Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PufiFuxi Creative Commons License 2018.01.10 0 0 546

Jó drága! :)

Régi TDI már 125 000 Ft-ért megírják. Máshol fele-harmada.

Előzmény: szebarbi (545)
szebarbi Creative Commons License 2018.01.10 0 0 545

Ismeritek az upsolute chiptuningot? Ha nem látogassatok el a  www upsolute hu honlapra. Nagyon jó!!!

 

"A professzionális chiptuning esetében (optimalizálás) a motorvezérlő szoftverét optimalizáljuk mindegy egyes autóra. Az eredmény nagyobb teljesítmény és kisebb üzemanyag fogyasztás." És már nem kell kimenni Bécsbe, Debrecenben is van! :)

RobertoNagy Creative Commons License 2018.01.02 0 0 544

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne,hogy rosszúl megírt chip miatt csúszhat az autó kuplungja?Teljesen új Sachs szett került bele,kettőstömegű is és így is csúszik...Ja és az adagolón is állítottak valamit...Vagy a kuplung cserénél rontott el valamit a szerelő?Állítása szerint mindent jól rakott össze...Az alany egy Audi,1.9TDI,AFN.Elöre is köszönöm.Üdv

Armogur Creative Commons License 2017.12.11 0 0 543

Köszi szépen az információkat, így már tisztább a kép, hogyan történik ott a hangolás folyamata. Az én járgányaim már kivárják a tavaszt a tuninggal...

Előzmény: Szanki (539)
ecotuning Creative Commons License 2017.12.11 0 0 542

Eladóvá vált!

Német gyártmányú teljesítménymérő pad szoftver eladó! Használható bármely öreg teljesítménymérőpad felújításához.BOSCH  LPS 002, BOSCH LPS 96 / Bosch LPS 97 / Bosch LPS 98, MAHA LPS 2000 Maha LPS 13 ,SUN, Sun Ram XII, Sun Ram 12, Sun Ram XI, Sun LPS 2000, Sun Ram ,Road-a-Matic padokhoz speciális szoftver.  Super Flow    Maha    Hofmann     Clayton   Vane    Mustang     Dynojet felújításhoz.
Bármilyen Inercia teljesítménymérő padokhoz, azaz, ha van két görgőd megfelelő lend tömeggel (akár saját készítés is), akkor már használhatotd is! Nagyon pontos, reprudukálható mérések! Fékezett padokhoz szükséges a nyomaték mérő megléte.(A féket nem vezérli, az külön modul).
Teljesítmény mérése:
⦁    Telejesítmény a kerekeken
⦁    Hajtáslánc veszteség mérése
⦁    Teljesítmény a főtengelyen kw-ban és Le-ben (PS)
⦁    Nyomaték a főtengelyen
⦁    Teljesítmény felvétele a sebesség, vagy a fordulatszám függvényében
⦁    SAE, EEC, DIN választható korrekciók
9 csatornás adatgyűjtő, olajnyomás, kipufogógáz hőmérséklet, beépített nyomás mérő kipufogógáz, turbó stb., víz és egyéb hőmérséklet, AFR, de bármilyen 1-10V között működő adat feldolgozható vele. A mérés közben azonnal megjeleníti az értékeket.
Összes tartozékával, PC  a telepített szoftverrel.
Bővebb információk a Dyno szoftverről: http://www.tat-rd.com/
Használat közben itt tudod megnézni (a régebbi videóknál a 2WD paddal) : https://www.youtube.com/user/autoecotuning/videos?shelf_id=3&sort=p&view=0
Ha kérdésed van, írj!

1.000.000Ft+Áfa

golybli Creative Commons License 2017.10.24 0 0 541

Sziasztok.

 

Nemrég rendeltem kínai tuning cuccokoat...kess v2 master. és hozzá tartozó ecm titaniumot..van egy felesleges vezérlőm amin szeretnék gyakorolni.bosch edc 15..

 

kess-el liovastam belőle a fájlt majd fel akartam tölteni az ecm be de nem talál drivert..van egy csel amiről nem tudok? Checksum correct..van egy mappám amiben több ezer fájl van többszáz kocsihoz és ott is néhányat beolvas az ecm néhányat nem..

 

tud esetleg valaki segíteni?

 

üdv

Szanki Creative Commons License 2017.10.15 0 0 540

84400 km van a kocsiban!

