Hát neked az lenne...nekem nem:D Ezeknek a kocsiknak a nagy rész itt van már 1 éve...új ismeretlen kocsik kellenek Budáról,meg majd amit minden bizonnyal Dp-ről kapunk. BPI-192 és BPO-802 még a jöhet a többi nem. Jah és BPI-715-t kihagytad:)
Na azt speciel én nem láttam, a kolléga mondta a vezetőfülkéből :D (Nyilván nem menet közben, hanem végállomáson :D) Őt tessék szidni :D De akkor bocs az ő nevében is, viszont így 3 hiányzik :)
Na, voltam 1 kört 198-asozni, kettő hiányzik a listáról (elvileg), 412-es egy szál se, pedig 3-nak kéne lennie (és elvileg már letiltva sincs...) 198: 00-61, 01-04, 01-06, 01-11, 12-60, 15-36, 15-62, 15-63, 15-65, 16-23, 16-65.
"196/196A: F33: 11-92 :-PPP (ideszokhatna, és jöhetne gyakrabban is!)"
Inkább szokjon csak vissza a 20E-re :P 10 280-as kell majd a 20E kiadására, édes álom lenne, ha a kiadás állandósulna a következő kocsikra: 0025 0802 0858 0865 0876 1192 1776 1792 1848 1962 XD
Sőt reggel 6 volt Köki 4.18 és Örs 4.53 is volvó volt , aztán Köki 5.28 indulásba már 17-47 volt . Pont akkor jöttem haza csak a rendszámát nem láttam . Most vagy tarcsi volt valahonnan , vagy lecserélték .
Részletesebben? :-) Arra gondolok, hogy be volt-e állva a 46-os treffjére, vagy nem, és pihenőzött? Ha nem, akkor F5 volt (akkor FVA-zott), de hogyha 8:30-kor indult, akkor F3. Mondjuk 8:30-ig az F3 is pihenőzik...
akkor ez egy egyedi eset volt, amiben - így elmondás alapján - kb egyformán "hibás" a műszak, a garázsdiszpécser és a jv. de ebből ne vonjunk már le következtetést:)
Elnézést kicsit hülyeséget írtam,utánakérdeztem a pontos infóknak. A Jvz kb 30 perccel a garból indulás előtt benn volt. Közölték vele,hogy nem kapja vissza buszát,hanem BPI-048-at kapja. megkérdezte,hogy melyik sorba van? De ezt még nem tudták megmondani,mert most jött Kf-ről és még nincs beosztva egyik sorba se. Elindult megkeresni a buszát és hossza keresés után szóltak neki,hogy a busz a csarnokban áll és kb 5 perc múlva indulni kell Örsről pótolni.
Ha ez a jvz-k munkaköri leírásában szerepel(nem szeretnék veletek vitázni, ezt biztos jobban tudjátok nálam)valahol,hogy olajszintet stb. ellenőrizni kell,akkor természetesen hibás volt.De úgy gondolta,hogy 1 csarnokban álló buszt feltöltenek vízzel és olajjal...nem így történt.
ez benne van a pakliban. mint ahogy ma én két, ugyanazon a vonalon lerobbant kocsi mellett jöttem el. annyi volt a probléma, hogy magam is ugyanott voltam:))) ehhez meg még a végállomási kijelző se a valóságot mutatta. el lehet képzelni, mi törpént, amikor - az avm utasítására - nem akkor indultam, amikor lepergette a perceket....
számtalan esetben előfordul. miután garantálni nem lehet, hogy ugyanaz a kocsi lesz, ilyenkor - de amúgy is - ott van előbb az ember (mellesleg 10 percet akkor is ad, ha ugyanaz), és ha szükséges, akkor rászánja az időt. akár úgy is, ha nagyon akarja, hogy ráírja a papírra a plusz 10 percet és aláíratja a garázsdiszpécserrel. az ilyen "menjél már ki öt perccel előbb" és hasonló dolgokat kölcsönös belátással kell kezelni. ha gondolod, kifejtem ezt is....
természetesen ha a jv úgy érzi jónak, hogy a 15.00-s visszakezdésre 15.00.00-kor jelenik meg, akkor az egész storno. megteheti, joga van hozzá.....
