Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzAndrás85Bp Creative Commons License 2017.11.06 0 0 127

Sziasztok!

Baj ha porlasztóim közűl 3db 057 130 276 G-s és 5db pedig 057 130 276 H-s?
Én úgy tudom vagy mindnek H-nak vagy mindnek G-nek kell lennie.

Judit B. Nagyné Szabó Creative Commons License 2017.09.30 0 0 126

Kiderült már mi volt a baja?

Hyundai tucson  ugyanezt produkálja .

Előzmény: bbogre (125)
bbogre Creative Commons License 2016.12.20 0 0 125

Peugeot Boxer 2,8 hdi  autóm 20-30 percig megy azután elkezd szaggatni egyre többször  majd a gázra sem reagál .

 

Ugyan le nem áll de cak alapjáraton megy.

 

Leállítás után 10-15 perc múva indul,és megint megy 20-25 prcig majd ujra kezdődikmegint.

 

??????????  oka  ????????

imrus00 Creative Commons License 2016.06.25 0 0 124

Üdv Mindenkinek!

A feleségem A170CDi /1999/ autója menet közben fogja magát és leáll, majd vagy elsőre, de második, harmadik indításra újraindul. Mostanában már vagy ötödször fordul elő vele. Mi lehet a gond? Eddig véltünk összefüggést a klímával, de nem valós mert azóta klíma nélkül is leállt már.

BearGOD Creative Commons License 2016.03.08 0 0 123

Sziasztok!

Adott egy 1998-as vw sharan 1.9 tdi afn motorral. Nemrég tömítés (hdk alsó) cserès volt az adagoló, mert szivárgott a gázolaj. Javitáskor a szaki megállapította, hogy magas az előtöltésem(120 felett, h jól lestem le) de a kocsi szépen jár, jól megy, jól indul hidegen melegen egyaránt!

Kérdésem, hogy milyen hibát okozhat a dolog. 

Szaki azt mondta, hogy ha kell belövi, de használhatom így is, max fentebb erőtlen lesz.

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Alkapánó Creative Commons License 2015.11.19 0 0 122

Én megmérném a résolaj mennyiségét az injektoroknál.

Előzmény: Karsay Zsuzsa (121)
Karsay Zsuzsa Creative Commons License 2015.11.07 0 0 121

Sziasztok! Van egy 13 éves Renault Thalia 1.5dci-m,126000km van benne. Problémám a következő:az esetek 90%-ban csak sokadszorra indul az autó (3-6indítás). Reggel 1-2 indítás elég neki,de ha megyek vele és leállok,sosem indul elsőre. Mindkét holtponti jeladó cserélve lett,sajnos ez sem segített. Van valakinek ötlete?

László Csabai Creative Commons License 2015.11.01 0 0 120

Sziasztok! Világos számomra hogy szerelőhöz kell vinnem a vasat, de ha valaki tud segiteni informálódnék. 2001 audi a6  2.5 tdi-ről lenne szó. Inditás után a motorterből ritmikus dübögő hang hallható ami a fordulatszam fuggvenyeben valtozik. bemelegedés utan sem tűnik el. Esetleg valakinek van ötlete mi lehet.

tcaoe Creative Commons License 2015.10.30 0 0 119

Általában műszaki hiba áll a háttérben, ritkábban rossz minőségű üzemanyag.

Előzmény: hukiol (118)
hukiol Creative Commons License 2015.10.30 0 0 118

mi a bajy az autónak ha füstöl nem indul be

Targoncás01 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 117

Sziasztok 1993 Renault 19 TD Lucas adagolóba a magasnyomásnál nagy gumi gyűrűt csaúeréltünk mert csöpögött a gázolaj a probléma megszünt de a rendszert nemtudjuk le légteleníteni kérem aki tud segítsen hogyan lehet le légtelenítemi köszönöm.

Alkapánó Creative Commons License 2015.09.14 0 0 116

Úgy néz ki, megoldódott.

A szűrő előtti kézi gumipumpa visszaeresztett.

 

Előzmény: Alkapánó (115)
Alkapánó Creative Commons License 2015.09.08 0 0 115

Sziasztok!

 

A 2003-as Kia 2.9 CRDI (J3) az alábbi jelenséget produkálja.

