Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 2025.05.17 0 0 5424

Üdv!

 

elérte a berlingót a "szokásos" 1.6 vti bajság: nem megy a 2es henger, néha 5 km után áll le néha kibírja 15 km távot is

trafók csereberélve injektorok csereberélve gyertyák csereberélve a hengerek között a jelenség ugyanaz csak a 2. henger áll meg

kompersszió jó, szinte azonos a hengerek között

a kérdés:

tud valaki erre megoldást? műhelyt ahol ezt meg tudják javítani( a kecseméti francia szaki nem jutott vele dűlőre)

köszi!!

Szabi950117 Creative Commons License 2025.05.17 0 0 5423

Sziasztok c4 cactus kigyorsításkor v hátra mehetnék van h elmegy az erő az autóból mire tippeltek mi lehet a gond ?

Dorien- Creative Commons License 2025.03.16 0 0 5422
Előzmény: László May (5421)
László May Creative Commons License 2025.03.16 0 0 5421

Hol találom meg a C 1 magyar  nyelvü használati utasítását

 

trrafic Creative Commons License 2024.09.22 0 0 5420

Hello! 1.6hdi motor inditásnál 3 hengeres kb 1 percig , fehéres füst jön picit...... késöbb megy minden henger, alapjáraton jó is ,nincs füst,

gázadásokra kéken füstöl jó keményen, tartod a fordulatot akkor nem....pár óra pihentetés után ,megint indít ,ugyanaz a fehéres füst ,picit... tehát nincs inditási kék füst ,szelepszár szimering kizárva? turbó  vagy mitől lehet? porlasztóhibától füstölhet kéken?-az fekete tudtommal.. nem tudom mi lehet, viszonylag hirtelen jött ez elő! 

 

valaki esetleg?? (porlasztó kifúj meg stb az kizárt,tiszta minden körülötte.volt is már ilyen gondja az javítva lett ,de akkor sem füstölt mikor kokszosra éget a porlasztó környéke )

Kappa 5.10 Creative Commons License 2024.09.15 0 0 5419

Üdv.

Citroën Nemo-hoz keresek 2 oldalra küszöböt.Ami egy lemez 3 hajlitással az nem érdekel.

Köszönöm ha valaki tud segiteni

nyugi40 Creative Commons License 2024.09.15 0 0 5418

Köszi, kb én is ennyire jutottam. Kicsit pontosabban szerettem volna

 

Előzmény: FeZ_ (5416)
FeZ_ Creative Commons License 2024.09.04 0 0 5417

Hidropneumatikus, mielőtt valaki belekötne. ;-) 

Előzmény: FeZ_ (5416)
FeZ_ Creative Commons License 2024.09.04 0 0 5416

A hidraulikus rugózásnál van valami nyűg. 

Előzmény: nyugi40 (5415)
nyugi40 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 5415

A C5 hibaüzenete Suspenzion faulty - mi lehet ez?

kazi30 Creative Commons License 2024.08.26 0 0 5414

Volt itt szó korábban a tud5 motorok tipushibajarol, hogy a hengerfej alól szokott szivárogni az olaj. Na most az 1.5d saxon lehet ez a helyzet. A vákuum szivattyún már cseréltem O gyűrűt,de alatta elég olajos. Ha nem onnan folyik még mindig, akkor valószínűleg a hd alól. 

FeZ, mintha Te írtad volna, hogy milyen tömítést érdemes venni, amivel jó is lesz. Melyik lenne az?🙂

Illetve ezeknél elég csak tömítést cserélni ha nincs más tünet vagy egyéb mutatvány is szokott kelleni,pl hf , netán blokk sikolas stb. ?

Mondjuk annyira nincs kedvem meghengerfejezni, mert amúgy semmi baja... 

Takács Nagy Róbert Creative Commons License 2024.06.07 0 0 5413

Sziasztok.Kèrdèsem a következő.Kuplumg visszahúzó rugó nèlkül lehet használni a Picasso-t.

 

kazi30 Creative Commons License 2023.12.27 0 0 5412

Ha nem melegít elő az nem gond,de nyáron nem biztos hogy még melegíteni kellene a gázolajat. Bár lehet,eddig sem működött, illetve nem tudom,hogy termosztát nélkül hűt vagy fűt..🙂Úgy néz ki sikerült letomiteni a lenti megoldással, így nyertem időt másikat vadászni, meg normális o-gyurut venni. Lehet addig hozzá sem nyúlok, amíg így működik.

Előzmény: FeZ_ (5411)
FeZ_ Creative Commons License 2023.12.27 0 0 5411

Nem túl fontos, az üzemanyag előmelegítésben segít kicsit, de szerintem észrevehetetlen, ha nem működik. Neked elég lenne akkor csak a ház, hogy az o-gyűrűt legyen mire rátenni és kész. 

Ahogy írtam, más típusokban is található ilyen termosztátház. Legrosszabb esetben meg kell venni szűrőházzal együtt, mert nyilván ezt nem nagyon fogják kiszedni belőle, max. ha el van törve.