Nézd meg a feletted lévő hsz-t. A busz egyébként egyenesen a csarnokból lett kihozva:) Egyébként a pótolt járaton,20 perc a követési idő,de így is utol lettünk érve.
Akkor elmondom: Az illető beugró volt,garba tárol. Du bement a garba és monták neki,hogy nem kapja vissza délelőtti buszát,de kb 5 perc kéne indulnia az Örsről mint pótló(mert elkülték pótolni)...sehol nem volt 20 perc:S Beült a buszba,az meg nem indult el...vagy 5 percet szarakodott vele... Ebben az esetben nem hiszem,hogy jutna idő átnézni a buszt.
el nem jön össze. Ha pótolnom kell menni, valószínűleg már előtte átvettem a buszt, és megkérdeztem a délelőttös járművezetőt, hogy milyen a kocsi, forralja vagy nem, milyen hibái vannak.
Az, hogy pótolni kell menni, és 10 perce el kellett volna indulni, le van szarva. Azért még nem fogok minden piros lámpán áthajtani, meg 95-tel végigsöpörni a Váci úton, hogy előbb odaérjek. Ott leszek amikor tudok. Ilyenkor amúgy előreküldik a mögöttes kocsit. Így már nem is vagy 10 perc késésben. Amúgy a másik fele, hogy ha 10 perccel később lesz ott a busz, akkor is ott lesznek az utasok, mert ismerem már őket. Nem fognak taxiba szállni, sőt repülni sem fognak megtanulni.
Ne keverjük már össze a vonalműszakos szerelőket a garázsban lévő szerelőkkel. amúgy azoknak sincs ehhez semmi köze, mert a vizet és az olajat az aknán dolgozó "szalagos" kollégáknak kell pótolni és ellenőrizni. A Szalagos azhért szalagos, mert amint hozzák a kocsikat úgy kellene megnézniük a vizet meg az olajat meg egyéb nyalánkságot.
A Szerelő a fennálló hiba jávítását szolgálja, mint pl.: zárlatos a csengő, vagy ledobta az összes ékszíjat, esetleg kiesett az ajtó.
A Vonalműszaki szerelő pedig kinnt a forgalomban a hoba javítását próbálja megoldani, és maximum vízforralás esetén tesz bele vizet. Az a csúcsforgalomban egyszerre dolgozó 5 vonalműszakos nehogy már az összes kocsiba vizet meg olajat ellenőrizzen.
nem látom magam előtt a helyzetet. "siet mint atom" honnan? a garázsból? ne siessen. a 20 perc megilleti. a sztrájk után a kezdőknek direkt elmondták, hogy "ne kapkodj! mész, amikor mész. vedd át normálisan!". a végállomásról siet "min atom"? ott meg nem kell nézegetnie, ezt senki nem is várja tőle.
És mi van abba az esetbe ha a jv siet mint atom,mert pótolni kell menni és már így is 10 perce el kellett volna indulnia? Akkor is még ő álljon meg nézegetni a buszt,hogy minden rendben van-e? Nem ezért(is) vannak a szerelők?
lehet, hogy nincs utasításba adva, de szerinted mégis mért nézi meg a vizet és az olajat (de legalább az előbbit) naponta a gkv-k igen nagy százaléka? azért, mert 1) ezt oktatják 2) a műszak gyakorlatilag nem teszi meg 3) ezt diktálja a józan ész.
ki ne derüljön már, hogy ha kivisznek egy kocsit olaj és víz nélkül, akkor az úgy fasza és a jv mossa a kezeit....
kicsit el kéne gondolkozni, mert kezd a hőbörgés oltári méreteket ölteni ennél a cégnél, miközben a saját feladatukkal egyre kevesebben vannak tisztában.
