soha nem is volt, sőt autófenntartó tevékenységre sincs bejelentve az NKH-nál. De ez már rég nem szegény Laciról szól aki nagyon rendes, ügyes és szerény ember. Veled ellentétben, mármint ami a szerénységet illeti.