Na, most direkt lementem, elemeltem az ablaktörlő lapátokat a szélvédőtől, kb. 5-6 alkalommal próbáltam és az én típusomban/évjáratomban/verziómban ez NEM működik. Tök lassan húztam, amit menet közben úgy sem lehet, de amint elért a bekapcsolásim pontra, elkezdett spriccelni de már indult is a törlés.
A dolog miatt én is morogtam, de ma újra próbálgattam és némi meglepetésre nagyjából sikerült ablaktörlés nélkül szélvédőt locsolni. A lényeg, hogy a kar magunk felé húzva tényleg csak finoman ütközzön. Kössz az infót/megerősítést.
Ezzel küszködök én is. Próbáld meg indulás előtt 5-6x "felpumpálni" a kuplungot. Ez nekem javított sokat, de nem oldotta meg. Szervízben légtelenítették, hibát nem találtak, árajánlat horribilis.
2016-os Ceed-em van és azt tapasztalom, hogy induláskor (csúsztatáskor) remeg, rázkódik az autó. Ez előfordul meleg és hideg motornál is, ilyenkor bármit csinálok nem tudom megszűntetni (pl gázadás-elvétel), csak akkor szűnik meg, ha már felengedtem teljesen a kuplungot. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a probléma? Előfordult már másnál is ilyen?
Ja, de amikor rászáll a por és lemosnám, akkor azért jó lenne előtte összevizezni. A Toyota pl. tudta azt, hogy ha akartam ablaktörlő nélkül kispriccelhettem volna az egész tartályt.
Sziasztok, van megoldás arra, hogy az ablakspiccelővel ne induljon azonnal az ablaktörlő lapát? Csak összekarcolja, mert nem jut azonnal mindenhová víz, ez tük gáz egy autótól. Előző egyik járgánynál sem volt ez probléma.
nehéz megválaszolni, nekem se vált be egyik se, max. 50 ezer km-t bírnak budapesti agglomeráció használatban. Az orosz KIA-Hyundai fórumokon főleg a CTR-t javasolják, szerintük az a gyári. Javasolták még a TRW-t is. Én CTR-re cseréltem legutóbb, de csak 10 ezer km mentem azóta vele, nincs érdemi tapasztalat. A CTR-t két darabos készletben 1239 Budapest, Dél utca 2.-ben tudtam megvenni elég baráti áron.
Van egy i30-am is, azt vidéki utakra, föleg autopályán használom, 130 ezer km van benne és még gyári benne a stabilizátor pálca és semmi hangja a futóműnek. A rossz utak eszik meg a fútóművet, nem ezekre a "földútszerű" magyar utakra tervezték ezeket az autokat.
Az első stabilizátor pálcákat többször cserélték rövid időn belül. Különféle márkát próbáltam, de egyik sem vált be, mindig kopogot és ez idegesítő. (Meyle, Monroe....)
Tudom ez a jelenség széria hiba sajnos.😔
Ajánlották, hogy gyárit vegyek, de az elég drága. Darabja 28.000 Ft és lehet hogy ez sem birja hosszú ideig.
Köszi a linket! Igen, már sokat nézegettem ebayen, amazonon, sőt bontókban is, de a végén mindig oda jutottam, hogy az olcsóbbakat hiába hírdetik ilyen cikkszám alatt, mégsem navis az a talp. Vagy ha találtam bontóban, akkor annak ára is volt és semmi garancia arra, hogy az nem ázott be, működik minden egysége az elektronikának. Szervíztől kértem ajánlatot itthon és kint is. Itt kb 165.000 lenen a csere, kint alulról súrolja az 500 €-t. No annyit nem használom a rádiót, hogy megérje. :-) Gondoltam ha valaki fejegység cserében gondolkodik, ahhoz antennát is cserél, akkor ne a kukába dobja a gyárit, megvenném tőle jutányos áron.
Én még nem igen találkoztam 100 000 Ft alatti árban használt gyári multimédia fejegységgel. Az áruk inkább – többnyire bőven – 100 000 Ft felett van. Egyébként a működéssel, funkciókkal kapcsolatban azokat kell kérdezni, akik gyári fejegységgel rendelkeznek.
Nekem 2012. évjáratú (ED) Ceedben volt gyári multimédia, ami még Windows operációs rendszerű volt, annak hátrányaival.
Négy autómban volt/van kínai fejegység, s eddig – minden tekintetben – mindegyikkel elégedett voltam. Nem az olcsók közül kell választani!
Természetesen, ha gyári kell, akkor olyat kell beszerezni.
Én is a gyári fejegységen gondolkodom, mindenképpen.
Ezek a noname Android-os cuccok, nincsenek optimalizálva, lassúak, igaz, hogy hackelhetők, nagyobb a szabadság, de én inkább a megbízhatóság mellett szavazok.
Bontókban 90e a navis gyári fejegység, nem túl olcsó :(
Android Audo-t tudja a gyári fejegység? A navigáció miatt, Spotify ilyesmik miatt kérdezem. A kézikönyvben nem találtam túl sok infót a navis gyári fejegységről.
Illetve vannak plusz infót, beállítási lehetőséget az autóval kapcsolatban?
Nekem a gyári navis antenna kellene (iill. csak a talp: 96210-2W100 ), mert nincs rádióm egy ideje. Valószínű beázott a talpban az elektronika. Media, Navi, Telefon, stb műxik, csak a rádió sistereg, nem talál adót.
A Jófogáson található kompatibilis fejegység, 59 800 Ft-os induló árral, de az alapból felejtős. A működés tekintetében fontos paramétereket nem közöl a hirdető.
Szia, normál módon használva nálam 6-7 liter körül fogyaszt, autópályán 7,5 is előfordul, de falvakon át óvatosan "vitorlázva" néha 5 liter is elég neki. Szerintem nincs ilyen téli állítási lehetőség amire gondolsz. DCT nekem bejött, annyi bibi van, hogy az utolsó szoftver frissítés után lassú araszolásnál néha kicsit rángat. Ezt most megnézetem a következő esedékes szerviznél.
igen, kérdés hogy hány napra van tervezve a kempingezés, én biztos,hogy azt a 2-3 pakkot előre dobnám az első ülésre és bent aludnék,de kinek a pap,kinek a papné
Jópofák ezek a sátrak, az macerás, ha minden cuccot ki kell pakolni az autóból, és pakolászni az üléseket. A tető bírja ezt, a súlykorlátozások a menet közbeni állapotra vonatkoznak.