Szerencsére közünk sincs egymáshoz. Viszont én mennyi hülyeséget is írtam? Ill. én nem erősödöm, h. de azért is láttam azt a buszt, hanem ha rákérdezel, utána nézek, hogy tényleg azt a busz írtam-e fel aztán korrigálom a hibám. Viszont tény, hogy 1-2 buszt elírtam, de közel se annyit, mint FLR-701 topictárs és ha rákérdezel (mint a "90- > 12-54"-nél) kijavítom magam.
Igen, én is így szoktam a 80A-nál, ha trolizni megyek. :-) De mit mondasz a sofőrnek, ha kérdőre von, miután felszálltál, megnézted a forgalmit, utána meg egyből leszállsz?
Naja, egyedül a 806 nem idevalósi, meg talán a 823; legalábbis őket nem látni mindennap :) És most még az alap-gyorsot se kutyulták meg :D Volt olyan, hogy 788 meg 838 E volt.. Hát el tudom képzelni :DDD
És hogy ne legyek teljesen OFF, egy vonal most, a többit majd este :P 23/23E: 17-75, 17-79 :P, 17-85, 17-88, 17-91, 18-05, 18-06, 18-23, 18-38, 18-42, 18-43, 19-65.
Ne fáradj! Ismerem az utasításokat és az állapotokat is! A Főmérnöki utasításban nem olvastam olyat, hogy a vezérekre nem vonatkozna! A baj ott kezdődik, hogy senki semmit nem gondol, vagy vesz komolyan! Itt vetődött fel, hát itt folytatom. Tőlem egyébként folytathatjuk akárhol is, a tények attól még tények maradnak! Igaz ugyanakkor, ha akarjuk, könnyen a szőnyeg alá lehet seperni őket...
2004-ben lettem ismét BKV-s, de hogyan is jön ez ide?
olaj, hűtővíz ellenőrzése szerintem nem a te feladatod...
a műszak leelenőrzi/ feltölti, és ezután mondják rá hogy kivihető
ha ez nem így van, vagy esetleg közbe elfolyna, az nem a te feladatod hogy megnézd... ennyi erővel a napközbeni váltásnál is meg kéne nézni ugyanezeket, és ott csak 5 percbe...
üdv! 86:FKU-916 34/106:FKU-932!! 118:BPO-720,BPO-725 134:BPI-221(ami már gondolom átszerelt 118-ra mert a Flóriánnál láttam bemenni az Óbudai garba 206:BPO-849,BPO-859 218:BPO-847,FKU-922 260:BPI-355!!!!!! tán Óbudai lett a kicsike???
amúgy ha már itt járunk, akkor ha nem működik a 3-ból csak 1 jegykezelő, vagy az utastájékotató berendezés (Fok-Gyem, mikorofon) valamint a visszajelző műszerek, (km-óra, olajnyomás visszajelző) ez csak egy-két dolog, már ki sem viheted az autót forgalomba. Akkor miről is beszélünk.
Ezt Te sem gondolhatod komolyan, hogy ezt komolyan kell venni?!
Szerintem ha mindent alaposan végignéznél, egy olyan kocsit nem találnéál a garázsban, amivel kimehetnél. De nem lehetne ezt a társtopikban folytatni?
Hát ez eléggé érdekes, mert a "D" átképző során a kocssiátvétel tárgya alatt mit is értünk? Miért is adnak rá 20 percet, még Kezdéskor is?
Meg kell nézned az irányjelzőket, fel kell termelned a levegőt, ellenőrizned kell az olajat és a hűtővizet, megnézni a gumik állapotát, hogy van-e sérülés az autóbuszon, megnézni a 2 db ék meglétét majd ezekután megnézed az ajtókat.
Te mégis mióta vagy BKV-s? Mert a főmérnőki utasítás minket tudtommal nem érint.
Amúgy ha a forgalmi utasítást nézzük, akkor nem lesz forgalomban egy busz sem. Mert aszerint csak olyan járművel állhatsz forgalomba, mely nem veszélyezteti sem a közlekedési és az utasbiztonságot.