Előzmény: kazi30 (5410)
kazi30 Creative Commons License 2023.12.26 0 0 5410

Köszi a választ! És kellemes ünnepeket! 🙂Sajnos nem élte túl a ki-beszerelest. Elkezdett már porladni a fehér műanyag. Sztem vastag volt az o- gyűrű amivel próbálkoztam és befelé paszirozaskor szetmallott. 🙂 próbálok képet csatolni,hogy oldottam meg hirtelen. Ezzel a megoldással csak a termosztát nélkül lehet összerakni. Mondjuk még nem próbáltam, szárad a ragasztó, amivel a csavart tomitettem. Azt mondod nem olyan fontos? Amúgy megmértem a termosztátot hidegen/melegen,1mm volt a különbség hosszban. 40-41mm. Nem sokat mozog vagy már nem jó nemtom.

Előzmény: FeZ_ (5409)
FeZ_ Creative Commons License 2023.12.26 0 0 5409

Csak nem elhagytad belőle ? Amúgy nem túl fontos az oda, elvan nélküle is. Amúgy fogalmam sincsen, nem is biztos, hogy beszerezhető olyan külön, de pl. az 1,9-es, 2,1-es régebbi  sima szívódiesel és turbódieselekben (mondjuk ZX, v. Evasion, stb.) levő műanyag szűrőházban úgy emlékszem ugyanolyan termosztát van, esetleg bontva egy olyanból kiveszed. 

 

Előzmény: kazi30 (5408)
kazi30 Creative Commons License 2023.12.26 0 0 5408

Sziasztok! Saxo 1.5dhez keresek olyan pici termosztátot, ami az üzemanyagszűrő házban van. Tudja vki esetleg honnan lehet szerezni? FeZ? 🙂

Dorien- Creative Commons License 2023.11.13 0 0 5407

Légtömegmérő?

Légszűrő, benzinszűrő volt cserélve?

Előzmény: beco27 (5406)
beco27 Creative Commons License 2023.11.13 0 0 5406

Sziasztok!  Van egy 2004-evjaratu c3-asom  1.4 benzines ,3000 fordulat felett elmagy az ereje és duplájára nő a fogyasztása  mi lehet a problémája?

Dorien- Creative Commons License 2023.08.19 0 0 5405

Úgy értettem, hogy a hengerfej környékén keresse a hőgombát. :)

Előzmény: FeZ_ (5404)
FeZ_ Creative Commons License 2023.08.18 0 0 5404

Nem.

Beindítás után közvetlenül beírja, azt 100% biztosan nem hengerfej miatt teszi. 

Előzmény: Dorien- (5402)
FeZ_ Creative Commons License 2023.08.18 0 0 5403

A motort szemből nézve a jobb oldalán (a váltó felé), a hengerfejen van a termosztátház-egység, abban van a hőgomba. 

Előzmény: mesike91 (5400)
Dorien- Creative Commons License 2023.08.18 0 0 5402

Hengerfej?

Előzmény: mesike91 (5400)
Béla750930 Creative Commons License 2023.08.16 0 0 5401

Sziasztok! Van egy c4-em 1.4 es 2005-ös autom. Előbb kidobta híbának a katalizátort most utánna hogy tömítést cseréltem a katalizátor elött most benzin levegő keverék nem megfelelő és a p0170 hibakodot irja ki. Mi a véleményetek érdemes -e kiherélni a katalizátort vagy utángyártottat vegyek bele vagy gyárit 6 számjegyért? Köszönöm a válaszaitokat

mesike91 Creative Commons License 2023.06.13 0 0 5400

Sziasztok. Reggel mikor indítottam az autót( 1.6 HDi 2008)azt irta ki hogy: engine temperature is very high. Hőmérséklet szenzorra gyanakszok. Hol található? tudtok segíteni?

Dorien- Creative Commons License 2023.06.09 0 0 5399

Ez a BSI reset már megvolt, de sajna nem oldotta meg a problémát:

 

https://www.youtube.com/watch?v=qQwhzngHQw4

Előzmény: Dorien- (5396)
Dorien- Creative Commons License 2023.06.08 0 0 5398

Nem, a biztonsági övnél másképp sípol. :)

Előzmény: RadiX (5397)
RadiX Creative Commons License 2023.06.08 0 0 5397

Nem a biztonsági övet jelzi? Táska az utasülésen?

Előzmény: Dorien- (5396)
Dorien- Creative Commons License 2023.06.08 0 0 5396

Sziasztok! Egy kis segítség kellene:
Citroen C3 lassú tempóról való gyorsításokra belül sípolgat, valamit jelez. Mi lehet ez?

Eddig azt hittem, hogy a hátsó zár hibáját jelzi, de az most már zár rendesen.

2003, 1.4HDi 16V 90LE, tempomat, napfénytető, digit.klíma, stb.

Előre is köszi!

FeZ_ Creative Commons License 2023.05.25 0 1 5395

A két vastag kábeles csatlakozót nézd meg ! (szürke és fekete csatlakozók)

 

Előzmény: Sancho (5394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!