A feleségem A170CDi /1999/ autója menet közben fogja magát és leáll, majd vagy elsőre, de második, harmadik indításra újraindul. Mostanában már vagy ötödször fordul elő vele. Mi lehet a gond? Eddig véltünk összefüggést a klímával, de nem valós mert azóta klíma nélkül is leállt már.
Adott egy 1998-as vw sharan 1.9 tdi afn motorral. Nemrég tömítés (hdk alsó) cserès volt az adagoló, mert szivárgott a gázolaj. Javitáskor a szaki megállapította, hogy magas az előtöltésem(120 felett, h jól lestem le) de a kocsi szépen jár, jól megy, jól indul hidegen melegen egyaránt!
Kérdésem, hogy milyen hibát okozhat a dolog.
Szaki azt mondta, hogy ha kell belövi, de használhatom így is, max fentebb erőtlen lesz.
Sziasztok! Van egy 13 éves Renault Thalia 1.5dci-m,126000km van benne. Problémám a következő:az esetek 90%-ban csak sokadszorra indul az autó (3-6indítás). Reggel 1-2 indítás elég neki,de ha megyek vele és leállok,sosem indul elsőre. Mindkét holtponti jeladó cserélve lett,sajnos ez sem segített. Van valakinek ötlete?
Sziasztok! Világos számomra hogy szerelőhöz kell vinnem a vasat, de ha valaki tud segiteni informálódnék. 2001 audi a6 2.5 tdi-ről lenne szó. Inditás után a motorterből ritmikus dübögő hang hallható ami a fordulatszam fuggvenyeben valtozik. bemelegedés utan sem tűnik el. Esetleg valakinek van ötlete mi lehet.
Sziasztok 1993 Renault 19 TD Lucas adagolóba a magasnyomásnál nagy gumi gyűrűt csaúeréltünk mert csöpögött a gázolaj a probléma megszünt de a rendszert nemtudjuk le légteleníteni kérem aki tud segítsen hogyan lehet le légtelenítemi köszönöm.
A 2003-as Kia 2.9 CRDI (J3) az alábbi jelenséget produkálja.
Időnként, menet közben leáll, de kizárólag 1000-2000 fordulat között. Ha ilyenkor benyomom a kuplungot, teljesen leáll. Ha gázt adok, újra beindul és megy.
Amikor teljesen leáll van, hogy egyből újraindítható. Ha nem, úgy indítható be újra, hogy a dízelszűrőnél levő kézi pumpával pumpálok jó néhányat. Esetenként ez sem elég, hanem a dízelszűrő tetején oldani kell pl. a résolaj becsatlakozását, majd azt vissza csatlakoztatni és utána pumpálni. Utóbbi művelet esetén mindig beindul.
Ezután van, hogy több száz km-t is megy hiba mentesen, majd hirtelen ismét előjön.
Egy hete a dízelszűrőt kicseréltem. (utángyártott ez is)
Időközben kiderült, hogy egy gázolaj gumicső repedt el és az spriccolta a motortérben a gázolajat. 200 Ft volt az új gumicső, probléma megoldva, házilag.
Van egy 1.4 TDI Seatom, 2007-es. Az utóbbi időben olyat tapasztaltam, hogy néha gázolajszag lesz a kocsiban. Ez nem biztos, hogy releváns, de pl. emelkedőn elinduláskor jön elő, autópályán nem érezni. Furcsa, de inkább a kocsi hátuljában érzem ezt a szagot erősebben.
Szerelőhöz még nem vittem, de fogom. Van ötletetek, hogy mitől jöhet elő ez a szag az utastérbe?
Hali ! Van egy Renault espace IV 1.9 dci . Egy éve mikor megvettem hamarossan elkezdett dadogni mikor tartottam a fordulatot, ja és ahogy dadogott olyan ütemben köpködte ki a kékes füstöt. Mérték minden kütyüvel,gyári hibakód kiolvasóval de semmi .Nyáron elindultunk horvátba és Siófoktól egyre gyakrabban jött a bibi. Így szenvedve megjártuk a nagy utat majd itthon kiderült hogy az egyik turbócső eltört és ez volt a hunyó. Azóta semmi ,eddig.Tegnaptól újra ez a gondom .Mi lehet a baj,lehet hogy megint egy cső de most nem fúj ki mert akkor igen csak érdekes hangja volt de most csendben van. Ha valaki tudna segíteni megköszönném !
