Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tuleon Creative Commons License 2005.11.11 0 0 39
Hát igen, 1.6 HDI/TDCI Peugeot Ford fejlesztés nagyon jól sikerült, ezt a motort többek közt még a Volvo és a Mazda is megkapta
Előzmény: gabicome (37)
Ficium Creative Commons License 2004.04.05 0 0 38
Sziasztok,

Miből tudom megállapítani, hogy milyen állapotban van egy ilyen motor? Most szeretnék venni egy mondeót TDCI-vel és nem szeretnék kapásból egy új elektronikát venni hozzá.

gabicome Creative Commons License 2004.04.05 0 0 37
Ma egy 1.6-os TDCi C-max került a családba.Nagyon kellemes a gép. Országúti tempó 3 személlyel bejáratós motorral 5.1-es átlagfogyi.:) 2000-től bikamód húz, úgy gondolom egy normál 1.8-as benzinessel pakliban van. Sőt!
Előzmény: FOCUS (36)
FOCUS Creative Commons License 2004.04.05 0 0 36
Felhozom, hátha olvashatunk tapasztalatokat.
masprod Creative Commons License 2002.12.17 0 0 35
Sziasztok!

Ford Transit/Tourneo érdekelne. Ért hozzá valaki?
9 személyes szgk és pl a fűtés javítása érdekelne. Hoszabb távon 100-200 km az első sor pólóra vetkőzik, a középső sor jól elvan a háta meg fagyoskodik. Ki tudja hogyan lehet javítani a fűtés elosztáson? 93-94-es Transitokról van szó.

ZaLa Creative Commons License 2002.09.11 0 0 34
Úgy rendeltem júniusban egy Ford Transit TDCi-t, hogy még senki sem tudott róla személyes tapasztalatokkal szolgálni. Van valakinek már ilyen gépe? Az enyém kb. 10 nap múlva megjön, remélem nem zsákbamacskát vettem.
ZaLa
CXmaniac Creative Commons License 2002.03.07 0 0 33
Nos! Ha új motorról van szó, akkor a Duratork (q?) TDCI. Lehet nem helyesen írtam a nevét.
A 2,0-ás HDI sem új. Viszont a "közös" fejlesztésű motorból is lesz 2,0-ás is, sőt a 2,8-as is kész van, amit a kisteherautókba tesznek majd. Nem azonos a mostani 2,8-as HDI-vel! (sok okból)
Nagyobb teherautókba fejlesztenek egy 6 L körülit.
Szóval az új TDCI valóban PSA fejlesztés és azért az, mert a Ford főleg pénzt adott hozzá és rábízta két tapasztaltabb dieselesre (PSA & DELPHI) a lényegi dolgokat.
Az 1,4-es pedig tudtommal 4 pontos befecskendezéssel működik.
Erre a BOSCH nem igazán volt képes (bocs, ha mégis), ezért esett végre a DELPHI-re a döntés.
Lehet begyepesedett Citroën-es vagyok, de azért néha elolvasom a szakirodalmat is.
KovEnix GT Creative Commons License 2002.03.07 0 0 32
Hali!

V6 vs. TDCi:
A V6-ossal vannak más irányú tapasztalataim is, egyik jó barátomnak ilyen van, ő közvetlenül a bemutató után vette, várt is rá rendesen:-)
A két autó menetdinamikailag közel nagyon hasonló, de ez érthető is, hiszen a TDCi „csak” 40LE-vel gyengébb (OverBoostnál még kevesebb a különbség /22LE/) Viszont a nyomaték sokkal több a TDCi-nél!
220Nm@4250RPM vs.330Nm@1800RPM (355Nm Max.) és ez az összevetés mindent elárul!
Én komolyan mondom, hogy eddig benzinespárti voltam, de a TDCi erősen megingatott eddigi hitemben.
Eddig egy újgenerációs diesel sem fogott meg ennyire, mint ez!
A V6-os más stílust testesít meg.
Nagyon kifinomultan forog, és eszméletlen a hangja:-)
Ha tehetitek motorféküzemnél, próbáljátok ki!!!
A TDCi-hez képest nyomatékszegénynek érezhető, de ismétlem csak a TDCi-hez képest!:-)
Egyébként az is megy, mint a szél!
Annyiban másabb, hogy nincs az a hirtelen meglódulás, folyamatosan megy végbe a gyorsulás, persze a motor könnyen pörög, de akkor sem annyira meggyőző, mint a TDCi.
Rugalmasságban sajna csak a TDDi-vel tudom összehasonlítani, de beírom ide, mert érdemes megnézni.
V6: 0-100Km/h: 8, 7sec 50-100Km/h (4 fok.) 10, 9sec
TDDi: 0-100Km/h: 10, 6sec 50-100Km/h (4 fok.): 8, 7sec
Ezek katalógus adatok, tehát gyári mérések szerintem hihető, ha mondjuk, azt mondom, hogy 7, 7sec a TDCi 50-100-ra!
Egyébként komolyan mondom, hogy nem tudnék dönteni, ha azt mondanák válasszak TDCi, vagy V6!
Ami közös mindkét autóban:
+ nagyon gyors gázreakciók
+ Vibrációmentes kiegyensúlyozott forgás
+ halk üzem

