A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
A kastélyon belül van 3-vezetett túra , ezen kívül ott az üvegház , a minaret , és a várrom . Az egyik kastélytúrán voltam , tán arról is vannak valahol képek . Szerintem nagyából egyforma stílusú a Cseh kastélyok berendezése , és elég szépek . Szerintem megéri legalább egyszer megnézni . Ezen kívül , voltam a minaretben , és üvegházban is . Szerintem , azok is megérik a belépő árát . Az üvegház , nagyon szép , a minaretet az után renoválták hogy voltam bent , de már akkor is volt rész ami készen volt , nekem az is tetszett . A kilátás miatt viszont , mindenképp megéri egyszer legalább felmenni . Nem nagyon drágák a belépők , és egy teljes napos programnak megfelel kőrbe járni .
Veszel Kupectől egy új utángyártott önindítót 35 ezerért (nem emlékszem pontosan, kb.) és majd foglalkozik az a mágnesekkel, akinél 25 év múlva lesz a motor.
Az önindító egyik mágnese elszabadult. Úgy látom lehet kapni olyan házat, amiben már távtartókat is tesznek a mágnesek közé, de látok nem sokkal többért komplett önindítót is hasonlónak tűnő felfogatással. Van esetleg itt valaki, aki már végigjárta ezt az utat és megtalálta az optimális megoldást? Köszi!
elnézést a kéretlen reklámért. Feleslegessé váltak a Vario dobozaim mivel megjöttek a Bumot oldaldobozok illetve az Alt Rider hátsó platni meg amit az utasülés helyére lehet pattintani. Érdekelhet esetleg valakit? Mindhárom Vario doboz illetve 3 db nem gyári de elég jó minőségű belső táska. A dobozokkal egy négynapos túrán voltam Húsvétkor, illetve az előző tulaj se sokat használta őket mivel 2300 km-el vettem a motort. 300 ezer HUF-ért adnám a teljes szettet.
Köszi! Most Oroszlányban voltunk aztán a csákvári cukrászdába is megálltunk este, mert már nem volt kigyózó sor. Majkon inkább a környezet az, ami páratlan volt szerintem.
Van egy felcsúton lakó kollégám, ő azt mondta most Majk helyett oda "hozzájuk" lehet menni, a falu széli étterem mögé csináltak egy a majkihoz hasonló látványtavat..
Megyunk nemsokára megint Gánt felé kéktúrázni, lehet megnézzük ott is majd az éttermet, még egy ajánlásom volt a lovasberényi cukira is, az is tervben van. :)
Köszönöm! Jó hallani, hogy már motoron vagy. Ha tudsz majd hosszabbat menni, és 2 személlyel is, az érdekes lehet, hogy ott mit tapasztaltok. Addig nekem marad a próba, és az álmodozás. Egyébként nagyon gondolkodom egy alapáras példányon, mert a számomra fontos extrákat már az is tartalmazza, csak ne lenne eladhatatlan később?! Addig marad a Dohc Gsa, az sem rossz, kicsit változtatok rajta valamit, és azt hiszem új motorom van :-) Köszönöm a kipu segítséget, próbát, Dágról!
Igaz még nem használhatom a jobb lábfejem, de azért már ment párszáz km-et hétvégén. Persze kanyarba csak óvatosan mertem belemenni és így nem az igazi, de azért benyomásaim vannak.
Van nevezzük szubjektív véleménynek... :)
Hang: más, mint az 1250, de engem sosem érdekelt különösebben. Nekem ez is tetszik. (én 5 forintot sem adnék semmilyen extra kipufogóért), azzal sem volt bajom.
Váltó: szerintem sokkal jobb lett. Kuplung nélkül le fel. Sehol nem volt rántás vagy rángatás. Egyenletesebben jár, nem venni észre a shiftcam kapcsolást.
Alapjárat egyenletesebb, nem rezeg annyira.
Új navi: végre rendesen működik :) (nekem a hatossal voltak gondjaim)
Mozgatható plexi: luxus, de városban nagyon jó leengedni - azaz alacsony tempónál nagyon hasznos kellék.