Előzmény: Szanki (539)
Szanki Creative Commons License 2017.10.15 0 0 539

10.hó 11-én vittem a Fiat Bravo 1,4 tjet autómat a szekszárdi Rigotech csapathoz. A folyamat a következő: érkezés után megnézték a kocsit. Kiolvasták számítógéppel az éppen aktuális motorvezérlést, esetleges benne lévő hibakódokat. Az adatokat arhiválták. Megbeszéltük mit szeretnék  vátoztatni a kocsi tulajdonságaiban, milyen a vezetési stílusom. Voltak kérdéseim a kocsin lévő régebbi átalakítássokkal kapcsolatban. Megbeszéltük azok maradhatnak, nem befolyásolják az új beállításokat.

Utána elmondták  a beavatkozás folyamatát, írásban rögzítettük az elállási időt (2 hét) ez idő alatt kipróbálom a beállításokat, ha nem tetszik, kívánságra visszaállítják az általuk arhivált eredeti állapotot és visszafizetik  a letétbe helyezett összeget. (15e ft levonásával, ami a munkadíj)-- Vállalnak 2 év garanciát ami alatt, ha átírják vagy műszaki okok miatt eltünne a módosítás visszaírják a módosított beállítást. Ha csatlakozással, nem kiszereléssel végezhető a programozás akkor ingyen. 

Utána próbaútra mentünk, a csatlakoztatott számítógéppel rögzítették az útt során az adatokat, motor ford. turbina nyomás, előgyujtás vezérlés stb. Az  út során síma út, lejtő, emelkedő is volt. A próbaúton Az emelkedőn felhajtás esetén az aljátó 4. sebességi fokozattal 5000 forddulattal mentünk. Mire visszaértünk a program módosítását elkészítette a programozó. Véleményezték a kocsi állapotát a próbaút tapasztalatai alapján, majd rátöltötték a módosított programot.

Újabb 20-30 km próbaútra mentünk, adatrögzatéssel,  az emelkedőnél a turbónyomás méréséhez ugyanolyan sebességfokozatban , ugyanolyan fordulattal mentünk. A rögzített diagramm 0.7 bár-ról 1bárra emelkedett az első próbaúthoz képest. A hosszú útszakaszokon teszteltük 4.és 5. sebességi fokozatban 1200 fordulatról kigyorsítani. Az eredmény meggyőző, azonnal érzékeli a gázadást, dinamikusan , egyenletesen, megtorpanás nélkül kigyorsít, előzésnél nagyobb biztonságot éreztem! Lakott területen, élesebb kanyarokban nem szükséges annyit visszakapcsolni. 

Visszaérve összehasonlítottuk a két úton rögzített diagrammok változásait. Elmondtál a látott változások hatásait. 

Teljesítmény mérőpadjul még nincs, de független mérst csináltathatok, ha ez engem jobban meggyőz a munkájuk színvunaláról. Nekem nem a KW, vagy nyomaték emelkedés száma fontos, 60 évesen már nem menőzni akarok vele :)

Amit vártam, egy dinamikusabb, jobb vezetési élményt nyújtó autóban  megkaptam 2.5 óra alatt! A fogyaztás változását 2.-3. tankolás alatt akarom pontosítani. Az első tankolás már látom, hogy nem lesz benne, mert most még élvezem a gyorsulás élményét, most még nehezebb a lábam ;)

 

 

Előzmény: Armogur (495)
autochip Creative Commons License 2017.09.29 0 0 538

Tisztelt tuning után érdeklődők!

 

Ezúton szeretném jelezni, hogy sajnos vagy nem sajnos (ez pusztán nézőpont kérdése) fórumozásra már nem jut időm mert folyamatosan dolgozok (19 éve a szakmában) és a munkámban a  minőség mellett a hatékonyságot is fontos szempontnak tartom.

 

 

Így nincs időm olyan felvetésekre válaszolni (sokadszorra) hogy ki mit hallott, kinek mit mondtak, és ki mit olvasott olyan forrásokból ahol nincs megfelelő szakmai tapasztalat a háttérben.

 

 

Akiket komolyan érdekel a téma, ezen a telefonszámon tudunk egyeztetni: +36 70 333 8844

 

https://autochip.hu/

 

 

 

 

Vén Halász Creative Commons License 2017.09.25 0 0 537

Nekem 1.2 tsi motorom van DSG váltóval VW Polo. Akartam chip tuningot 105 Le-ről 130 Le-re, de lebeszéltek, hogy a DSűG váltó nem fogja bírni. csak kézi váltós estén javasolták.