Főmérnöki utasítás szerint, a járművön, a feltöltöttségi szintek ellenőrzése és esetleges beállítása (utántöltése) nem a járművezető feladata!!! Aki mégis megteszi, az lelkiismeretes, vagy szereti a gépet, de nem köteles megtenni! (Minden elismerés nekik.) A műszak feladata, hogy a kocsi kiadásnál valóban kiadható állapotban legyen! Amennyiben, tényleg úgy történt, ahogyan leírtad, úgy a cinkotai műszak tagjai fogadják gratulációimat, természetesen negatív értelemben... :-(((
Amúgy ha valamiben nem vagytok biztosak, akkor nézzetek utána akár HáBé oldalán . Szerintem neki az összes ma létező buszról van fotójsa BKV-n belül. És ha esetleg emlékszel rá, ki tudod találni, hogy melyik lehetett.
BPI-245: oldalt fémcsíkos, nagyrábás.
BPI-254: Fekete szíléces, kishidas.
Ezek szerintem a legfeltünőbb jellemzői egy busznak oldalról.
Na figyelj. Azt montad,a csillagosokat nem láttad egyedül. A hiba nem is ott van,hanem a nem csillagosokban. És azér ne lássál már 95-ön Délpestes,meg Békáson Cinkotás buszokat stb... Elég nagy mákod lenne ha ez mind valós lenne,mert szerintem Békáson pl. még életébe nem járt Cinkotás busz.
Törekedjünk a mínőségre, ne a mennyiségre(ez nem Neked szól, hanem általánosságban). Én is látok távolról buszokat, de ha nem biztos, inkább nem írom be. Jegyzetelni kell, mert nem mindenki olyan okos, mint itt 2 ember, hogy fejből beír 30-40 rendszámot. A másik szánalmas dolog, az "én vonalam" duma, amit nem írhat be más, illetve "kiadóak a vonalaim". Ez egy nyitott fórum, aki amit lát írja be. Hibák előfordulhatnak, lesznek is, ezzel nincs baj, de a mehet gomb megnyomása előtt olvassuk el a hsz.-t, és ha oké, akkor nyomjunk rá. Ha valaki beír ilyet, hogy:
11-85 --> 233E nem gond, mert ez lehet elgépelés(11-86)
de azért 4-5 éve selejtezett frsz.-ek, ne szerepeljenek itt, illetve 16-oson se legyen 415-ös beírva.
Ha ennyire zavar, hogy beírunk pár rendszámot, akkor a részemről ezt befejeztem.
És nem tudom, miért írtad, hogy sok hülyeséget írtam össze a rendszámokkal kapcsolatban.
Persze néha-néha előfordul 1-1 elgépelés, de mégsem vagyok FLR-701 topiktárs, aki olyan rendszámokat ír be, amik köztudottan nem lehetnek az adott vonalakon.
Amúgy hogy megnyugodj, Te hibáztál pl a 03-47-nél is, mert délelőtt már 30-cal magasabb rendszámú hasonszőrű kollégád már beírta, hogy a 161/162-es vonalpároson volt. Amúgy ti nem vagytok Testvérek? vagy együtt jártok rendszámok írogatni? Mert mind a ketten sok hülyeséget írtok össze. Már bocsi.
Szerintem inkább azokat a rendszámokat írd össze, amit le tudsz fotózni vagy tényleg a saját szemeddel láttad.
A BKV-nál egy adott jármű egy adott telephelyre van állományilag telepítve.
Az egy dolog, hogy nálad még a 03-02 Óbudai, mert ott volt még 2 éve, de már több mint egy éve Délpesten vannak, 03-03, 03-06, 03-07 és 03-08-as társával.
A 10-42 még nemrégen (kb.1 hónapja) került le a felújítócéghez, nem hinném hogy ennyi idő alatt végeztek volna vele, ha a 02-38, mely már idestova 3 hónapja távol van, még nem jött haza. az utóbbit előbb fogjuk látni utcán, ezt elhiheted nekünk.