Időnként, menet közben leáll, de kizárólag 1000-2000 fordulat között. Ha ilyenkor benyomom a kuplungot, teljesen leáll. Ha gázt adok, újra beindul és megy.


Amikor teljesen leáll van, hogy egyből újraindítható. Ha nem, úgy indítható be újra, hogy a dízelszűrőnél levő kézi pumpával pumpálok jó néhányat. Esetenként ez sem elég, hanem a dízelszűrő tetején oldani kell pl. a résolaj becsatlakozását, majd azt vissza csatlakoztatni és utána pumpálni. Utóbbi művelet esetén mindig beindul.

Ezután van, hogy több száz km-t is megy hiba mentesen, majd hirtelen ismét előjön.

 

Egy hete a dízelszűrőt kicseréltem. (utángyártott ez is)

Tápszivattyú nincs.

Kontroll lámpa nem világít.

 

???

 

Norbert80 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 114

Időközben kiderült, hogy egy gázolaj gumicső repedt el és az spriccolta a motortérben a gázolajat. 200 Ft volt az új gumicső, probléma megoldva, házilag.

Előzmény: Norbert80 (113)
Norbert80 Creative Commons License 2014.10.15 0 1 113

Van egy 1.4 TDI Seatom, 2007-es.
Az utóbbi időben olyat tapasztaltam, hogy néha gázolajszag lesz a kocsiban. Ez nem biztos, hogy releváns, de pl. emelkedőn elinduláskor jön elő, autópályán nem érezni.
Furcsa, de inkább a kocsi hátuljában érzem ezt a szagot erősebben.

 

Szerelőhöz még nem vittem, de fogom. Van ötletetek, hogy mitől jöhet elő ez a szag az utastérbe?

 

CSOKI 5 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 112

Hali ! Van egy Renault espace IV 1.9 dci . Egy éve mikor megvettem hamarossan elkezdett dadogni mikor tartottam a fordulatot, ja és ahogy dadogott olyan ütemben köpködte ki a kékes füstöt. Mérték minden kütyüvel,gyári hibakód kiolvasóval de semmi .Nyáron elindultunk horvátba és Siófoktól egyre gyakrabban jött  a bibi. Így szenvedve megjártuk a nagy utat majd itthon kiderült hogy az egyik turbócső eltört és ez volt a hunyó. Azóta semmi ,eddig.Tegnaptól újra ez a gondom .Mi lehet a baj,lehet hogy megint egy cső de most nem fúj ki mert akkor igen csak érdekes hangja volt de most csendben van. Ha valaki tudna segíteni megköszönném !

vnyóc Creative Commons License 2009.09.12 0 0 111
Megoldva,egy kábel néha letestelt.

Jó nagy szópó volt mire rájöttünk.
Előzmény: vnyóc (110)
vnyóc Creative Commons License 2009.08.06 0 0 110
Sziasztok!

Sajnos egy 6.5td blézi tulajdonos vagyok.


A sajnos azért van mert van egy olyan komoly problémám vele hogy menet közben minden előjel nélkül hirtelen leáll,majd miután újraindítom minden dadogás nélkül mintha misem történt volna megy tovább.

Ezt már kétszer eljátszotta,a belső kábeleket átnéztem,hibakódot nem ad csak egy Egr szelepet .


MINDEN megoldásra tett javaslatot meghallgatok.

Köszönöm.

maganyosutas Creative Commons License 2009.04.26 0 0 109
Ha csak lehet Beru vagy Bosch
Előzmény: erőspista (106)
arnoldh Creative Commons License 2009.01.04 0 0 108
Ez attól függ....
Lehetséges hogy gyenge az akksi, lehet hogy az izzítógyertyákkal van baj...
Előzmény: Lucifer(anticorr) (107)
Lucifer(anticorr) Creative Commons License 2009.01.03 0 0 107
Szevasztok!

Pár perce lementem a kocsimhoz(mazda 6-os 2003as )és természetesen nem indul.Mit tegyek, hogy életet leheljek belé?Indítózásnál lehet adni neki gáz fröccsöt?Vagy húzassam be?
erőspista Creative Commons License 2007.12.16 0 0 106
Szevasztok.Lehet,hogy off,de holnap kéne vennem izzgyertyákat scenic 1.9 dci 2000évj.-ba.Melyik gyártót ajánljátok? Válaszokat kösz.
megakukac Creative Commons License 2007.04.01 0 0 105

sziasztok!