V6 érdeme:
+ vérpezsdítő hangorgánum
+ Szereti a fordulatszámot
+ 2000RPM-ig csak a fordulatszámmérő mutatja, hogy jár a motor, mondjuk fölötte sem hangos, csak éppen tudjuk, hogy jár…

TDCi érdeme:

+ 1750RPM-es „rórugás”
+ turbólyukat nem érezni, és ezredmásodperces reakcióidő
+ HDi, dCI, jTD-hez képest alacsonyabb fordulaton jelentkezik a nyomaték
+ V6-hoz képest a fogyasztás is emberbarát
+ OverBoost

Amennyiben kb azonos dinamikával használjuk a 2 autót (tehát meglehetősen sportosan:-)
A V6 (computer szerint) 12, 3L/100Km-es fogyasztással válaszol, szemben a TDCi szerényebbnek mondható 8, 4L/100Km-es remekével…
És még megkockáztatom, hogy a TDCi elhúzna a V6 mellett!
Normál üzemben hajtva a V6-os beéri 9-9, 6L-el 100 kilométeren, amennyiben kihasználod a 170LE-t vegyesben, megeszi a 11-et.
Szerintem ez sem nevezhető vészesnek, az én Asztmám átlagban (vegyes, de inkább több város) 8, 8-9, 6L fogyaszt.
Most nem tudok többet írni erről, mert mennem kell…:-(
Majd még jelentkezem!
Egyébként vannak infoim a következő Focus Generációról!:-)
Egyik barátom ezen a projekten (C1) dolgozik, és jól haladnak!
Majd beszámolok!

Bye!

Előzmény: ibrahim (31)
ibrahim Creative Commons License 2002.03.06 0 0 31
Vazze, az még egy kategóriával lejjebb sem rossz ár manapság :)
Más kérdés, hogy marha kevés hozzá az a moci. Persze, aki nem versenyautót akar..

Asszem, most nagyon beleugranék egy Mondeo TDCi-be, ha meg lenne rá a szükséges cash :) Ez a V6 vs. TDCi összehasonlítás engem érdekelne (nagyon) rérszletesen is. Ha vkinek van kimerítő tapasztalata, akkor plííz ;)

ibrahim
u.i.: A és B oszlopok belső borítása szvsz is egy vicc. Nem is értem, hogy gondolhatták ezt komolyan..

Előzmény: FOCUS (30)
FOCUS Creative Commons License 2002.03.06 0 0 30
Egy érdekesség a Focushoz:
A TDCI bevezetése alatt az 1.4-es benzines Ambiente 3 ajtós 2.790e :) Aszem ez nem rossz ár.
tcaoe Creative Commons License 2002.02.28 0 0 29
Ez is teljesen igaz. Meg az is, hogy a Ford eddig meg nem tudott...
Hatha ez most.
Előzmény: zetecR (9)
tcaoe Creative Commons License 2002.02.28 0 0 28
right. De miert is hasznalnak ki, hiszen Ford...
Előzmény: Pugfan (26)
Pugfan Creative Commons License 2002.02.28 0 0 26
1. Gratula a Ford-nak, bár ha már II. gen. CR, akkor használhatnák is a benne rejlő lehetőségeket (csak +1 befecsk van a +3 helyett (5 lehet a piezo-s szeleppel: 1 pilot, 2 fő, 2 után))...
2. jelenleg valóban csak az 1.4-es HDi a közös, utcán lévő motor (68Le), de jön az intercooleres 90 lovas verziója is és (már 1 éve készen van) most a 407 coupé-val a 2.5-ös V6-os HDi! Nem tudom, ki fog ezután 3.0 V6-ot venni, mert a 607-ben alig-alig érezhető a különbség a 3.0 és a 2.2HDi között (ha meg Superchips, akkor emelkedőn még le is hagyja...).