Am azt nem tudod, hogy akkor msot kelenföldön melyik 8 412-es van leállítva? Mert nálam van 8 de én nem vagyok biztos benne, hogy ezek azok-e? :S Szóval nálam leállított a: 02-19 02-38 02-41 10-22 10-39 10-42 10-43 10-50. Aztán a társtopicban meg olyan infokat hallok, hogy 066 és 067 is dögbe van rakva vagy mi a fene :S
Amúgy attól, hogy Pestlőrincen végigjön egy egész utcán, attól nem tudom miért nevezed Lőrinci vonalnak. Már a Temető is Kőbányához tartozik. Ugyanis ott van egy erdőszerűség, ami a vízválasztó.
a 95-ösbe sose adott Délpest. Annyira nincs közel a végállomása. Általában a váltások az igazi végállomásokon szoktak történni. a Gyömrői út pedig mindennek nevezhető, csak végállomásnak nem. Tehát a 95-ös Stadionok térséghez tartozik, mely már Cinkotai és Kőbányai felségterület.
A 95-ös vonalra Cinkota és Kőbánya ad kocsikat. 412-es van rajta, de az Cinkotáról.
a 10-57 lehetett az amit 02-57-nek nézett.
Csak ilyenkor nem mindegy hogy: Idd ki a bilit vagy vidd ki a bilit. :-D
Félreírta, illetve félrelátta, mint kb. a rendszámlista felét. Hogy legyen sok rendszám, gondolt egyet, és még a selejteket valamint a felújításon lévőket is újjáélesztette.
Mivel a midiket is ők adták rá az idei PK első üteméig, ezért igen. Most annyi a változás, hogy mivel elfér a vonalon a 260-as, ezért nem midit adnak ki rá, hanem szólót.
03-42-ben nem voltam biztos, 03-43-al kevertem, nem emlékeztem rá tisztán, melyikőjüket láttam. De így kizárásos alapon 03-43 volt akkor a 117-esen. 13-81 -> Valóban 415-ös. Viszont akkor passzolom, hogy melyik kocsi számát írtam el, mert 13-91 a 27-esen volt.
Aha na m1 vitázzatok nekem nem esik jól bocs:D de ha nem hiszitek el így jártatok.... de jól írtam. és amit becsillagoztam azoknak a sofőrjei is látták... szal nem egyedül.
Hát csak észrevettem volna, ha megérkezett volna. Azért ha megérkezik a felújításból, még napokig szokott rajta dolgozni a műszak, hogy egyáltalán buszt csináljanak belőle.
120: KTK-393*, 13-01 126: JUX-015, 03-41, 03-46* (F.1) 130: 10-13* (az óra 3 órával elvolt csúszva, hangszóró ku*a halk)
134: 12-21 143/186: 03-47, 06-18 160/260:08-50*
175: 10-15 196/196A :08-46, 19-94*, 00-26, 18-36, 17-63,-19-63, 206: 08-59*(F.5 2.ajtó 17:00 órától erőködött nagyon fogyott a levegő azt hittük h lerobban de szerencse utolsó körig és a garázsig kibírta), 08-80 296:KTK-392 Bogdáni út tartalék: 03-02 U: FKU-92* (Nagy Lajos kir. újtja 7:35)
08-48 nem tudjátok ma holvan??? mert 206-on nem láttam.
147-es:931 táblák díszelegtek benne. Vagy 931-ből jött vagy oda megy:) BPI-048-nak ha nem is a szemlén de útközbe igen. 46/5 meg ezek szerint ma 2 busz is volt:)
ezt a 147-est kifejtenéd???? mióta, és hova szerel onnan 931-be?
1048nak meg a napi szemléjén mit csináltak? remélem megfőtt a motor...
