Én is megnéztem mégegyszer a pedál környékét. Találtam egy csatit ami fel volt ragasztva gazdátlanul. Kicsit távolabbról jött ki a kábelkötegből, így nem tudom mi lehet. Csak remélni merem hogy az amire szükség van. A csati mérete nem egyezik meg a fékpedálon lévővel. :/
Naja, de mondjuk ez az 1420 kilós dög sík talajon 80-nál eszik vmi 3,3-3,8 között. Igazán vicces:D Mondjuk sajnos 75%-ban ebben a k fővárosban nyomulok, oszt 8-at megeszik
Valaki világosítson már fel ,hogy ez a software frissítés mire jó, már azon kívül hogy frissebb van fent, és örül az ember (meg gondolom a szervíz a lóvénak). Benzines mocinál.
Megnéztem még egyszer. A stekker fehér, két vezeték jön ki belőle, ahogy mondod a féklémpát kapcsolja. Viszont megnéztem a kábelköteget jobban és van egy jó hír: Szerintem bekábelezve be van, mert van ott egy stekker amibe nem megy be semmi. Egy barna színű. Lehet oda csatklakozna a másikféle kapcsoló plusz két vezetéke. Más nem használt stekkert nem találtam.
"A fehér fékpedál kapcsoló 2vezetékkel a csatiban nem elég, de akinek piros kapcsolója van amiből 4 vezeték jön ki az már tempomat támogatott, vagyis oda nem kell más előkészítés fékpedál téren."
Megnéztem a fékpedál kapcsolót: Zöld csatiba 3db piros vezeték megy :D
Ha lesz elég energiám, akkor felmegyek a kapcsolóért holnap és mindenkiderül!?
A fehéren van a féklámpa kapcsoló mellette kéne lenni egy pirosnak is akkor ki van építve a rendszer. Ha nincs akkor PUG szervizes meg tudja mondani mi a teendő.
...nahhh...akkor mi lehet az igazság pedálkapcsoló téren? Az egyik ismerősöd azt mondja, nem jó ami neked van a Frédinél meg azt mondják: jó lesz az valszeg.
Na akkor nem értek valamit. A jelenlegi vezeték nem a BSI-be megy? Mert ha igen akkor a BSI már tudja hogy mikor fékezek, ergo felesleges a második kapcsoló.
Csak amiatt okoskodok hozzáértés nélkül, mert felhívtam Frédiéket Üllőn és a szaki szerint még nem volt olyan Pug307 amihez kellett volna a második pedálkapcsoló. :/ Vagyis szernte nekem sem fog kelleni, de azt is elmondta hogy 50% az esély hogy működni fog, és csak a következő szoftverfrissítésig lesz jó, mert az törli... :) Rögtön eszembe jutott Ádi tegnapi hozzászólása. :)) Itt nálunk Nkanizsán a Bárdinál, ha megrendelem 16.130.- mindkét kar (6242Z8, és a 6242Z9). Üllőn 15950.- Egyelőre még azt nem tudom, hogy melyik kar jó az enyémhez.
...ez a stekker semmiben sem különbözik a többitől :-) A két vezetés belefut egy nagyobb kábelkötegbe. Ha kábelezni kell (akár a BSI-ig, vagy kormányig, de inkább a BSI-ig) akkor sem lehet nagy dolog, mert közel van mindkettő. Mindesetre várom a fejleményeket. :-)
Na ja, de nem is úgy néz ez ki, hogy ráülök és le sem szállok róla a végcélig:-) Csak úgy az 1000. Km környékén soxor jólesik azt is beljebb húzni, ha tisztának látszik a pálya, nem nagy a forgalom és nem ugrálnak vadak. Persze Murphy ilyenkor avatkozik közbe nálam és teszi a dolgát a tötymörgő kamion, vagy bárki más. Eddig nem is volt probléma a szívverés emelkedésen kívül, nem is lesz, mert sűrűn én sem gyekorlom, de aki hosszútávon koptatja az utat, az tudja, hogy a 4-5. óra környékén kell az ilyen irányú mozgás is:-)