Egy jó kis 807-es 2.5HDi-vel... nyami!

KovEnix GT Creative Commons License 2002.02.28 0 0 25
Üdv mindenkinek!

Visszatérve a diesel hangokra (ezen belül a Focus TDCi-re)!
Nos: Németországban próbáltam ki az autót (München), akkor épp kinn tartózkodtam, mikor egyik kinti ismerősöm felajánlotta, hogy megmutatja az új Focus TDCi-t
Ami talán magyarázat lehet arra, hogy nem hallottam, az az, hogy bemelegített autóval érkezett oda a Hotelhez, ahol én voltam, és zuhogott az eső.
A másik dolog, hogy az Astrám alatt komplett Remus rendszer van (leömlőkkel mindennel együtt), és „hozzászoktam” a nagyobb hanghoz!
Így talán érthető, hogy nem mondtam volna meg, hogy Diesel az autó, pedig kb. 80Km-t vezettem, ő addig az én autómmal jött…
És így szoktam osztályozni az autókat, hogy visszaülve mennyire érzem „kellemetlenül” a sajátomban!
Hát meg kell mondjam a Focus sokkal fickósabb volt ahhoz képest a 2L-es Astrám alulmotorizáltnak tűnt..
No meg kijöttek a Focus egyéb előnyei is az Astrához (vagy a kategoriához?) képes…
Futómű, kormányzás, váltó (asszem ezt nem kell már mondani…)
Szal így történt a Focus „teszt”!:-)

Más!

Mondeo TDCi – Menetpróba 2002-02-28 11: 24

Gondolom mindannyian tisztában, vagytok, a Mondeo adottságaival, és inkább az új motorral foglalkoznék részletesebben.

Előzmények: Az autót még a „hivatalos” próba előtt szerettem volna kipróbálni, és már a egyeztettünk időpontot, majdnem úgytünt, hogy nem lesz belőle semmi, de szerencsére nem hiúsult meg az akció!:-) / Az autó a napokban került be az országba, műszaki, és zöldkártyán volt/
Kb. 5 perc várakozás után már meghozták a gépest!