46/5 mondtam hogy a keresztúri tartalék, és a garázsban tárol :S ezentúl lehet figyelni, mert így ugye már nem fontos hogy ezüst legyen... (azért szép hogy 175-re kijön az ezüst, tartalékba meg megy a fóóóós
Igen ez teljesen igaz,de más baja is volt a busznak. De a víz akkor is felforrt. Fel/le eresztette a levegőt. Olyan volt mintha a tengeren hánykolódtunk vna.
5:BPI-271,298,505,509,511(12:55 helyett 12:52-kor indult Aporról),514,517,661!,BPO-310!,340!,634,KTK-397,400,401,403 7:BPO-561,BPI-912,941,FJX-197,217,221 7E:BPI-183,BPO-423,428,443 8:BPI-342 16:BPO-696,BPI-386 22:BPO-750 25.JUX-018,020,BPI-227,235,518 26:BPI-046,501?,BPO-373! 29:BPO-728,763,765,766,767,768,769,KXM-033,041 30/30A:BPO-365!!!(10:17-kor ment a kp-ban Kápra:)) 32:BPI-191,712,824 34/106:BPO-832,FKU-923,924(meleget fúj a klíma),927 57/257:KLN-091,BPO-662,663,667 63:BPO-335(64-esbe átszerelő),661,BPI-532 64/164:BPO-337!,660,BPI-542,559 65:BPO-723,727 67:BPO-131,BPI-068 85:BPI-805,810,818,971,FLR-732,749 85E:BPO-029 86:FKU-915 96/296:KTK-402 14:04-kor Hubayn Palota fele 96-ként 97E:FJX109,201 104/204:BPI-264,BPO-317,323,349,350,364,666,KTK-391,392,395 112:BPI-368 120:KTK-393,JUX-017,BPI-201!,301! 121:BPO-637(pótlás 170-ről) 124/125:BPI-049,060,296 128/129:BPI-357 131/231:BPI-048(231) (pótolt 174-ről,de 14:40 helyett 14:53-kor indult Örsről olaj és víz nélkül és a maradék víz is felforrt,így visszafele félreállt.),BPO-158(14:35 helyett 14:45 helyett indult Palotáról és 46/5-ről szedték le,2. ajtó nem működött.) 133:JUX-023,BPO-725 134:JUX-026 139:FJX-232 147:BPI-051,BPO-193(931-be átszerelő),322 155/156:BPO-225 157:BPI-547 161/161A:FJX-202,206,BPI-939,BPO-657! 164:BPI-279,BPO-330 165:BPO-733! 168E:BPO-035,332! 169E:BPI-973,BPO-020 170:BPO-212!,313,637,JUX016 173:FLR-704,FJX-193,222,226,FKU-935,BPI-786!,946 173E:BPI-182,980,BPO-418,425,434,453,458 174/1:BPI-048(du)(elvileg,de helyette meg BPO-332 és 563) 178/178A:BPI-063 196/196A:FKU-934(meleget fúj a klíma,és hátul megy a fűtés),BPO-463 du már F6-ot pótolt. 220:BPO-309,JUX025,KTK-396,KHZ-884 225:BPO-074,JLA-160(vsz) 237:BPO-798 276E:BPI-052 277:BPI-027,553 Újpest kp-i tart:KHZ-884 Hüvi tart:BPO-674? Moszkva tart:BPI-355? Örs tart:BPO-332,563 Rk.tart:BPO-657? G:BPI-265 13:00-kor Pasarétin. BPI-271 és BPO-634 14:14-kor a Palotai 5-ös Vá-n Palota kertváros fele.
elképzelhető hogy garázsból "kiugrasztották" a "kereesztúr" tarcsit vagy örs... esteleg reggel 121-ről leszedték volna, illetve 121 után még ideküldik ?:S fogalmam sincs
Tuti nem Bogdáni volt... a 674 ekte Hüvis tarcsi a 06-02- vel felváltva. Hétfőn a 674 volt, tegnap a 602, ma meg megint a 674. A Bogdáni az a 301- es, vagy mostanában a 666.
