Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rumcice Creative Commons License 3 órája 0 0 186464

323i-t is láttam szimpla, igaz, lapított végcsővel.

Előzmény: Stratonicus84 (186462)
M1,5 Creative Commons License 3 órája 0 0 186463

KOmolyan?! Akkor az E30-nál volt még ez a biztos jel?

Előzmény: Stratonicus84 (186462)
Stratonicus84 Creative Commons License 5 órája 0 0 186462

És az sem jel. :P

320i-nek szimpla van.

Előzmény: M1,5 (186461)
M1,5 Creative Commons License 7 órája 0 0 186461

Milyen jelek vannak egy E36-on, amiből felismerjük, hogy 4 vagy 6 hegeres?

Én a szimpla vs dupla végű kipufogót tudom csak, de talán van más is?

(természetesen csak a benzineseket tekintem BMW-nek...)

john wick Creative Commons License 19 órája 0 1 186460

Ezek az igazi mechanikus érzések, és az ilyenekre szokták volt mondani, hogy férfias autó. Érezteti, hogy erős kezekbe való. A hondám is ilyen volt, az a sebváltóban sokkal pontosabb volt, mint bármely kéziváltós bmw-m, egyebekben meg pont olyan, vagy hasonló, mint a korosztályos e36. De az e36 erőben volt jobb, meg a hátsókerekesség ugye, emez meg futómű konstrukcióban, meg a puritán vezetési élménycentrikusságban. 

BMW-nél még ha kupéba, kabrióba ülsz az nagy plusz élményben. Még e93-nál is :) Azért az e36 touringom is szerettem, de a kupé volt az igazi, sajnos a Z3, és Z3 kupé nem volt belőle.

Előzmény: Stratonicus84 (186459)
Stratonicus84 Creative Commons License 1 napja 0 0 186459

Tegnapelőtt 25 éves érettségi találkozónk volt. Az egyik osztálytársam kipróbálta a BMW-t. A parkolóban a kormányt tekerve megkérdezte, hogy ebben egyáltalán van-e szervó. :D

(A kuplungot is szoknia kellett.)

 

Nyilván sokkal újabb, finomabb autókat vezet a lány, de amikor rálépett a gázra, akkor nagyon szélesen vigyorgott. Többször szóvá tette, hogy mennyire jól megy. :)

mica-r Creative Commons License 3 napja 0 0 186458

Valamikor régen voltam a Hungaroring vezetési pályán.
Lehet hogy elmennék Zsámbékra is, érdekel

Előzmény: john wick (186457)
john wick Creative Commons License 3 napja 0 0 186457

De jó neked! ;)

Talán én is tudok, de ilyenen már rég voltam. Plusz a lányom is viszem, neki nagyon hasznos, ráfér egy kis utistressz kezelés gyakorlás. Nem csinált még balesetet, remélem nem is fog, de sejtitek, hogy miért javaslom neki.

Előzmény: mica-r (186455)
evga Creative Commons License 3 napja 0 0 186456

Valami közelebbi, vagy izgalmasabb célpontra neveznék csak inkább.

Előzmény: john wick (186453)
mica-r Creative Commons License 4 napja 0 1 186455

Én tudok vezetni :-)

Előzmény: john wick (186453)
Stratonicus84 Creative Commons License 4 napja 0 0 186454

Jövő szombaton 3 helyen leszek egyszerre, egy negyedik sajna nem fér bele.

Pedig erre a vezetéstechnika izére szívesen mennék.

Előzmény: john wick (186453)
john wick Creative Commons License 4 napja 0 0 186453

Jövő szombat vezetéstechnikára akkor jön-e még valaki?

Stratonicus84 Creative Commons License 5 napja 0 0 186452

Abba szöszi énekesnője E12-t vezetett:

 

https://www.facebook.com/share/1GUKzWxCx3/

 

Az egyik hozzászóló szerint a kocsi hazánkba került restaurálásra. Tudtok erről valamit?

M1,5 Creative Commons License 5 napja 0 0 186451

Remélem, minden rendbe jön.

Előzmény: john wick (186450)
john wick Creative Commons License 6 napja 0 0 186450

Nem mostani téma a 370Z vétel egyelőre. Bár nálam ez annyira nem biztos, lehet holnap másképp alakul. 350Z annyira nem a 370 sokkal inkább ;)

Előzmény: M1,5 (186449)
M1,5 Creative Commons License 6 napja 0 0 186449

Ha ez segít, ismerősöm, aki GTR-guru, azt mondta, vegyek nyugodtan 350z-t, nem bánom meg.