Kezdődhet a próba…
Első csalódás akkor ért, mikor beindítottam…
Hallatszik, hogy Diesel!:-(
Igaz csak a hang jellegéből lehet következtetni, hogy gázolajossal van dolgunk, annak mélysége, és hangerőssége nem egyezik az „általános” olajkályhákéval, azoktól vmivel csendesebb.
Alapjáraton semmiféle rezgés nem jut el sem a kormányig, sem a váltóig, sem a műszerfalig stb.
Induljunk el…
Az autóban mindösszesen 8 Km volt, és valószínű, hogy még kicsit nyers volt, és még ettől lehet csendesebb (általában a Dieselek folyamatosan csöndesednek, ahogy „járatodnak” ez a fogyasztásra is ilyen jótékony hatással lesz majdan)
A váltó nagyon pontos, és megfelelő hosszúságú úton kellő erővel működik, ahogy ezt már a többi Mondeo-tól is megszokhattuk…
Elindulva már alapjáraton érezni, hogy combos a gép!
Aztán finoman húzatva kb. 1500-ig kicsit „álmos” a gép 1500-1750 kezd ébredezni, és 1750-től elszabadul a POKOL!:-)))
Főleg padlógáznál érvényesül az OVERBOOST, és valami elemi erővel nyom bele a háttámlába!
És az egészben az a furcsa, hogy ezt bármelyik fokozatban képes megismételni, függetlenül attól, hogy 1-ben vagy 4-ben van a váltó…
1750-től elementális erővel tépi a kicsinek éppen nem nevezhető karosszériát!
Leszabályzásig ugyan nem húzattam a gépet, de én nagyon élveztem a 2000 körüli fordulatszámot, ott bármilyen forgalmi helyzetben csak „pofánrúgod a gázpedált”, és minden meg van oldva…
Mint űzött vad úgy lő ki a TDCi szívesen, megnéztem volna kívülről is egy ilyen sprintet…
Tekintélyparancsoló lehet az biztos:-)
A váltó elég hosszúra van áttételezve, de jól harmonizál a motorral!
Sajna csak városban volt módunk kipróbálni, de az erősen hajszolt autónak így is
8, 4L/100Km fogyasztást mutatott a Computere.
Szerintem ez –figyelembe véve a nyers motort, és a hozzátartozó tempót- nagyon kedvezőnek mondható!
Ötösben 90Km/h-nál úgy van áttételezve, hogy pont 1750-et forog a motor, innen bármikor UGRÁSRA kész a gép, tehát országúton is lehet benne elég tartalék…
(bár ha mondjuk egy 75-el poroszkáló teherautót, kell előzni valószínű, hogy érdemes visszakapcsolni, márcsak az élmény miatt is:-)
Egyszóval egy 10-es skálán 9 pontot adnék ennek a párosításnak!
A V6-s Mondeo méltó ellenfele, de nem tudnék választani a kettő közül, az is nagyon fickós, meg annak a hangja zene füleimnek, ez viszont már 2000-es fordulattól kész a kilövésre…
Nem tudnék választani!:-)
Bár még az asztma meglesz egy darabig, de ha Mondeora nem is, egy Focus TDCi-re szívesen befizetnék utána…
Kövezzetek meg, de nekem ez az OverBoost nagyobb technika élvezet, mint a Common-Rail:-)
Jó-jó más Dieselben is érezni, mikor bekapcsol a turbó, de ezt teljesen más élmény!
Olyan tudat alakul ki, hogy bármikor van plusz 10-20 lóerő, amit egy lábsuhintással azonnal mozgósíthatok…
Pár szóban összefoglalva:
Nem egy gázolajos munkaautót készítettek, hanem egy álcázott élményautót!
Ebben partner a kitűnő kormányzás a remek váltó, és az istencsászár futómű!:-)
Tetszik még benne az óriási hely, és az általános megmunkálási minőség!
Valamint az alacsony zajszint (50-nél kb. A motor egyszinten volt a fűtés hangjával, ami 1es fokozaton ment a digit klímán /és nem hangos a fűtés sem:-)
A sebességet ebben sem lehet érzékelni, mikor százzal mentem kb. 70-re saccoltam volna.
Ami nem tetszett:
- Helyenként méltatlan anyagok (B oszlop felső részének borítása a mikroedényekéhez hasonló műanyag)
- Kicsi külsőtükrök (bár legalább holttérmentesek)
- A Dieselekre emlékeztető hang (ugyan lehet nem is, akarták eltitkolni, mert nem zavaró, de nem vártam tőle)
- Talán kicsit túlbuzgóan „pittyegő” indexvisszajelző hang (anno a Focus-nak csöndesnek találták a tesztelők, és lehet ez arra válasz…)
De összességében csak ajánlani tom mindenkinek az autót!
Az ára több mint jó, a felszereltségbe sincs kedvem belekötni!

Jó gép – Ennyi!

Kíváncsi leszek a ti tapasztalatotokra is!

Bye all!

*a fogyasztásmérés +7C fokon történt, a gyári computer értékeire hagyatkozva 3 személyel, és forszírozott tempóban és városban:-))

Bihus Creative Commons License 2002.02.23 0 0 24
Világos!

Csak kötekedtem kicsit :)

Előzmény: ibrahim (23)
ibrahim Creative Commons License 2002.02.23 0 0 23
Ez könnyen lehet..
De kit érdekel, hogy meg lehet állapítani, hogy dízel? Egy V8asról is megmondod, hogy V8as :))

Szvsz a _szép_ motorhang nem zavaró, legyen az akármilyen üzemanyaggal előállított. Azzal a kiegészítéssel, hogy fontos persze, hogy az egész autó kellemesen csendes legyen, és 1200 km után ne félbolondként szálljon ki belőle az ember.