 

vettem egy tdi borát és nem megy a turbója leszedtem azt a vastag csövet ami rámegy és a szelépnél vastagon áll az olajsár annak ott tisztának kell lennie?

 

a szelep sem működik gondolom valamiért nem tud olyan nyomást csinálni ami mozgatná a szelepet. ezt okozhatja az olajsár? mivel tisztítsam ki?

 

bonyolult vagy inkább bízzam szerelőre.

Highline Creative Commons License 2006.11.04 0 0 104

 

Tudom, az előző Golfomnál ki volt pattogva a belső csukló, egyértelműen lehetett érezni, hogy a bal elejéből, a keréktől jön. Ez egy folyamatos bizsergés, egyértelműen a motortól jön, álló helyzetben is érezhető, de a terhelés hozza ki teljesen.

Előzmény: micar (103)
micar Creative Commons License 2006.11.04 0 0 103
Féltengely is rázhat, főleg gyorsitásnál
Előzmény: Highline (102)
Highline Creative Commons License 2006.11.04 0 0 102

Sziasztok, az alábbi dologban kérnék tanácsot:

 

Van egy AHF motorkódú, 110 LE-es Borám, újszerű, ismerőstől vett 115.000 km-el. Olyat produkál, hogy 2000 körül, padlógáznál beremeg, az autóban jelenleg nincs chip (mikor volt benne sokkal erősebben csinálta) és 1600-tól 2400-ig folyamatosan rezonál, bizsereg az autó. Ha visszaejtem a fordulatot, akkor is érezni ezt a bizsergést. A váltókaron érezni a legjobban, meg a vezetőülésből. A jobb oldalról nem lehet észrevenni szinte semmit. Már a város összes számbajöhető TDI-jét kipróbáltam, azok teljesen rezgésmentesen járnak. A vétel után az enyém is nagyon finoman járt, pár erősebb gyorsítás hozta elő ezt belőle, egyik pillanatról a másikra. Az összes motortartóbak, a lendkerék, a kuplungszett gyári, új. Fateromék 17 éves Golf GTD-je az alapjáratot kivéve az összes fordulaton a motortól teljesen izoláltan jár. A faszom kivan ezzel a szarral, a váltókar jó lenne vibrátornak, az ülesem meg masszírozógépnek. Azzal is vigasztaltak, hogy megcsavarodhatott egy kicsit a főtengely, amikor megrúgtam, így ez csinálhatja a vibrációt, padlónál pedig a beremegést. Mikor a xtremetuning visszaírta az alapprogramot, pár napig csak egy kicsit rázott be, de most újra a régi. 

 

Mondjatok valami okos ötletet, már ott tartok, hogy felgyújtom!

fnak Creative Commons License 2006.10.02 0 0 101

köszi. ezekre én is figyelek, csak gondoltam, lehetnék még kíméletesebb a kocsival.

 

fnak

gjfst Creative Commons License 2006.10.01 0 0 100
Szia én a magyar "kontár" megoldásról halottam. Merülőforralót szerkesztenek be a fagydugó helyére. Érdekes ötlet és működhet is de szerintem nem a világ legmegbízhatóbb megoldása. Ha nem halott a motorod inkáb próbálkozz izzítógyertya cserével,jó porlasztócsúcsokkal stb. Nekem 1,9 Tdi-m van 94 -es 250 E km-rel
és -23 C fokban sem hagyott cserben
csak mindíg hagyni kell hagy melegedjen, az örök diesel titka.
Előzmény: fnak (99)
fnak Creative Commons License 2006.09.28 0 0 99

sziasztok!

 

segítséget kérnék. hallottam olyanról, hogy, főleg hidegebb országokban illetve teherautóknál csinálnak olyat, hogy a motort indítás előtt 220 voltról előmelegítik. nekünk egy '95 ös 1.9 TD passatunk van.

Ti hallottatok-e ilyenről? érdemes-e beszereltetni? hol? mennyiért.

 

előre is köszönöm a segítséget: fnak

murray Creative Commons License 2003.12.08 0 0 98
újra itt a hideg jöjjenek a dízel problémák!:-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!