Előzmény: john wick (186448)
john wick Creative Commons License 6 napja 0 0 186448

Nekem is volt kedvező tapasztalat, de nem jó is. A nagy fűnyírónál eléggé frusztrált, hogy az F-es motorba másik F-es motor főtengelye nem passzol, meg ugyanígy F-F között leömlő-szívósor stb eltérések vannak, pont nem passzol. Még: míg ll egy korosztályos M50-52 motor elműködik a 20-as vezérlővel a 2,5-2,8 motor is, itt a stroker az nem jó, se a 2 liter, (az atom szegényre csinál) se a 2,3-as sem az igazi, a H-s vezérlő tűrhetően viszi. De tényleg csak a szívás volt, hogy belenyúltam, nem kívánom egy porcikámmal se már. Ugyanilyen okok miatt nem nagyon bízok az egyik álmomban a 370z-ben sem. Valszeg kifognék egy motorhibát, és csak a Redsunék tudnák javítani csilliókért. Míg a mostani N53 motort még vígan szét merném borítani, és valszeg mindent kapok hozzá, a japánnál meg kereshetek, vagy rendelhetek Ámeríkából. Maradok a péenvénél, kösz ;)

Előzmény: M1,5 (186444)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 186447

Nem tudom, lehet hogy úgy árulták, de ETK meg hasonlók mind E36 Z3M néven hozzák

Előzmény: Stratonicus84 (186434)
john wick Creative Commons License 6 napja 0 0 186446

Hát, igen, ez engem is bevonzott ;) korábban is írtam, hogy van az a modern bmw, ami tetszik, ez így eléggé OK! Állítólag ezek a B58 motorok ismét hasonlítanak megbízhatóságban a korábbi sorhatosokhoz, de ez lehet csak városi legenda. 

Előzmény: R100 (186443)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 186445

Szerintem is benned lehet a hiba

:-)

Előzmény: M1,5 (186444)
M1,5 Creative Commons License 6 napja 0 0 186444

Érdekes én még japán autóban nem csalódtam. Mindegy, hogy Toyota, Mazda, Subaru vagy Mitsubishi - nekem mind bejött. Mondjuk én BMW-ben sem csalódtam soha. Sőt, olaszban sem. Valószínűleg bennem lehet a hiba. 

Előzmény: szmutkolaci (186442)
R100 Creative Commons License 6 napja 0 0 186443
szmutkolaci Creative Commons License 6 napja 0 0 186442

Vannak közös vonásaink, a 350 / 370 Z engem is mindig piszkált, de a legutóbbi japán autós élményem annyira nem nyerte el a tetszésemet, emiatt erőteljesen vágyakozom vissza a bakancshoz. 

2.8-asom volt, AttiM3 vette meg, de számomra nagyon adta az élményt. Ráadásul ha jól emlékszem mindegyik sperres volt. 

Előzmény: john wick (186440)
john wick Creative Commons License 6 napja 0 0 186441

Mindeközben csak reménykedek, hogy fogok még jól, és jót vezetni. Ma voltam a szemésznél, és egy jó hónap után fog kiderülni, hogy műthető-e a bal szemem. Ha nem, akkor belátható (már akinek :DDD) időn belül lehetnek gondjaim az élményautózás gyakorlatával. Azért vezuetéstechnikára még most elmegyek.

john wick Creative Commons License 6 napja 0 0 186440

Hát, maga a Z3 kupé az nálam is nagyon betalált. Bár sosem vezettem, se legkisebb 2,8-as, se az M-est se, de maga a karakter nagyon megfog mai napig.És ugye az árak.... Aztán ha odaérnék, hogy egy Nissan 370Z-t vennék, lehet inkább egy z3 kupé lenne helyette, a honda után kicsit csalódott vagyok a japán technikában. És a Z3 származékok még a hőskorból valók, akkortájt rendes (sorhat benzines) autók készültek a bajoroknál.

Előzmény: szmutkolaci (186439)
szmutkolaci Creative Commons License 6 napja 0 0 186439

Nálam nagyon betalált. Egyszer volt a tulajdonomban néhány óráig egy ilyen gépezet; a legnagyobb baklövés volt eladni. (Legalábbis mostani fejjel ezt érzem)

Előzmény: M1,5 (186433)
szmutkolaci Creative Commons License 6 napja 0 0 186438

Tűpontos megfogalmazás!

Előzmény: M1,5 (186432)
szmutkolaci Creative Commons License 6 napja 0 0 186437

Olyat sem megvenni,sem fenntartani nem tudnék. Megelégszem én egy M52-vel, vagy esetleg M54-gyel is :-)

Előzmény: mica-r (186430)
john wick Creative Commons License 6 napja 0 0 186436

Tisztelt Kollégák!

 

Ez a vezetéstechnikai tréning program érdekel innen valakit? Én úgy tűnik elmennék a kabriómmal. 

 

https://bmwautoklub.hu/rendezvenyek/kovetkezo-programjaink/2025-10-11-vezetestechnikai-trening

Stratonicus84 Creative Commons License 6 napja 0 0 186435

Hetvenakárhányban ilyesmit birtokolni az nem semmi teljesítmény lehetett!

(Meg most is.)

Előzmény: R100 (186431)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!