Előzmény: Bihus (22)
Bihus Creative Commons License 2002.02.23 0 0 22
Valami mikrofonnal azért felvehetted volna a dízel, meg a benzines Focus hangját :)

Mert nekem azért lenne rá egy fogadásom, hogy 2 mp alatt megmondom, hogy melyik a dízel :)))

Előzmény: KovEnix GT (21)
KovEnix GT Creative Commons License 2002.02.23 0 0 21
Üdvözlet az uraknak!
Rendet rakni jöttem én!:-)))
A Flashelt agyú PSA Fan-oknak üzenném:
Az 1,8-as, és a 2,0-s TDCi motornak annyi köze van a PSA-hoz, mint mondjuk a PSA-nak az Explorer-hez! (alias semmi)
Az első kézzelfogható Ford-PSA termék az az 1,4L-es HDI & TDCi a többit meg felejtsék el!
Ugyanis semmi köze hozzá!
A Ford a Delphi Automotive-el közösen kifejlesztett egy gömb alakú CR II. rendszert melyet belerakott a régi Endura-di motorjába (persze más változtatásokat is eszközöltek…)
És így született meg a Focus 1,8 TDCi.
A 2 Liter-es motorblokk pedig saját fejlsztés, nem pedig a PSA lenyult Hdi-je!
A TDdi (normál radiál adagolós) 115LE-s (Németországban, és Nyugat-Europában 90LE-s kivitelben is beszerezhető) Míg a TDCi a Delphi CR II használja, és így 130L-s, mint itt írták többen is! Annyit szeretnék még hozzáfűzni (amit nem láttam mellékelve), hogy OverBoost-nál az 1,8-as TDCi 126LE-t teljesít (2,0TDdi 128LE; 2,0 TDCi 148 LE)
Esetleg amit még megemlítenék, az az, hogy Pl. a Renault Clio 1,5 dCi-be is ugyanez az Delphi adagoló került beépítésre!

Függelék: (A PSA Fan-ok korrekt helyreigazítása)
PSA 2,0 L HDi : 1997ccm Furat x Löket: 85,0 x 88,0 (mm) Sűrítési viszony: 18,0 ( 17,8 @ 109HP)
Ford 2,0 L Duratorq TDdi & TDCi: 1998ccm Furat x Löket: 86,0 x 86,0 (mm) Sűrítési viszony:19,0

Tapasztalat:
Volt alkalmam Nemétországban kipróbálni a Focus TDCi-t, és nagyon tetszett, ha választanom kellene a kategóriából (Stilo JTd, 307 HDi /109Hp/, Golf PD Tdi) akkor egyértelműen a Focust választanám!
Rettenetesen csöndes (ha nem mondják, hogy diesel, akkor tényleg nem hiszem), nincs semmi rezgés/remegés az utastérben, rettenetesen húz talán még jobban, mint egy benzines, sőt jobban!:-)
Pedig én benzinespárti vagyok, de simán otthagytam volna helyette a 2.0L-es G Astra-m…
Mondeo-ból ugyan még csak a TDdi-t hajtottam, de arról vannak komolyabb tapasztalataim is (barátom céges autója) Az is szépen megy, bár abban alapjáraton kicsit remeg a cockpit, és alapjárat közelében hallani, hogy Diesel autóban ülsz.
Így is csöndes, de nem tud becsapni…
Viszont fordulaton tartva csöndesebb, mint egy benzines (SZVSZ), és ami mindkettőben tetszett, az az OverBoost:-)
Eszméletlen, ahogy szinte valósággal megnyúlik az autó…
Ki kell próbálnotok, nincs mese!
Most nagy akció keretein belül dobják piacra a TDCi Mondeo-t Ugyanannyiba fog kerülni, mint a TDdi (annak is mérséklik az árát 300k Ft-al) Szerintem szenzácios lesz!
Jövöhét vége: NYILTNAP!!!
Ugyan nemtom, hogy országos szintű buli, vagy csak helyi specialitás, de a FORD VAGÉP Rt-nél március 02-03-án ki lehet próbálni!
Érdeklődjetek kedvenc Ford kereskedőtöknél!

Aztán majd ide várom a tapasztalatotokat!!!
Ígérem én is megírom, hogy hogy tetszett a masina!:-)
Remélem mostmár mindenkinek tiszta a Ford-PSA együttműködés!?

Bye all!