Motor magasság állítás: azt nem igazán érzékelem, amikor a motor emelkedik avagy süllyed, de amikor megállok és kényelmesen telipallal állok a lámpánál, az nagyon kényelmes. (Pláne, hogy még nem tuti a jobb lábfejem)
ACC (azaz adaptív tempomat): kényelmi dolog. Jól működik. Ugyanez a ráfutásgátló is: elveszi a gázt, jelez a műszerfal.
Fogyasztás: eddig 4,9 (490km-et mentem) az 1250 is ennyit fogyasztott.
Futómű: ezt nehezen tudom megítélni. Jellemzően ketten, csomagokkal utaztunk, utoljára 8 hónapja mentem egyedül a 1250-nel. Nagy csodát abban nem éreztem.
A kerekeket nekem Metzeler Tourance Next2-vel szerelték, de volt Michelin Road 6-os is a szalonban (Debrecenben vettem, pedig Balaton mellett élek). (Ez legalább nem Anakin, mert az szerintem szar volt)
Menürendszer egy kicsit más, könnyen megszokható.
Világítás: nagyon jó.
"X" lámpa kinézete: most hogy többször megnéztem: hát igen, szarul néz ki... :) de így marad
Ha van kérdésed igyekszem megválaszolni.
És hogy megérte-e? Minden hobbi drága, én - eddig nem bántam meg.
A gyári dobozok helyett Shad alut vettem. Kell a hely a 2 hetes túrákra, és a zárható dobozokat preferálom. A Vario nem elég nagy. Zárójel: úgy tudom leállították a gyári doboz eladásokat valamilyen ok miatt. Ami a szalonban van, azt sem adhatják el.
BMW által jóváhagyott, logó használatra jogosult klub.
A cél, tartalommal megtölteni a klubéletet és a szervezetet. A német klubnak elég sok akciója, kedvezménye, programja van, tehát van példa. Perzse más anyagai keret, más létszám. De elég sok BMW van itthon is.
Igen, ezzel vettem a mocit. Megvannak az ADV-os széles oldalsó plexitartók és a keskenyebb sima GS adapterek is, de a szélesebbel használom, azzal is teljesen jó ez az MRA Vario.
MÁS: A Majki tó partján álló tök jó kis étterem sajnos pár éve bezárt. Nagyon sajnálom, és nem értem miért zárták be, annyit tudtam meg egy helyi horgásztól hogy, idézem: "nagyon szerette mindenki, de Lőrinc megvette és bezárt."
Bocs, a kissé offért. Járt az utóbbi időben valaki esetleg a Majki tónál? Régebben voltam itt párszor egy príma kis étteremben, de most nem látok róla semmi infót, Google Maps se jelöli már.. Esetleg végleg bezártak, vagy csak szezonálisan?
Visszatettem egy időre a gyári kiput a Dohc GSA-ra, és meg kell mondjam nem rossz a hangja. Határeset részemre a hangerő, de az a mély basszus nem rossz, ami alacsony fordulaton jön belőle. Szóval én a szimmetrikus alu dobozrendszeremhez a Dohc R kiput használok, ami elég szerény hangot ad, és talán le is fojtja kicsit a Gs-t, úgyhogy szeretnék egy Dohc R vagy Rt Akrapovic kidörrentőt kipróbálni. Van is kettő eladó, egy dupla végű Rt-re való, és egy szimpla végű R-re, de mindkettő nagyon messze van egy próbához.
Ha esetleg valaki használ Bp környékén, Dohc boxeren, Akrapovic kiput, és hajlandó egy rövid próbára kölcsönadni, azt megköszönném.
Akkor talán az új hátsó gumi okozhatta! :) A fene sem tudja! A szenzort csere előtt leellenőriztem. Az olaj hőmérsékletet jelezte a Bikescan ketyerémen. Ezzel nem is volt gond, viszont az olajszint ellenőrző funkcióját ezzel a vacakkal nem tudtam megvizsgálni. Próbálkoztam multiméterrel, meg hőlégfúvóval zsonglőrködni, de a bizbasz érintkezők miatt feladtam a harcot. Inkább vettem egy újat Lentingben a BMW-nél.