 

Mi erről  a véleményed?

Előzmény: autochip (524)
SoronicsTamás Creative Commons License 2017.09.23 0 0 536

Sziasztok!

Ford Mondeo 2006-os évjárat, 2.0 TDCI kocsiról lenne szó, N7BA motorkóddal, 130LE.
Hol találok hozzá eredeti tartalmat? Eddig vagy TDDI-t találtam, vagy a 2.2TDCI-t.
Illetve Galletto V54-el lehet olvasni és írni OBD-n az ECU-t ?

Köszönöm!

Sony Black Creative Commons License 2017.09.04 0 0 535

88Kw-os, ez lemaradt.

Előzmény: Sony Black (534)
Sony Black Creative Commons License 2017.09.04 0 0 534

Ez vonatkozik a Peugeot Expert 2011-es 2.0 HDI -re?

TGK és igazándiból, engem a fogyasztás csökkenés érdekelne. De ha alávágsz még 30Le-őt nem fogok megsértődni. :)

Mennyiért mókolod meg ezt a kocsit?

Előzmény: autochip (529)
cinyoka Creative Commons License 2017.09.01 0 0 533

Köszi, ráadásul még tegnap utánanéztem és nem is a 75 lovas, hanem csak a gyengébbik, (43kW) 60 Le motor van benne... mondjuk ahhoz képest meg nem olyan rossz.... akkor lehet hogy elengedem és valami erősebbet veszek :/

Előzmény: a8lang (532)
a8lang Creative Commons License 2017.08.31 0 0 532

Semmi értelme szívó benzint chip-eltetni. Nem lesz soha olyan "erős" mint az 1,4-es.

Nekem is volt twingoban ilyen 1,2 75Le motor, hát tényleg nem egy erőgép, előzésnél érdemes a klímát lekapcsolni, mert nagyon megfogja.

25%-ot kéne hogy erősödjön a kis motor, soha nem fog annyit, max 10%-ot de még az is lehet túlzás, és az is csak 7,5Le.

Előzmény: cinyoka (531)
cinyoka Creative Commons License 2017.08.31 0 0 531

Szia Autochip!

 

A legfontosabb: nem vagyok "boyracer" :) egy 1.2 16V 75Le clio-nál van érezhető hatása a chiptuningnak? Csak azért kérdezem, mert a honlap alapján kb annyira lehet "felhúzni" mint az 1.4 16v-t. Viszont a családban van egy 2003-as 120ekm-es ismert előéletű autó amit megvennék (második autónak) de én egy kicsit gyengének érzem...főleg klímával. Szóval lásd az első sort: ki lehet csikarni belőle némi +lóerőt ami érezhető? Jól értettem 10-20% a honlapon lévő árból (45) jönne le? Válaszodat előre is köszönöm!

Joe

 

 

Előzmény: autochip (529)
a8lang Creative Commons License 2017.08.29 0 0 530

Revo Technik-el kapcsolatban van már valakinek tapasztalata?

Tudom volt kérdés bő fél éve, de nem volt rá válasz.

CEUA 420LE V8 4.0TFSI motort szeretnék egy kicsit tuningolni és eddig ez tűnt a legszimpatikusabbnak.

1000Eur egy stage1, 120eur az obd-s map váltó.

Ami tetszik benne hogy van hozzá obd-s kis kütyü amivel lehet váltani a programok között. Van gyári program, és 3 teljesítménynövelt alapból, 95-ös benyához, 98-ashoz és 100-ashoz.

Van nekik stage 2 is downpipe-hoz és elég a különbséget fizetni ami 50eur ha upgrade van stage1-ről stage2-re.

Kezdenék egy stage1-el ami kb 540LE 800NM mint a legtöbb hasonló kb ugyan ezt tudja.

Később vennék bele APR kat nélküli downpipe-ot, rs7 intake-et kapna, meg rs7 turbókat.

Ezekkel kb 620-650Le elérhető ezzel a gyengébbik motorral is utcai benzinnel. Ez meg már elég is kell hogy legyen.

Van itthon valami alternatíva ahol lehet programot váltani?

autochip Creative Commons License 2017.08.17 0 0 529

Chiptuning akció: Autochip MMC tuning 10-20% kedvezmény a listaárból évjárattól függően.