A sajnos azért van mert van egy olyan komoly problémám vele hogy menet közben minden előjel nélkül hirtelen leáll,majd miután újraindítom minden dadogás nélkül mintha misem történt volna megy tovább.
Ezt már kétszer eljátszotta,a belső kábeleket átnéztem,hibakódot nem ad csak egy Egr szelepet .
Pár perce lementem a kocsimhoz(mazda 6-os 2003as )és természetesen nem indul.Mit tegyek, hogy életet leheljek belé?Indítózásnál lehet adni neki gáz fröccsöt?Vagy húzassam be?
vettem egy tdi borát és nem megy a turbója leszedtem azt a vastag csövet ami rámegy és a szelépnél vastagon áll az olajsár annak ott tisztának kell lennie?
a szelep sem működik gondolom valamiért nem tud olyan nyomást csinálni ami mozgatná a szelepet. ezt okozhatja az olajsár? mivel tisztítsam ki?
Tudom, az előző Golfomnál ki volt pattogva a belső csukló, egyértelműen lehetett érezni, hogy a bal elejéből, a keréktől jön. Ez egy folyamatos bizsergés, egyértelműen a motortól jön, álló helyzetben is érezhető, de a terhelés hozza ki teljesen.
Van egy AHF motorkódú, 110 LE-es Borám, újszerű, ismerőstől vett 115.000 km-el. Olyat produkál, hogy 2000 körül, padlógáznál beremeg, az autóban jelenleg nincs chip (mikor volt benne sokkal erősebben csinálta) és 1600-tól 2400-ig folyamatosan rezonál, bizsereg az autó. Ha visszaejtem a fordulatot, akkor is érezni ezt a bizsergést. A váltókaron érezni a legjobban, meg a vezetőülésből. A jobb oldalról nem lehet észrevenni szinte semmit. Már a város összes számbajöhető TDI-jét kipróbáltam, azok teljesen rezgésmentesen járnak. A vétel után az enyém is nagyon finoman járt, pár erősebb gyorsítás hozta elő ezt belőle, egyik pillanatról a másikra. Az összes motortartóbak, a lendkerék, a kuplungszett gyári, új. Fateromék 17 éves Golf GTD-je az alapjáratot kivéve az összes fordulaton a motortól teljesen izoláltan jár. A faszom kivan ezzel a szarral, a váltókar jó lenne vibrátornak, az ülesem meg masszírozógépnek. Azzal is vigasztaltak, hogy megcsavarodhatott egy kicsit a főtengely, amikor megrúgtam, így ez csinálhatja a vibrációt, padlónál pedig a beremegést. Mikor a xtremetuning visszaírta az alapprogramot, pár napig csak egy kicsit rázott be, de most újra a régi.
Mondjatok valami okos ötletet, már ott tartok, hogy felgyújtom!
Szia én a magyar "kontár" megoldásról halottam. Merülőforralót szerkesztenek be a fagydugó helyére. Érdekes ötlet és működhet is de szerintem nem a világ legmegbízhatóbb megoldása. Ha nem halott a motorod inkáb próbálkozz izzítógyertya cserével,jó porlasztócsúcsokkal stb. Nekem 1,9 Tdi-m van 94 -es 250 E km-rel és -23 C fokban sem hagyott cserben csak mindíg hagyni kell hagy melegedjen, az örök diesel titka.
segítséget kérnék. hallottam olyanról, hogy, főleg hidegebb országokban illetve teherautóknál csinálnak olyat, hogy a motort indítás előtt 220 voltról előmelegítik. nekünk egy '95 ös 1.9 TD passatunk van.
Ti hallottatok-e ilyenről? érdemes-e beszereltetni? hol? mennyiért.