Hát, ha minden jól megy (felvesznek), akkor békáson lesz a sulim, ahová a szentlélek felé járok majd, mert Újpestről a 204- es halott ügy:S Szóval 1-2- t látok majd, de nyugodtan szedd őket és ha tudod, akkor mindet, de ha kérhetem, akkor időpontokkal, mert a forgalmik miatt kéne;)
na most nem kötekedésből, de a 46/5 az a tartalék nebassz hogy megint nem tudtak kiadni ezüstöt... (mellesleg a keresztúr tarcsi már a garba tárol)
(és még egy kis kötözködés: :P ha már színessel írod az azonosítót, akkor mér nem az eleje szürke és a hátulja kék?? giroszoknál általába dettó ugyanezt látom hogy első 2 szám kék, hátsó piros... zavarja a szemem :P)
Vizsga?? - > 03-34 és 06-73 fél 10-kor a Lakatos út - Üllői út útvonalon a Határ út felé, viszont nem tértek be a Vas Gereben utcai vizsgáztatóhoz. 06-73 próbarendszámmal közlekedeett. Mindketten VSZ-esek.
mire nekem aktuálissá vált, addigra jött 03-16 forgalmi kocsiként, palotán meg 657 állt 96-osra kijelzőzve, és 666-is ott állt egy pár percig aztán egyik topictárs vezénylésével távozott 96-osként :) apám az a kocsi hogy füstöl :O 11:40-re megérkezett 00-52, gondolom helyette ment 666
és öröm volt látni hogy a 3 ezüst, 3-3 hibátlan kijelzővel állt :) (kivéve 657-nek at elejént azt a beragadt oszlopot :S
Meg is lepődtem, mert 272-es táblát nem láttam még Savoya tartalékon. Bátor utasok lehettek azok, akik inkább vártak még fél órát a következő buszra...
Hoopá, úgy nézem 01-70 megint megadta magát, ha pótolnod kellett 113-ason... De ma már újra 113-as.
Örlök neki, hogy a kolléga kinnt felejtette, mert ugyan mikor jötem, láttam hogy az a tábla kinnt van elől, oldalt, hátul levette, én meg simán végigmentem a 113-as vonalán úgy, hogy kinnt volt elől a 272-es tábla. alatta meg a 113-as.
És csodálkoztam is, hogy miért nem akarnak az utasok felszállni. Hát megvan akkor az oka.
Tegnap 06-08 153-as volt(vagy ma reggel) fotó a Fürstben 8994 jóvoltából. Majd BPI-208 vagy Renátusz barát beszámol rendszámügyileg róluk. Igaz a 13-asok hiányozni fognak:))
Viszont ma kiegészítettük egymást, mert 218-ast éppen elkerültem 33E-n, no meg 08-20-at is.
Vártam a sok új 00-ást, de belőlük még nem adtak ki errefelé egyet sem. Gazdagrét és Budaörs a nyerő. És legközelebb csak hétfőn fogom őket látni, úgyhogy erre még várhatok.
Azt nem értem, hogy mikor megy oda ki? Újpalotától elindul, elmegy helikopterig, majd visszamegy Rákoskeresztúrra, és onnan fog indulni a következő körére?
keresztúrról elindul, palotán ~20 perc tartózkodás, vissza keresztúr, kifelé 2 percet áll vkp.-ba, megkerüli helikoptert, és beéri (elvileg) az előttelévőt arra te átszállhatsz, ő meg megy következőnek :) aztán ugyanez még vagy 2-szer :) viszont helikoptertől nincs visszaindulás, ami szerintem hülyeség :S
46/F9-et tényleg elrontottam. 01-33 akart lenni Amúgy úgy látszik, felhagyok a 46-osok forgalmik szerinti nézésével. Kellett a büdös fenének kivinni arra a Helikopter lakóparkra. Össze-vissza jönnek a buszok, és még véletlenül sem sikerül eltalálni a forgalmit.
Nálam a 6XX-ok közül csak a 692 budai, a többi kelenföldi (690; 691; 693; 694; 696; 697). A 7XX-ok közül meg az összes jóformán budás: 700 792 796 798. Kettő Cinkotán van elvileg "darabokban": 794 795. A 8XX-sok közül meg mind budás: 800 891 892 893 899. A többi meg már selejt.