Üdv: KovEnix GT


ibrahim Creative Commons License 2002.02.23 0 0 20
zetecR: "...így a Ford Mondeóba és a Focusba már a második generációs common-rail befecskendező rendszert építik be."

mindenki: "...A Mondeo a TDCi motorral (130LE, 330Nm@1800, max 355Nm) 9,9 másodperc alatt gyorsít 100 km/órás sebességre, legnagyobb sebessége 220 km/óra. Eközben az átlagfogyasztás igen alacsony 6,2 liter 100 kilométerenként. A kétliteres dízelmotor igen rugalmas, gyakorlatilag bármelyik sebességi fokozatban képes kilőni a Mondeo TDCi. Még autópálya tempónál 180 km/óra felett is jól gyorsul ötödikben."
"A Focus TDCi (115LE, 250Nm, max. 280Nm)átlagfogyasztása 5,5 liter 100 kilométeren. Az autó végsebessége 193 km/óra, a 100-ra gyorsítás pedig 10,8 másodpercig tart. A Focus dízelmotorja is hasonló érzetet tud produkálni, mint a nagyobb Mondeo dízel. Országúton, autópályán, városban egyaránt nagyon jó partner a dinamikus haladásban a 115 lóerős dízelmotor. A Focus TDCi Trend alapára 5 522 000 forint, a Mondeo Trend TDCi-é 6 375 000 forint. Különösen a Mondeo dízel ára versenyképes."
forrás & teljes cikk

A mondeo tdci brutálisan jó lehet. Volt alkalmam (sajnos csak rövid időre :) vezetni a Mondeo2 tddi-t, és hát.. már az is kegyetlenül ment. kicsit hangos volt, de nagyon ment :)
Szvsz a fenti két motor a Volvo D5 és a nagy BMV dízelek mellett a világ legjobb sz.autó dízelei (mindegyik a maga kategóriájában persze).

ibrahim

zetecR Creative Commons License 2002.02.23 0 0 19
A Mondeo II dízelmotorja egy "közönséges" közvetlenbefecskendezéses dízel, 16 szeleppel, padlógáznál megemelehető turbónyomással.
A Focus td-je viszont a Commom Rail dízelek 2. generációjának első képviselője. Szintén emelehető a turbonyomás, kopogásérzékelővel ellátva, elő- és utóbefecskendezéssel (még két továbbit tudna kezeleni a motor-management, de perpillanat még nincs kihasználva). Ja, és az egyik legjobb, legkorszerűbb dízel a piacon... :-)
Előzmény: Bihus (17)
Mr. Boró Creative Commons License 2002.02.22 0 0 18
Az első TDCi motorhoz (1.8-as) a PSA-nak semmi köze nincs (Ford-Delphi együttműködés gyümölcse)...
Bihus Creative Commons License 2002.02.22 0 0 17
De ezek azonos működési elvűek, vagy az egyik ilyen, másik olyan? Most már össze vagyok kavarodva...
Előzmény: zetecR (16)
zetecR Creative Commons License 2002.02.22 0 0 16
Nem. Az is saját fejlesztésű, 16 szelepes, változó geometriájú turbóval.
Előzmény: Bihus (15)
Bihus Creative Commons License 2002.02.22 0 0 15
Gondolom, mert a Fordnak van saját 1,8-as blokkja. De akkor a 2,0 is PSA, nem?
Előzmény: zetecR (13)
angel_or_devil Creative Commons License 2002.02.22 0 0 14
Akkor döntetlen! :)
Előzmény: zetecR (13)
zetecR Creative Commons License 2002.02.22 0 0 13
Az 1.4-esnek van, az 1.8-asnak nincs.
Előzmény: Hawaii (11)
FOCUS Creative Commons License 2002.02.22 0 0 12
De bizony a PSA-val közösen fejlesztették.
A Fordokon kívül a Peugeot 206-os ban is van és ugyanez lesz az új Fiestában is.

A VW PDTDI-hez képest csendesebb és megbízhatóbb, ugyanis az még mechanikus vezérlésű és elállítódhat.

Hawaii Creative Commons License 2002.02.22 0 0 11
zetecR,
Semmi köze a PSA-hoz?
Akkor most hogy van ez?.
Vagy többféle külön fejlesztésű TDCi-je van a Ford-nak?
Előzmény: zetecR (9)
angel_or_devil Creative Commons License 2002.02.22 0 0 10
ZetecR!

Biztos, hogy nem a PSA-val együtt csinálták? Vagy az egy másik motor, nem a TDCi? Má én is keverem!

Előzmény: zetecR (9)
zetecR Creative Commons License 2002.02.22 0 0 9
A TDCi-nek semmi köze sincs a PSA-hoz, a Ford a Delphivel fejlesztette ki. Nem csak a PSA tud jó dieselt csinálni...
Előzmény: CXmaniac (7)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!