A családdal (5 fő) augusztusi szombaton délután mentünk Csornáról Pápára, az út feléig kb. 4-5 utas volt rajtunk kívül, utána csak mi. Ennyi lassújelet életemben nem láttam...
Az elmúlt egy hónapban 2x is utaztam a vonalon, meglepően sokan voltak a délelőtti pápai és utána a délutáni csornai vonaton is. Még 2 vonatpár mellett is csak 1-2 szabad 4-es ülés akadt.
Még annyit a menetrendhez, hogy nyilván a győri csatlakozások prioritást élveznek (vagy kellene hogy kapjanak), akkor viszont az első vonatnak Szany felé nem 7:05-kor, hanem kb. 7:20-kor kellene indulnia (mivel akkor reggel még Győr felől nincs IC, ezért csak a személyhez lehet csatlakozni).
Plusz amit már írtam, hogy délután több kanyarnak kellene lennie. Az is (szerintem kényelmesen) beleférne egy Bz napi munkájába.
Jó hír ez a kis sűrítés, bár az tény, hogy elég soványra sikeredett. Gondolom ennyi fér bele abba, hogy az 1 db Bz többet forogjon a vonalon. Tegnap mentem egy Pápa - Csorna kört, sajnos azt tapasztaltam, hogy tele van lassújelekkel a vonal. Rábapordány - Csorna között szinte végig 20km/h volt a sebesség, remélem, előbb-utóbb kezdenek ezekkel valamit.
Nem, én arra gondoltam, hogy Csornáról 15.05-kor csak Szanyig menne, aztán 17.05-kor ismét Szanyig, és 19:05-kor vissza Pápára, mindegyik naponta.
Vagy ha a délutáni pápai kanyart is mindenképpen akarják, akkor onnan 16:15-kor vissza, Csornán a 17:20-as soproni és 17:34-es győri személyvonathoz csatlakozva, innen 17:35-kor Szanyba, 18:17-kor vissza Csornára, és 19:05-kor Pápára (naponta).
A szanyi épület felújításának lehet ennek valami köze? Pl. helyben éjszakázó betétjárat, aminek a személyzetének kell az épületben egy pihenő helyiség?