Sziasztok! Van egy n47 118d-m. Hidegben kiderült,hogy nem izzít. Nem is jelzi. Hibát sem ír. Elvileg ez izzító relé hiba? Indul de pár percig füstöl .Alapjárat is remeg pár másodpercig.
Sziasztok ! Hátha ért vki hozzá.. e 87es 1-es bmw-re szeretném bluetooth-on párositani a telefonom, a neten vannak youtube videók, de azok a monitor nélküli verzióról készültek, enyémbe van idrive és monitor, szóval a problémám az, hogy a videókon látható rádio melletti telefon gomb viszont nincs. A video szerint a párositást, ezzel kéne csinálni. Tudja- e valaki, hogy a monitoros verzióban , hogy kell csinálni? Előre is köszönöm 🤗✌️
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Adott egy Bmw E87 116i 2006-os! A hátulja nyikorog amikor bukkanón megyek át illetve menet közben is hallani már! Nagy valószínűséggel a szilentek miatt! A lengéscsillapító cserélve lett pár hete! A kérdésem az lenne, hogy ajánlott ilyenkor az egész hátsó futóművet cserélni vagy lehet csak a szilenteket? Illetve milyen áron megy egy ilyen művelet kb? Köszönöm a válaszokat!
Szia, látom hogy régi már a bejegyzés, de esetlegmeg tudnád mondani hogy mi volt a gond? Én is ugyan ezzel a hibával bajlódom (e87 116i 2007) olajcsere megvolt. Előre is köszi.
Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Valaminek valakinek volt hasonló tapasztalata?
Szoasztok. Van egy e87-em (2006 118i) es aggasztó hangot hallok az olaj szűrő olaj hűtő felől és fogalmam sincs mi okozza. Itt egy youtube video ha valakinek van ideje kerem nézze meg és ha tud segítsen ,előre is köszi.!
Van egy 2010-es bmw 116i-nk. Olyan problémánk van vele, hogy néha leállás után már bezárni sem tudjuk, csak kulccsal. Olyan mintha a teljes elektromosság elmenne a kocsiban, még a vészjelző sem megy. Akumulátort frissen cseréltünk benne, de nem oldódott meg. Egy tetszőleges időpont (10 perc, de akár 1 nap) után magához tér és minden működik. A szakszervízben azt mondták, hogy fogalmuk sincs mi lehet a hiba. Esetleg valaki találkozott már ilyennel?
Nekem az a problémám a BMW 116 d -vel ( F20, 2012, 47000km), hogy elindulás után az első 15 percben nincs nyomatéka. A seb váltó jobbra balra jár, a motor is olyan mint amikor le akar fulladni. Aztán egy idő után megszűnik és minden rendben.
Tudtok erre valami megoldást, vagy azt, hogy mi lehet a hiba? Indulás előtt jó 10 percet melegítem de utána is ez a probléma fennáll.
Az auto amikor felmelegszik és például lassulok kanyarban vagy forgulok le és leveszem a lábam a gázrol leáll. Pedig ki van kapcsolva a start stop funkcio. Mi lehet a baj?
Szia nekem ugy nez ki hogy sikerult megoldani csereltem egy aksit benne es utana eddig nem jelentkezett a problema az en regi aksim folyt .de talatam youtub on hasonlo videot es azt irjak
hogy lehet aksi ,generator, szamitogep megbolondul. Remelem tudtam segiteni
Sziasztok nekem van egy Bmw 118 i m es most egy olyan problema jelentkezett amit nem tudok hova tenni fel gyult a kezi fek es a kiporges gatlo lampa felre altam es le allítottam a motort es elment minden áram kb 10 perc utan vissza jott minden inditottam az autot ugyan ugy egve maradtak a kezifek meg a kiporgesgatlo de par meter utan el aludt mind a ketto. Kerlek ha valaki hasonlo tapasztalata volt vagy tud valamit akkor segitsetek.koszi
Most csatlakoztam ehhez a fórumhoz és meg is osztottam a mi problémánkat, amely kísértetiesen hasonlít a tiédhez, annyi a különbség, hogy nálunk a motor chek lámpa is kigyullad. Szeretném kérdezni, hogy neked megoldódott-e ez a hiba 3 év távlatában? Illetve ha igen, akkor kérlek segíts már nekünk is.
Segítséget szeretnék kérni! Régóta szerettünk volna BMW 116i-t, és egy 2008-as évjáratút meg is vettünk a nyáron. Sajnos az egész rémálommá vált. A kocsi hidegen, alapjáraton, a kettes henger hibáját jelzi ki. Csak hidegen, csak alapjáraton, ha jár egy kicsit. Ha egyből elindulok, vagy meleg a motor akkor nem csinálja. Kicseréltettem a gyertyákat, a trafót, a befecskendezőt, ugyanaz maradt minden. Egyébként szépen működik, de kezdem feladni! Szeged mellett élünk, ha van ötletetek hogy mit lehetne csinálni vagy tudtok itt a környéken jó szerelőt, akkor azt megköszönném.
E87-nél nyikorog, recseg, nyöszörögnek az A oszlop mögötti kárpit elemeim, Melegben főleg.
Már 4x leszedtem, befújkáltam, kis szivacsokat ragasztottam a feltételezett recsegési pontokhoz. Igazából azt látom, hogy olyan brutálisan kicsi a gyári hézag a műanyag elemek között.
(A oszlop burkolatok, műanyag elemek és a műszerfal között) hogy elindulok az autóval és 2 perc után hallom a recsegő hangot ahogy összeérnek. HELP! ha valaki tud valami megoldást!
Sajnos az nem megoldás szerintem ha havonta leszerelem és befújkálom valami wd40-nel, mert előbb utóbb már látszani fog ha 70x leszedtem a burkolatot, mondanom sem kell ezek nem arra vannak kitalálva hogy az ember állandóan leszerelgeti. Kérem valaki írjon valami megszüntető intézkedést!