 

autochip Creative Commons License 2017.08.17 0 0 528

Egyeztessünk telefonon!

06 70 333 8844

Előzmény: csekkerr (527)
csekkerr Creative Commons License 2017.08.12 0 0 527

Szia Autochipp  

 

Azt szeretném megkérdezni hogy nekem egy ford mondeo 1.6 os benzines 125 le autom van mennyire lehetne ezt feltuningolni?

 

autochip Creative Commons License 2017.07.20 0 0 526

Küldtem a választ email-ben.

Előzmény: pacsepa (525)
pacsepa Creative Commons License 2017.07.19 0 0 525

Szia Autochip!

2009-ben csináltad a kocsimat. Utána email-ben megküldted az eredeti gyári programot. Sajnos az email elveszett. Van remény hogy megvan Nálad?

Más:

A futásteljesítmény alapján lassan esedékes a FAP folyadék elfogyása. Nem szeretném utántölteni, a részecskeszűrőt szeretném kiiktatni. Vállalsz ilyet? Hardvert és szoftveres részét is!

Előzmény: autochip (524)
autochip Creative Commons License 2017.07.17 0 0 524

Ha a chiptuning programban az értékek és a váltóra jutó nyomaték ésszerű határon belül vannak módosítva, akkor nem rövidül meg az automata váltó élettartama.

 

https://autochip.hu

Előzmény: baal (523)
baal Creative Commons License 2017.06.13 0 0 523

sziasztok

szerintetek a chiptuning nincs hatással az automata váltó működésére, tartósságára?

ceTTel Creative Commons License 2017.05.17 0 0 522

Üdv!

 

325d M57 motor, részecskeszürö megtartásával lett megchippelve az autom cirka 240 loerö és 500nm. Az EGR szelep ki lett programozva igy mindig zárt állapotban volt, most pedig fizikailag eltávolitottuk a részecskeszüröt és egy helyettesítő csövet raktunk a helyére. Ideiglenesen egy hozzáértő tanácsára eldugaszoltuk a torlonyomás szenzort igy elvileg nem kéne regenerálnia a szürönek de én továbbra is azt látom a carly élöadat progival illetve érzem is az auto viselkedésén hogy megcsinálja a "regenerálást"  bizonyos időközönként illetve végez is vele kb 5-10 km alatt.

Kérdés hogy mindenképp bele kell-e nyulni a szoftverbe ujra? Csak a dpfre vonatkozo dolgokat kell kiprogramozni belöle, vagy a kisebb ellennyomás miatti levegöáramláshoz hozzá kell finomitani más értékeket is?

autochip Creative Commons License 2017.03.24 0 0 521

AMTS TUNINGSHOW most és még 2 napig tart.

Ha valaki nem tud eljutni oda, itt közel 500 fényképet megnézhet azonnal az autókiállításról.

Az autochip galériájában 2008-ig visszamenőleg minden tuningshow-ról található több ezer fénykép.

https://www.flickr.com/photos/chiptuning/albums/72157678379949504

Armogur Creative Commons License 2017.03.22 0 0 520

Erre céloztam, amikor a teljesítménymérés fontosságáról írtam, amiről ők is beszélnek.

 

http://ecotuning.hu/audi-a6-3-0tdi-ugyanaz-a-beallitas-ket-kulonbozo-auton-es-az-eredmeny/

Előzmény: autochip (514)
Armogur Creative Commons License 2017.03.10 0 0 519

Ehhez jó volna tudni, hogy milyen évjáratú és típusú kocsid van, mert nagyon nagy különbség van két autó között, hogy mennyit lehet rajta erősíteni chiptuninggal. Alapvetően a turbós autókra van nagy hatással a chiptuning, legyen az dízel vagy benzines...

Előzmény: Szandra.97 (516)
f4rrarilov4r Creative Commons License 2017.03.10 0 0 518

Itt egy érdekes cikk a chiptuningról: http://www.alapjarat.hu/tech/chiptuning-lassu-csigabol-versenyparipat/

Itt pedig egy nem túl régi videó: https://www.youtube.com/watch?v=Jidk8D2htok

Előzmény: Szandra.97 (516)
autochip Creative Commons License 2017.03.09 0 0 517

A chiptuning folyamatának részletes leírása itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning/

Előzmény: Szandra.97 (516)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!