Keresés

Részletes keresés

Sági Koppány Creative Commons License 2 órája 0 0 11308

Köszönöm neked is! Lehet a benzinszűrő sz@rakodik mert eléggé elnyűttnek látszik! Legalábbis látszik hogy nem most volt frissen cserélve! Újak benne a varió görgők az biztos! A többihez még nem nyúltam hozzá!

Előzmény: ugyörgy (11306)
Sági Koppány Creative Commons License 2 órája 0 0 11307

Köszönöm a segítséget! Esetleg valami tuning ötlet hogy hogyan lehetne kihozni belőle a legtöbbet?

Előzmény: gyökerek (11305)
ugyörgy Creative Commons License 3 órája 0 0 11306

Hali.

Elsőnek levenném a deknit. Ekkor már látszani kell a variátor, a szíj, meg a kuplung szerkezet állapotának, azaz olajos-e, van-e rendellenes kopás. Ha a variátornál olajos, lehet főtengely szimering pusztulás  is akár. A hajtószíjat óvatosan kell levenni, mert ha a variátor elmozog, akkor a görgők keresztbe állhatnak -> szívás. A kuplungszerkezetben hajlamos a betétet húzó rugó kiakadni, a betétből egy adarab kitörik. (Feleségem Hurijában az egyik betét füle letört. Aztán a motor jobb oldalát is érdemes átnézni a lendkerék mögötti olajosodás egyik oka szintén szimering lehet. Aztán vannak egyszerűbb okok is, pl. a karbiból lefogy a nafta (tankszellőzés eldugult), vagy egyszerű dugulás van, letapadt a membrán, stb.

Előzmény: Sági Koppány (11304)
gyökerek Creative Commons License 10 órája 0 0 11305

Szia!  Nagy eséllyel azzal szívsz,  amivel én! Kuplungot kell cserélni benne. Elméletileg elég lenne 3 db kisrugót és 1 db kontraszt rugót cserélni benne,  de nem egy ember járt már úgy,  hogy a 3 keményebb kisrugó eltöri a röpsúlyos pofát. Ezért kell bele yamaha jog 3kj kuplung,  mert az sokkal jobb anyagból készült. Neked is túl hamar fog a kuplung,  nem engedi kipörögni a motort,  ezeknek meg alsó fordulat tartományban nem nagyon van teljesítményük.  Mivel a kontraszt rigó is túl puha,  így kis sebességnél átvált szíjáttétel, tehát kétszer is érzed,  hogy megfogja valami. 

Előzmény: Sági Koppány (11304)
Sági Koppány Creative Commons License 11 órája 0 0 11304

Sziasztok! Most regisztráltam! Most vettem egy KEEWAY HURRICANE-t és olyan kérdésem lenne (ez az első 2t robogóm, eddig 4t volt) hogy az miért lehet hogy megy (gyorsul) a robogó aztan elkezd elfogyni! húzom a kart de nem megy sőt csak fojtja! aztán megállok a lámpánál és alig akar indulni miközben az út elején simán gyorsult!

Választotokat előre is köszönöm!

Pikxi Creative Commons License 2 napja 0 0 11303

Sziasztok robogósok!!!

 

 

Pár napja vettem egy Keeway explorer robogót.2700 km van benne.Azt szeretném megkérdezni tőletek,hogy a motor fojtása hol van elhelyezve mert kiszeretném szedni belőle.A választ előre is köszönöm.

 

Üdvözlettel:János

Morbi04 Creative Commons License 2 napja 0 0 11302

Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy Keeway Hurricane 50 2T robogóm (2003-as évjárat) napi szinten használom munkába járáshoz (6-6km), viszont a mai nap olyat tapasztaltam, hogy kb. 5km megtétele után minden egyes piros lámpánál amikor várakozni kell egy kicsit akkor leesett a fordulatszám és le akart fulladni, ez mitől lehet? Van köze a hűvösebb időjáráshoz? Illetve még azt szeretném kérdezni, hogy az első keréken amin tárcsafék van abban mikor érdemes fékfolyadékot tölteni? szerintem még sose lett rátöltve.

Köszönöm!

ugyörgy Creative Commons License 4 napja 0 0 11301

Az emiled sajnos nem publikus. írhatnál egy címet

Előzmény: ugyörgy (11300)
ugyörgy Creative Commons License 4 napja 0 0 11300

Holnap beszkennelem a gépkönyvből a rajzot neked.