Hát ahhoz nagyon nagy gebasznak kellene történnie, de Én nem szoktam hála istennek 405-össel lenni. Pontosabban a 415-ös típussal másfél év alatt hála istennek 1x volt dolgom.
A 21035 hsz.-ben feltett kérdésemre megvan a válasz, bár nem volt egyszerű rátalálni a 251-es új végállomására. A Savoyai tér felől jőve balra fordul, keresztezi a 47-es sínjét, balra fordul az 56-os emlékműnél, majd újabb balkanyar, s ahol a taxik álltak eddig, ott a megálló. Persze taxi így is maradt, viszont a korlátok eltűntek.
Elinduláskor pedig jobbra fordul, s a villamossíneken halad 1 utcát. Na ez az igazán meglepő. Ha pótolni kell 260-assal, az oda nem fog beférni.
A 250A pedig úgy látszik, BKV-VT vegyes vonal lett.
Öööö, akkor benéztem egy picit asszem :D Bocsesz. Akkor a múltkor is azért nem volt kinn 35-ösön. Ott volt a 220, 230, 240, 260... Hiányoltam a 250-et :D
130: F1: nálam 03-18 F2: ? F3: ? F4: nálam 01-80 F5: 03-75 F21:10-48 F22: ? Volt valami kavar most reggel, úgyhogy csak az F5 és F21 biztos forgalmik szerint...
Én kiálláskor láttam, táblák nélkül, de a 233e kiálló idejében jött. Akkor biztos 33E volt, mert a két kiállás között 2 perc eltérés van, sokszor jönnek egymás után. Sőt, van amikor még egy 233E csatlakozik hozzájuk, vagy a volvos 33-as, aki későn kezdő Tétényben.
Hoppá! Most látom, hogy a fórummotor nyeli itt is a hozzászólást!
Hát nem tudom. Biztos hogy valami rendkívüli forgalmi zavar volt ma. Bár a Margit híd is közrejátszik! Az utóbbi időszakban HÉV - 29 - 61 járatokkal mentem Hűvibe. Nem szokott ilyen hosszú lenni a menetidőnek. Remélem nem is lesz ilyen! Abban is bízom, hogy nem fogja elérni a Moszkva teres menetidőt (mármint azt az időt, mintha Moszkva téren át mennék).
Ezt tudom, olvastam én is, de késő délután fél 6- kor már nem ez volt a bibi:S Hatalmas gépek rohangáltak és parkoltak a szembesávba, és még lámpa sem volt:S Moccanni sem lehetett, a villamos feletti kis felüljárón Hüvi előtt 11 percet álltunk egyhelyben:S
Semmilyen baleset nem volt:S A barlangtól egészen a Kolosy- ig kígyózó sorokban állt mindenki, majd a Pasaréti tértől egészen Hüviig egyetlen egy lámpa sem volt:S Ez a szakasz volt 30 perc nekem:S
29: Totális káosz volt a vonalon, és át is fordultak, ugyanis a Hűvösvölgyi út teljesen beállt 16 és 17 óra között, úgyhogy borult minden. Forgalmikkal nem rizikózok, mert volt, hogy egymás után elment 2, majd a fél vonalon át semmi, Hüviben meg parkolt egyszerre 3:S De dugó volt szinte az egész vonalon:S Ez így elég szép lesz minden nap... én ma 55 percet utaztam a vonalon.
X192 ha jól tudom eseményezett, állítólag nem nagyon sérült, csak kérdés mikor csinálják meg. X216 szerdán tuti, hogy kint volt az Örsön, mint 31-es, elvileg berendeltként.
Most elvileg 39 Volvo van Cinkotán ebből 3 áll (X188; X216; U912), egy meg elvileg a Volvo Hungáriában van (X195). Szóval van 35, aminek harmada szerintem a 7-173 párosra megy.