Előzmény: Béla54 (11299)
Béla54 Creative Commons License 4 napja 0 0 11299

Sürgős segítség kéne !!! coccia robogómon mindig kiveri az első égőimet, mi a baj a fesz.szab. 14,65v tölt.Van benne egy ellenállás kívülről nem látszik semmi szakadás nincs. Kérem segítsetek! Rajz kéne. 

Szaszarpi Creative Commons License 2017.09.16 0 0 11298

Szia amiket felsoroltál azon már túlvagyok

errorHUN Creative Commons License 2017.09.16 0 0 11297

Akkor nézd meg a gyertyát, amikor "gázadásra nem reagál és egyenletlenül jár."Cserélj gyertyát,Karburátorba víz, elektromos szívatót kösd ki, úgy próbáld.Gondolom vákumos a csap, nézd meg, hogy nincs-e dugulás, ill.baja.Üdv

Előzmény: Szaszarpi (11296)
Szaszarpi Creative Commons License 2017.09.15 0 0 11296

Sziasztok 125 ös 4t focusom van, kérdés beindul de gázadásra nem reagál egyenletlenül jár majd leáll,várok kb 15 percet utánna pöc röff ,2- 3 napig jó. karbit néztem dugulás nincs trafó ok kontakt ok benzint kap. Valakinek valami ötlet??

gyökerek Creative Commons License 2017.09.08 0 0 11295

Szegény keverék képes átolvasztani a dugattyút. 

Előzmény: gyökerek (11294)
gyökerek Creative Commons License 2017.09.08 0 0 11294

A többlet üzemanyag minimálisat hűt szerintem. Sokkal inkább azért kell a dús keverék, mert alacsonyabb hőmérséklet keletkezik a viszonylagosan kevesebb oxigén miatt,  így kevésbé tágul meg a dugattyú. Gondolj csak a vágópisztolyra... 

Előzmény: Tauris Samba50 (11293)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 11293

Először hagyd pár órát alapjáraton járni kicsit emelt fordulaton bőven dús keverékkel , majd az első 500km-t dús keverékkel erőltetés nélkül használd különböző fordulatszámokon. A többlet üzemanyag segít hűteni a hengert. Bejáratáshoz ásványi olaj való, segít összecsiszolni az új alkatrészeket. Utána jöhet a szintetikus olaj.

Előzmény: Tocsa91 (11292)
Tocsa91 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 11292

Üdv! Lenne egy f-act 50-es keewayem egy olyan problemával, hogy kapott egy teljesen új 50-es gyári hengerszettet és semmi ereje nincs. 500 meter alat tűz forróra melegszik a henger. Mi lehet a gond? 

k.f.evo Creative Commons License 2017.09.06 0 0 11291

Elnézést, de egyenlőre nem és még egy ideig nem is leszek otthon. Zalai meló. A blokkolóm van és pont Gödöllőn vettem, kb.  2000 forint volt. Kotyogás minimális lehet. A tengely túloldalán csapágy van. Ha nagyon mozog, akkor csapágy és szimering csere. 

Előzmény: MttaasJGS (11285)
akosbitto Creative Commons License 2017.09.04 0 0 11290

Sziasztok!

Mit mondotok, melyik Keeway modellt érdemes megvenni, melyik a legmegbízhatóbb? Olyan 100 e ft környékén gondolkoznék. Köszi!

kiscz Creative Commons License 2017.09.04 0 0 11289

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek, nem rég vásároltam Keeway focus robogót hideg indítás után melegitem kb 1 percig indulás után kb 500 méteren keresztül dadog rángat.Mi okozhatja a problémát? Segítséget előre is köszönöm! 

monogram Creative Commons License 2017.09.03 0 0 11288

...probléma megoldva, komplet csere alaplaptól a gyertyáig, mert most a keeway alaplap akciós egy bizonyos forgalmazónál, szikra van, jár a motor...

.. amúgy kössz a "segítséget", mert ha kaptam volna még mindig méricskélnék és idegeskednék, így meg tudom, hogy új .... oszt csókolom... 

netelek001 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 11287

Sziasztok! 
Tudom nem keeway de majdnem :) CPI Oliverhez keresnék idomokat, lámpa és a térd idomok érdekelnének! köszönöm, ha más robogó-é jó akkor az sem baj, az is jó.

gyökerek Creative Commons License 2017.09.03 0 0 11286

Ha valakinek szüksége van esetleg egy keeway focus 50 ccm 2t főtengelyre, olcsó pénzért van egy használt állapotban, de hibátlanul. A saját működő robogómból szedtem ki, teljes átalakítás miatt... 

06205699035 

MttaasJGS Creative Commons License 2017.09.02 0 0 11285

Szia!

 

Mikor jársz majd Gödöllőn? Csak beszéltük, hogy ránézel a mocira!

Véletlen variátor  blokkolód nincs? megmértem a szíjat és 14,9mm a 17mm helyett!

A kuplunk tengelynek szabad le fel egy kicsit kotyognia? 

 

üdv

Előzmény: k.f.evo (11256)
kovizsé Creative Commons License 2017.09.01 0 0 11284

Igazad lehet. Leszámítva a némi ropogást,nem volt "ikarusdifi" hangja. Csapágycsere után viszont hallható volt némi hang. Ma megjön a kuplung,aztán kész lesz remélem.Most a "mindenszar" hetek vannak amúgy is.Asszony autójába cserélek egy gyujtás elosztót mert könnyezi az olajat,a saját autóm pedig úgyfest egr cserés lesz már 7évesen.Egyedül a vfr ami megy és megy és megy :D :D

Előzmény: ugyörgy (11283)
ugyörgy Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11283

Amikor a Hurricánt raktam össze, érdekes dolgot figyeltem meg. Csapágy és szimering + kuplung szerkezet cserék történtek, elméletileg szuper simán kellett volna futni a hajtóműnek. Kézzel forgatva nem volt érezhető gond, de gyorsításkor kissé zavaró daráló hangot adott,mintha a fogak nem teljesen egymáson járnának. Egy idő után elmúlt, arra gondoltam, hogy a csapágyakat nem sikerült teljesen ugyanoda tenni, a fogaskerekek, bordástengely nem a jól összekopott helyzetben találkozott ismét.

Előzmény: kovizsé (11282)
kovizsé Creative Commons License 2017.08.31 0 0 11282

Tegnap raktam össze a hajtóművet koyo csapágyakkal ismét. Már csak a kuplung hiányzik. Aztán várom az eredméynt :D

Előzmény: ugyörgy (11279)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11281

És megint .... Nehezen pörög a hátsó kerék, fogja a tárcsfék... Állítgatom... Kiderül, nem fék, hanem a rögzítő csavarja beleér a tárcsába. Nosza, leköszörülök belőle egy kicsit. Ahaa... Köszörülés közben a másik tárcsa csavarja lelazult. Javítás. Burkolat levesz, meghúz. Meg ahogy Móricka elképzelte. Persze, hogy a burkolat utolsó csavarja az, aminek a fejét ledarálom. Leműtöm. Csavar meghúz. Köszörül. Konzol tartó csavar vissza. Működik. .... Megint egy sorozat. Imádok motort szerelni.... 😂

Előzmény: k.f.evo (11280)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11280

Bakker... :)... Nekem is leesett mekkora marhaságot írtam ... :) ... Már keverem az autót a mocival... azon is mindig van valami apróság, amit javítani kell ... Most, hogy a kuplung rendben, a kipufogóval van bibi. Nem igazán tud a motor felpörögni, mintha visszafojtaná valami. Próbáltam leszedni a hangtompítót. Úgy meg van húzva a csavarja, hogy az  5-ös imbuszkulcsot elhajlítottam rajta. Lefúrnám, de a fúrógép kapcsolója megadta magát. Szóval először a gépet kell megcsinálni, hogy aztán a kiput megszereljem. Tele a pöttyös topánom az ilyen sorozatokkal. 

Előzmény: ugyörgy (11278)
ugyörgy Creative Commons License 2017.08.29 0 0 11279

Nekünk a kuplungpofa csapszegre fekvő része tört le. Ha már... csapágy cserék szimering csere új kuplung szerkezet. Kínai szimering 100 km után kakukk, a kuplung olajos lett. 6 mm-es cseh szimeringet tettem, a betéteket benzinben kiáztattam, száradás után fölcsiszoltam, most tökéletes.

Előzmény: kovizsé (11260)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!